Netflix vergelijken met Blu-rayquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:52 schreef Forbry het volgende:
Als ik even puur naar mijzelf en meneer Forbry kijk, dan kijken en/of kopen wij beide nauwelijks nog DVD's. Is ook de reden dat wij uiteindelijk nooit tot de aanschaf van een Blu-ray speler overgegaan zijn. Ik weet alleen niet of dat ook echt (deels) aan ons abonnement op Netflix ligt. Volgens mij hadden wij voor die tijd al besloten dat wij zowel wat games, muziek als films/series betreft zo veel mogelijk op de digitale toer wilden gaan. Netflix heeft dat in ieder geval wel een heel stuk makkelijker voor ons gemaakt (net als Steam op het gebied van games en Spotify op het gebied van muziek).
Het is maar hoe je kijkt. Blu-ray is voor mij niet meer dan de opvolger van dvd en videobanden. Fysieke dragers van films om te kopen en huren om thuis in een apparaat te stoppen om te kijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Netflix vergelijken met Blu-ray![]()
Het verschil is dag en nacht in beeld én geluidskwaliteit.
Je naam! Wcborstel!! Wat een fantasie!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het is maar hoe je kijkt. Blu-ray is voor mij niet meer dan de opvolger van dvd en videobanden. Fysieke dragers van films om te kopen en huren om thuis in een apparaat te stoppen om te kijken.
Netflix is voor mij dan een stuk makkelijker te bekijken dan het omslachtige gedoe van een blu-ray.
En voor die keer dat ik een film thuis in superdupermegauberkwaliteit wil zien dan download ik hem wel in goede kwaliteit. Maar netflix wint het 100x qua gebruikersgemak.
Plus de toffe extra's en soms extended editions die je op de Blu-rays hebt.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Netflix vergelijken met Blu-ray![]()
Het verschil is dag en nacht in beeld én geluidskwaliteit.
Ontken het maar niet. Ook jij hebt mij nodig.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je naam! Wcborstel!! Wat een fantasie!
Moest het even Googlen, maar dat is Britta! Damn.quote:
Zo omslachtig is het niet, schijfje erin en klaar. Maar het volk is lui geworden.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het is maar hoe je kijkt. Blu-ray is voor mij niet meer dan de opvolger van dvd en videobanden. Fysieke dragers van films om te kopen en huren om thuis in een apparaat te stoppen om te kijken.
Netflix is voor mij dan een stuk makkelijker te bekijken dan het omslachtige gedoe van een blu-ray.
En voor die keer dat ik een film thuis in superdupermegauberkwaliteit wil zien dan download ik hem wel in goede kwaliteit. Maar netflix wint het 100x qua gebruikersgemak.
Dit was, onofficieel, toch allang bekend...quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef KingRadler het volgende:
BREAKING NEWS:
Krysten Ritter bevestigd er komt een seizoen 2 van Jessica Jones
onofficieel is nooit zeker.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit was, onofficieel, toch allang bekend...
Nou het scheen contractueel i.v.m. The Defenders lastig te kunnen worden met de productie.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit was, onofficieel, toch allang bekend...
Heeft er (in NL) nooit op gestaan. Die andere serie van Shonda Rhines wel. How to get away with murder is dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:13 schreef gekkie000000 het volgende:
Ik dacht dat Scandal ook op Netflix stond, maar kan niets vinden? Is die er alweer af?
Ze hebben naar je geluisterdtddttt!quote:Op zondag 17 januari 2016 16:06 schreef marcek het volgende:
Nice van netflix, tijdje geleden via de chat gevraagd om een Nederlands gesproken versie van monsters vs aliens.
Nu beschikbaar in Engels, Duits, Frans , Nederlands en Turks.
Ik moest weer zoeken want dacht eerst dat dat haar echte naam isquote:Op zondag 17 januari 2016 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moest het even Googlen, maar dat is Britta! Damn.
Scandal heeft er wel opgestaan toch? Ik dacht dat ik die op m`n lijst had staan.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft er (in NL) nooit op gestaan. Die andere serie van Shonda Rhines wel. How to get away with murder is dat.
Volgens mij niet op de Nederlandse, want ik heb het ook regelmatig proberen op te zoeken.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Scandal heeft er wel opgestaan toch? Ik dacht dat ik die op m`n lijst had staan.
En rondje Google laat ook verschillende blogs zien die het er wel over hebben.
Ik heb al geen TV abonnement meer. Kijk alleen nog maar Netflix.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:33 schreef KingRadler het volgende:
er komt een tijd dat minder mensen TV abbo hebben.
Dan gaat het ook pijn doen bij adverteerders en de zenders.
Ik kwam tot voor kort nooit op USA? Ik weet het bijna wel zeker dat het op NL was.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij niet op de Nederlandse, want ik heb het ook regelmatig proberen op te zoeken.
In deel 10 van dit topic (december 2013) vroeg iemand er ook al naar, maar ook toen was het niet via NL te zien, alleen via USA.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik kwam tot voor kort nooit op USA? Ik weet het bijna wel zeker dat het op NL was.
Ja die hebben we gisteren afgekeken. Daarom was ik benieuwd naar Scandal. Ik dacht dat ik die wel eens voorbij had zien komen met scrollen , maar dan heb ik me vergist. Tnxquote:Op maandag 18 januari 2016 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft er (in NL) nooit op gestaan. Die andere serie van Shonda Rhines wel. How to get away with murder is dat.
Mee eens is straks ook niet meer te volgen allemaal Daredevil seizoen 2 jessica jones seizoen 2 moet je de films erbij zien voor de scape van het hele marvel Universum en dan straks ook nog Iron First Luke Cage en The Defenders waar ze allemaal samen komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer. Dit is echt zo'n serie die ze beter bij 1 seizoen kunnen laten
Is echt su-per-leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh dan was Scandal voor onze Netflix-tijd. Want als er iets is dat ik keigraag wil zien ...
Als je puur en alleen US / UK dingen wilt zien dan wel ja... Maar Nederlandse series staan er (nog) niet op, terwijl die ook zeker kwaliteit hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb al geen TV abonnement meer. Kijk alleen nog maar Netflix.
Staat zóveel op dat ik het toch nooit bekeken krijg, dus waarom zou ik me nog door eindeloze reclameblokken moeten worstelen voor matige content op tijden die voor me bepaald worden door iemand anders?.
Gothamquote:Op maandag 18 januari 2016 16:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gisteren heb ik making a murderer helemaal afgekeken, dus vanavond kan ik aan een nieuwe serie beginnen. welke is beter? Black Sails of Gotham?
tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |