SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
gaat 'ie lekker? Ik denk dat ik de verkering maar uitmaak hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Supertramp.. hebben we het dan over just me of DDM?
Misschien wel over spijkerbroek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Supertramp.. hebben we het dan over just me of DDM?
Wacht ff.. hebben wij verkering?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaat 'ie lekker? Ik denk dat ik de verkering maar uitmaak hoor
oh wacht, alleen tijdens de Top2000 natuurlijk en afgelopen editie was ik er niet bijquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. hebben wij verkering?
Ik was er de afgelopen editie ook niet bij. Toeval?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wacht, alleen tijdens de Top2000 natuurlijk en afgelopen editie was ik er niet bij
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
ja putver hey.. zit ik wat te chatten met een meid uit canada. Lekker veilig ver weg, denk ik. Komt ze in maart naar Londen en wil ze ook Amsterdam "ff aandoen". Jezus, moet ik m'n huis nog schoonmaken ook.
bezoek is een goede aanleiding om het huishouden te doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
ja putver hey.. zit ik wat te chatten met een meid uit canada. Lekker veilig ver weg, denk ik. Komt ze in maart naar Londen en wil ze ook Amsterdam "ff aandoen". Jezus, moet ik m'n huis nog schoonmaken ook.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
En toen was de trance set van gisteren nog 3 uur ineens ingekort tot 37 minuten en 8 seconden...![]()
![]()
![]()
Goedenavond!
Idd, de poetslap en emmer water staan dan al klaar naast de deur. Kunnen ze meteen beginnen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bezoek is een goede aanleiding om het huishouden te doen
Haiquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
En toen was de trance set van gisteren nog 3 uur ineens ingekort tot 37 minuten en 8 seconden...![]()
![]()
![]()
Goedenavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |