Lekker!quote:
Wet ik niet, want die snoepjes ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Vroeger had je van die italiano snoepjes, was erg favoriet. Lijkt dit daarop?
Daar moest ik ook aan denken, deze zijn glad volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Vroeger had je van die italiano snoepjes, was erg favoriet. Lijkt dit daarop?
Nee, vinnik stom.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof je!
Heb je ook tapijten aan de muur toevallig?
ze zijn gladquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, deze zijn glad volgens mij
Dus dat tapijt is uit het jaar 1334?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vinnik stom.
Deze life gezien: check ff. Leuk om te lezen ook
http://www.vam.ac.uk/page/a/ardabil-carpet/
Dat patroon in het midden is wel mooi met die 16 bolvormige figuren eromheen. Zit vast een betekenis achter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vinnik stom.
Deze life gezien: check ff. Leuk om te lezen ook
http://www.vam.ac.uk/page/a/ardabil-carpet/
Dit is wel grappigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok. ff bladeren in comp. Alleen topstuk
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met dat tinypic. Gelijk klaar mee
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is wel grappig![]()
Another view is that the difference is a deliberate flaw in the design, reflecting the belief that perfection belongs to God alone.
Dat wist ik dus allemaal niet... maar vind ik nu wel héél leuk om te weten eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.Sommige zijn heel moeilijk te vinden.
Dan nog los daarvan zitten er enorm veel betekenissen in veel tapijten.
Die betekenissen vind ik dan weer interessant.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.Sommige zijn heel moeilijk te vinden.
Dan nog los daarvan zitten er enorm veel betekenissen in veel tapijten.
Straatwaardequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wist ik dus allemaal niet... maar vind ik nu wel héél leuk om te weten eigenlijk
Jij zit natuurlijk op sneeuw te hopen, kun je dat tapijt weer even buiten leggen....quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met dat tinypic. Gelijk klaar mee
Medaillon. Ja, idd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Die betekenissen vind ik dan weer interessant.
Ook in jouw tapijt weer 16 dingetjes rond het middending. (tje hoe moet ik het noemen?)
En de vier hoeken en de 4 hoeken schuin zijn iets mooier dan die daartussenin.
ZÓ dat is iets anders dan de tapijtjes bij Ikea !quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Straatwaarde33 miljoen dollar:
[ afbeelding ]
http://www.sothebys.com/e(...)s-n09012/lot.12.html
Goede tt-change btw
Hahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk op sneeuw te hopen, kun je dat tapijt weer even buiten leggen....
Ik vind mijn Ikeatapijtjes anders verdomd fijn hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ZÓ dat is iets anders dan de tapijtjes bij Ikea !![]()
en die TT zie ik nu pasStomme Sas
optillen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Maar dit snap ik niet zo goed...
moeten ze écht dat tapijt zo vaak op tillen omdat de kleuren anders vervagen?
To preserve its colours, it is lit for ten minutes on the hour and half-hour.
Da's wel een heel gedoe dan, maar wel de moeite natuurlijk voor zoiets ...
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Neem het niet persoonlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind mijn Ikeatapijtjes anders verdomd fijn hoor.
Gewoon wat van die vierkante dingen, makkelijk aan te passen en schoon te maken.
En niet zo druk.
ja, daarom............. moet je hem alleen niet in de kat stekenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, kut en kat lijken ook op elkaar...
Nee, licht uit ivm verkleuring.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
In het Engels is het allebei pussy.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daarom............. moet je hem alleen niet in de kat steken
Ja Mop ik wad er al achterquote:
ah............. had ik ook niet doorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het Engels is het allebei pussy.
Speciaal voor jou gedaan...
je had gewoon ff 's nachts moeten inbreken en 's avonds in je hotel met een biertje uitgebreid die kleurplaat bekijkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Met dat tapijt doen ze dus hetzelfde als met het Laatste Avondmaal in Milaan. Zat ik bij toeval in een hotel zowat tegenover die kapel waar dat schilderij hangt, kon ik het niet bekijken omdat er maar zoveel kaartjes per dag verkocht worden en je dus maaaaaanden vantevoren moest reserveren
Dat is ook balen dan.... had toch leuk geweest...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Met dat tapijt doen ze dus hetzelfde als met het Laatste Avondmaal in Milaan. Zat ik bij toeval in een hotel zowat tegenover die kapel waar dat schilderij hangt, kon ik het niet bekijken omdat er maar zoveel kaartjes per dag verkocht worden en je dus maaaaaanden vantevoren moest reserveren
Ik ga binnenkort wel iets organiseren war zo'n (nep) tapijtje niet mis zou staan anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk![]()
Je moet toch toegeven dat dit iets héél anders is....
Bij mij zou het niet staan natuurlijk, maar als ik ooit het gehele interieur zou veranderen dan weer wel
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ik ben weer redelijk bij gelezen... tapijtjes, dubbel DD en aanverwante zaken... (nog iets vergeten?)
pussy, zwart wit snoepjes, en aanverwante artikelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ik ben weer redelijk bij gelezen... tapijtjes, dubbel DD en aanverwante zaken... (nog iets vergeten?)
Nee joh.. daar heb ik allang gepostquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur
Ow ja.. de Italianoquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pussy, zwart wit snoepjes, en aanverwante artikelen
ik lust geen bierquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
je had gewoon ff 's nachts moeten inbreken en 's avonds in je hotel met een biertje uitgebreid die kleurplaat bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |