Dus jij bent ook al een "sloper" geweest hahaha...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seat Leon ST momenteel. Feitelijk gewoon een Golf station, maar net iets goedkoper (en direct beschikbaar vorig jaar, had vorige aan barrels gereden)
zegt me helemaal niks hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Trek mijn motorkap open en je ziet voornamelijk Audi en VW labels en als je goed zoekt zie je ergens nog een Seat label aan vast zitten (en ja, de mijne beschikt over de beroemde sjoemelsoftware)
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:00 schreef Leandra het volgende:
Mijn jongste zag de boog van MAN overigens voor Utopia aan
Audi, VW, Seat, Lamborghini, Porsche... Allemaal verkrijgbaar bij Ponquote:
okéquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Audi, VW, Seat, Lamborghini, Porsche... Allemaal verkrijgbaar bij Pon
yep, op de A12 bij Utrecht iets te laat geremdquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij bent ook al een "sloper" geweest hahaha...
isniehandigniequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op de A12 bij Utrecht iets te laat geremd
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de handleiding wel begrijpen.. ..
Juist.. en met plaatjes.. helpt ook welquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die zal er toch ook wel in het Nederlands bijzitten hoop ik
Die ben ik er niet tegengekomen toen ik er werkte, maar zou zomaar kunnenquote:
Net als bij Ikea handleidingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist.. en met plaatjes.. helpt ook wel
Hahaha toen ik jongste en MAN zag wist ik dat Utopia zou volgenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:00 schreef Leandra het volgende:
Mijn jongste zag de boog van MAN overigens voor Utopia aan
Naja, hij had toch in december ook uit de lease gegaan. Maar de schade expert deed er zo lang over dat ik nog maar 2 weken had tussen 'total loss' en vakantiequote:
Misschien als ze de Porsche wat goedkopen maken komt Piet ook nog wel even neuzenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Audi, VW, Seat, Lamborghini, Porsche... Allemaal verkrijgbaar bij Pon
Lekker danquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja, hij had toch in december ook uit de lease gegaan. Maar de schade expert deed er zo lang over dat ik nog maar 2 weken had tussen 'total loss' en vakantie
Die boog staat daar bij Pon Leusden zo lekker in het zicht als je er langsrijdt.... als je niet kunt lezen is het best een logische conclusie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha toen ik jongste en MAN zag wist ik dat Utopia zou volgen
Andersom zou logischer zijn...quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die boog staat daar bij Pon Leusden zo lekker in het zicht als je er langsrijdt.... als je niet kunt lezen is het best een logische conclusie.
zoonlief Utopia fan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die boog staat daar bij Pon Leusden zo lekker in het zicht als je er langsrijdt.... als je niet kunt lezen is het best een logische conclusie.
Slaap ze Micksquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:07 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes...
Sweet dreams![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:07 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes...
Sweet dreams![]()
![]()
aan het begin keek ik nog wel eens naar de Streams, heb zelfs wel in de COS gepostquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar hij zag het wel eens langskomen....
Ik heb het al vrij snel opgegeven, mijn man heeft het langer volgehouden... ik zou nu niet eens weten wie er in Utopia zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het begin keek ik nog wel eens naar de Streams, heb zelfs wel in de COS gepost
Dan zou ik me ook schamenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het begin keek ik nog wel eens naar de Streams, heb zelfs wel in de COS gepost
Ik ben de enige nog hier die het volgt.. Oh nee wacht Soury komt er ook wel eens.. En daarnaast Piet en Mo in de nachtelijke SC ... Maar dat is omdat die dan nog open isquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de SC hang ik ook wel eens rond, SC heeft ook helemaal niks met UTOquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de enige nog hier die het volgt.. Oh nee wacht Soury komt er ook wel eens.. En daarnaast Piet en Mo in de nachtelijke SC ... Maar dat is omdat die dan nog open is
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het al vrij snel opgegeven, mijn man heeft het langer volgehouden... ik zou nu niet eens weten wie er in Utopia zitten
Nee klopt idd.. Alhoewel het nu wel beter te volgen is als een tijd terug...quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de SC hang ik ook wel eens rond, SC heeft ook helemaal niks met UTO
Oh, dat ging bij mij automagisch, toen er een keer niet kon worden geïncasseerd van m'n baggerprepaidnummer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Heb het alleen tot half 2014 gevolgd. En daarna tot half vorig jaar vergeten het Abo op te zeggen. Ome Sjon zal trots op me zijn
Verstandig Koen En voorzichtig rijden..quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest ook maar eens gaan slapen, weer vroeg genoeg op straks![]()
Shoot, weer geen chips vanavondquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest ook maar eens gaan slapen, weer vroeg genoeg op straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |