Maar dat wou je toch ook?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
krijg nou wat![]()
ik ga wel even naar FB
quote:
Dan maar gewoon doorposten hier, ben je ze in het volgende topic vast wel weer kwijtquote:
Heb jij niks aan de muur hangen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb een door Madonna gesigneerde voetbal. Telt dat ook, Sjoef?
Mwah, je zou ze best 2 of 3 maatjes groter willen, gekkerd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]zou je zomaar denken, maar ik zou niet eens willen, Lucky had me al grote tetten
gegeven in een ander topic, staat me niet
Ja, gaat snel tegenwoordig, dus misschien is het niet eens nodigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar gewoon doorposten hier, ben je ze in het volgende topic vast wel weer kwijt
Nee, serieus, écht niet! Is dat raar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, je zou ze best 2 of 3 maatjes groter willen, gekkerd.
Zit er ook niks in de weg toch?quote:
Nee die rugklachten heb ik nu alquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er ook niks in de weg toch?
Je wilt geen rugklachten vanwege te grote tetten
Misschien wel. Maar ben bang (net als Sjoef) dat jullie dan allemaal voor m'n deur staan om bij me in te trekken. Of mijn Perzische tapijten komen stelen. Stijlvol en warm huisjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij niks aan de muur hangen?
Of een leuke Fokplek? en dan niet dat smerige nest van je postenmaar nu een keer écht...
waar jij altijd zit.
Doe je vast niet weet ik nu al
Al je het écht doet vindt ik je een Heltquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ben bang (net als Sjoef) dat jullie dan allemaal voor m'n deur staan om bij me in te trekken. Of mijn Perzische tapijten komen stelen. Stijlvol en warm huisje![]()
M'n bed is mega schoon. Klop alles elke dag uit en vervang wekelijks beddengoed, platvis
Risico op complicaties is toch minder als je eerst heel veel bent afgevallen? Dan is het meer huid geworden zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die rugklachten heb ik nu al![]()
Maar serieus, dat heeft mijn zusdie dacht erover om ze te laten verkleinen, maar is zware
operatie, kan ook weer iets mee mis gaan, dus heeft ze toch maar niet gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Risico op complicaties is toch minder als je eerst heel veel bent afgevallen? Dan is het meer huid geworden zeg maar.Maar ze is niet dik... ze heeft gewoon grote tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ja daar wilde ik natuurlijk nog bij typen dat dat natuurlijk alleen kan bij mensen met overgewicht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ze is niet dik... ze heeft gewoon grote tetten
Nah... vaak slinken ze welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja daar wilde ik natuurlijk nog bij typen dat dat natuurlijk alleen kan bij mensen met overgewicht.
Al is dan nog niet de garantie dat ook op die plek het vet gaat verdwijnen
Maar de huid gaat niet zo snel meequote:
Da's waar... dus je moet niet jojo'enquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de huid gaat niet zo snel mee
Ja, heb er best veel. Heeft m'n interesse al heel lang.quote:
Dacht ik me ook te herinnerenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
Zo klein zijn ze ook weer niet hoor, handjevol
écht waar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, heb er best veel. Heeft m'n interesse al heel lang.
Zit bijv. op een forum met allerlei Amerikaanse gepensioneerden (veelal higher class, leuke knullies
). Kun je vragen stellen en je nieuwe aanwinst tonen en info over krijgen.
moet ik googelen? of ga je uitleggen wat dat zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, geen platvoeten, anti-pronatiegympies
Nou meis, wat toevallig, bij mij ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
Als ik dikker wordt gaat het ook daaro zitten én in mij kont
Ja, mannen hebben dat ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou meis, wat toevallig, bij mij ook
Soort ophoging in de schoen waardoor je voet niet 'doorzakt', dus heb je een beetje een holle voet..quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik googelen? of ga je uitleggen wat dat zijn?
Zal m'n topstuk ff posten (of detail ervan), staat op m'n comp.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?![]()
Zo zie je maar, wij kennen je niet écht... dat zijn leuke dingen om te weten van jou
Ah!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Soort ophoging in de schoen waardoor je voet niet 'doorzakt', dus heb je een beetje een holle voet..
Ik ben benieuwd en ik hoop dat er écht iets komt, maar ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal m'n topstuk ff posten (of detail ervan), staat op m'n comp.
Haha. Holle voet vs platte voet in dit geval. Of is jouw steunzool voor diezelfde holling?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!
Ik heb steunzolen![]()
tja zal de leeftijd wel zijn Sly
Nah, tapijtdetail laat ik hier wel ff zien. Is mooier dan menig schilderij van pak 'm beet: van goghquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd en ik hoop dat er écht iets komt, maar ik heb vertrouwen in je
Voor steun en onder die ene zool zit een hele kleine verhoging, 4mm maar, maar dat helptquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha. Holle voet vs platte voet in dit geval. Of is jouw steunzool voor diezelfde holling?
Ik geloof je!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, tapijtdetail laat ik hier wel ff zien. Is mooier dan menig schilderij van pak 'm beet: van gogh
Moet ik ze eerst zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, tapijtdetail laat ik hier wel ff zien. Is mooier dan menig schilderij van pak 'm beet: van gogh
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef FANN het volgende:
Ik heb een rol zwart/wit snoepjes, zijn écht lekker, rol is bijna op
Lekker!quote:
Wet ik niet, want die snoepjes ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Vroeger had je van die italiano snoepjes, was erg favoriet. Lijkt dit daarop?
Daar moest ik ook aan denken, deze zijn glad volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Vroeger had je van die italiano snoepjes, was erg favoriet. Lijkt dit daarop?
Nee, vinnik stom.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof je!
Heb je ook tapijten aan de muur toevallig?
ze zijn gladquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, deze zijn glad volgens mij
Dus dat tapijt is uit het jaar 1334?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vinnik stom.
Deze life gezien: check ff. Leuk om te lezen ook
http://www.vam.ac.uk/page/a/ardabil-carpet/
Dat patroon in het midden is wel mooi met die 16 bolvormige figuren eromheen. Zit vast een betekenis achter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vinnik stom.
Deze life gezien: check ff. Leuk om te lezen ook
http://www.vam.ac.uk/page/a/ardabil-carpet/
Dit is wel grappigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok. ff bladeren in comp. Alleen topstuk
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met dat tinypic. Gelijk klaar mee
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is wel grappig![]()
Another view is that the difference is a deliberate flaw in the design, reflecting the belief that perfection belongs to God alone.
Dat wist ik dus allemaal niet... maar vind ik nu wel héél leuk om te weten eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.Sommige zijn heel moeilijk te vinden.
Dan nog los daarvan zitten er enorm veel betekenissen in veel tapijten.
Die betekenissen vind ik dan weer interessant.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.Sommige zijn heel moeilijk te vinden.
Dan nog los daarvan zitten er enorm veel betekenissen in veel tapijten.
Straatwaardequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wist ik dus allemaal niet... maar vind ik nu wel héél leuk om te weten eigenlijk
Jij zit natuurlijk op sneeuw te hopen, kun je dat tapijt weer even buiten leggen....quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met dat tinypic. Gelijk klaar mee
Medaillon. Ja, idd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Die betekenissen vind ik dan weer interessant.
Ook in jouw tapijt weer 16 dingetjes rond het middending. (tje hoe moet ik het noemen?)
En de vier hoeken en de 4 hoeken schuin zijn iets mooier dan die daartussenin.
ZÓ dat is iets anders dan de tapijtjes bij Ikea !quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Straatwaarde33 miljoen dollar:
[ afbeelding ]
http://www.sothebys.com/e(...)s-n09012/lot.12.html
Goede tt-change btw
Hahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk op sneeuw te hopen, kun je dat tapijt weer even buiten leggen....
Ik vind mijn Ikeatapijtjes anders verdomd fijn hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ZÓ dat is iets anders dan de tapijtjes bij Ikea !![]()
en die TT zie ik nu pasStomme Sas
optillen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Maar dit snap ik niet zo goed...
moeten ze écht dat tapijt zo vaak op tillen omdat de kleuren anders vervagen?
To preserve its colours, it is lit for ten minutes on the hour and half-hour.
Da's wel een heel gedoe dan, maar wel de moeite natuurlijk voor zoiets ...
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Neem het niet persoonlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind mijn Ikeatapijtjes anders verdomd fijn hoor.
Gewoon wat van die vierkante dingen, makkelijk aan te passen en schoon te maken.
En niet zo druk.
ja, daarom............. moet je hem alleen niet in de kat stekenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, kut en kat lijken ook op elkaar...
Nee, licht uit ivm verkleuring.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
In het Engels is het allebei pussy.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daarom............. moet je hem alleen niet in de kat steken
Ja Mop ik wad er al achterquote:
ah............. had ik ook niet doorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het Engels is het allebei pussy.
Speciaal voor jou gedaan...
je had gewoon ff 's nachts moeten inbreken en 's avonds in je hotel met een biertje uitgebreid die kleurplaat bekijkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Met dat tapijt doen ze dus hetzelfde als met het Laatste Avondmaal in Milaan. Zat ik bij toeval in een hotel zowat tegenover die kapel waar dat schilderij hangt, kon ik het niet bekijken omdat er maar zoveel kaartjes per dag verkocht worden en je dus maaaaaanden vantevoren moest reserveren
Dat is ook balen dan.... had toch leuk geweest...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Met dat tapijt doen ze dus hetzelfde als met het Laatste Avondmaal in Milaan. Zat ik bij toeval in een hotel zowat tegenover die kapel waar dat schilderij hangt, kon ik het niet bekijken omdat er maar zoveel kaartjes per dag verkocht worden en je dus maaaaaanden vantevoren moest reserveren
Ik ga binnenkort wel iets organiseren war zo'n (nep) tapijtje niet mis zou staan anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk![]()
Je moet toch toegeven dat dit iets héél anders is....
Bij mij zou het niet staan natuurlijk, maar als ik ooit het gehele interieur zou veranderen dan weer wel
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ik ben weer redelijk bij gelezen... tapijtjes, dubbel DD en aanverwante zaken... (nog iets vergeten?)
pussy, zwart wit snoepjes, en aanverwante artikelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ik ben weer redelijk bij gelezen... tapijtjes, dubbel DD en aanverwante zaken... (nog iets vergeten?)
Nee joh.. daar heb ik allang gepostquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur
Ow ja.. de Italianoquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pussy, zwart wit snoepjes, en aanverwante artikelen
ik lust geen bierquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
je had gewoon ff 's nachts moeten inbreken en 's avonds in je hotel met een biertje uitgebreid die kleurplaat bekijken
Ze moeten nog even aan je wennenquote:
Het gaat ook om het bijlezen en wat andere Fokkers aan de muur hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh.. daar heb ik allang gepost
lok quotequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef Mairo het volgende:
Wie heeft hier huisje boompje beestje allemaal ?
Getrouwd, kindje(s), partner, dat idee. En denkt weleens dat dit de laatste goede etappe is die we aan het maken zijn. Ik bedoel, we zitten allemaal zo op de helft. Op de helft van een gezond leven, en ws al over de helft bij een, laat ik het even zo zeggen, heul leuk leven.. Kids worden ouder, irritant, en dan gaan ze weg. Inmiddels zijn we vijftig, zelfs voor een midlifecrisis is het te laat al. Andere baan, oo neee. Je moet maar hopen dat je daar mag blijven tot je Zeventigste, als je al zo oud mag worden. Ben je Zeventig!, kan je eindelijk van je leven gaan genieten.. Zonder geld overigens, want, tsjaa das op inmiddels tegen die tijd. De kids hebben allemaal hun eigen leven, je ziet ze wel hopelijk wekelijks en als we heel veel geluk hebben krijgen we nog eens een kleinkindje.
Ben ik nu pessimistisch of zijn dit gedachtes die iedereen van onze leeftijd weleens heeft ? Ik zeg niet dat ik geen mooi leven heb en gelukkig ben, maar beter word het niet.
Maar ik realiseer me ineens dat niet een beetje off topic is maar gewoon behooorlijk.. Sorry nieuw hier.
Dus blauw pakje, Action. Succes en sry..
Ja, volgens google kun je ze online bestellen bij de AH, dus vast ook gewoon in de winkel.quote:
paar jaar terug nog wel eens in een tankstation gekochtquote:
zelfs zonder navigatiequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Koen.. Beilen nog kunnen vinden ?
paar jaar terug, das dan vast 10 jaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug nog wel eens in een tankstation gekocht
quote:
Ja goed hierquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha. Hoe gaat ie? Alles ok? long time ago! Doe maar een beetje bot anders gaat Sjoef boos worden
![]()
Ik heb een soort 'wasstraat-concept' als ik een nieuwe scoor.
nopequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het ook niet zijn....
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks ga je ook hele nachten reggae draaien op de radio
Dat het nog gelukt is ook! Had ik écht niet gedachtquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
om dit sub forum weer open te krijgen, ja!
Jah... verwonderde mij er al overquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel die was wel héél lang wakker
Holaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja goed hierJij zeker ook?!
![]()
Bot genoeg?
Wasstraatconcept? Je hangt m over de waslijn en zet de tuinslang erop?
Zou hij daar nog puf voor hebben dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die zit met zijn muts op de wasmachine
Ik lazerde van m'n stoel toen ik het zag (gisterenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat het nog gelukt is ook! Had ik écht niet gedacht
Ja duh... ik ben weer terug van heel lang weggeweest... weet de levensstijl niet van iedereenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die zit met zijn muts op de wasmachine
man man man wat een werkquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola![]()
![]()
Nee, plastic op dak; waschen, dan drogen of kan ook binnen indien slecht weer. Ook plastic op de grond en dan v lattenbodems soort van droogrekEn dan nog allerlei technische details
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lazerde van m'n stoel toen ik het zag (gisteren)
mijn werk heeft daar een vestiging, daar zat ik vandaagquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:36 schreef Mickeys het volgende:
Zaten (zitten) er voorwaarden aan op 40+ weer open te krijgen dan?
ons oude stekje nu echt opgedoekt dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn werk heeft daar een vestiging, daar zat ik vandaag
Eigenlijk bleek je vooral de toekomst te kunnen voorspellen, en dat is best een handige eigenschap voor een mod.... als je al weet wat het opperhoofd gaat posten dan moeten posts van gewone users een eitje zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
om dit sub forum weer open te krijgen, ja!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lazerde van m'n stoel toen ik het zag (gisteren)
yep, in mei 2014 vertrokken daar.. Daarna heb ik t/M afgelopen jaar Leusden als thuisbasis gehad, en sinds 1/1 formeel weer Almerequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ons oude stekje nu echt opgedoekt dan?
Azijn, citroensap, watertemperatuur, honderden doeken en het moet snel drogen maar ook niet te snel etc. Was idd wel een aardige klus, 1 tapijt. Maar ik wil ze perse heemaal schoon zodat ik er desnoods naakt op kan liggen met jullie allemaalquote:
Ik woon er al sinds 1972 niet meer, maar we gaan altijd in de buurt op vakantie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn werk heeft daar een vestiging, daar zat ik vandaag
Wow, wat een verhuizingen... Hoop dat het project met goed gevolg is afgerond...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, in mei 2014 vertrokken daar.. Daarna heb ik t/M afgelopen jaar Leusden als thuisbasis gehad, en sinds 1/1 formeel weer Almere
Sjezus, Leusdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, in mei 2014 vertrokken daar.. Daarna heb ik t/M afgelopen jaar Leusden als thuisbasis gehad, en sinds 1/1 formeel weer Almere
helaasquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wow, wat een verhuizingen... Hoop dat het project met goed gevolg is afgerond...
Ik werk dus voor Pon, geheid wel bekendquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, Leusden
Daar ben ik naartoe verhuisd vanuit Beilen![]()
En als ik uit het zolderraam kijk kan ik Leusden zo ongeveer zien liggen
Auw, zonde zeg, maar wij zeiden het volgens mij nog tegen elkaar media april.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasna Denemarken wilde ze dus Nederland gaan doen, maar dankzij geblunder op hoog niveau is in juni 2014 de stekker eruit getrokken.
dat lijkt me héérlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Azijn, citroensap, watertemperatuur, honderden doeken en het moet snel drogen maar ook niet te snel etc. Was idd wel een aardige klus, 1 tapijt. Maar ik wil ze perse heemaal schoon zodat ik er desnoods naakt op kan liggen met jullie allemaalHahaha
yep, de wereld is kleinquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Auw, zonde zeg, maar wij zeiden het volgens mij nog tegen elkaar media april.
Wel grappig dat we elkaar dan hier weer tegen komen hahaha, en dan ook nog in 40+
Zelf op dezelfde afdeling in het zelfde teamquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en van die toko ken ik dus Mickeys ook
Ben ik tenminste ergens uniek(aas) inquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, de wereld is klein![]()
Je bent wel de enige die ik al ontmoet heb voordat ik wist dat je een Fokker was Hahaha
Ik sta intussen weer op de loonlijst van de Caterpillar divisie, die loopt prima gelukkig. In Leusden was het maar matig afgelopen jaar inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begreep ik inmiddels.
Er zijn daar nogal wat klappen gevallen het afgelopen jaar....
Afhankelijk van de subdivisie waar je zat kan ik me voorstellen dat je blij bent op de loonlijst van een van de andere subdivisies te staan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik sta intussen weer op de loonlijst van de Caterpillar divisie, die loopt prima gelukkig. In Leusden was het maar matig afgelopen jaar inderdaad
Ja gebeurd mij ook wel eens, zo stom is datquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
zie boven, drukte per ongeluk blalblalbliet bliep![]()
Ik stond op de loonlijst van de IT b.v, aparte IT divisie. Maar applicatiebeheer is weer teruggegaan naar de businessquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van de subdivisie waar je zat kan ik me voorstellen dat je blij bent op de loonlijst van een van de andere subdivisies te staan.
ik moest Danny zijn kerst meuk opruimenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:36 schreef Mickeys het volgende:
Zaten (zitten) er voorwaarden aan op 40+ weer open te krijgen dan?
dan ben je dágen bezigquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest Danny zijn kerst meuk opruimen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik heb Chuf ook ontmoetquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Van de club hier heb ik naast Mickeys alleen Chufi ooit een keer ontmoet
klopt, files waren te doen, alleen A12 bij Gouda af en toe, en op terugweg natuurlijk de A28 de A27 opquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:53 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, Zoetermeer - Leusden met de auto iedere dag? Word je ook niet vrolijk van lijkt mij... hoewel je dan wel tegen de file in rijdt, dat scheelt waarschijnlijk een heel stuk.
Dan rij je vast een Duitse autoquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werk dus voor Pon, geheid wel bekend
lol... ik heb er ook gewerkt en rij een Spaansequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... ik heb er ook gewerkt en rij een Spaanse
Spaanse auto's zijn populair?quote:
Ach je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het een VAG auto zal zijn
quote:
.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:57 schreef Mickeys het volgende:
[..](komen bijna uit dezelfde fabriek, dat dan weer wel hahaha)
Seat Leon ST momenteel. Feitelijk gewoon een Golf station, maar net iets goedkoper (en direct beschikbaar vorig jaar, had vorige aan barrels gereden)quote:
Trek mijn motorkap open en je ziet voornamelijk Audi en VW labels en als je goed zoekt zie je ergens nog een Seat label aan vast zitten (en ja, de mijne beschikt over de beroemde sjoemelsoftware)quote:
Zo regelt ie dat dus .... Wel tof van je dat je dat er voorover hadquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
Dus jij bent ook al een "sloper" geweest hahaha...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seat Leon ST momenteel. Feitelijk gewoon een Golf station, maar net iets goedkoper (en direct beschikbaar vorig jaar, had vorige aan barrels gereden)
zegt me helemaal niks hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Trek mijn motorkap open en je ziet voornamelijk Audi en VW labels en als je goed zoekt zie je ergens nog een Seat label aan vast zitten (en ja, de mijne beschikt over de beroemde sjoemelsoftware)
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:00 schreef Leandra het volgende:
Mijn jongste zag de boog van MAN overigens voor Utopia aan
Audi, VW, Seat, Lamborghini, Porsche... Allemaal verkrijgbaar bij Ponquote:
okéquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Audi, VW, Seat, Lamborghini, Porsche... Allemaal verkrijgbaar bij Pon
yep, op de A12 bij Utrecht iets te laat geremdquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij bent ook al een "sloper" geweest hahaha...
isniehandigniequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op de A12 bij Utrecht iets te laat geremd
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de handleiding wel begrijpen.. ..
Juist.. en met plaatjes.. helpt ook welquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die zal er toch ook wel in het Nederlands bijzitten hoop ik
Die ben ik er niet tegengekomen toen ik er werkte, maar zou zomaar kunnenquote:
Net als bij Ikea handleidingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist.. en met plaatjes.. helpt ook wel
Hahaha toen ik jongste en MAN zag wist ik dat Utopia zou volgenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:00 schreef Leandra het volgende:
Mijn jongste zag de boog van MAN overigens voor Utopia aan
Naja, hij had toch in december ook uit de lease gegaan. Maar de schade expert deed er zo lang over dat ik nog maar 2 weken had tussen 'total loss' en vakantiequote:
Misschien als ze de Porsche wat goedkopen maken komt Piet ook nog wel even neuzenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Audi, VW, Seat, Lamborghini, Porsche... Allemaal verkrijgbaar bij Pon
Lekker danquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja, hij had toch in december ook uit de lease gegaan. Maar de schade expert deed er zo lang over dat ik nog maar 2 weken had tussen 'total loss' en vakantie
Die boog staat daar bij Pon Leusden zo lekker in het zicht als je er langsrijdt.... als je niet kunt lezen is het best een logische conclusie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha toen ik jongste en MAN zag wist ik dat Utopia zou volgen
Andersom zou logischer zijn...quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die boog staat daar bij Pon Leusden zo lekker in het zicht als je er langsrijdt.... als je niet kunt lezen is het best een logische conclusie.
zoonlief Utopia fan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die boog staat daar bij Pon Leusden zo lekker in het zicht als je er langsrijdt.... als je niet kunt lezen is het best een logische conclusie.
Slaap ze Micksquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:07 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes...
Sweet dreams![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:07 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes...
Sweet dreams![]()
![]()
aan het begin keek ik nog wel eens naar de Streams, heb zelfs wel in de COS gepostquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar hij zag het wel eens langskomen....
Ik heb het al vrij snel opgegeven, mijn man heeft het langer volgehouden... ik zou nu niet eens weten wie er in Utopia zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het begin keek ik nog wel eens naar de Streams, heb zelfs wel in de COS gepost
Dan zou ik me ook schamenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het begin keek ik nog wel eens naar de Streams, heb zelfs wel in de COS gepost
Ik ben de enige nog hier die het volgt.. Oh nee wacht Soury komt er ook wel eens.. En daarnaast Piet en Mo in de nachtelijke SC ... Maar dat is omdat die dan nog open isquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de SC hang ik ook wel eens rond, SC heeft ook helemaal niks met UTOquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de enige nog hier die het volgt.. Oh nee wacht Soury komt er ook wel eens.. En daarnaast Piet en Mo in de nachtelijke SC ... Maar dat is omdat die dan nog open is
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het al vrij snel opgegeven, mijn man heeft het langer volgehouden... ik zou nu niet eens weten wie er in Utopia zitten
Nee klopt idd.. Alhoewel het nu wel beter te volgen is als een tijd terug...quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de SC hang ik ook wel eens rond, SC heeft ook helemaal niks met UTO
Oh, dat ging bij mij automagisch, toen er een keer niet kon worden geïncasseerd van m'n baggerprepaidnummer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Heb het alleen tot half 2014 gevolgd. En daarna tot half vorig jaar vergeten het Abo op te zeggen. Ome Sjon zal trots op me zijn
Verstandig Koen En voorzichtig rijden..quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest ook maar eens gaan slapen, weer vroeg genoeg op straks![]()
Shoot, weer geen chips vanavondquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest ook maar eens gaan slapen, weer vroeg genoeg op straks![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:41 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... weinig mogen dromen... Het was weer veels te kort nacht
Ik moet gewoon naar bed gaan ipv om 00:30 nog een film te gaan streamen.. En geen siestas houden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]maar even doorbikkelen, dan is het straks weer nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:56 schreef chufi het volgende:
Dit zat oa in de leesportefeuille van mn oma :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er is weer hoop voor mannen met traag zaad.quote:Wetenschappers hebben een nanorobot ontworpen die trage spermacellen kan helpen zwemmen in de richting van een eicel.
De spiraalvormige robot past precies over de staart van een spermacel en duwt de cel vooruit in de richting van een eicel
Volgens mij is dat trage zaad met een reden traag.... namelijk zodat het niet meer op tijd bij een eitje aankomt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is weer hoop voor mannen met traag zaad.
If any egg...quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat trage zaad met een reden traag.... namelijk zodat het niet meer op tijd bij een eitje aankomt.
Die van jou zijn sowieso niet meer vooruit te branden ....quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is weer hoop voor mannen met traag zaad.
Slechte kwaliteitquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat trage zaad met een reden traag.... namelijk zodat het niet meer op tijd bij een eitje aankomt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef chufi het volgende:
Voor mij geen nanorobotjes in mn zak....
Mijn zaad heeft zijn werk prima gedaan, heb geen klachten, en op nog meer nazaten zit ik sowieso niet meer te wachten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van jou zijn sowieso niet meer vooruit te branden ....
[..]
Slechte kwaliteitik was ook één van de laatste zaadjes denk ik
![]()
die heeft eerst een half uur moeten watertrappelen voordat hij het eitje vond
Daarom..........quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zaad heeft zijn werk prima gedaan, heb geen klachten, en op nog meer nazaten zit ik sowieso niet meer te wachten.
sprekendquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
Eindelijk heb ik Mo gevonden 40+ / 40+ Smoelenboek #3
Ik vond van wel iddquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
sprekend![]()
en ik heb een topic geopend![]()
Jakkesquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
Eindelijk heb ik Mo gevonden 40+ / 40+ Smoelenboek #3
Ik stel me wel zoiets voor, moet ie maar een foto posten met een emmer op zijn knarquote:
Oh vandaar die foto van L2Bquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik stel me wel zoiets voor, moet ie maar een foto posten met een emmer op zijn knar![]()
is ook een topic
Ik ben veel knapper dat die Jan Rot...en zelfs mijn naam is mooier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik stel me wel zoiets voor, moet ie maar een foto posten met een emmer op zijn knar![]()
is ook een topic
excuus nodig om te drinken Koen ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik neem ff een glas port, nog steeds keelpijn
Zin in chips just me?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
excuus nodig om te drinken Koen ?
Of je knapper bent bepalen wij welquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben veel knapper dat die Jan Rot...en zelfs mijn naam is mooier.
nee hoor, maar kwakkel al een tijdje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
excuus nodig om te drinken Koen ?
Jij is lekker bijtijds thuisquote:
Zodra ik Koen "zie" krijg ik trek in chips ")quote:
dan moet je maar een lekkere port drinkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, maar kwakkel al een tijdje.
maar geen liedjes uit den ouden dooschquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:21 schreef chufi het volgende:
Plaatjes over en weer gaan weer lekker
nopequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:23 schreef drakin het volgende:
Ik post weer eens onzichtbaar kennelijk
nu zie ik hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:23 schreef drakin het volgende:
Ik post weer eens onzichtbaar kennelijk
die naam zegt me niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |