Maar dat wou je toch ook?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
krijg nou wat![]()
ik ga wel even naar FB
quote:
Dan maar gewoon doorposten hier, ben je ze in het volgende topic vast wel weer kwijtquote:
Heb jij niks aan de muur hangen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb een door Madonna gesigneerde voetbal. Telt dat ook, Sjoef?
Mwah, je zou ze best 2 of 3 maatjes groter willen, gekkerd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]zou je zomaar denken, maar ik zou niet eens willen, Lucky had me al grote tetten
gegeven in een ander topic, staat me niet
Ja, gaat snel tegenwoordig, dus misschien is het niet eens nodigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar gewoon doorposten hier, ben je ze in het volgende topic vast wel weer kwijt
Nee, serieus, écht niet! Is dat raar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, je zou ze best 2 of 3 maatjes groter willen, gekkerd.
Zit er ook niks in de weg toch?quote:
Nee die rugklachten heb ik nu alquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er ook niks in de weg toch?
Je wilt geen rugklachten vanwege te grote tetten
Misschien wel. Maar ben bang (net als Sjoef) dat jullie dan allemaal voor m'n deur staan om bij me in te trekken. Of mijn Perzische tapijten komen stelen. Stijlvol en warm huisjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij niks aan de muur hangen?
Of een leuke Fokplek? en dan niet dat smerige nest van je postenmaar nu een keer écht...
waar jij altijd zit.
Doe je vast niet weet ik nu al
Al je het écht doet vindt ik je een Heltquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ben bang (net als Sjoef) dat jullie dan allemaal voor m'n deur staan om bij me in te trekken. Of mijn Perzische tapijten komen stelen. Stijlvol en warm huisje![]()
M'n bed is mega schoon. Klop alles elke dag uit en vervang wekelijks beddengoed, platvis
Risico op complicaties is toch minder als je eerst heel veel bent afgevallen? Dan is het meer huid geworden zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die rugklachten heb ik nu al![]()
Maar serieus, dat heeft mijn zusdie dacht erover om ze te laten verkleinen, maar is zware
operatie, kan ook weer iets mee mis gaan, dus heeft ze toch maar niet gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Risico op complicaties is toch minder als je eerst heel veel bent afgevallen? Dan is het meer huid geworden zeg maar.Maar ze is niet dik... ze heeft gewoon grote tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ja daar wilde ik natuurlijk nog bij typen dat dat natuurlijk alleen kan bij mensen met overgewicht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ze is niet dik... ze heeft gewoon grote tetten
Nah... vaak slinken ze welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja daar wilde ik natuurlijk nog bij typen dat dat natuurlijk alleen kan bij mensen met overgewicht.
Al is dan nog niet de garantie dat ook op die plek het vet gaat verdwijnen
Maar de huid gaat niet zo snel meequote:
Da's waar... dus je moet niet jojo'enquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de huid gaat niet zo snel mee
Ja, heb er best veel. Heeft m'n interesse al heel lang.quote:
Dacht ik me ook te herinnerenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
Zo klein zijn ze ook weer niet hoor, handjevol
écht waar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, heb er best veel. Heeft m'n interesse al heel lang.
Zit bijv. op een forum met allerlei Amerikaanse gepensioneerden (veelal higher class, leuke knullies
). Kun je vragen stellen en je nieuwe aanwinst tonen en info over krijgen.
moet ik googelen? of ga je uitleggen wat dat zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, geen platvoeten, anti-pronatiegympies
Nou meis, wat toevallig, bij mij ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
Als ik dikker wordt gaat het ook daaro zitten én in mij kont
Ja, mannen hebben dat ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou meis, wat toevallig, bij mij ook
Soort ophoging in de schoen waardoor je voet niet 'doorzakt', dus heb je een beetje een holle voet..quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik googelen? of ga je uitleggen wat dat zijn?
Zal m'n topstuk ff posten (of detail ervan), staat op m'n comp.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?![]()
Zo zie je maar, wij kennen je niet écht... dat zijn leuke dingen om te weten van jou
Ah!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Soort ophoging in de schoen waardoor je voet niet 'doorzakt', dus heb je een beetje een holle voet..
Ik ben benieuwd en ik hoop dat er écht iets komt, maar ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal m'n topstuk ff posten (of detail ervan), staat op m'n comp.
Haha. Holle voet vs platte voet in dit geval. Of is jouw steunzool voor diezelfde holling?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!
Ik heb steunzolen![]()
tja zal de leeftijd wel zijn Sly
Nah, tapijtdetail laat ik hier wel ff zien. Is mooier dan menig schilderij van pak 'm beet: van goghquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd en ik hoop dat er écht iets komt, maar ik heb vertrouwen in je
Voor steun en onder die ene zool zit een hele kleine verhoging, 4mm maar, maar dat helptquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha. Holle voet vs platte voet in dit geval. Of is jouw steunzool voor diezelfde holling?
Ik geloof je!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, tapijtdetail laat ik hier wel ff zien. Is mooier dan menig schilderij van pak 'm beet: van gogh
Moet ik ze eerst zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, tapijtdetail laat ik hier wel ff zien. Is mooier dan menig schilderij van pak 'm beet: van gogh
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef FANN het volgende:
Ik heb een rol zwart/wit snoepjes, zijn écht lekker, rol is bijna op
Lekker!quote:
Wet ik niet, want die snoepjes ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Vroeger had je van die italiano snoepjes, was erg favoriet. Lijkt dit daarop?
Daar moest ik ook aan denken, deze zijn glad volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Vroeger had je van die italiano snoepjes, was erg favoriet. Lijkt dit daarop?
Nee, vinnik stom.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof je!
Heb je ook tapijten aan de muur toevallig?
ze zijn gladquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, deze zijn glad volgens mij
Dus dat tapijt is uit het jaar 1334?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vinnik stom.
Deze life gezien: check ff. Leuk om te lezen ook
http://www.vam.ac.uk/page/a/ardabil-carpet/
Dat patroon in het midden is wel mooi met die 16 bolvormige figuren eromheen. Zit vast een betekenis achter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vinnik stom.
Deze life gezien: check ff. Leuk om te lezen ook
http://www.vam.ac.uk/page/a/ardabil-carpet/
Dit is wel grappigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok. ff bladeren in comp. Alleen topstuk
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met dat tinypic. Gelijk klaar mee
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is wel grappig![]()
Another view is that the difference is a deliberate flaw in the design, reflecting the belief that perfection belongs to God alone.
Dat wist ik dus allemaal niet... maar vind ik nu wel héél leuk om te weten eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.Sommige zijn heel moeilijk te vinden.
Dan nog los daarvan zitten er enorm veel betekenissen in veel tapijten.
Die betekenissen vind ik dan weer interessant.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de meeste Perzische tapijten zit een afwijking om dat te benadrukken.Sommige zijn heel moeilijk te vinden.
Dan nog los daarvan zitten er enorm veel betekenissen in veel tapijten.
Straatwaardequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wist ik dus allemaal niet... maar vind ik nu wel héél leuk om te weten eigenlijk
Jij zit natuurlijk op sneeuw te hopen, kun je dat tapijt weer even buiten leggen....quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met dat tinypic. Gelijk klaar mee
Medaillon. Ja, idd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Die betekenissen vind ik dan weer interessant.
Ook in jouw tapijt weer 16 dingetjes rond het middending. (tje hoe moet ik het noemen?)
En de vier hoeken en de 4 hoeken schuin zijn iets mooier dan die daartussenin.
ZÓ dat is iets anders dan de tapijtjes bij Ikea !quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Straatwaarde33 miljoen dollar:
[ afbeelding ]
http://www.sothebys.com/e(...)s-n09012/lot.12.html
Goede tt-change btw
Hahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk op sneeuw te hopen, kun je dat tapijt weer even buiten leggen....
Ik vind mijn Ikeatapijtjes anders verdomd fijn hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ZÓ dat is iets anders dan de tapijtjes bij Ikea !![]()
en die TT zie ik nu pasStomme Sas
optillen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Maar dit snap ik niet zo goed...
moeten ze écht dat tapijt zo vaak op tillen omdat de kleuren anders vervagen?
To preserve its colours, it is lit for ten minutes on the hour and half-hour.
Da's wel een heel gedoe dan, maar wel de moeite natuurlijk voor zoiets ...
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Neem het niet persoonlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind mijn Ikeatapijtjes anders verdomd fijn hoor.
Gewoon wat van die vierkante dingen, makkelijk aan te passen en schoon te maken.
En niet zo druk.
ja, daarom............. moet je hem alleen niet in de kat stekenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, kut en kat lijken ook op elkaar...
Nee, licht uit ivm verkleuring.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
In het Engels is het allebei pussy.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daarom............. moet je hem alleen niet in de kat steken
Ja Mop ik wad er al achterquote:
ah............. had ik ook niet doorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het Engels is het allebei pussy.
Speciaal voor jou gedaan...
je had gewoon ff 's nachts moeten inbreken en 's avonds in je hotel met een biertje uitgebreid die kleurplaat bekijkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Met dat tapijt doen ze dus hetzelfde als met het Laatste Avondmaal in Milaan. Zat ik bij toeval in een hotel zowat tegenover die kapel waar dat schilderij hangt, kon ik het niet bekijken omdat er maar zoveel kaartjes per dag verkocht worden en je dus maaaaaanden vantevoren moest reserveren
Dat is ook balen dan.... had toch leuk geweest...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Met dat tapijt doen ze dus hetzelfde als met het Laatste Avondmaal in Milaan. Zat ik bij toeval in een hotel zowat tegenover die kapel waar dat schilderij hangt, kon ik het niet bekijken omdat er maar zoveel kaartjes per dag verkocht worden en je dus maaaaaanden vantevoren moest reserveren
Ik ga binnenkort wel iets organiseren war zo'n (nep) tapijtje niet mis zou staan anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk![]()
Je moet toch toegeven dat dit iets héél anders is....
Bij mij zou het niet staan natuurlijk, maar als ik ooit het gehele interieur zou veranderen dan weer wel
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ik ben weer redelijk bij gelezen... tapijtjes, dubbel DD en aanverwante zaken... (nog iets vergeten?)
pussy, zwart wit snoepjes, en aanverwante artikelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ik ben weer redelijk bij gelezen... tapijtjes, dubbel DD en aanverwante zaken... (nog iets vergeten?)
Nee joh.. daar heb ik allang gepostquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur
Ow ja.. de Italianoquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pussy, zwart wit snoepjes, en aanverwante artikelen
ik lust geen bierquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
je had gewoon ff 's nachts moeten inbreken en 's avonds in je hotel met een biertje uitgebreid die kleurplaat bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |