En lid van MAX geworden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Ik ben net terug van Mini en Maxi!
Laatst ook al naar Herman Finkers geweest...
[ afbeelding ]
Whehehe nee ze waren er ff mee gestopt omdat Maxi een nekhernia kreeg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat die al lang dood waren
Ach het was best geinig om weer te zien. Beetje nostalgie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En lid van MAX geworden?
Wist niet dat Mini & Maxi weer optraden.
Was het wat?
Hehe leuk!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de DVD box van ze maar weer eens opzoeken.
In het concertgebouw...
Ik heb ze nooit leuk gevondenquote:
Ik zal dan wel geen humor hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach als klein kind vond ik het wel humor.
Dan geldt dat ook voor mij....quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal dan wel geen humor hebben
dat vind ik dan wel weer wel humorquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
Na elke goal, sterft een beroemdheid HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN AARON RAMSEY!!!!(Niet dat ik hem ken of zo hoor!
)
jaaaa dat was werelds.....quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de DVD box van ze maar weer eens opzoeken.
In het concertgebouw...
Ja ze deden nu bijna alleen muzikale grappen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat ik ze nu nog wil zien.
Met name de muzikale 'grappen' vond ik leuk, dat zat vaak lastiger in elkaar dan het leek.
Knap gedaan altijd...
Heb jij chips? Ik heb net n bakje tonijnsalade zitten snaaien op toastjesquote:
cheese onion chipsquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heb jij chips? Ik heb net n bakje tonijnsalade zitten snaaien op toastjes
* just me springt in de autoquote:
quote:
ik heb 2 rode port achter de kiezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:44 schreef just me het volgende:
[..]heb glaasje wijn op dus ik ga niet meer in de auto
dan neem ik nog één glaasje voor het slapen gaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2 rode port achter de kiezen
ik kan morgen "uitslapen" (wekker 7:30)quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
dan neem ik nog één glaasje voor het slapen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |