En bijna allemaal op basis van eigen ervaringen uit zijn jeugd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef Michellee het volgende:
Wat vind ik The Goldbergs toch enorm grappig. Ik zit regelmatig keihard te lachen.
Nieuwe content meer voor moet betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat bedoel je ook? Wat is daar de logica van?
Net5 doet dat ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:16 schreef KingRadler het volgende:
waar ik enorm van baal is dat Veronica die kopen series aan zenden het maar uit voor een deel.
als niemand in Nederland die series aangekocht had, dan stonden ze nu al op Netflix.
Ah. Dat is ook zo.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die bovenbuurvrouw verdient klappen. Eigenwijs en wil niet luisteren.
Ik ben er na twee afleveringen mee gestopt. Zwak scenario, zwakke acteurs, met name die hoofdrolspeler, wat een slecht acteur is dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef Nielsch het volgende:
Heb beide seizoenen geprobeerd maar nee, vond er tot drie keer toe geen reet aan.
Seizoen 1 van Suits zou voor mij anders gloednieuw zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:51 schreef nickhguitar het volgende:
Met films gaat Netflix nog aardig, wat zeker chill is is het feit dat hij suggesties geeft op basis van je kijkgedrag. Als ik dan echter als 'update' zie staan dat ze nu zelfs seizoen 4 van suits () uitzenden dan springen mij weer de tranen in de ogen. Dan loop je toch wel lichtjaren achter en is het ook niet zo gek dat veel mensen toch kiezen voor (illegaal) streamen.
Heilig boontje gespot. Jij hebt nog nooit in je leven een MP3je gedownload? Dat jij 25 jaar achterloopt met series kijken wil niet zeggen dat de rest dan ook doet he. Ik ben gewoon bij met Suits en ik vind het lachwekkend dat een programma waar je notabene geld voor betaald 2 jaar achterloopt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Seizoen 1 van Suits zou voor mij anders gloednieuw zijn.
Er staat zoveel op wat ik nog zien wil dat ik het van z'n langzalzeleven niet bekeken krijg. Hoe oud het dan is boeit me echt geen fluit. Het is voor mij toch nieuw? Wil jij iets direct hebben dan zul je er fors meer voor moeten betalen. En dan gaan mekkeren over de prijs is zo'n drogreden. Een fles wijn gaat in de horeca ook een paar keer over de kop omdat er allerlei partijen tussen de kroeg en het wijnhuis zitten die een boterham willen. Iets kost nou eenmaal wat het kost en als je dat er niet voor over hebt, nou, dan neem je het niet. Om die fles dan maar achterover te drukken is gewoon schraal kutgedrag, end of story.
Ik heb in het verleden heus weleens een mp3'tje (of 100+) gedownload hoor. Maar je zou mijn iTunes bibliotheek eens moeten zien én ik heb een Spotify abonnement. En daar klop ik mezelf heus niet voor op de borst, maar dit was het punt wat je wilde maken, toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:07 schreef nickhguitar het volgende:
Heilig boontje gespot. Jij hebt nog nooit in je leven een MP3je gedownload? Dat jij 25 jaar achterloopt met series kijken wil niet zeggen dat de rest dan ook doet he. Ik ben gewoon bij met Suits en ik vind het lachwekkend dat een programma waar je notabene geld voor betaald 2 jaar achterloopt.
Ik heb nu de nieuwste content gratis. Wat jij daarvan vind is mij scheissegal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden heus weleens een mp3'tje (of 100+) gedownload hoor. Maar je zou mijn iTunes bibliotheek eens moeten zien én ik heb een Spotify abonnement. En daar klop ik mezelf heus niet voor op de borst, maar dit was het punt wat je wilde maken, toch?
Hahahahahahaha @ "waar je notabene GELD voor betaald". Wat kost het? Een tientje per maand? Of 8 euro ofzo? Als jij denkt dat je daarvoor een gigantische library hebt vol gloednieuwe content dan vind ik dat pijnlijk naief. Ik ben trouwens wel benieuwd waar jij de tijd vandaan haalt om bij te zijn met alles wat je leuk vindt. Dan vind je óf bijna niks leuk, óf je doet de hele dag niets anders dan media verslinden. Tijd voor een beurt en een baan, dan wordt de content op Netflix vanzelf "nieuwer"..
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb nu de nieuwste content gratis. Wat jij daarvan vind is mij scheissegal.
Torrents, Usenet en dergelijke zijn niet 'gratis'. Je betaalt er niet voor, maar dat maakt het nog niet gratis.quote:Gratis /ˈɡrɑːtɨs/ or /ˈɡreɪtɨs/ is the quality of an action where the action is willingly provided without any requirement by the provider for compensation or monetary remuneration.
Het is wel een beetje triest om nu met zo'n schijtzinnetje te komen met de definitie van gratis om intelligent over te komen zegquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Torrents, Usenet en dergelijke zijn niet 'gratis'. Je betaalt er niet voor, maar dat maakt het nog niet gratis.
Het lijkt me dat mijn opmerking precies laat zien dat ik je wel degelijk begrijp, maar niet ondersteun dat je het wegwuift als gratis. Het staat tegenover de bereidheid van anderen om wel te betalen voor bijvoorbeeld Netflix, maar genoegen te nemen met de beperkingen die dat met zich meebrengt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is wel een beetje triest om nu met zo'n schijtzinnetje te komen met de definitie van gratis om intelligent over te komen zegWist je niet wat ik bedoelde me gratis of wilde je het niet begrijpen?
Naast dat ik 't ethisch oogpunt deel, speelt voor mij ook gemak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:44 schreef Breuls het volgende:
Als een tv-zender óf Netflix (of Videoland, HBO, Film1, whatever) de keuze maakt een serie aan ons aan te bieden, kunnen we het kijken, en anders niet. Ja, met eigen middelen, maar dat telt niet. Ons land is gewoon anders voorzien in content dan de VS. Ik word nog wel eens vreemd aangekeken als ik aan vrienden in de VS vertel dat ik 'gewoon download', want dat zou niet in ze opkomen (vaak uit ethisch oogpunt). Zij tikken gewoon geld voor Hulu neer zodat ze series die net zijn uitgezonden, alsnog kunnen bekijken.
Ik vind dat er altijd maar weinig aandacht is voor series op de Nederlandse TV. Ik zou best series op TV willen kijken, maar dan moet je het wel weten natuurlijk..quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef KingRadler het volgende:
Even Offtopic TV Serie Zoo geflopt op Sbs6. Kan ik wel begrijpen als iedereen op dat tijdstip Netflix zit te kijken.
Ja stom is dat, ik had eigenlijk wel willen kijken maar was het vergeten, SBS zit niet in mijn programmering in m'n hoofd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef KingRadler het volgende:
Even Offtopic TV Serie Zoo geflopt op Sbs6. Kan ik wel begrijpen als iedereen op dat tijdstip Netflix zit te kijken.
Ze hebben er wel veel reclame voor gemaakt maar dan moet je wel eerst SBS kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd maar weinig aandacht is voor series op de Nederlandse TV. Ik zou best series op TV willen kijken, maar dan moet je het wel weten natuurlijk..
Maar als dat het enige is, reclame op je eigen zender, dan krijg je dat soort dingen toch nooit bij mensen onder de aandacht?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er wel veel reclame voor gemaakt maar dan moet je wel eerst SBS kijken
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doom – 2005 16 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Horror, Sci-Fi, Thriller
Als er een noodsein van een verre planeet komt, blijkt dat gemuteerde aliens het grootste deel van de bevolking al uitgeroeid hebben.
Drop Dead Fred – 1991 AL 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Slapstick
Nadat een vrouw haar ontrouwe echtgenoot verlaat, verhuist ze terug naar het huis waar ze opgroeide en brengt haar denkbeeldige jeugdvriend Fred weer tot leven.
Gimme Shelter – 2013 12 1:41 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Een gewiekste tiener ontvlucht haar gewelddadige moeder en zoekt haar toevlucht bij haar vader, maar deze stuurt haar weg als hij ontdekt dat ze zwanger is.
Great Outdoors, The – 1988 12 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Slapstick
Hij hoopt op een rustige vakantie met zijn familie aan een meer maar dat valt in het water als zijn vervelende zwager met zijn gezin ten tonele verschijnt...
Joe Kidd – 1972 16 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een voormalige premiejager raakt verwikkeld in de strijd van een grootgrondbezitter die jacht maakt op een wraakzuchtige groep opgelichte Mexicaanse landeigenaren.
Nell – 1994 12 1:52 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Twee artsen vinden een vrouw in de bossen van North Carolina: ze heeft haar eigen taal ontwikkeld na verstoken te zijn van de buitenwereld.
Shadowhunters (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Sci-Fi, Thriller
Het normale leventje van tiener Clary Fray wordt overhoop gegooid als ze ontdekt dat ze behoort tot een mensenras met engelenbloed dat op demonen jaagt.
Trailer Park Boys: Say Goodnight to the Bad Guys – 2008 12 0:46 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Misdaad
Een jaar na de laatste aflevering van het 7e seizoen, maken de mannen het goed totdat er een oude vijand opduikt!When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
kheb de eerste aflevering gezien , ging redelijk traag voorbijquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shadowhunters lijkt me wel een lekkere serie snack zolang Soul en Daredevil nog niet back in town zijn.
Ze lopen al twee seizoenen achter bij de Nederlandse netflix toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:48 schreef Wimperkruller het volgende:
Snap niet wanneer de nieuwe american horror story seixoen er eens opkomt. Meende dat te hebben gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Kan iemand me eigenlijk vertellen of het aanbod van Netflix een beetje recent is?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze lopen al twee seizoenen achter bij de Nederlandse netflix toch?
Hotel is nu bezig op fox en in Amerika terwijl Freak Show er nog niet eens opstaat.
Zie OP.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kan iemand me eigenlijk vertellen of het aanbod van Netflix een beetje recent is?
Laten we het daar eens over hebben..
Van een aantal van de genoemde BBC-producties lijkt de licentie verlengd. Van o.a. The Blue Planet, Planet Earth, Dr. Who en Sherlock staat niet meer dat ze op 31/1 verlopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:37 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 7 januari (NL)
Chernobyl Diaries (2012, 2,70)
Beschikbaar tot en met 8 januari (NL)
Legally Blonde (2001, 2,73)
Legally Blonde 2: Red, White & Blonde (2003, 2,20)
Il buono, il brutto, il cattivo (The Good, the Bad and the Ugly (1966, 4,24)
The Thomas Crown Affair (1999, 3,11)
Beauty Shop (2005, 2,75)
Into the Blue (2005, 3,02)
Child's Play (1988, 3,17)
Capote (2005, 3,42)
RoboCop (1987, 3,38)
Fargo (1996, 3,82)
The Silence of the Lambs (1991, 4,12)
Rain Man (1988, 3,78)
Platoon (1986, 3,92)
Ronin (1998, 3,46)
Sleepover (2004, 2,82)
Species (1995, 2,82)
Beschikbaar tot en met 30 januari (Wereldwijd)
Bibi und Tina (De Avonturen van Bibi & Tina) (2004, serie, seizoen 1)
Beschikbaar tot en met 31 januari (NL)
Battlestar Galactica (1978, serie, compleet)
Seven Wonders of the Industrial World (2003, serie, compleet)
Africa (2013, miniserie)
The Blue Planet (2001, miniserie)
Gavin & Stacey (2007, serie, compleet)
Sense and Sensibility (2008, 3,60, miniserie)
Little Britain (2003, serie, seizoen 1 tot en met 3)
The Bletchley Circle (2012, serie, seizoen 2)
Yellowstone (2009, miniserie)
Fleming (2014, 2,85, miniserie)
House of Cards (1990, 3,87, miniserie)
Call the Midwife (2012, 4,16, miniserie seizoen 1 en seizoenen 2 en 3)
Planet Earth (2006, miniserie)
Jonathan Creek (1997, serie, seizoen 1 tot en met 4)
Emma (2009, 3,63, miniserie)
Great Expectations (3,62, miniserie)
Doctor Who (2005, serie, seizoen 1 tot en met 8)
Pramface (2012, serie, compleet)
Misfits (2009, serie, compleet)
Frozen Planet (2011, miniserie)
Top Gear (2002, serie, seizoen 9, 10, 17, 18, 19, 20, 21)
Robin Hood (2006, serie, compleet)
Human Planet (2011, miniserie)
The Office (2001, serie, compleet)
Life on Mars (2006, serie, compleet)
Luther (2010, serie, seizoen 1 tot en met 3)
Life (2009, miniserie)
The Musketeers (2014, serie, seizoen 1)
The Paradise (2012, serie, compleet)
Sherlock (2010, serie, seizoen 1 tot en met 3)
Survivors (2008, serie, compleet)
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:44 schreef Yoors het volgende:
Hele goeie serie ik zit me echt met kromme tenen te ergeren aan het amerikaanse rechtssysteem. Ongelofelijk!
Las gisteren op een blog dat je nu alle films kunt zien met een tweak:
https://yoo.rs/yurivk/blo(...)jken-1452763367.html
quote:Let wel op: niet alle series en films zijn beschikbaar in Nederland, maar het worden er wel steeds meer.
Battlestar er af?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Van een aantal van de genoemde BBC-producties lijkt de licentie verlengd. Van o.a. The Blue Planet, Planet Earth, Dr. Who en Sherlock staat niet meer dat ze op 31/1 verlopen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver. Denk je na het compleet kijken van Jessica Jones dat de algemene Wikipedia-pagina wel redelijk spoilervrij is, is de afbeelding rechts direct een giga-spoilerDat is in de comics zo niet de tv serie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wil hier toch even een reactie opgeven want er klopt echt geen hol van wat je nu zit te beweren over Suits. Suits is nu in Amerika bij aflevering 10 van seizoen 5. Aflevering 11 wordt pas de 26ste uitgezonden. Tot en MET seizoen 4 staat het gewoon op Netflix. Dus ze lopen een HALF seizoen achter! Dus waar die 2 jaar vandaan komt waar jij het over hebt is mij een raadsel...quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heilig boontje gespot. Jij hebt nog nooit in je leven een MP3je gedownload? Dat jij 25 jaar achterloopt met series kijken wil niet zeggen dat de rest dan ook doet he. Ik ben gewoon bij met Suits en ik vind het lachwekkend dat een programma waar je notabene geld voor betaald 2 jaar achterloopt.
quote:Netflix Movie and TV Show Country Comparison and Content Lists
Netflix's surprise large-scale global rollout to over 100 countries last week saw the company's huge entertainment offering appear in homes across the world overnight, however, no two countries were offered the exact same content.
Finder has created a master list of TV shows and movies available for each country. There is also an interactive global map comparing each country and a comparison table that compares each country's offering to those of the USA.
Last week a list of ID codes for all subgenres was released for anyone interested in narrowing down their searches.
heb net op netflix gekeken. Belgie:quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:04 schreef Joelie het volgende:
[..]
Wil hier toch even een reactie opgeven want er klopt echt geen hol van wat je nu zit te beweren over Suits. Suits is nu in Amerika bij aflevering 10 van seizoen 5. Aflevering 11 wordt pas de 26ste uitgezonden. Tot en MET seizoen 4 staat het gewoon op Netflix. Dus ze lopen een HALF seizoen achter! Dus waar die 2 jaar vandaan komt waar jij het over hebt is mij een raadsel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |