quote:Netflix neemt maatregelen tegen omzeilen regioblokkades
Gebruik je een VPN of andere unblocker om bijvoorbeeld Netflix-content uit Amerika te kijken, dan zou daar wel eens snel een einde aan kunnen komen. Netflix heeft aangekondigd hier maatregelen tegen te gaan nemen,
Omzeilen regioblokkades
De content op Netflix in Nederland is compleet anders in Amerika. Vaak zien we dat Nederland achterligt en de content op Netflix in andere landen veel uitgebreider is. Denk hierbij aan nieuwe series (of nieuwe seizoenen), maar ook het filmaanbod wijkt sterk af. Hierdoor zijn er veel mensen die bijvoorbeeld via een VPN een fictieve locatie instellen en zo dus het aanbod van andere landen kunnen bekijken via Netflix.
Lees ook: Dit is er deze week nieuw op Netflix
Blokkeren
Het streamingbedrijf heeft bekend gemaakt hier maatregelen tegen te gaan nemen. Dit betekent dat de zogenaamde unblockers, proxy's en VPN-verbindingen geblokkeerd gaan worden waardoor het omzeilen van de regioblokkade niet meer mogelijk is. Netflix noemt vooralsnog alleen het blokkeren van proxy's in het originele bericht, maar tegenover NU.nl laten ze weten dat het om 'alle soorten regio-omzeilers' gaat.
Hoe dit precies gaat uitpakken en welke diensten en mogelijkheden allemaal geblokkeerd worden, zal de toekomst moeten uitwijzen.
http://androidworld.nl/ap(...)ilen-regioblokkades/
Yes! hopelijk komt dan ook snel het volgende seizoen op netflix te staan. het vorige eindige met nogal een cliffhangerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemen)
The Walking Dead blijft op Netflix.
welke serie is dat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit trouwens echt midden in een serie die alleen op US staat, fijn..
Nouja hij staat wel op meerdere landen maar niet op NL dus als het geblokt is ben ik ineens in de helft afgekapt, beetje jammer. Ga ook echt netflix opzeggen als ze dit doorzetten.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef Blik het volgende:
Ik persoonlijk heb nog nooit naar de content van US, Canada of UK gekeken. Heb meer dan genoeg aan de content voor NL, loop daarin al zwaar achter en nog vele series om te kijken
Die Escobar serie is trouwens geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Als Netflix echt actief gaat werken om content op legale wijze meer wereldwijd te maken dan mogen ze van mij de proxy services wel blokkeren om dat mogelijk te maken (tevreden stellen maatschappijen).
Ik zag al wel dat een serie waar ik unblock voor gebruikte, Pablo Escobar el patrón del mal, nu ook op Netflix NL staat met ondertiteling in Spaans, Nederlands, Duits en nog paar.
Ik gebruik unblock ook om talen te leren. Dus ik hoop dat Netflix iig ondertiteling in zoveel mogelijk talen gaat aanbieden. Bij sommige series heb je dat al wel.
Ja welke serie is dat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja hij staat wel op meerdere landen maar niet op NL dus als het geblokt is ben ik ineens in de helft afgekapt, beetje jammer. Ga ook echt netflix opzeggen als ze dit doorzetten.
Idem. En ik betaal maar 4 euro per maand (12/3), goede prijs/aanbod verhouding zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef Blik het volgende:
Ik persoonlijk heb nog nooit naar de content van US, Canada of UK gekeken. Heb meer dan genoeg aan de content voor NL, loop daarin al zwaar achter en nog vele series om te kijken
OK, had er al een aantal weggehaald maar van deze wist ik het niet zeker meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:08 schreef Gellarboy het volgende:
Misfits stond er al op ja. Vond ik superleuk!
Ik zie een beetje op tegen de +60 afleveringen...wel erg veel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:01 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die Escobar serie is trouwens geweldig
Ja, 56 uur...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie een beetje op tegen de +60 afleveringen...wel erg veel.
is toch helemaal niet veel? beetje goeie serie heeft genoeg afleveringen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor, dat is 7 seizoenen van een regulier 10 afleveringen/seizoen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch helemaal niet veel? beetje goeie serie heeft genoeg afleveringen.
die series met 2 seizoenen begin ik nieteens aan. is vast gecancelde crap.
Ik zit er nog in, dus het is er nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ermmmm, ik krijg mijn Netflix US (via Unblock-Us) nu al niet meer aan de praat.Is het al zo ver?
ik heb last van dit vandaag:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ermmmm, ik krijg mijn Netflix US (via Unblock-Us) nu al niet meer aan de praat.Is het al zo ver?
Dat is niet misquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer ze seizoen 5 toevoegen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De standaard 25 p.p. (ik had beter aantal replies kunnen noemen)
The Walking Dead blijft op Netflix.
Mooi, dan ga ik meteen de cookies en cache van mijn AppleTV deleten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef redboyke het volgende:
EDIT cookies deleten en cache deleten heeft geholpen
Mulder en Scully rijden rond in hun auto met het raam open hč.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef KingRadler het volgende:
ben aan the X files begonnen US keek ik graag in mijn kindertijd.
1 season, 74 episodes ŕ ongeveer 43 minuten.........quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
is toch normaal? meeste van die dingen zijn mss al 10 of 15 takes tegen dan is dat eten al lang nietmeer te freten. mag je blij zijn dat ze het nog in hun mond houden voor de camera.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga toch een keer een topic openen over niet opgegeten eten in film en serie hoor, waarbij ik gewoon bijhoud in welke film of serie en door wie weer een keer het eten niet wordt opgegeten. Zie het nu weer in Pablo, episode 4. Ik word er gek van.
Binnen de werkelijkheid van een verhaal is dat toch bull shit. Je wilt toch een stukje werkelijkheid verfilmen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch normaal? meeste van die dingen zijn mss al 10 of 15 takes tegen dan is dat eten al lang nietmeer te freten. mag je blij zijn dat ze het nog in hun mond houden voor de camera.
wat had je verwacht dat ze elke keer een nieuwe kalkoen op tafel gaan leggen ofzo per take?
en elke keer een hap eten en nog inslikken?
het is van de bedenker van Star Wars.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:46 schreef mschol het volgende:
gezien ik de nodige animatiefilms al had gezien, kwam ik op Strange Magic uit.. ik weet niet echt wat ik er nou van moet denken![]()
Nog nooit opgevallen. Nu zie ik waarschijnlijk niets andersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga toch een keer een topic openen over niet opgegeten eten in film en serie hoor, waarbij ik gewoon bijhoud in welke film of serie en door wie weer een keer het eten niet wordt opgegeten. Zie het nu weer in Pablo, episode 4. Ik word er gek van.
Ik zie het ook vaak bij TBBT. In de kantine van hun werk zitten ze altijd eindeloos in hun eten te prikken en te schuiven. Hun wekelijks samen-etentje thuis ook, trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Via een bepaald dns internetten is zeker niet tegen de regels. Sterker nog. Bij ziggo werd geadviseerd Google dns in te stellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Beide, het is beiden tegen de regels, je weet dat het niet mag maar je maakt er toch gebruik van. Maar goed, mocht dit echt hard aangepakt worden dan zeg ik mijn account op.
Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden.
Dat gaat zelfs niet lukken als Netflix met miljarden gaat smijten inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.
Hoor jij Netflix ook beven van de angst?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden. Al dat achterhaalde gedoe met verschillende releasemomenten. De maatschappijen blijven hunzelf in de voet schieten en snappen niet dat grenzen allang niet meer bestaan op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |