De zevende dag ging hij Netflix kijken toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:08 schreef KingRadler het volgende:
In den beginne schiep God den hemel en de aarde en Netflix
kunnen we niks over zeggen. want dat is geheimquote:
Zijn categoriecodes die nu verzameld zijn door iemand.quote:
Persbericht Netflix:quote:Netflix gaat proxies voor regio-omzeiling blokkeren
Videodienst Netflix gaat het gebruik van proxies en zogeheten 'unblockers' blokkeren.
Netflix zal in de komende weken het gebruik van de online diensten gaan blokkeren, stelt het bedrijf in een persbericht.
"Sommige leden gebruiker proxies of 'unblockers' om titels niet beschikbaar in hun regio te bekijken", aldus Netflix. "Om dit tegen te gaan, gebruiken wij dezelfde middelen die andere bedrijven inzetten".
Proxies en 'unblockers' worden op Netflix gebruikt om films en series beschikbaar in andere landen te bekijken. Zo heeft bijvoorbeeld een Nederlandse gebruiker toegang tot het aanbod in de Verenigde Staten.
Netflix noemt enkel de proxies bij naam. Het is onduidelijk of Netflix ook iets zal doen tegen het gebruik van vpn-servers of DNS-diensten om de regioblokkade te omzeilen. De andere 'unblock'-methodes worden niet bij naam genoemd.
De nieuwe proxyblokkade zal de komende weken in werking worden gesteld.
Wereldwijd toegankelijk
Netflix neemt voor het eerst officieel maatregelen tegen diensten die regiobeperkingen omzeilen. In 2015 werden sommige populaire vpn-diensten geblokkeerd, maar daar zei Netflix toen niks over.
Netflix stelt dat de regio-omzeilers steeds minder vaak nodig zijn, omdat Netflix in meer landen wereldwijd beschikbaar is. Begin januari kwam Netflix naar meer dan 140 landen.
De videodienst kan wereldwijd opereren dankzij de licenties op hun eigen series. In landen waar Netflix geen breed aanbod heeft, zijn de series en films van Netflix zelf wel toegankelijk.
Door: NU.nl
quote:Evolving Proxy Detection as a Global Service
If all of our content were globally available, there wouldn't be a reason for members to use proxies or "unblockers" to fool our systems into thinking they're in a different country than they're actually in. We are making progress in licensing content across the world and, as of last week, now offer the Netflix service in 190 countries, but we have a ways to go before we can offer people the same films and TV series everywhere.
Over time, we anticipate being able to do so. For now, given the historic practice of licensing content by geographic territories, the TV shows and movies we offer differ, to varying degrees, by territory. In the meantime, we will continue to respect and enforce content licensing by geographic location.
Some members use proxies or "unblockers" to access titles available outside their territory. To address this, we employ the same or similar measures other firms do. This technology continues to evolve and we are evolving with it. That means in coming weeks, those using proxies and unblockers will only be able to access the service in the country where they currently are. We are confident this change won't impact members not using proxies.
We look forward to offering all of our content everywhere and to consumers being able to enjoy all of Netflix without using a proxy. That's the goal we will keep pushing towards.
--David
Zeggen ze al twee jaar (staat ook in de voorwaarden IIRC).quote:
Ze hebben het alleen nooit als persbericht op de site gezet, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Zeggen ze al twee jaar (staat ook in de voorwaarden IIRC).
En hello downloaders.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)estricties~a4219697/
Bye, bye omzeilen regio-restricties.
Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef NewHorizon het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat precies aan gaan pakken. GPS-locatie, tijdzoneinstellingen en het blokkeren van veelgebruikte VPN-servers kan je makkelijk omheen werken.
kan nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.
ronduit kut dit, dus.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
ik denk dat ze accounts mss nu per land gaan blokken waar het account is geregistreerd ofzo dat moest je op reis gaan dat je nog altijd dezelfde netflix als thuis ziet ipv een netflix van een ander land.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef NewHorizon het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat precies aan gaan pakken. GPS-locatie, tijdzoneinstellingen en het blokkeren van veelgebruikte VPN-servers kan je makkelijk omheen werken.
In principe kan dat ook niet meer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan niet
Want dan zou je op vakantie in België geen netflix kunnen kijken.
Belachelijk ja, die regio-restricties zijn gewoon niet meer van deze tijd en toch blijven ze zich er zo krampachtig aan vastklampen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet wel blokkeren omdat filmmaatschappijen in hun nek zit te hijgen als je niks doet geen content.
Ik denk beidequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef DonnaRush het volgende:
Maar ze gaan de diensten blokkeren toch? Niet de users/accounts die er gebruik van maken?
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef DonnaRush het volgende:
Maar ze gaan de diensten blokkeren toch? Niet de users/accounts die er gebruik van maken?
Dus alleen de diensten.quote:That means in coming weeks, those using proxies and unblockers will only be able to access the service in the country where they currently are.
Gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Uit het Engelse persbericht:
[..]
Dus alleen de diensten.
Volgens mij staat er niet iets keihard over in de TOS? Of wel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.
Je kunt een film of serie alleen via de Netflix-service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt. [...] Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij staat er niet iets keihard over in de TOS? Of wel?
Was te verwachten natuurlijk en het is niet dat ik op de Nederlandse versie alles bijgekeken krijg maar toch is het echt erg jammer. In plaats van dat er gestreefd wordt naar zo min mogelijk downloaders door zoveel mogelijk content aan te bieden gaan de distributie maatschappijen over tot dit soort maatregelen. Hierdoor zullen er toch weer complete volkstammen gaan downloaden. Zo suf echt van ze.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Kat en muis spel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef OMG het volgende:
Die diensten zullen er vast iets op vinden. En dan wordt dat ook geblokkeerd.
Ik ben net begonnen met het kijken van een serie met veel seizoenen op Netflix USA. En mocht ik daar niet meer bij kunnen, tsja, dan zal ik ze downloaden. Dus ik snap de makers van die series niet zo goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Was te verwachten natuurlijk en het is niet dat ik op de Nederlandse versie alles bijgekeken krijg maar toch is het echt erg jammer. In plaats van dat er gestreefd wordt naar zo min mogelijk downloaders door zoveel mogelijk content aan te bieden gaan de distributie maatschappijen over tot dit soort maatregelen. Hierdoor zullen er toch weer complete volkstammen gaan downloaden. Zo suf echt van ze.
Ik zou oprecht liever behoorlijk meer geld in de maand betalen voor alle content dan dit geneuzel. Ook de verspreiding over HBO, Videoland en al die andere abonnementen die je nodig hebt irriteren me mateloos. Ik wil bijvoorbeeld graag Justified kijken. Alleen op Amazon Prime te vinden. Daar kunnen wij in Nederland zonder allerlei toestanden geen abonnement op nemen. Dus of heel braaf niet kijken of downloaden. In beide gevallen verdient de productie maatschappij niets.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met het kijken van een serie met veel seizoenen op Netflix USA. En mocht ik daar niet meer bij kunnen, tsja, dan zal ik ze downloaden. Dus ik snap de makers van die series niet zo goed.
http://www.bol.com/nl/p/justified-seizoen-1/1002004013546378/quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou oprecht liever behoorlijk meer geld in de maand betalen voor alle content dan dit geneuzel. Ook de verspreiding over HBO, Videoland en al die andere abonnementen die je nodig hebt irriteren me mateloos. Ik wil bijvoorbeeld graag Justified kijken. Alleen op Amazon Prime te vinden. Daar kunnen wij in Nederland zonder allerlei toestanden geen abonnement op nemen. Dus of heel braaf niet kijken of downloaden. In beide gevallen verdient de productie maatschappij niets.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/justified-seizoen-1/1002004013546378/
Ik denk dat ze sneller failliet gaan dan ze 'oeps' kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
hm, kut.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt een film of serie alleen via de Netflix-service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt. [...] Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderen
https://help.netflix.com/legal/termsofuse
Hier serieus ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
![]()
Ik heb serieus niet eens meer een dvd speler
Ook geen DVD speler in je pc of laptop?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb serieus niet eens meer een dvd speler
Oh in mn laptop zit idd wel wat ja! Goeie! Nooit gebruiktquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook geen DVD speler in je pc of laptop?
Ik heb sinds de eerste dag dat ze hier in Nederland waren Netflix. Briljant concept zeker in combinatie met Unblock.US. Geen downloaden of dvd spelers oid meer nodig.quote:
Dat denk ik niet. Hier is echt wel uitgebreid onderzoek naar gedaan voordat dit besluit genomen is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sneller failliet gaan dan ze 'oeps' kunnen zeggen
Aan mij zullen ze hierdoor ook geen klant verliezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hier is echt wel uitgebreid onderzoek naar gedaan voordat dit besluit genomen is.
Ik zal bijvoorbeeld mijn abonnement niet opzeggen, want ik gebruik die services toch niet. De echte hardcore kijkers gebruiken unblockers, maar dat is waarschijnlijk nog geen 5% van het ledenbestand.
Ik draai een VPN-server op mijn NAS thuisquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.
Same here!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:58 schreef byah het volgende:
Ben benieuwd, de enige reden dat ik Netflix nog heb is de US catalogus, als ze unblock.us gaan blokkeren zeg ik mijn abonnement op.
Het wordt nog wel op SBS9 uitgezondenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef KingRadler het volgende:
Netflix had de exclusieve rechten voor Zoo gekregen.
En SBS6 maakt er weer een potje van om de Nederlandse rechten te krijgen.
Serie is nu gefloptnu moeten we nog langer wachten op serie
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef delano.888 het volgende:
Mocht iemand de geheime "codes", extra categorieën daadwerkelijk willen gebruiken, kan je beter super browse installeren, dan staan ze allemaal, onder 1 knopje, in je netflix pagina, naast browse onder super browse, best handig.
Chrome:
https://chrome.google.com(...)djgdmnpelkohnbpancjf
Firefox:
https://addons.mozilla.or(...)etflix-super-browse/
Crisis, ik heb unblock-us net een maand, heb er speciaal nog een Apple tv voor gekocht. Zit midden in Grey's Anatomy en ik wilde Supernatural ook nog graag kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Account blokkeren hebben ze alleen zichzelf maar mee, dat kost zeker een hoop abonnees.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, ik heb unblock-us net een maand, heb er speciaal nog een Apple tv voor gekocht. Zit midden in Grey's Anatomy en ik wilde Supernatural ook nog graag kijkentv-abonnement uitgekleed tot alleen kabel-tv want keek toch alleen netflix.
Gloeiende hoeren![]()
Niet dat de NL netflix niets heeft, maar de series die ik graag wilde volgen en destijds gemist heb, staan er hier niet op. Grey's, Supernatural, Fringe, Gilmore Girls, X-Files. Ik heb hem een maand geleden op canada gezet en er niet meer afgehaald. Er staan ook tientallen gave en vrij nieuwe films op die ik anders had gedownload (of gewoon nooit op het idee was gekomen om ze te bekijken).
Ik hoop niet dat ze meteen m'n hele account gaan blokkeren![]()
Maar goed, dan maar zeven seizoenen van grey's downloaden en hopen dat ik daar geen boete voor krijg.
En mocht je denken dat hij het niet doet moet je even wachten of refreshen, het is een lange lijst die geladen moet worden.quote:
Gewoon kijken, ze gaan je er sowieso niet afgooien. (want inkomsten)quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niet meer te kijken en ik heb m'n grey's fix nog niet gehad vandaag
Gelukkig, want met de NL Netflix zal ik me ook nog wel vermaken, maar damn, dat aanbod van Canadaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gewoon kijken, ze gaan je er sowieso niet afgooien. (want inkomsten)
Het ze kunnen het prima dichttimmeren vanuit hun kant, ergste wat je kunt overkomen is dat je ineens geen Grey's meer kunt kijken omdat je naar de NL netflix wordt gedwongen.
Kun je doen schijnt wel een tof land te zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, want met de NL Netflix zal ik me ook nog wel vermaken, maar damn, dat aanbod van Canadaik ben bereid om daar extra voor te betalen.
Ik ga gewoon emigreren.
niet iedereen weet die zender te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt nog wel op SBS9 uitgezonden
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:21 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Unblock us is er op voorbereid, wordt leuk spelletje:
Thank you for contacting us today!
We are aware of the announcement and should our service be affected at any time, we will make adjustments. Presently, there is nothing to be concerned about as everything is working properly. It is our mission to provide you with open and free access to content from anywhere around the world.
op zich wel logisch, waarschijnlijk gebruikt de 3/4 van de unblockus klanten hun dienst voor Netflixquote:
CAD.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
en betalen jullie bij unblock-us met CAD of USD
Ik ben fan. Vooral van Idris ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:12 schreef BeamofLight het volgende:
hoi poppie. Wat vind jij van Luther?
gisteren de docu Trophy kids gekeken,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
gaat het nog een keer over goede content inzake netflix hier of alleen die bijdehante tech-nerd shit?
ja zelfs ik; en die chick wordt ineens ook TOP. Dacht al dat ik gekk was geworden.quote:
Ik ben 'nu' met River bezig. Duistere serie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:14 schreef BeamofLight het volgende:
ja zelfs ik; en die chick wordt ineens ook TOP. Dacht al dat ik gekk was geworden.
Verder nog iets aan te raden? Ben er een beetje doorheen.
nee alleen NLquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben 'nu' met River bezig. Duistere serie.
Heb je alleen nl of ook buitenland?
Als ik het snap, kan het nooit ingewikkeld en tech-nerd zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
gaat het nog een keer over goede content inzake netflix hier of alleen die bijdehante tech-nerd shit?
Ken je Broadchurch al?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee alleen NL
dus de Fargo, BB, Luther, Blacklist, Homeland, Love-Hate liefhebber
River. En uiteraard El Patron del Mal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
nee alleen NL
dus de Fargo, BB, Luther, Blacklist, Homeland, Love-Hate liefhebber
River al aan begonnen een keer ja, met die ouwe toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
River. En uiteraard El Patron del Mal.
Als ze regio's gaan blokkeren is er geen goede content meerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Zelfs als Netflix alléén hun eigen content zou kunnen aanbieden, zou ik het persoonlijk nog interessant vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ze regio's gaan blokkeren is er geen goede content meer
Even voor de beeldvorming: hoeveel berichten staan er bij jou op een pagina?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:25 schreef Aether het volgende:
Topic is nog geen 24-uur oud en gaat al vier pagina's over Unblock us
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming: hoeveel berichten staan er bij jou op een pagina?
quote:Netflix neemt maatregelen tegen omzeilen regioblokkades
Gebruik je een VPN of andere unblocker om bijvoorbeeld Netflix-content uit Amerika te kijken, dan zou daar wel eens snel een einde aan kunnen komen. Netflix heeft aangekondigd hier maatregelen tegen te gaan nemen,
Omzeilen regioblokkades
De content op Netflix in Nederland is compleet anders in Amerika. Vaak zien we dat Nederland achterligt en de content op Netflix in andere landen veel uitgebreider is. Denk hierbij aan nieuwe series (of nieuwe seizoenen), maar ook het filmaanbod wijkt sterk af. Hierdoor zijn er veel mensen die bijvoorbeeld via een VPN een fictieve locatie instellen en zo dus het aanbod van andere landen kunnen bekijken via Netflix.
Lees ook: Dit is er deze week nieuw op Netflix
Blokkeren
Het streamingbedrijf heeft bekend gemaakt hier maatregelen tegen te gaan nemen. Dit betekent dat de zogenaamde unblockers, proxy's en VPN-verbindingen geblokkeerd gaan worden waardoor het omzeilen van de regioblokkade niet meer mogelijk is. Netflix noemt vooralsnog alleen het blokkeren van proxy's in het originele bericht, maar tegenover NU.nl laten ze weten dat het om 'alle soorten regio-omzeilers' gaat.
Hoe dit precies gaat uitpakken en welke diensten en mogelijkheden allemaal geblokkeerd worden, zal de toekomst moeten uitwijzen.
http://androidworld.nl/ap(...)ilen-regioblokkades/
Yes! hopelijk komt dan ook snel het volgende seizoen op netflix te staan. het vorige eindige met nogal een cliffhangerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemen)
The Walking Dead blijft op Netflix.
welke serie is dat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit trouwens echt midden in een serie die alleen op US staat, fijn..
Nouja hij staat wel op meerdere landen maar niet op NL dus als het geblokt is ben ik ineens in de helft afgekapt, beetje jammer. Ga ook echt netflix opzeggen als ze dit doorzetten.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef Blik het volgende:
Ik persoonlijk heb nog nooit naar de content van US, Canada of UK gekeken. Heb meer dan genoeg aan de content voor NL, loop daarin al zwaar achter en nog vele series om te kijken
Die Escobar serie is trouwens geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Als Netflix echt actief gaat werken om content op legale wijze meer wereldwijd te maken dan mogen ze van mij de proxy services wel blokkeren om dat mogelijk te maken (tevreden stellen maatschappijen).
Ik zag al wel dat een serie waar ik unblock voor gebruikte, Pablo Escobar el patrón del mal, nu ook op Netflix NL staat met ondertiteling in Spaans, Nederlands, Duits en nog paar.
Ik gebruik unblock ook om talen te leren. Dus ik hoop dat Netflix iig ondertiteling in zoveel mogelijk talen gaat aanbieden. Bij sommige series heb je dat al wel.
Ja welke serie is dat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja hij staat wel op meerdere landen maar niet op NL dus als het geblokt is ben ik ineens in de helft afgekapt, beetje jammer. Ga ook echt netflix opzeggen als ze dit doorzetten.
Idem. En ik betaal maar 4 euro per maand (12/3), goede prijs/aanbod verhouding zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef Blik het volgende:
Ik persoonlijk heb nog nooit naar de content van US, Canada of UK gekeken. Heb meer dan genoeg aan de content voor NL, loop daarin al zwaar achter en nog vele series om te kijken
OK, had er al een aantal weggehaald maar van deze wist ik het niet zeker meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:08 schreef Gellarboy het volgende:
Misfits stond er al op ja. Vond ik superleuk!
Ik zie een beetje op tegen de +60 afleveringen...wel erg veel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:01 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die Escobar serie is trouwens geweldig
Ja, 56 uur...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie een beetje op tegen de +60 afleveringen...wel erg veel.
is toch helemaal niet veel? beetje goeie serie heeft genoeg afleveringen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor, dat is 7 seizoenen van een regulier 10 afleveringen/seizoen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch helemaal niet veel? beetje goeie serie heeft genoeg afleveringen.
die series met 2 seizoenen begin ik nieteens aan. is vast gecancelde crap.
Ik zit er nog in, dus het is er nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ermmmm, ik krijg mijn Netflix US (via Unblock-Us) nu al niet meer aan de praat.Is het al zo ver?
ik heb last van dit vandaag:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ermmmm, ik krijg mijn Netflix US (via Unblock-Us) nu al niet meer aan de praat.Is het al zo ver?
Dat is niet misquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer ze seizoen 5 toevoegen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemen)
The Walking Dead blijft op Netflix.
Mooi, dan ga ik meteen de cookies en cache van mijn AppleTV deleten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef redboyke het volgende:
EDIT cookies deleten en cache deleten heeft geholpen
Mulder en Scully rijden rond in hun auto met het raam open hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef KingRadler het volgende:
ben aan the X files begonnen US keek ik graag in mijn kindertijd.
1 season, 74 episodes à ongeveer 43 minuten.........quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
is toch normaal? meeste van die dingen zijn mss al 10 of 15 takes tegen dan is dat eten al lang nietmeer te freten. mag je blij zijn dat ze het nog in hun mond houden voor de camera.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga toch een keer een topic openen over niet opgegeten eten in film en serie hoor, waarbij ik gewoon bijhoud in welke film of serie en door wie weer een keer het eten niet wordt opgegeten. Zie het nu weer in Pablo, episode 4. Ik word er gek van.
Binnen de werkelijkheid van een verhaal is dat toch bull shit. Je wilt toch een stukje werkelijkheid verfilmen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch normaal? meeste van die dingen zijn mss al 10 of 15 takes tegen dan is dat eten al lang nietmeer te freten. mag je blij zijn dat ze het nog in hun mond houden voor de camera.
wat had je verwacht dat ze elke keer een nieuwe kalkoen op tafel gaan leggen ofzo per take?
en elke keer een hap eten en nog inslikken?
het is van de bedenker van Star Wars.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:46 schreef mschol het volgende:
gezien ik de nodige animatiefilms al had gezien, kwam ik op Strange Magic uit.. ik weet niet echt wat ik er nou van moet denken![]()
Nog nooit opgevallen. Nu zie ik waarschijnlijk niets andersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga toch een keer een topic openen over niet opgegeten eten in film en serie hoor, waarbij ik gewoon bijhoud in welke film of serie en door wie weer een keer het eten niet wordt opgegeten. Zie het nu weer in Pablo, episode 4. Ik word er gek van.
Ik zie het ook vaak bij TBBT. In de kantine van hun werk zitten ze altijd eindeloos in hun eten te prikken en te schuiven. Hun wekelijks samen-etentje thuis ook, trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Via een bepaald dns internetten is zeker niet tegen de regels. Sterker nog. Bij ziggo werd geadviseerd Google dns in te stellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.
Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden.
Dat gaat zelfs niet lukken als Netflix met miljarden gaat smijten inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.
Hoor jij Netflix ook beven van de angst?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden. Al dat achterhaalde gedoe met verschillende releasemomenten. De maatschappijen blijven hunzelf in de voet schieten en snappen niet dat grenzen allang niet meer bestaan op het internet.
Ik erger me altijd aan barscènes waar wat besteld wordt en dan max 1 slok genomen (of geen) en dan moeten ze snel alweer wegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:46 schreef Ryan3 het volgende:
Binnen de werkelijkheid van een verhaal is dat toch bull shit. Je wilt toch een stukje werkelijkheid verfilmen?
Maar goed, wrs is dat de logica er achter, had ik niet eens ooit aan gedacht.........
Ik denk idd dat Netflix het hier moeilijk mee heeft. Die wilden dit heus zelf niet, maar zullen wel gedwongen worden door de filmmaatschappijen etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:01 schreef isax het volgende:
Hoor jij Netflix ook beven van de angst?
Ja dat vind ik nog wel het knapste! Gave familie!quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:51 schreef Aether het volgende:
[..]
En bijna allemaal op basis van eigen ervaringen uit zijn jeugd.
Ja, en datquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.
Misschien moeten ze dan geen leden wegjagen door proxies te gaan blokkeren VOORDAT ze de content overal hetzelfde hebben. Erna, tuurlijk snap ik, maar nu? Nee, dan jaag je klanten weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:24 schreef Forbry het volgende:
In mijn ogen, juist als je baalt van het huidige (beperkte) systeem, zou je Netflix moeten (blijven) steunen. Hoe meer leden (hoe meer geld), hoe sterker ze staan bij onderhandelingen over de aankoop van series. Verder is NF de grootste speler op de markt als het gaat om bedrijven die zelf ook graag het door ons gewenste systeem zouden willen zien te bereiken.
Ze passen zich op deze manier aan de huidige regels aan. Persoonlijk vind ik dat juist wel netjes van ze. Bovendien komen ze hiermee de partijen waarmee ze onderhandelen tegemoet en -voor zo lang als het systeem (nog) is zoals het nu is- is dat alleen maar gunstig waar het de (mogelijke) aankopen betreft. NF heeft verder al aangegeven zich hard te zullen maken om zo veel mogelijk 'wereldwijde licenties' te bemachtigen...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan geen leden wegjagen door proxies te gaan blokkeren VOORDAT ze de content overal hetzelfde hebben. Erna, tuurlijk snap ik, maar nu? Nee, dan jaag je klanten weg.
Netflix heeft weinig keus. De partijen die de rechten van de content in handen hebben stellen het als eis en als je er niet in meegaat ben je de content kwijt. Er zijn ook nog een aantal strengere eisen dan deze.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan geen leden wegjagen door proxies te gaan blokkeren VOORDAT ze de content overal hetzelfde hebben. Erna, tuurlijk snap ik, maar nu? Nee, dan jaag je klanten weg.
Heb nog vier afleveringen te kijken van seizoen 1quote:
Grenzen bestaan nog steeds. Alleen worden die wel heel makkelijk overschreden over het (anoniem aanvoelende) internet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden. Al dat achterhaalde gedoe met verschillende releasemomenten. De maatschappijen blijven hunzelf in de voet schieten en snappen niet dat grenzen allang niet meer bestaan op het internet.
Dan ga je heel hard, ik heb er 'pas' vier gezien vandaagquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb nog vier afleveringen te kijken van seizoen 1
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netflix heeft weinig keus. De partijen die de rechten van de content in handen hebben stellen het als eis en als je er niet in meegaat ben je de content kwijt. Er zijn ook nog een aantal strengere eisen dan deze.
Netflix zal het dus iets ingewikkelder gaan maken zodat ze aan hun inspanningsverplichting hebben voldaan op dit vlak.
De wereldwijde uitbreiding is dan ook en strategische beslissing van Netflix om deze discussie verder aan te zwengelen.
Amen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Grenzen bestaan nog steeds. Alleen worden die wel heel makkelijk overschreden over het (anoniem aanvoelende) internet.
De maatschappijen hebben een aantal jaar goud geld verdient met dvdverkoop van series, dat is in notime compleet ingestort en dat ze nu niet direct vooraan staan om al hun hebben en houden aan het streamingaanbod te verkopen kan ik ook wel enigszins begrijpen.
Kritiek op Netflix dat ten opzichte van het legale alternatief dvdverkoop ongelooflijk goedkoop is vind ik ook erg makkelijk. Er staan honderden series op Netflix, duizenden afleveringen.
Voor het geld waar je een serie als House of Cards op bluray voor koopt heb je al een half jaar Netflix.
Nee, ten opzichte van downloaden is Netflix niet up-to-date. Maar wie naar de legale alternatieven kijkt kan niet anders dan zeer tevreden zijn met het aanbod en prijs van de service.
waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Grenzen bestaan nog steeds. Alleen worden die wel heel makkelijk overschreden over het (anoniem aanvoelende) internet.
De maatschappijen hebben een aantal jaar goud geld verdient met dvdverkoop van series, dat is in notime compleet ingestort
Mijn 'amen' sloeg met name op de laatste alinea van Jovatov's post. Eerlijk gezegd geen idee hoe het precies zit met de dvd-verkoop...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
Ik heb het idee dat juist de verkoop van series lijkt te zijn toegenomen door netflix. Film verkopen zijn lang niet zo groot als vroeger vermoed ik (dit baseer ik op verkopen bij een (dvd)zaak waar ik werk)
Ze zijn op de goede weg met Celblok H een remake van Wentworth (Australische serie), geen idee waarom het origineel niet voldoet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:41 schreef KingRadler het volgende:
RTL en SBS moeten stoppen met aankopen van tv series hoe eerder wij er van kunnen genieten op Netflix.
Wentworth is fantastisch. Net seizoen 3 afgekeken op de US Netflixquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn op de goede weg met Celblok H een remake van Wentworth (Australische serie), geen idee waarom het origineel niet voldoet.
Gothamquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is dat goed? Wat is het voor iets?
Eens, veel beter dan Orange is the New Black.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wentworth is fantastisch. Net seizoen 3 afgekeken op de US Netflix
Wij hebben inmiddels ook het gros van onze DVD's verkocht of weggeven. Er liggen nog wel een paar DVD's (waaronder 2 seizoenen van Lutherquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:04 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb juist al m`n series op DVD verkocht. Zou niet weten wat ik er nog mee moet.
Take 30: weer een heel glas leegdrinken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan barscènes waar wat besteld wordt en dan max 1 slok genomen (of geen) en dan moeten ze snel alweer weg
DVD's/BluRays is toch echt nog steeds de enige manier om zeker te weten dat je de serie altijd nog makkelijk kunt herzien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:04 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb juist al m`n series op DVD verkocht. Zou niet weten wat ik er nog mee moet.
Mwoah, meer om echt te zien eigenlijk. Ik was toen nog niet bekend in de wereld van 'online kijken' en dat soort dingen en bijvoorbeeld Bones op TV was echt om te janken alles door elkaar heen qua seizoenen enzo. Dus om dat eens echt te kunnen zien heb ik toen de eerste seizoenen op DVD gekocht en daarna verder gespaard.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:17 schreef Forbry het volgende:
@DonnaRush
Maar kocht je ze in eerste instantie niet om te hébben dan?
Wat een nieuwe full(er) house!?quote:
een Nieuwe Married with Childeren komt er echt aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een nieuwe full(er) house!?
Wat volgt?
Married with parents enzovoorts.
precies en meer aanbieden zal wel lastig zijn want kwa kosten moet het haalbaar zijn en nederland is gewoon kleiner dan bijvoorbeeld canada.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Netflix het hier moeilijk mee heeft. Die wilden dit heus zelf niet, maar zullen wel gedwongen worden door de filmmaatschappijen etc.
Ik wacht nog altijd met smart op Pschyco Dadquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
een Nieuwe Married with Childeren komt er echt aan.
dat is geen grapje die draait om de zoon.
SBS heeft de rechten toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:47 schreef Oliver23 het volgende:
Is het al bekend wanneer de serie Zoo op Netflix gaat komen?
het heeft Hollywood wel gestimuleerd betere content te maken TV series en Films.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:28 schreef isax het volgende:
oh en als je nieuwe films wilt moet je ze vooral downloaden.
houdt hollywood vanzelf op met bestaan.
daarom worden er elk jaar bioscoopbezoek records gebrokenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het heeft Hollywood wel gestimuleerd betere content te maken TV series en Films.
Bioscopen zijn nooit zo goed bezocht, Netflix en HBO doen het geweldig.
http://www.netflix-nederl(...)-van-drietal-series/quote:
Oh. Uhm ja zoiets zal het dan wel zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:44 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://www.netflix-nederl(...)-van-drietal-series/
Hmmm, misschien als SBS de laatste aflevering heeft uitgezonden dat hij op Netflix verschijnt ...
Nog lang, ik haakte af na Tien minutenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik weet dat smaken verschillen, maar heb het 3 afleveringen uitgehouden met dat Zoo op Netflix US. Enige reden om te kijken was voor mij James Wolk. #OmNom
Ja, we merken het, 1 miljard voor de minions , 1'5 voor the Avengers, 1,5 voor jurasic World en 2 voor start warsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:28 schreef isax het volgende:
oh en als je nieuwe films wilt moet je ze vooral downloaden.
houdt hollywood vanzelf op met bestaan.
quote:Matt Groening In Talks With Netflix For Animated Series
Matt Groening, creator of "The Simpsons" and "Futurama," is reportedly in talks with Netflix about creating a new animated series. According to Variety, details about the new show are still being kept secret, but it would involve a contract for two seasons of 10 episodes apiece. This would be Groening's first major new project since Futurama premiered in 1999.
ik weet niet hoe dat in nederland zit maar hier in belgie zenden 2be, vier ,vijf, vitaya en consoorten bijna uitsluitend buitenlandse series uitquote:Op zondag 17 januari 2016 10:21 schreef KingRadler het volgende:
SBS en RTL moeten inzien dat er geen geld meer te verdienen valt aan Buitenlandse TV series.
Laat dat maar aan Netflix of VOD over.
Je kunt niet verder van de waarheid afzittenquote:Op zondag 17 januari 2016 10:21 schreef KingRadler het volgende:
SBS en RTL moeten inzien dat er geen geld meer te verdienen valt aan Buitenlandse TV series.
Laat dat maar aan Netflix of VOD over.
er komt een tijd dat minder mensen TV abbo hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je kunt niet verder van de waarheid afzitten![]()
Geld verdienen doen ze er niet mee maar exclusieve content maken is duur. Onbetaalbaar als je 3 kanalen moet vullen. De licenties van Amerikaanse series zijn maar een fractie wat een eigen serie maken kost. RTL produceert veel eigen series maar ze zullen het moeten aanvullen met buitenlandse content. Dus het probleem zal altijd bestaan want een zender gaat echt niet akkoord dat hun content op meerdere kanalen te zien is. En RTL staat behoorlijk sterk met eigen tv kanalen en een eigen VOD systeem (Videoland). Pas als Netflix meer abonnees heeft dan RTL kijkers, hebben ze een sterkere uitgangspositie. Wereldwijde deals is waar Netflix zich op moet richten. Dan heb je niet alles er op staan maar is alles wel gelijk. Maar dat zal zeker niet betekenen dat alle content op Netflix zal staan. Omroepen en zenders hebben daarvoor nog veel te veel geld.
Ik zie Netflix dan ook als een alternatief voor de televisieaanbod. Ik zag dat er nu verschillende streaming abonnementen aankomen voor televisiezenders. Bij mijn volgende abonnement zal ik zo'n abonnement afsluiten en apart zoeken naar een voordelige internetaanbieder.
Nu al zin in Rook Wanquote:Op zondag 17 januari 2016 07:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je nagaan als ze Stop Wars gaan uitbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netflix vergelijken met Blu-rayquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:52 schreef Forbry het volgende:
Als ik even puur naar mijzelf en meneer Forbry kijk, dan kijken en/of kopen wij beide nauwelijks nog DVD's. Is ook de reden dat wij uiteindelijk nooit tot de aanschaf van een Blu-ray speler overgegaan zijn. Ik weet alleen niet of dat ook echt (deels) aan ons abonnement op Netflix ligt. Volgens mij hadden wij voor die tijd al besloten dat wij zowel wat games, muziek als films/series betreft zo veel mogelijk op de digitale toer wilden gaan. Netflix heeft dat in ieder geval wel een heel stuk makkelijker voor ons gemaakt (net als Steam op het gebied van games en Spotify op het gebied van muziek).
Het is maar hoe je kijkt. Blu-ray is voor mij niet meer dan de opvolger van dvd en videobanden. Fysieke dragers van films om te kopen en huren om thuis in een apparaat te stoppen om te kijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Netflix vergelijken met Blu-ray![]()
Het verschil is dag en nacht in beeld én geluidskwaliteit.
Je naam! Wcborstel!! Wat een fantasie!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het is maar hoe je kijkt. Blu-ray is voor mij niet meer dan de opvolger van dvd en videobanden. Fysieke dragers van films om te kopen en huren om thuis in een apparaat te stoppen om te kijken.
Netflix is voor mij dan een stuk makkelijker te bekijken dan het omslachtige gedoe van een blu-ray.
En voor die keer dat ik een film thuis in superdupermegauberkwaliteit wil zien dan download ik hem wel in goede kwaliteit. Maar netflix wint het 100x qua gebruikersgemak.
Plus de toffe extra's en soms extended editions die je op de Blu-rays hebt.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Netflix vergelijken met Blu-ray![]()
Het verschil is dag en nacht in beeld én geluidskwaliteit.
Ontken het maar niet. Ook jij hebt mij nodig.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je naam! Wcborstel!! Wat een fantasie!
Moest het even Googlen, maar dat is Britta! Damn.quote:
Zo omslachtig is het niet, schijfje erin en klaar. Maar het volk is lui geworden.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het is maar hoe je kijkt. Blu-ray is voor mij niet meer dan de opvolger van dvd en videobanden. Fysieke dragers van films om te kopen en huren om thuis in een apparaat te stoppen om te kijken.
Netflix is voor mij dan een stuk makkelijker te bekijken dan het omslachtige gedoe van een blu-ray.
En voor die keer dat ik een film thuis in superdupermegauberkwaliteit wil zien dan download ik hem wel in goede kwaliteit. Maar netflix wint het 100x qua gebruikersgemak.
Dit was, onofficieel, toch allang bekend...quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef KingRadler het volgende:
BREAKING NEWS:
Krysten Ritter bevestigd er komt een seizoen 2 van Jessica Jones
onofficieel is nooit zeker.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit was, onofficieel, toch allang bekend...
Nou het scheen contractueel i.v.m. The Defenders lastig te kunnen worden met de productie.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit was, onofficieel, toch allang bekend...
Heeft er (in NL) nooit op gestaan. Die andere serie van Shonda Rhines wel. How to get away with murder is dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:13 schreef gekkie000000 het volgende:
Ik dacht dat Scandal ook op Netflix stond, maar kan niets vinden? Is die er alweer af?
Ze hebben naar je geluisterdtddttt!quote:Op zondag 17 januari 2016 16:06 schreef marcek het volgende:
Nice van netflix, tijdje geleden via de chat gevraagd om een Nederlands gesproken versie van monsters vs aliens.
Nu beschikbaar in Engels, Duits, Frans , Nederlands en Turks.
Ik moest weer zoeken want dacht eerst dat dat haar echte naam isquote:Op zondag 17 januari 2016 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moest het even Googlen, maar dat is Britta! Damn.
Scandal heeft er wel opgestaan toch? Ik dacht dat ik die op m`n lijst had staan.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft er (in NL) nooit op gestaan. Die andere serie van Shonda Rhines wel. How to get away with murder is dat.
Volgens mij niet op de Nederlandse, want ik heb het ook regelmatig proberen op te zoeken.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Scandal heeft er wel opgestaan toch? Ik dacht dat ik die op m`n lijst had staan.
En rondje Google laat ook verschillende blogs zien die het er wel over hebben.
Ik heb al geen TV abonnement meer. Kijk alleen nog maar Netflix.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:33 schreef KingRadler het volgende:
er komt een tijd dat minder mensen TV abbo hebben.
Dan gaat het ook pijn doen bij adverteerders en de zenders.
Ik kwam tot voor kort nooit op USA? Ik weet het bijna wel zeker dat het op NL was.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij niet op de Nederlandse, want ik heb het ook regelmatig proberen op te zoeken.
In deel 10 van dit topic (december 2013) vroeg iemand er ook al naar, maar ook toen was het niet via NL te zien, alleen via USA.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik kwam tot voor kort nooit op USA? Ik weet het bijna wel zeker dat het op NL was.
Ja die hebben we gisteren afgekeken. Daarom was ik benieuwd naar Scandal. Ik dacht dat ik die wel eens voorbij had zien komen met scrollen , maar dan heb ik me vergist. Tnxquote:Op maandag 18 januari 2016 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft er (in NL) nooit op gestaan. Die andere serie van Shonda Rhines wel. How to get away with murder is dat.
Mee eens is straks ook niet meer te volgen allemaal Daredevil seizoen 2 jessica jones seizoen 2 moet je de films erbij zien voor de scape van het hele marvel Universum en dan straks ook nog Iron First Luke Cage en The Defenders waar ze allemaal samen komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer. Dit is echt zo'n serie die ze beter bij 1 seizoen kunnen laten
Is echt su-per-leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh dan was Scandal voor onze Netflix-tijd. Want als er iets is dat ik keigraag wil zien ...
Als je puur en alleen US / UK dingen wilt zien dan wel ja... Maar Nederlandse series staan er (nog) niet op, terwijl die ook zeker kwaliteit hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb al geen TV abonnement meer. Kijk alleen nog maar Netflix.
Staat zóveel op dat ik het toch nooit bekeken krijg, dus waarom zou ik me nog door eindeloze reclameblokken moeten worstelen voor matige content op tijden die voor me bepaald worden door iemand anders?.
Gothamquote:Op maandag 18 januari 2016 16:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gisteren heb ik making a murderer helemaal afgekeken, dus vanavond kan ik aan een nieuwe serie beginnen. welke is beter? Black Sails of Gotham?
tofquote:
ja het speelt zich 5 jaar later af.quote:
Ik mis Black Sails. Die komt 26 januari.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:35 schreef Aether het volgende:
Update data
▶ = komende weken
• A Demi-Human / seizoen 1 / midden 2016
• Americans, The / seizoen 3 / zomer 2016
▶ Better Call Saul / seizoen 2 / 16 februari 2016
• Between / seizoen 2 / 2016
• Bloodline / seizoen 2 / 2016
• BoJack Horseman / seizoen 3 / 2016
• Colony / seizoen 1 / 2016
• Crown, The / seizoen 1 / 2016
• Fargo / seizoen 3 / 2017
• Flaked / seizoen 1 / 11 maart 2016
• Frontier / seizoen 1 / 2016
▶ Fuller House / seizoen 1 / 26 februari 2016
• Get Down, The / seizoen 1 / 2016
• Grace and Frankie / seizoen 2 / 6 mei 2016
• Grimm / seizoen 4 / begin 2016
• Gypsy / seizoen 1 / 2017
• House of Cards / seizoen 4 / 4 maart 2016
• Jane, The Virgin / seizoen 1 / 2016
• Kazoops! / seizoen 1 / 2016
• Killing, The / seizoen 3 / najaar 2016
• Lady Dynamite / seizoen 1 / 2016
• Las Leyendas / seizoen 1 / 2017
• Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events / seizoen 1 / n.n.b.
▶ Love / seizoen 1 / 19 februari 2016
• Mad Men / seizoen 7 / zomer 2016
• Marco Polo / seizoen 2 / 2016
• Marseille / seizoen 1 / 2016
• Marvel's Daredevil / seizoen 2 / 2016
• Marvel's Jessica Jones / seizoen 2 / 2016
• Marvel's Luke Cage / seizoen 1 / voorjaar 2016
• Modern Family / seizoen 6 / zomer 2016
• Montauk / seizoen 1 / 2016
• Mr. Selfridge / seizoen 3 / zomer 2016
• Narcos / seizoen 2 / zomer 2016
• Nashville / seizoen 4½ / voorjaar 2016
• New Girl / seizoen 4 / zomer 2016
• OA, The / seizoen 1 / 2016
• Once Upon A Time / seizoen 5 / najaar 2016
• Orange is the New Black / seizoen 4 / 17 juni 2016
• Orphan Black / seizoen 4 / voorjaar 2016
▶ Pretty Little Liars / seizoen 6½ / 19 januari 2016
• Ranch, The / seizoen 1 / 1 april 2016
• Sense 8 / seizoen 2 / zomer 2016
• Sons of Anarchy / seizoen 7 / zomer 2016
• Stranger Things / seizoen 1 / 2016
• Suburra / seizoen 1 / 2017
• Suits / seizoen 5 / najaar 2016
• Teen Wolf / seizoen 5 / zomer 2016
• Unbreakable Kimmy Schmidt / seizoen 2 / 15 april 2016
• Vampire Diaries, The / seizoen 6 / voorjaar 2016
• Walking Dead, The / seizoen 5 / begin 2016
• White Collar / seizoen 6 / zomer 2016
• Zoo / seizoen 1 / 2016
Seizoen 2 neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik mis Black Sails. Die komt 26 januari.
het kan best dat ze daarna weer terug komenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:26 schreef jpg97 het volgende:
Nooooo Misfits verdwijnt per 31/1
moet ik nog even 3 seizoenen erdoorheen jassen
Die staat er al op hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik mis Black Sails. Die komt 26 januari.
Mogguhquote:
De een (74 afleveringen) is een serie en de andere is een documentaire IIRC.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:49 schreef yvonne het volgende:
Help? Nu staan er naast Narcos nog 2 series over Pablo, welke is de beste? Ik weet dat Cc er enthousiast over was,maar over welke
Dank!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:52 schreef Aether het volgende:
[..]
De een (74 afleveringen) is een serie en de andere is een documentaire IIRC.
nadat Nathan er uit was is er niks meer aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:26 schreef jpg97 het volgende:
Nooooo Misfits verdwijnt per 31/1
moet ik nog even 3 seizoenen erdoorheen jassen
Ja dat vond ik eerst ook, maar gaandeweg wordt het toch wel weer leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
nadat Nathan er uit was is er niks meer aan
Vage film he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:40 schreef mschol het volgende:
Into the woods gezien, wat een "meh." "film" zeg..
Eerder een musical.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vage film he.
Zaten wat leuke stukjes in, maar het kon mij ook niet heel erg boeien.
Nog nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
En al problemen met regio lock omzeilen?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Million Ways to Die in the West – 2014 16 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Satire
Nadat schaapsherder Albert zijn vriendin is kwijtgespeeld en teruggekrabbeld is voor een duel, hervindt hij langzaam zijn zelfrespect dankzij een getrouwde vrouw.
Amazing Spider-Man 2, The – 2014 12 2:21 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Sci-Fi
Spider-Man maakt zich op voor een gevecht tegen Rhino en Electro. Ondertussen probeert hij zijn belofte te houden: Gwen Stacey uit zijn gevaarlijke leven houden.
Blind Fury – 1989 16 1:26 uur
Genre: Actie, Thriller
Als een blinde gevechtssporter bedreigd wordt door een grote misdaadvakbond, vertrekt hij om de zoon van een andere Vietnamveteraan te gaan redden.
Close Encounters of the Third Kind – 1977 9 2:14 uur
Genre: Drama, Sci-Fi
Terwijl er wereldwijd onverklaarbare gebeurtenissen vinden, trekt een door UFO's geobsedeerde man naar een mysterieuze berg, waar een bijzondere ontmoeting plaatsvindt.
Legends of the Fall – 1994 12 2:12 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Romantisch
Een hechte familie - vader en 4 zonen - valt uiteen als zoon Sam besluit te gaan vechten in WOI, tegen de wil in van zijn vader.
Pretty Little Liars (seizoen 6½) – 2015 12 - Elke dinsdag een nieuwe aflevering
Genre: Drama, Romantisch, Thriller
Vier vroegere middelbare schoolvriendinnen werken samen als een mysterieuze afperser hun geheimen dreigt bekend te maken.
Stuart Little 3: Call of the Wild – 2005 AL 1:15 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Feelgood
Wanneer de kat Snowbell gevangen wordt genomen door een gemeen wezen terwijl de Littles op vakantie zijn, moeten Stuart en het stinkdier Reeko hem redden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Spider-Man maakt zich op voor een gevecht tegen Rhino en Electro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Geen Planes meerquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 25 januari (Wereldwijd)
Pocahontas (1995, 2,69)
Beschikbaar tot en met 25 januari (NL)
Planes (2013, 2,70)
Beschikbaar tot en met 26 januari (NL)
The Three Musketeers (2011, 2,84)
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vage film he.
Zaten wat leuke stukjes in, maar het kon mij ook niet heel erg boeien.
het deed mij dan ook direct denken aan de recente les miserablesquote:
Maar wel nog altijd beter dan Spider-man 3. Zonde dat Sony niet met het personage overweg kan. Hopelijk met de Marvel deal dat het eens goed komt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:30 schreef KingRadler het volgende:
Amazing Spiderman 2 die was zo slecht.
Hij schijnt in elk geval ook bij de nieuwe Avengers te komen......quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:41 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Maar wel nog altijd beter dan Spider-man 3. Zonde dat Sony niet met het personage overweg kan. Hopelijk met de Marvel deal dat het eens goed komt.
Spiderman 3 vond ik wel beter.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:41 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Maar wel nog altijd beter dan Spider-man 3. Zonde dat Sony niet met het personage overweg kan. Hopelijk met de Marvel deal dat het eens goed komt.
Jammer van Planes en Pocahontas. Zullen ze jammer vinden hier.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 25 januari (Wereldwijd)
Pocahontas (1995, 2,69)
Beschikbaar tot en met 25 januari (NL)
Planes (2013, 2,70)
Beschikbaar tot en met 26 januari (NL)
The Three Musketeers (2011, 2,84)
wat een naam ook..quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Jammer van Planes en Pocahontas. Zullen ze jammer vinden hier.
Zou je ook iets kunnen selecteren voor verwijdering? MIjn kinderen zijn dol opglitterforce
![]()
Veel slechter wordt het niet. Dat mag van mij vandaag nog verdwijnen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Punisher uit Daredevil 2 krijgt mogelijk eigen serie op Netflix
We moeten nog even wachten op het tweede seizoen van Daredevil, maar het is goed mogelijk dat de schurk uit de nieuwe reeks een eigen serie krijgt. The Punisher is in Daredevil 2 de tegenstander van Matt Murdock. Netflix en de makers van Daredevil zijn zeer enthousiast over The Punisher, gespeeld door The Walking Dead-acteur Jon Bernthal. Ze zien zelfs een geheel eigen serie voor The Punisher in het verschiet liggen. Het is nu afwachten op het moment van aankondiging, door Netflix en/of Marvel.
Na een aantal afleveringen was ik er klaar mee. Die aflevering met de ballonquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
ben nu een paar afleveringen ver met Gotham. Echt een goede serie!
Dat is jammer, want die serie wordt alleen maar beter. Ze laten op een gegeven moment het 'case of the week'-principe los en dan komt er een overkoepelend verhaal dat zeker de moeite waard is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na een aantal afleveringen was ik er klaar mee. Die aflevering met de ballon
ik vond de ballon aflevering juist wel erg leuk! Ik kan wel begrijpen waarom Batman besloot om zelf de stad te beschermen ipv het aan de politie over te latenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na een aantal afleveringen was ik er klaar mee. Die aflevering met de ballon
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een naam ook..![]()
(het is btw de engelse variant van https://en.m.wikipedia.org/wiki/Smile_Pretty_Cure!, dus vermoedelijk zwaar aangepast) die laatste scoort niet eens zo beroerd... (als ik de scores moet geloven die google verzamelt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |