De zevende dag ging hij Netflix kijken toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:08 schreef KingRadler het volgende:
In den beginne schiep God den hemel en de aarde en Netflix
kunnen we niks over zeggen. want dat is geheimquote:
Zijn categoriecodes die nu verzameld zijn door iemand.quote:
Persbericht Netflix:quote:Netflix gaat proxies voor regio-omzeiling blokkeren
Videodienst Netflix gaat het gebruik van proxies en zogeheten 'unblockers' blokkeren.
Netflix zal in de komende weken het gebruik van de online diensten gaan blokkeren, stelt het bedrijf in een persbericht.
"Sommige leden gebruiker proxies of 'unblockers' om titels niet beschikbaar in hun regio te bekijken", aldus Netflix. "Om dit tegen te gaan, gebruiken wij dezelfde middelen die andere bedrijven inzetten".
Proxies en 'unblockers' worden op Netflix gebruikt om films en series beschikbaar in andere landen te bekijken. Zo heeft bijvoorbeeld een Nederlandse gebruiker toegang tot het aanbod in de Verenigde Staten.
Netflix noemt enkel de proxies bij naam. Het is onduidelijk of Netflix ook iets zal doen tegen het gebruik van vpn-servers of DNS-diensten om de regioblokkade te omzeilen. De andere 'unblock'-methodes worden niet bij naam genoemd.
De nieuwe proxyblokkade zal de komende weken in werking worden gesteld.
Wereldwijd toegankelijk
Netflix neemt voor het eerst officieel maatregelen tegen diensten die regiobeperkingen omzeilen. In 2015 werden sommige populaire vpn-diensten geblokkeerd, maar daar zei Netflix toen niks over.
Netflix stelt dat de regio-omzeilers steeds minder vaak nodig zijn, omdat Netflix in meer landen wereldwijd beschikbaar is. Begin januari kwam Netflix naar meer dan 140 landen.
De videodienst kan wereldwijd opereren dankzij de licenties op hun eigen series. In landen waar Netflix geen breed aanbod heeft, zijn de series en films van Netflix zelf wel toegankelijk.
Door: NU.nl
quote:Evolving Proxy Detection as a Global Service
If all of our content were globally available, there wouldn't be a reason for members to use proxies or "unblockers" to fool our systems into thinking they're in a different country than they're actually in. We are making progress in licensing content across the world and, as of last week, now offer the Netflix service in 190 countries, but we have a ways to go before we can offer people the same films and TV series everywhere.
Over time, we anticipate being able to do so. For now, given the historic practice of licensing content by geographic territories, the TV shows and movies we offer differ, to varying degrees, by territory. In the meantime, we will continue to respect and enforce content licensing by geographic location.
Some members use proxies or "unblockers" to access titles available outside their territory. To address this, we employ the same or similar measures other firms do. This technology continues to evolve and we are evolving with it. That means in coming weeks, those using proxies and unblockers will only be able to access the service in the country where they currently are. We are confident this change won't impact members not using proxies.
We look forward to offering all of our content everywhere and to consumers being able to enjoy all of Netflix without using a proxy. That's the goal we will keep pushing towards.
--David
Zeggen ze al twee jaar (staat ook in de voorwaarden IIRC).quote:
Ze hebben het alleen nooit als persbericht op de site gezet, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Zeggen ze al twee jaar (staat ook in de voorwaarden IIRC).
En hello downloaders.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)estricties~a4219697/
Bye, bye omzeilen regio-restricties.
Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef NewHorizon het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat precies aan gaan pakken. GPS-locatie, tijdzoneinstellingen en het blokkeren van veelgebruikte VPN-servers kan je makkelijk omheen werken.
kan nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.
ronduit kut dit, dus.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
ik denk dat ze accounts mss nu per land gaan blokken waar het account is geregistreerd ofzo dat moest je op reis gaan dat je nog altijd dezelfde netflix als thuis ziet ipv een netflix van een ander land.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef NewHorizon het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat precies aan gaan pakken. GPS-locatie, tijdzoneinstellingen en het blokkeren van veelgebruikte VPN-servers kan je makkelijk omheen werken.
In principe kan dat ook niet meer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan niet
Want dan zou je op vakantie in België geen netflix kunnen kijken.
Belachelijk ja, die regio-restricties zijn gewoon niet meer van deze tijd en toch blijven ze zich er zo krampachtig aan vastklampen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet wel blokkeren omdat filmmaatschappijen in hun nek zit te hijgen als je niks doet geen content.
Ik denk beidequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef DonnaRush het volgende:
Maar ze gaan de diensten blokkeren toch? Niet de users/accounts die er gebruik van maken?
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef DonnaRush het volgende:
Maar ze gaan de diensten blokkeren toch? Niet de users/accounts die er gebruik van maken?
Dus alleen de diensten.quote:That means in coming weeks, those using proxies and unblockers will only be able to access the service in the country where they currently are.
Gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Uit het Engelse persbericht:
[..]
Dus alleen de diensten.
Volgens mij staat er niet iets keihard over in de TOS? Of wel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.
Je kunt een film of serie alleen via de Netflix-service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt. [...] Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij staat er niet iets keihard over in de TOS? Of wel?
Was te verwachten natuurlijk en het is niet dat ik op de Nederlandse versie alles bijgekeken krijg maar toch is het echt erg jammer. In plaats van dat er gestreefd wordt naar zo min mogelijk downloaders door zoveel mogelijk content aan te bieden gaan de distributie maatschappijen over tot dit soort maatregelen. Hierdoor zullen er toch weer complete volkstammen gaan downloaden. Zo suf echt van ze.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Kat en muis spel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef OMG het volgende:
Die diensten zullen er vast iets op vinden. En dan wordt dat ook geblokkeerd.
Ik ben net begonnen met het kijken van een serie met veel seizoenen op Netflix USA. En mocht ik daar niet meer bij kunnen, tsja, dan zal ik ze downloaden. Dus ik snap de makers van die series niet zo goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Was te verwachten natuurlijk en het is niet dat ik op de Nederlandse versie alles bijgekeken krijg maar toch is het echt erg jammer. In plaats van dat er gestreefd wordt naar zo min mogelijk downloaders door zoveel mogelijk content aan te bieden gaan de distributie maatschappijen over tot dit soort maatregelen. Hierdoor zullen er toch weer complete volkstammen gaan downloaden. Zo suf echt van ze.
Ik zou oprecht liever behoorlijk meer geld in de maand betalen voor alle content dan dit geneuzel. Ook de verspreiding over HBO, Videoland en al die andere abonnementen die je nodig hebt irriteren me mateloos. Ik wil bijvoorbeeld graag Justified kijken. Alleen op Amazon Prime te vinden. Daar kunnen wij in Nederland zonder allerlei toestanden geen abonnement op nemen. Dus of heel braaf niet kijken of downloaden. In beide gevallen verdient de productie maatschappij niets.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met het kijken van een serie met veel seizoenen op Netflix USA. En mocht ik daar niet meer bij kunnen, tsja, dan zal ik ze downloaden. Dus ik snap de makers van die series niet zo goed.
http://www.bol.com/nl/p/justified-seizoen-1/1002004013546378/quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou oprecht liever behoorlijk meer geld in de maand betalen voor alle content dan dit geneuzel. Ook de verspreiding over HBO, Videoland en al die andere abonnementen die je nodig hebt irriteren me mateloos. Ik wil bijvoorbeeld graag Justified kijken. Alleen op Amazon Prime te vinden. Daar kunnen wij in Nederland zonder allerlei toestanden geen abonnement op nemen. Dus of heel braaf niet kijken of downloaden. In beide gevallen verdient de productie maatschappij niets.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/justified-seizoen-1/1002004013546378/
Ik denk dat ze sneller failliet gaan dan ze 'oeps' kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
hm, kut.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt een film of serie alleen via de Netflix-service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt. [...] Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderen
https://help.netflix.com/legal/termsofuse
Hier serieus ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
![]()
Ik heb serieus niet eens meer een dvd speler
Ook geen DVD speler in je pc of laptop?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb serieus niet eens meer een dvd speler
Oh in mn laptop zit idd wel wat ja! Goeie! Nooit gebruiktquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook geen DVD speler in je pc of laptop?
Ik heb sinds de eerste dag dat ze hier in Nederland waren Netflix. Briljant concept zeker in combinatie met Unblock.US. Geen downloaden of dvd spelers oid meer nodig.quote:
Dat denk ik niet. Hier is echt wel uitgebreid onderzoek naar gedaan voordat dit besluit genomen is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sneller failliet gaan dan ze 'oeps' kunnen zeggen
Aan mij zullen ze hierdoor ook geen klant verliezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hier is echt wel uitgebreid onderzoek naar gedaan voordat dit besluit genomen is.
Ik zal bijvoorbeeld mijn abonnement niet opzeggen, want ik gebruik die services toch niet. De echte hardcore kijkers gebruiken unblockers, maar dat is waarschijnlijk nog geen 5% van het ledenbestand.
Ik draai een VPN-server op mijn NAS thuisquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.
Same here!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:58 schreef byah het volgende:
Ben benieuwd, de enige reden dat ik Netflix nog heb is de US catalogus, als ze unblock.us gaan blokkeren zeg ik mijn abonnement op.
Het wordt nog wel op SBS9 uitgezondenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef KingRadler het volgende:
Netflix had de exclusieve rechten voor Zoo gekregen.
En SBS6 maakt er weer een potje van om de Nederlandse rechten te krijgen.
Serie is nu gefloptnu moeten we nog langer wachten op serie
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef delano.888 het volgende:
Mocht iemand de geheime "codes", extra categorieën daadwerkelijk willen gebruiken, kan je beter super browse installeren, dan staan ze allemaal, onder 1 knopje, in je netflix pagina, naast browse onder super browse, best handig.
Chrome:
https://chrome.google.com(...)djgdmnpelkohnbpancjf
Firefox:
https://addons.mozilla.or(...)etflix-super-browse/
Crisis, ik heb unblock-us net een maand, heb er speciaal nog een Apple tv voor gekocht. Zit midden in Grey's Anatomy en ik wilde Supernatural ook nog graag kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Account blokkeren hebben ze alleen zichzelf maar mee, dat kost zeker een hoop abonnees.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, ik heb unblock-us net een maand, heb er speciaal nog een Apple tv voor gekocht. Zit midden in Grey's Anatomy en ik wilde Supernatural ook nog graag kijkentv-abonnement uitgekleed tot alleen kabel-tv want keek toch alleen netflix.
Gloeiende hoeren![]()
Niet dat de NL netflix niets heeft, maar de series die ik graag wilde volgen en destijds gemist heb, staan er hier niet op. Grey's, Supernatural, Fringe, Gilmore Girls, X-Files. Ik heb hem een maand geleden op canada gezet en er niet meer afgehaald. Er staan ook tientallen gave en vrij nieuwe films op die ik anders had gedownload (of gewoon nooit op het idee was gekomen om ze te bekijken).
Ik hoop niet dat ze meteen m'n hele account gaan blokkeren![]()
Maar goed, dan maar zeven seizoenen van grey's downloaden en hopen dat ik daar geen boete voor krijg.
En mocht je denken dat hij het niet doet moet je even wachten of refreshen, het is een lange lijst die geladen moet worden.quote:
Gewoon kijken, ze gaan je er sowieso niet afgooien. (want inkomsten)quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niet meer te kijken en ik heb m'n grey's fix nog niet gehad vandaag
Gelukkig, want met de NL Netflix zal ik me ook nog wel vermaken, maar damn, dat aanbod van Canadaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gewoon kijken, ze gaan je er sowieso niet afgooien. (want inkomsten)
Het ze kunnen het prima dichttimmeren vanuit hun kant, ergste wat je kunt overkomen is dat je ineens geen Grey's meer kunt kijken omdat je naar de NL netflix wordt gedwongen.
Kun je doen schijnt wel een tof land te zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, want met de NL Netflix zal ik me ook nog wel vermaken, maar damn, dat aanbod van Canadaik ben bereid om daar extra voor te betalen.
Ik ga gewoon emigreren.
niet iedereen weet die zender te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt nog wel op SBS9 uitgezonden
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:21 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Unblock us is er op voorbereid, wordt leuk spelletje:
Thank you for contacting us today!
We are aware of the announcement and should our service be affected at any time, we will make adjustments. Presently, there is nothing to be concerned about as everything is working properly. It is our mission to provide you with open and free access to content from anywhere around the world.
op zich wel logisch, waarschijnlijk gebruikt de 3/4 van de unblockus klanten hun dienst voor Netflixquote:
CAD.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
en betalen jullie bij unblock-us met CAD of USD
Ik ben fan. Vooral van Idris ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:12 schreef BeamofLight het volgende:
hoi poppie. Wat vind jij van Luther?
gisteren de docu Trophy kids gekeken,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
gaat het nog een keer over goede content inzake netflix hier of alleen die bijdehante tech-nerd shit?
ja zelfs ik; en die chick wordt ineens ook TOP. Dacht al dat ik gekk was geworden.quote:
Ik ben 'nu' met River bezig. Duistere serie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:14 schreef BeamofLight het volgende:
ja zelfs ik; en die chick wordt ineens ook TOP. Dacht al dat ik gekk was geworden.
Verder nog iets aan te raden? Ben er een beetje doorheen.
nee alleen NLquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben 'nu' met River bezig. Duistere serie.
Heb je alleen nl of ook buitenland?
Als ik het snap, kan het nooit ingewikkeld en tech-nerd zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
gaat het nog een keer over goede content inzake netflix hier of alleen die bijdehante tech-nerd shit?
Ken je Broadchurch al?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee alleen NL
dus de Fargo, BB, Luther, Blacklist, Homeland, Love-Hate liefhebber
River. En uiteraard El Patron del Mal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
nee alleen NL
dus de Fargo, BB, Luther, Blacklist, Homeland, Love-Hate liefhebber
River al aan begonnen een keer ja, met die ouwe toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
River. En uiteraard El Patron del Mal.
Als ze regio's gaan blokkeren is er geen goede content meerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Zelfs als Netflix alléén hun eigen content zou kunnen aanbieden, zou ik het persoonlijk nog interessant vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ze regio's gaan blokkeren is er geen goede content meer
Even voor de beeldvorming: hoeveel berichten staan er bij jou op een pagina?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:25 schreef Aether het volgende:
Topic is nog geen 24-uur oud en gaat al vier pagina's over Unblock us
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming: hoeveel berichten staan er bij jou op een pagina?
quote:Netflix neemt maatregelen tegen omzeilen regioblokkades
Gebruik je een VPN of andere unblocker om bijvoorbeeld Netflix-content uit Amerika te kijken, dan zou daar wel eens snel een einde aan kunnen komen. Netflix heeft aangekondigd hier maatregelen tegen te gaan nemen,
Omzeilen regioblokkades
De content op Netflix in Nederland is compleet anders in Amerika. Vaak zien we dat Nederland achterligt en de content op Netflix in andere landen veel uitgebreider is. Denk hierbij aan nieuwe series (of nieuwe seizoenen), maar ook het filmaanbod wijkt sterk af. Hierdoor zijn er veel mensen die bijvoorbeeld via een VPN een fictieve locatie instellen en zo dus het aanbod van andere landen kunnen bekijken via Netflix.
Lees ook: Dit is er deze week nieuw op Netflix
Blokkeren
Het streamingbedrijf heeft bekend gemaakt hier maatregelen tegen te gaan nemen. Dit betekent dat de zogenaamde unblockers, proxy's en VPN-verbindingen geblokkeerd gaan worden waardoor het omzeilen van de regioblokkade niet meer mogelijk is. Netflix noemt vooralsnog alleen het blokkeren van proxy's in het originele bericht, maar tegenover NU.nl laten ze weten dat het om 'alle soorten regio-omzeilers' gaat.
Hoe dit precies gaat uitpakken en welke diensten en mogelijkheden allemaal geblokkeerd worden, zal de toekomst moeten uitwijzen.
http://androidworld.nl/ap(...)ilen-regioblokkades/
Yes! hopelijk komt dan ook snel het volgende seizoen op netflix te staan. het vorige eindige met nogal een cliffhangerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemen)
The Walking Dead blijft op Netflix.
welke serie is dat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit trouwens echt midden in een serie die alleen op US staat, fijn..
Nouja hij staat wel op meerdere landen maar niet op NL dus als het geblokt is ben ik ineens in de helft afgekapt, beetje jammer. Ga ook echt netflix opzeggen als ze dit doorzetten.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef Blik het volgende:
Ik persoonlijk heb nog nooit naar de content van US, Canada of UK gekeken. Heb meer dan genoeg aan de content voor NL, loop daarin al zwaar achter en nog vele series om te kijken
Die Escobar serie is trouwens geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Als Netflix echt actief gaat werken om content op legale wijze meer wereldwijd te maken dan mogen ze van mij de proxy services wel blokkeren om dat mogelijk te maken (tevreden stellen maatschappijen).
Ik zag al wel dat een serie waar ik unblock voor gebruikte, Pablo Escobar el patrón del mal, nu ook op Netflix NL staat met ondertiteling in Spaans, Nederlands, Duits en nog paar.
Ik gebruik unblock ook om talen te leren. Dus ik hoop dat Netflix iig ondertiteling in zoveel mogelijk talen gaat aanbieden. Bij sommige series heb je dat al wel.
Ja welke serie is dat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja hij staat wel op meerdere landen maar niet op NL dus als het geblokt is ben ik ineens in de helft afgekapt, beetje jammer. Ga ook echt netflix opzeggen als ze dit doorzetten.
Idem. En ik betaal maar 4 euro per maand (12/3), goede prijs/aanbod verhouding zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef Blik het volgende:
Ik persoonlijk heb nog nooit naar de content van US, Canada of UK gekeken. Heb meer dan genoeg aan de content voor NL, loop daarin al zwaar achter en nog vele series om te kijken
OK, had er al een aantal weggehaald maar van deze wist ik het niet zeker meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:08 schreef Gellarboy het volgende:
Misfits stond er al op ja. Vond ik superleuk!
Ik zie een beetje op tegen de +60 afleveringen...wel erg veel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:01 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die Escobar serie is trouwens geweldig
Ja, 56 uur...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie een beetje op tegen de +60 afleveringen...wel erg veel.
is toch helemaal niet veel? beetje goeie serie heeft genoeg afleveringen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor, dat is 7 seizoenen van een regulier 10 afleveringen/seizoen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch helemaal niet veel? beetje goeie serie heeft genoeg afleveringen.
die series met 2 seizoenen begin ik nieteens aan. is vast gecancelde crap.
Ik zit er nog in, dus het is er nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ermmmm, ik krijg mijn Netflix US (via Unblock-Us) nu al niet meer aan de praat.Is het al zo ver?
ik heb last van dit vandaag:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ermmmm, ik krijg mijn Netflix US (via Unblock-Us) nu al niet meer aan de praat.Is het al zo ver?
Dat is niet misquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer ze seizoen 5 toevoegen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemen)
The Walking Dead blijft op Netflix.
Mooi, dan ga ik meteen de cookies en cache van mijn AppleTV deleten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef redboyke het volgende:
EDIT cookies deleten en cache deleten heeft geholpen
Mulder en Scully rijden rond in hun auto met het raam open hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef KingRadler het volgende:
ben aan the X files begonnen US keek ik graag in mijn kindertijd.
1 season, 74 episodes à ongeveer 43 minuten.........quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
is toch normaal? meeste van die dingen zijn mss al 10 of 15 takes tegen dan is dat eten al lang nietmeer te freten. mag je blij zijn dat ze het nog in hun mond houden voor de camera.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga toch een keer een topic openen over niet opgegeten eten in film en serie hoor, waarbij ik gewoon bijhoud in welke film of serie en door wie weer een keer het eten niet wordt opgegeten. Zie het nu weer in Pablo, episode 4. Ik word er gek van.
Binnen de werkelijkheid van een verhaal is dat toch bull shit. Je wilt toch een stukje werkelijkheid verfilmen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch normaal? meeste van die dingen zijn mss al 10 of 15 takes tegen dan is dat eten al lang nietmeer te freten. mag je blij zijn dat ze het nog in hun mond houden voor de camera.
wat had je verwacht dat ze elke keer een nieuwe kalkoen op tafel gaan leggen ofzo per take?
en elke keer een hap eten en nog inslikken?
het is van de bedenker van Star Wars.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:46 schreef mschol het volgende:
gezien ik de nodige animatiefilms al had gezien, kwam ik op Strange Magic uit.. ik weet niet echt wat ik er nou van moet denken![]()
Nog nooit opgevallen. Nu zie ik waarschijnlijk niets andersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga toch een keer een topic openen over niet opgegeten eten in film en serie hoor, waarbij ik gewoon bijhoud in welke film of serie en door wie weer een keer het eten niet wordt opgegeten. Zie het nu weer in Pablo, episode 4. Ik word er gek van.
Ik zie het ook vaak bij TBBT. In de kantine van hun werk zitten ze altijd eindeloos in hun eten te prikken en te schuiven. Hun wekelijks samen-etentje thuis ook, trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Via een bepaald dns internetten is zeker niet tegen de regels. Sterker nog. Bij ziggo werd geadviseerd Google dns in te stellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |