SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
gaat 'ie lekker? Ik denk dat ik de verkering maar uitmaak hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Supertramp.. hebben we het dan over just me of DDM?
Misschien wel over spijkerbroek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Supertramp.. hebben we het dan over just me of DDM?
Wacht ff.. hebben wij verkering?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaat 'ie lekker? Ik denk dat ik de verkering maar uitmaak hoor
oh wacht, alleen tijdens de Top2000 natuurlijk en afgelopen editie was ik er niet bijquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. hebben wij verkering?
Ik was er de afgelopen editie ook niet bij. Toeval?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wacht, alleen tijdens de Top2000 natuurlijk en afgelopen editie was ik er niet bij
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
ja putver hey.. zit ik wat te chatten met een meid uit canada. Lekker veilig ver weg, denk ik. Komt ze in maart naar Londen en wil ze ook Amsterdam "ff aandoen". Jezus, moet ik m'n huis nog schoonmaken ook.
bezoek is een goede aanleiding om het huishouden te doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
ja putver hey.. zit ik wat te chatten met een meid uit canada. Lekker veilig ver weg, denk ik. Komt ze in maart naar Londen en wil ze ook Amsterdam "ff aandoen". Jezus, moet ik m'n huis nog schoonmaken ook.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
En toen was de trance set van gisteren nog 3 uur ineens ingekort tot 37 minuten en 8 seconden...![]()
![]()
![]()
Goedenavond!
Idd, de poetslap en emmer water staan dan al klaar naast de deur. Kunnen ze meteen beginnen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bezoek is een goede aanleiding om het huishouden te doen
Haiquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
En toen was de trance set van gisteren nog 3 uur ineens ingekort tot 37 minuten en 8 seconden...![]()
![]()
![]()
Goedenavond!
Ik zat al te wachten...quote:
Haaaiquote:
Tja, zo kan je ook een topic binnenkomen...quote:
RHCP staan voor mij gelijk aan sok om piemolquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, zo kan je ook een topic binnenkomen...
Juh, bij mij ook, maar ik zwaai er niet meteen mee rond als ik dit topic binnenkomquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
RHCP staan voor mij gelijk aan sok om piemol
Jaaaaajaquote:Let me clarify, I am not hitting on you, I am not telling you to do anything, it’s just an open invitation
Weer eens iets anders dan Because the night.quote:
Dit is mooier, die ander is meer een cult song, maar ook mooi...quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan Because the night.
Mijn favoriet van haar is Frederick.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is mooier, die ander is meer een cult song, maar ook mooi...
Moquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn favoriet van haar is Frederick.
Ook fraai...quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn favoriet van haar is Frederick.
nou zeg, moet ik eerst hallo goedemorgen kopje koffie gaap goedemiddag zeggen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Juh, bij mij ook, maar ik zwaai er niet meteen mee rond als ik dit topic binnenkom
Nou... dat zou best prettig zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg, moet ik eerst hallo goedemorgen kopje koffie gaap goedemiddag zeggen?
* Doorhalen wat niet van toepassing is...quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg, moet ik eerst hallo goedemorgen kopje koffie gaap goedemiddag* zeggen?
nou zeg, moet ik eerst hallo goedemorgen kopje koffie gaap goedemiddag* zeggen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Doorhalen wat niet van toepassing is...
komt niet meer goed vanavondquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
nou zeg, moet ik eerst hallo goedemorgen kopje koffie gaap goedemiddag* zeggen?
Nee, erg hè?quote:
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt als Roy Orbinson.
Wat een dunne stem hier...
Hij heeft ook best veel uitgebracht. Dit was een behoorlijk onbekende.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Inclusief uithalen in de hoogte.
Ken dit helemaal niet van Elvis...
Dat blijkt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft ook best veel uitgebracht. Dit was een behoorlijk onbekende.
hahaha ik zong precies ditquote:
It's all overquote:
It's already overquote:
en ik wil er niet over pratenquote:
een bad ook goed ?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is dat voor Herr Flickbrilletje op die foto?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
It Ain't Neccasarely So - Bronski Beat
Nooit fan van geweest, ik herkende het aan de uitspraak en het typische, standaard Stones geluid...quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
Veronica (en FOK!) eren David Bowie met speciale Top 40
Zie laatste stukje
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
Zie laatste stukje
Ergens in februari toch pas?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
Zie laatste stukje
21 februari geloof ikquote:
Ik kom niet verder dan een Top 10 of zo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
21 februari geloof ik
Maar komt vast nog wel een apart nieuws bericht over
Collega wil een vrijmibo gaan organiseren.quote:
Zou voor mij ook niet elke week hoeven, maar een keer is toch wel te doen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Collega wil een vrijmibo gaan organiseren.
Ik snap die fascinatie niet, van het de kroeg in duiken met je collega's.
Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet elke week hoeven, maar een keer is toch wel te doen?
Bij verschillende bedrijven waar ik gewerkt heb, kwamen de kratten bier op tafel in kantoor te staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Collega wil een vrijmibo gaan organiseren.
Ik snap die fascinatie niet, van het de kroeg in duiken met je collega's.
Ga je anders wel eens naar de kroeg of zo?quote:
Meuk?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je anders wel eens naar de kroeg of zo?
Of heb je van die bagger collega's...
En dank weer voor de oude meuk!
ja jezus, kom ik net telaat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren!
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Fijne avond nog allemaal.
Nee hoor! Je komt véél te laat!quote:
Meuk als allegaartje...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Meuk?![]()
En ik ga eigenlijk nooit. 2 keer per jaar (carnaval en kermis).
tnx en slaap lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren!
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor! Je komt véél te laat!
Welterusten, ik werk nog even doorquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben gesloopt, ik duik ook mijn bed in
Hussel-zequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef sacha het volgende:
ik ook, nog steeds Bowie platen aan het husselen
Eitje is aan het plagenquote:
Nee hoor, hij geniet ervanquote:
quote:
* just me doet glijbaan nemen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga me even van boven naar beneden verplaatsen, genoeg serieus werk gedaan vanavond
als ik de rotzooi op de trap niet weghaal wordt het vanzelf een glijbaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* just me doet glijbaan nemen...
sneeuw is tochquote:
Het was een hele beroerde rit van Anna Paulowna naar huis...quote:
fijn dat je veilig thuis bentquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een hele beroerde rit van Anna Paulowna naar huis...
Niet eens de gladheid maar 0 zicht
Gewoon het spoor van je voorganger volgen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een hele beroerde rit van Anna Paulowna naar huis...
Niet eens de gladheid maar 0 zicht
als die niet van de weg is geraaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon het spoor van je voorganger volgen...
dat ging goed tot er geen voorgangers meer waren, en ik dus de voorganger werd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon het spoor van je voorganger volgen...
en toen ben je voor het zingen de kerk uitgegaan ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ging goed tot er geen voorgangers meer waren, en ik dus de voorganger werd...
gewoon er achteraan rijden het weiland in, zoals mijn vader ooit deedquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
als die niet van de weg is geraakt
Man, er vallen 3 vlokken sneeuw en moord en brand is niet genoeg!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ging goed tot er geen voorgangers meer waren, en ik dus de voorganger werd...
Ik heb afgelopen weekend genoeg gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef just me het volgende:
* just me zou wel lekker sneeuw willen hebben a.s. weekend!
Dat is dan weer minder leuk! Maar goede wandelschoenen aan en erop uit, met fotocameraquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend genoeg gehad.
Tot in mijn schoenen aan toe...
Wel echte scherpe foto's maken dan...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder leuk! Maar goede wandelschoenen aan en erop uit, met fotocamera
dan wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel echte scherpe foto's maken dan...
quote:
Nee ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
Kreeg Melting telefoon tijdens zijn show?
Ow!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik![]()
en toen moest ik nog snel een topic openen
en als die vriendin belt
ik dacht dat die al lang dood warenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
Ik ben net terug van Mini en Maxi!
[ afbeelding ]
En lid van MAX geworden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Ik ben net terug van Mini en Maxi!
Laatst ook al naar Herman Finkers geweest...
[ afbeelding ]
Whehehe nee ze waren er ff mee gestopt omdat Maxi een nekhernia kreeg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat die al lang dood waren
Ach het was best geinig om weer te zien. Beetje nostalgie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En lid van MAX geworden?
Wist niet dat Mini & Maxi weer optraden.
Was het wat?
Hehe leuk!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de DVD box van ze maar weer eens opzoeken.
In het concertgebouw...
Ik heb ze nooit leuk gevondenquote:
Ik zal dan wel geen humor hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach als klein kind vond ik het wel humor.
Dan geldt dat ook voor mij....quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal dan wel geen humor hebben
dat vind ik dan wel weer wel humorquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
Na elke goal, sterft een beroemdheid HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN AARON RAMSEY!!!!(Niet dat ik hem ken of zo hoor!
)
jaaaa dat was werelds.....quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de DVD box van ze maar weer eens opzoeken.
In het concertgebouw...
Ja ze deden nu bijna alleen muzikale grappen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat ik ze nu nog wil zien.
Met name de muzikale 'grappen' vond ik leuk, dat zat vaak lastiger in elkaar dan het leek.
Knap gedaan altijd...
Heb jij chips? Ik heb net n bakje tonijnsalade zitten snaaien op toastjesquote:
cheese onion chipsquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heb jij chips? Ik heb net n bakje tonijnsalade zitten snaaien op toastjes
* just me springt in de autoquote:
quote:
ik heb 2 rode port achter de kiezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:44 schreef just me het volgende:
[..]heb glaasje wijn op dus ik ga niet meer in de auto
dan neem ik nog één glaasje voor het slapen gaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2 rode port achter de kiezen
ik kan morgen "uitslapen" (wekker 7:30)quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
dan neem ik nog één glaasje voor het slapen gaan
Ik kan morgen ook soort van uitslapen, wekker 7.45 uurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan morgen "uitslapen" (wekker 7:30)
geen wekker dat lijkt me heel fijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan morgen ook soort van uitslapen, wekker 7.45 uur
en dan het weekend géén wekker
![]()
![]()
moet jij in het weekend wel je wekker zetten ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen wekker dat lijkt me heel fijn
je vrouw en kinderen kun je niet uitzettenquote:
het is idd de hoop dat ze uit staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
je vrouw en kinderen kun je niet uitzetten
batterijen eruit halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is idd de hoop dat ze uit staan
als het goed is hebben we niets in de planning, dus neequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
moet jij in het weekend wel je wekker zetten ?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
* just me drinkt haar glaasje leeg en gaat deze wereld omruilen voor de dromenwereld
truste mevrouwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
* just me drinkt haar glaasje leeg en gaat deze wereld omruilen voor de dromenwereld
slaap lekker kanjer!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
De manager van Celine Dion ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:40 schreef Spezza19 het volgende:
En nog een dode.
Giorgio Gomelsky, ex-Yardbirds en Rolling Stones manager.
Het zal wel niet betekenen dat ze zal stoppen met 'zingen', helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De manager van Celine Dion ook.
En er zullen er nog wel een paar duizend gaan vandaag...
Goedemorgen!
zeg, vergeet je niet iets?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is hebben we niets in de planning, dus nee
Gewoon blijven liggen tot je eten krijgt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verwacht toch echt wel ontbijt op bed op mijn verjaardag eigenlijk
we gaan naar de sauna, dus op een gegeven moment zal ik op moeten staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen tot je eten krijgt.
Dat ding is vast ook 's middags open.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we gaan naar de sauna, dus op een gegeven moment zal ik op moeten staan
Heb je ook weer eens de ervaring van vocht aan de binnenkant van je been...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:08 schreef just me het volgende:
Over een losliggende steen lopen is niet leuk
zeg maar benenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook weer eens de ervaring van vocht aan de binnenkant van je been...
auquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:08 schreef just me het volgende:
Over een losliggende steen lopen is niet leuk
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieënquote:
Ik ken die ervaring, de omgekeerde golden shower...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieën
Fijn te weten dat jij die ervaring hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die ervaring, de omgekeerde golden shower...
oeps. Ik ben altijd bang voor losliggende tegels etc, ik verstap me nogal eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieën
Ik liep gelukkig niet op hakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps. Ik ben altijd bang voor losliggende tegels etc, ik verstap me nogal eens
Jij luistert zeker van 16 tot 20 uur naar Radio Veronica?quote:
Hangt van werk af... en deels hoe voorspelbaar de lijst isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij luistert zeker van 16 tot 20 uur naar Radio Veronica?
David Bowie Top 40quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt van werk af... en deels hoe voorspelbaar de lijst is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic Dance
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
David Bowie Top 40Toe maar. Wild is the wind, Station to Station, valt me nog enigszins mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic Dance
Had je de shoutout op de frontpage gezien?
Veronica (en FOK!) eren David Bowie met speciale Top 40Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
David Bowie Top 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic DanceMagic Dance vind ik juist 1 van de leukste!
Dan gooi je die hier MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden op nummer 1quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]Magic Dance vind ik juist 1 van de leukste!
Ik zal vast een beginnetje maken daar...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan gooi je die hier MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden op nummer 1
Komt ie vast wel in de lijst.
hier hebben ze bij de vomar een nieuwe formule elke 4e wachtende krijgt zijn boodschappen gratis, maar ik ga toch liever naar Dirk is toch iets goedkoperquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is de Albert Heijn toch een kut winkel
Sloom personeel en te weinig kassa's open.
Voortaan maar weer naar Jumbo
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
en nu thuis even opruimen want Junior wil zijn moeder even zien
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Heb je een biertje koud staan voor die knul?
Ja ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
laatste nieuws is uit juniquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.diebergkomter.nl/
2 km hoog
I knowquote:
moet hij je anders opgraven tussen de troep?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
en nu thuis even opruimen want Junior wil zijn moeder even zien
zo erg is het nog niet niet maar ;ik vind het zelf wel prettig als het netje is als de kinderen komen anders gaan ze zich zorgen maken om hun moederquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet hij je anders opgraven tussen de troep?
Ja, maar daar kan ik niet zomaar even heen fietsen.quote:
Nee, dat wordt lastigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik niet zomaar even heen fietsen.
Geen berg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
zo erg is het nog niet niet maar ;ik vind het zelf wel prettig als het netje is als de kinderen komen anders gaan ze zich zorgen maken om hun moeder
zelfs geen heuvel met rotzooiquote:
Is die onderste het laagste dus....hmmm, da's best laag.quote:
Wat een onzinsite.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.diebergkomter.nl/
2 km hoog
Nogal hèquote:
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogal hè
Thijs Zonneveld () is ook één van de initiatiefnemers. Dan kán het niet eens serieus worden genomen.
Houde zo!quote:
.. en andere (sport)evenementen. Hij denkt dat hij overal iets van weet, tot op het irritante aan toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voormalig wielrenner die cute probeert te doen bij de Avondetappe
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat je de muren wel eerst drogen voordat je begint te schuren?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Spezz.. als jij in de FOK!-Bowie-Top100 door intro's heen lult zoals die gasten op Veronica, dan... schakel ik uit. 't Is maar dat je 't weet
Van bergen weet ie in ieder geval niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
.. en andere (sport)evenementen. Hij denkt dat hij overal iets van weet, tot op het irritante aan toe.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Spezz.. als jij in de FOK!-Bowie-Top100 door intro's heen lult zoals die gasten op Veronica, dan... schakel ik uit. 't Is maar dat je 't weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |