quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:41 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... weinig mogen dromen... Het was weer veels te kort nacht
Ik moet gewoon naar bed gaan ipv om 00:30 nog een film te gaan streamen.. En geen siestas houden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]maar even doorbikkelen, dan is het straks weer nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:56 schreef chufi het volgende:
Dit zat oa in de leesportefeuille van mn oma :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Er is weer hoop voor mannen met traag zaad.quote:Wetenschappers hebben een nanorobot ontworpen die trage spermacellen kan helpen zwemmen in de richting van een eicel.
De spiraalvormige robot past precies over de staart van een spermacel en duwt de cel vooruit in de richting van een eicel
Volgens mij is dat trage zaad met een reden traag.... namelijk zodat het niet meer op tijd bij een eitje aankomt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is weer hoop voor mannen met traag zaad.
If any egg...quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat trage zaad met een reden traag.... namelijk zodat het niet meer op tijd bij een eitje aankomt.
Die van jou zijn sowieso niet meer vooruit te branden ....quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is weer hoop voor mannen met traag zaad.
Slechte kwaliteitquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat trage zaad met een reden traag.... namelijk zodat het niet meer op tijd bij een eitje aankomt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef chufi het volgende:
Voor mij geen nanorobotjes in mn zak....
Mijn zaad heeft zijn werk prima gedaan, heb geen klachten, en op nog meer nazaten zit ik sowieso niet meer te wachten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van jou zijn sowieso niet meer vooruit te branden ....
[..]
Slechte kwaliteitik was ook één van de laatste zaadjes denk ik
![]()
die heeft eerst een half uur moeten watertrappelen voordat hij het eitje vond
Daarom..........quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zaad heeft zijn werk prima gedaan, heb geen klachten, en op nog meer nazaten zit ik sowieso niet meer te wachten.
sprekendquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
Eindelijk heb ik Mo gevonden 40+ / 40+ Smoelenboek #3
Ik vond van wel iddquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
sprekend![]()
en ik heb een topic geopend![]()
Jakkesquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
Eindelijk heb ik Mo gevonden 40+ / 40+ Smoelenboek #3
Ik stel me wel zoiets voor, moet ie maar een foto posten met een emmer op zijn knarquote:
Oh vandaar die foto van L2Bquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik stel me wel zoiets voor, moet ie maar een foto posten met een emmer op zijn knar![]()
is ook een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |