abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159028197
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159028305
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn al eerder onderzoeken gedaan naar seksueel geweld en vooralsnog is er geen enkele link aangetoond. Correlatie =/= causaliteit.
Als ik zeg:
quote:
De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.
is dat een correlatie, geen causatie. Er is een ziek harde correlatie tussen Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige meisjes. Dat is een feit, niets op af te dingen. De enige vraag die rest is wat de causale factor is, e.g. hun opvoeding of hun geloof in de profeet Mohammed (die natuurlijk ook wel wat uitgespookt heeft op dit gebied).

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharmacist op 11-01-2016 23:02:42 ]
pi_159028636
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol, dit is gewoon zielig, je hebt geen idee waar je het over hebt met je domme one-liner.

Als ik zeg:

[..]

is dat een correlatie, geen causatie. Er is een ziek harde correlatie met Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige meisjes. Dat is een feit, niets op af te dingen. De enige vraag die rest is wat de causale factor is, e.g. hun opvoeding of hun geloof in de profeet Mohammed (die natuurlijk ook wel wat uitgespookt heeft op dit gebied).
En dat is nu net de vraag; ligt het aan afwijkende opvattingen, afwijkende seksuele fantasieën, groepsdynamische processen, geslotenheid van de gemeenschap, seksuele moraal, eventuele psychiatrische afwijkingen, et cetera, of wat? Het gaat veel te kort door de bocht om dat aan een factor toe te schrijven zonder dat je weet wat de invloed daarvan geweest is. Leuk om te roepen dat het 'religie' is, maar het waren ook vrijwel allemaal Aziaten. Dat zegt ook vooralsnog niets.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:53:30 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159028671
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol, dit is gewoon zielig, je hebt geen idee waar je het over hebt met je domme one-liner.

Als ik zeg:

[..]

is dat een correlatie, geen causatie. Er is een ziek harde correlatie met Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige meisjes. Dat is een feit, niets op af te dingen. De enige vraag die rest is wat de causale factor is, e.g. hun opvoeding of hun geloof in de profeet Mohammed (die natuurlijk ook wel wat uitgespookt heeft op dit gebied).
In de bijbel hadden oude mannen ook jonge meisjes als bedwarmer volgens mij.In het MO en Afrika is dat gewoon blijven hangen. Waarom ? Wellicht heeft dat wat te maken met de plaats van de vrouw. Ondergeschikt aan de man.
Ik vind het een kwestie van gebrek aan ontwikkeling/beschaving. De islam staat uiteraard geen ontwikkeling toe. Alles moet blijven zoals het is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 11 januari 2016 @ 22:53:35 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159028673
Religie als rechtstreekse reden kun je aardig uitsluiten. De meeste waren dronken. Die gasten zijn geen fanatieke moskeebezoekers, lijkt me.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_159028754
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Perrin het volgende:
Religie als rechtstreekse reden kun je aardig uitsluiten. De meeste waren dronken. Die gasten zijn geen fanatieke moskeebezoekers, lijkt me.
Religie en hypocriet zijn gaat vaak heel goed samen of denk jij dat er een magische barrière is waardoor echte gelovigen niet meer kunnen drinken. (ben je bekend btw met de true Scotsman fallacy?)
pi_159028808
quote:
De meeste waren dronken. ...
inclusief de "slachtoffers"
  maandag 11 januari 2016 @ 23:01:14 #8
38496 Perrin
pi_159028908
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:56 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Religie en hypocriet zijn gaat vaak heel goed samen of denk jij dat er een magische barrière is waardoor echte gelovigen niet meer kunnen drinken. (ben je bekend btw met de true Scotsman fallacy?)
Dus jij vond dat nogal religieuze typjes daar op dat plein?
pi_159028994
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dus jij vond dat nogal religieuze typjes daar op dat plein?
Dat weet ik niet maar om te stellen dat religie er onmogelijk mee te maken kan hebben omdat ze dronken waren is nogal een domme redenatie.
Een drogredenatie is het overigens ook.
  maandag 11 januari 2016 @ 23:04:27 #10
38496 Perrin
pi_159029016
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat weet ik niet maar om te stellen dat religie er onmogelijk mee te maken kan hebben omdat ze dronken waren is nogal een domme redenatie.
Een drogredenatie is het overigens ook.
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui niet streng religieus op me overkwamen om verschillende redenen. Alcoholgebruik en onzedelijkheid, bijv.

Eerder een meute losgeslagen idioten met een bar slechte opvoeding.
pi_159029181
quote:
De meest fanatieke IS'ers gebruiken hard drugs voor een grote aanval om beter te presteren. Vergeet niet, in tijden van Jihad is alles geoorloofd. Je mag bijvoorbeeld samenwerken met je vijand als je als doel hebt om hem te verraden en je Jihad te voltooien.
pi_159029198
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui me niet streng religieus op me overkwamen.
Het komt niet in je op dat ze islamitische normen en waarden kunnen hebben maar ook prima hypocriet kunnen zijn. Daar hoeft men niet streng religieus voor te zijn lijkt mij.
pi_159029216
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

De meest fanatieke IS'ers gebruiken hard drugs voor een grote aanval om beter te presteren. Vergeet niet, in tijden van Jihad is alles geoorloofd. Je mag bijvoorbeeld samenwerken met je vijand als je als doel hebt om hem te verraden en je Jihad te voltooien.
Ja, deze gasten zitten qua denkbeelden wel op dezelfde lijn natuurlijk.
  maandag 11 januari 2016 @ 23:11:35 #14
38496 Perrin
pi_159029253
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jihadisten hebben wel wat belangrijkers te doen dan vrouwen betasten, zou je zeggen. Ze zijn een oorlog in Syrie aan het verliezen.
pi_159029283
Iemand die totaal bezopen midden in de nacht op een plein rondloopt heeft dus geen eigen verantwoordelijkheid.
weten we dat ook weer.
pi_159029308
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Jihadisten hebben wel wat belangrijkers te doen dan vrouwen betasten, zou je zeggen. Ze zijn een oorlog in Syrie aan het verliezen.
Duitsland en Europa destabiliseren en de vrouwen van de Kafir 'pakken' is veel meer waard. Willen Duitse soldaten nog wel naar het Midden Oosten als hun vrouwen in het eigen land niet veilig zijn?

Die Jihadisten (en ook andere islamieten) denken heel anders dan wij. Daar kunnen wij ons geen voorstelling bij maken. Vandaar dat ze zich ook nooit aan onze wetten gaan houden.
pi_159029326
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef riazop het volgende:
Iemand die totaal bezopen midden in de nacht op een plein rondloopt heeft dus geen eigen verantwoordelijkheid.
weten we dat ook weer.
Tuurlijk wel. Voor wat ze zelf doen. Als ze tegen een paal aan lopen, of onder een auto, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid. Maar dat wil niet zeggen dat je aan ze mag zitten. Ga je dat nou echt goed zitten praten?
  maandag 11 januari 2016 @ 23:13:55 #18
38496 Perrin
pi_159029333
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat ze islamitische normen en waarden kunnen hebben maar ook prima hypocriet kunnen zijn. Daar hoeft men niet streng religieus voor te zijn lijkt mij.
Ah, met 'Islamitische normen en waarden' kom je misschien al iets dichter bij een zinnige analyse. Dan heb je het ineens ook over sociaal-culturele aspecten, niet enkel over religieuze uitingen en gedrag.
pi_159029356
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:58 schreef riazop het volgende:

[..]

inclusief de "slachtoffers"
Nog altijd aan het downplayen zie ik?

Eigenlijk hoop ik stiekem dat je eigen dochter zoiets overkomt. En dat dan de rest dat allemaal gaat downplayen zovan ja ze had ook wel een kort rokje aan en alles, bovendien was ze een beetje aangeschoten. Ergo: ze wilde het zelf! Hoer! HOERRRR DAAAR MOET EEN PIEMEL IN DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!! en dat jij je dan zelf vervolgens gehurkt in een hoekje in slaap gaat zitten huilen zegmaar.

Maargoed, dat zijn geen aardige dingen om te zeggen en ik heb me voorgenomen om vanaf 2016 wat aardiger op FOK! te zijn, dus voorgaand heb ik niet gezegd en hoop ik ook niet :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159029532
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ah, met 'Islamitische normen en waarden' kom je misschien al iets dichter bij een zinnige analyse. Dan heb je het ineens ook over sociaal-culturele aspecten, niet enkel over religieuze uitingen en gedrag.
Ik heb het dan ook niet gehad over uitsluitend religie als verklaring. Jij bent diegene die het op voorhand probeert uit te sluiten met een no true Scotsman drogredenatie.
Islam en cultuur hebben er wat mij betreft beide mee te maken.
  maandag 11 januari 2016 @ 23:21:19 #21
38496 Perrin
pi_159029632
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet gehad over uitsluitend religie als verklaring. Jij bent diegene die het op voorhand probeert uit te sluiten met een no true Scotsman drogredenatie.
Islam en cultuur hebben er wat mij betreft beide mee te maken.
Culturele vrouwenhaat, slechte opvoeding, laag iq, alcohol, frustratie, minderwaardigheidscomplex.. vanalles kan er mee te maken hebben..

Misschien dat je ergens onderliggend de Islam zou kunnen aanwijzen als factor.

Maar ook in India weten ze prima vrouwen in groepen te grazen te nemen, bijv. Niks islamitisch aan, daar.
pi_159029850
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Voor wat ze zelf doen. Als ze tegen een paal aan lopen, of onder een auto, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid. Maar dat wil niet zeggen dat je aan ze mag zitten. Ga je dat nou echt goed zitten praten?
nee, maar als zo meid in haar dronken bui haar tieten laat zien en haar tong uitsteekt , waarop onze Syrier in zijn beste Duits zegt: Ich will ficken...

Dan is dat dus aanranding?
pi_159029867
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Culturele vrouwenhaat, slechte opvoeding, laag iq, alcohol, frustratie, minderwaardigheidscomplex.. vanalles kan er mee te maken hebben..

Maar ook in India weten ze prima vrouwen in groepen te grazen te nemen, bijv. Niks islamitisch aan, daar.
Kan prima dat dat er inderdaad ook mee te maken heeft.
Laat ik het er verder maar bij houden dat moslims een nogal dubieus track record hebben.
pi_159029907
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:14 schreef Geralt het volgende:

[..]
....HOERRRR DAAAR MOET EEN PIEMEL IN DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!! ....
Als dat echt strafbaar was, zat half Steenbergen nu vast
  maandag 11 januari 2016 @ 23:31:56 #25
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159030000
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef riazop het volgende:

[..]

nee, maar als zo meid in haar dronken bui haar tieten laat zien en haar tong uitsteekt , waarop onze Syrier in zijn beste Duits zegt: Ich will ficken...

Dan is dat dus aanranding?
Ja dat is vast wat er gebeurt is :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159030131
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:28 schreef riazop het volgende:

[..]

Als dat echt strafbaar was, zat half Steenbergen nu vast
Het gaat om het idee. Jij doet de zaak af als zijnde al die wijven lieten hun tieten zien en de daders riepen ich wil ficken.

Van al die aangiften zullen er best een aantal heus wel meevallen, maar een behoorlijk aantal vrouwen is daar serieus aangerand. En dan heb ik het dus over (op zijn minst) ongewenste handtastelijkheden.

Als hier in de kroeg een vrouw dronken is en haar tieten laat zien dan valt haar applaus ten deel. En een hoop aandacht van kerels. En eentje mag dan op het einde van de avond met haar mee naar huis.

Stellen dat die wijven hun tieten maar niet hadden moeten laten zien (als dat al gebeurd is!) slaat nergens op. Een hoop jonge vrouwen zijn omringd door een grote groep en onzedelijk betast en dat is kwalijk te noemen.

Dat jij het al topics op rij aan het downplayen bent is ook kwalijk te noemen. Het zal verdomme je eigen dochter maar zijn. En dan heb ik niet eens kinderen. }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 11 januari 2016 @ 23:34:54 #27
38496 Perrin
pi_159030133
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Kan prima dat dat er inderdaad ook mee te maken heeft.
Laat ik het er verder maar bij houden dat moslims een nogal dubieus track record hebben.
Ook in Marokko is dit soort groepsaanranding iets wat voorkomt, trouwens. En wat de overheid daar als een probleem ziet. Er staan flinke straffen op.
http://www.moroccoworldne(...)-a-woman-in-tangier/

Hun vrouwenhatende, patriarchale cultuur en de vaak matige opvoeding helpen niet mee idd.
  maandag 11 januari 2016 @ 23:35:43 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159030165
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ook in Marokko is dit soort groepsaanranding iets wat voorkomt, trouwens. En wat de overheid daar als een probleem ziet. Er staan flinke straffen op.

Hun vrouwenhatende, patriarchale cultuur en de vaak matige opvoeding helpen niet mee idd.
Dat komt omdat Marokkanen niet lief genoeg zijn.
The End Times are wild
  maandag 11 januari 2016 @ 23:39:06 #29
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159030312
Nog even en dan krijgen we dit ook hier!

http://www.liveleak.com/view?i=a24_1452453524
  maandag 11 januari 2016 @ 23:43:09 #30
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159030474
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef BarryOSeven het volgende:

In de dierentuin gaat het er minder heftig aan toe
RED ONS HENNIEGOD
pi_159030492
quote:

Ach, misschien was er een speciale feestdag dat je elkaar kan bekliederen met meel en water. Zoiets als Holi in India.
pi_159030582
quote:

pi_159030584
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Oh das nog een reden om te snappen waarom voor die gasten Europa zo aantrekkelijk is.
pi_159030631
Vinden jullie dat we kunnen spreken over een seksuele jihad die bezig is in Europa?
  maandag 11 januari 2016 @ 23:48:34 #35
38496 Perrin
pi_159030684
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef berko13 het volgende:
Vinden jullie dat we kunnen spreken over een seksuele jihad die bezig is in Europa?
Ik vind dat echt onzinnig, maar veel in dit topic zouden het met je eens zijn denk ik. Het legt veel te veel nadruk op religie.
pi_159030712
quote:
De Jihad is in allerlei vormen in volle gang. De grote klapper gaat een Europees 9/11 worden, dat is waar de inlichtingendiensten zich nu 24/7 mee bezig houden:
http://news.yahoo.com/security-experts-fear-european-9-11-coming-041706151.html
  maandag 11 januari 2016 @ 23:50:24 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159030744
quote:
Ik vind het een goede term. Die moet je een paar keer 'coinen' hier op FOK! en in wat andere media. Dan blijft hij hangen en wordt hij opgepikt. Ergens een begrip voor hebben is altijd goed. Dan hoef je het alleen maar over de 'seksuele jihad' te hebben en iedereen weet wat je bedoelt. In plaats van omschrijvingen zoals 'ongeregeldheden zoals die zich voorgedaan hebben op oudejaarsnacht in Keulen tussen -vermeente- vluchtelingen en autochtone Duitse vrouwen'.

Doen. is goed.
The End Times are wild
pi_159030778
quote:
Extreem-rechtse hooligans slopen wijk in Leipzig

Zo’n 250 hooligans hebben maandagavond de wijk Connewitz in het Duitse Leipzig gesloopt. Er werden branden gesticht, ruiten van winkels ingegooid en autos in de fik gestoken. Volgens de politie gaat het om een ‘rechtse’ splintergroepering van voetbalhooligans.

De politie heeft 250 man aangehouden maar het was maandagavond nog onduidelijk of de rust weer helemaal was teruggekeerd in de wijk.

Tegelijk met het molesteren van de wijk vond in het centrum van Leipzig een demonstratie van Legida, de Leipzig-versie van Pegida, plaats.

Het is mogelijk dat de vernielingen en demonstratie verband met elkaar houden omdat de wijk Connewitz wordt beschouwd als een bolwerk van extreem-links en antifa, doorgaans de aartsvijanden van Pegida en aanverwanten.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gans-slopen-leipzig/

maandag 11 januari 2016 @ 23:52:40 #39
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159030815
quote:
Fans van Red Bull Leipzig ? die bestaan niet
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:02:40 #40
440653 BarryOSeven
pi_159031112
quote:
Sinds wanneer zijn mensen die zijn aangehouden schuldig aan deze daad? Ze zijn nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Dat toevallig pegida een demonstratie hield wil niet zeggen dat ze het ook gedaan hebben, het zouden bijvoorbeeld ook boze asielzoekers kunnen zijn die vonden dat het naar hout rook.

En nu stop ik met het mezelf te verlagen tot het gutmensch volk, ik hoop mijn punt gemaakt te hebben.
pi_159031163
quote:
Als dit maar geen epidemie wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 00:04:56 ]
pi_159031222
quote:
Ze zijn ineens wel heel snel met het brengen van nieuws.
pi_159031228
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

_O-
pi_159031236
quote:
And so it begins...
pi_159031339
Nou zo speelt de media de radicale linkse leiders, zoals Emile Roemer en Alexis Tsipras weer erg in de kaart natuurlijk. Dit zou gecensureerd moeten worden, laten we het gezellig houden in het journaal.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:14:44 #46
38496 Perrin
pi_159031367
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ze zijn ineens wel heel snel met het brengen van nieuws.
Beetje extreemlinks in de kaart spelen :N
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:15:40 #47
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159031380
Ik ben geschokt en ontzet door de aanslagen in Leipzig. Woorden schieten tekort. Nederland staat zij aan zij met Connewitz.
Ik wil wel benadrukken dat deze verschrikkelijke gebeurtenissen niets met hooliganisme te maken hebben en dat het belangrijk is dat we ons als samenleving niet uit elkaar laten spelen.
#notmyhooliganism
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159031399
quote:
Hypocrisie, heb wel eens in een boek gelezen over amerikaanse diplomaten in SA dat de allerbeste bijverdienste is het smokkelen van drank via de diplomatieke post.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_159031407
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Beetje extreemlinks in de kaart spelen :N
waarschijnlijk waren dit de antifa zelf
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_159031427
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hypocrisie, heb wel eens in een boek gelezen over amerikaanse diplomaten in SA dat de allerbeste bijverdienste is het smokkelen van drank via de diplomatieke post.
het is echt een sprookje dat moslims niet drinken inderdaad

Net als die radiopresentator laatst. "Ze waren dronken dus het waren geen moslims" :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_159031433
Ik vind het hypocriet dat er nu ineens aandacht is als er massaal door blanke mannen ruiten van groentewinkels worden ingegooid.

Als een individuele asielzoekers de ruiten ingooit bij de groenteboer hoor je er nooit wat van. En dat overkomt groenteboeren heel vaak.

Ik neem aan dat mannen verkleed als groente op de dam protesteren van de week!
pi_159031870
quote:
Hadden ze in begin jaren 80 toepasselijk nummertje bij...
Er riecht nach Kristallnacht.

I´m back.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 01:07:42 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159031983
quote:
Vreselijk maarrrr stiekem wel te verwachten.

De politiek moet echt meer gaan handelen naar hoe mensen zich daadwerkelijk gedragen ipv hoe ze zouden willen dat mensen zich gedragen. Merkel heeft ook wel een enorme plaat voor haar kop als ze denkt dat de 'low lives' van beide groepen (immigranten/extreem rechts) ooit in vrede met elkaar gaan leven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 01:15:22 #55
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_159032061
Misschien een verkeerde constatering, maar in Frankrijk, woont letterlijk een hele kolonie uit Marokko en Algerije.. Veel meer Algerijnen dan Duitsland, e.d, en in Frankrijk is het in een van de weinige landen wel rustig gebleven betreft aanrandingen.

Ik heb het idee dat het vooral onrustig is geweest in landen waar veel vluchtelingen zijn, (Zweden Finland, Duitsland e.d).

Maar hoe dan ook, dit gaat niet goed aflopen.
Volgend jaar komen er weer miljoenen met de boot richting Griekenland opweg naar West Europa, en ook deze aanrand generatie zal ook aan hun kinderen vertellen dat westerse vrouwen niets zijn e.d.... Dus we blijven met minachting/wreedheden richting ons zitten.

Valt me trouwens ook op dat ondanks er grote groepen Turken in Duitsland wonen, hun er totaal niet bij betrokken waren, zijn die toch een stuk beter dan die arabieren
pi_159032102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 01:15 schreef Charleville het volgende:
Misschien een verkeerde constatering, maar in Frankrijk, woont letterlijk een hele kolonie uit Marokko en Algerije.. Veel meer Algerijnen dan Duitsland, e.d, en in Frankrijk is het in een van de weinige landen wel rustig gebleven betreft aanrandingen.

Ik heb het idee dat het vooral onrustig is geweest in landen waar veel vluchtelingen zijn, (Zweden Finland, Duitsland e.d).

Maar hoe dan ook, dit gaat niet goed aflopen.
Volgend jaar komen er weer miljoenen met de boot richting Griekenland opweg naar West Europa, en ook deze aanrand generatie zal ook aan hun kinderen vertellen dat westerse vrouwen niets zijn e.d.... Dus we blijven met minachting/wreedheden richting ons te maken hebben.

Valt me trouwens ook op dat ondanks er grote groepen Turken in Duitsland wonen, hun er totaal niet bij betrokken waren, zijn die toch een stuk beter dan die arabieren
In Frankrijk lopen de autoriteiten nog wel even een beetje te triggerhappy rond na de laatste aanslagen, dus daar zal het nog wel even kalm blijven, voor de Duitsers was dit compleet nieuw, die hebben even een harde realitycheck gekregen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 01:24:56 #57
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_159032169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 01:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

In Frankrijk lopen de autoriteiten nog wel even een beetje te triggerhappy rond na de laatste aanslagen, dus daar zal het nog wel even kalm blijven, voor de Duitsers was dit compleet nieuw, die hebben even een harde realitycheck gekregen.
Daar heb je gelijk in!

Ik ben ook erg geschokt, ik heb een tijd bij mijn vader gewoond in Dubai, en de Emiratis kijken totaal niet om naar westerse vrouwen, daar zijn het juist de gastarbeiders uit India, die met hun werkkleding over het strand gaan lopen in grote groepen, om naar westerse vrouwen te kijken die in hun badkleding liggen te zonnen.

En juist de Emiraten die hier op letten, zo had ik eigenlijk een beeld gecreëerd dat Arabieren juist niet zo waren, en het juist Egyptenaren e.d waren die zo vies zijn, maar nu blijkt dat Syriërs net zo erg zijn, moet ik m'n beeld over arabieren ernstig bijstellen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 01:37:49 #58
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159032295
Jezus zeg, linksen blijven nog steeds krampachtig vasthouden aan hun visie.

Conditioned much? :') wacht maar tot een van jullie linksen wat overkomt. Dan zul je heel gauw een racist gevonden worden hiet.

You sorry fool. Stelletje useful idiots die jullie zijn :'). De elite lacht zich kapot hoe makkelijk jullie zijn.
graag op anoniem
pi_159032344
Haha, dat gelul over linksen vs rechtsen :D.

Echt vermoeiend.

Als er geen "linksen" zouden zijn kon jij jezelf niet rechts noemen, pik..

Dus ga gewoon lekker over de inhoud praten ipv dat domme gelul steeds.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_159032352
ik vind dat jullie meer verontwaardigd moeten zijn over wat er in leipzig is gebeurt. ook 25 topics bijvoorbeeld. over hoe duitsers eigenlijk allemaal tuig zijn.
pi_159032808
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef Charleville het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in!

Ik ben ook erg geschokt, ik heb een tijd bij mijn vader gewoond in Dubai, en de Emiratis kijken totaal niet om naar westerse vrouwen, daar zijn het juist de gastarbeiders uit India, die met hun werkkleding over het strand gaan lopen in grote groepen, om naar westerse vrouwen te kijken die in hun badkleding liggen te zonnen.

En juist de Emiraten die hier op letten, zo had ik eigenlijk een beeld gecreëerd dat Arabieren juist niet zo waren, en het juist Egyptenaren e.d waren die zo vies zijn, maar nu blijkt dat Syriërs net zo erg zijn, moet ik m'n beeld over arabieren ernstig bijstellen.
Je bent zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem, met het 'bijstellen van je beeld van Arabieren' en 'Syriërs zijn net zo erg'.
Het beeld van de westerse vrouw is inderdaad verkeerd in de Arabische wereld. Daar wordt dat beeld onder andere gevormd door westerse pornografie, films, videoclips, et cetera. Hierdoor ontstaat bij sommigen het idee dat alle vrouwen in het Westen zo zijn.
Jij vormt net zo'n oppervlakkig, stereotiep beeld op basis van niet meer dan honderd Syriërs.

Laten we in de eerste plaats stoppen op zo'n manier te denken. 'De Arabier', 'de Syriër' bestaat evenmin als 'de Nederlander' of 'de Europeaan'.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 03:16:45 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159033029
Rellen in Potsdam nu...

http://www.nu.nl/buitenla(...)gida-in-potsdam.html

Edit: Rellen tussen pegida en tegendemonstranten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 12-01-2016 03:26:04 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_159033059
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 03:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rellen in Potsdam nu...

http://www.nu.nl/buitenla(...)gida-in-potsdam.html

Edit: Rellen tussen peigida en tegendemonstranten.
en het zijn altijd de zogenaamde antifascisten die rellen veroorzaken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_159033182
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Rare jongens, die feministen.

Filmpje doet het niet
pi_159033211
Ik knal ze gewoon overhoop wanneer ze aan mijn muts komen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 05:33:16 #67
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_159033260
quote:
Van der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten
telegraaf.nl

Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.

,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''

Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_159033263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 05:33 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Bij de EO was dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 05:34:47 ]
pi_159033266
Ik heb een goed idee, in elke grote gemeente een PVV burgemeester die de zaken weer even op orde brengt.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 05:39:26 #70
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159033269
Het word tijd voor wat home defense....
pi_159033283
Er zijn wat mensen die je liever niet in de nek hebt, beetje boos daar.
pi_159033293
Het grootste schandaal van deze eeuw: iedereen met gezond verstand zag al deze ellende aankomen behalve die laffe wegkijkers.
pi_159033426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 05:33 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was zou ik met koningsdag zorgen dat ik voor het donker thuis ben. Maar als er in de rest van Nederland vrouwen aangerand worden geeft dat niet. Blijven toch rare jongens die Amsterdammers.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 januari 2016 @ 07:42:20 #75
440653 BarryOSeven
pi_159033569
Vergeten we niet dat we ook nog eens zelf financieel gaan opdraaien voor deze ellende? De rekening komt volgend jaar, en het jaar daarop wordt het nog meer want er zijn dan nog meer vluchtelingen.

Betaal een hoop, krijg onveiligheid en aanrandingen. Het is wachten op de eerste moord. Trekt u allen uw portemonnee want een asielzoeker is niet goedkoop. Met dit gedrag worden ze nog duurder.
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 07:46:27 #76
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159033601
Burgemeester Van Der Laan; "aanrandingen zoals in Keulen uitgesloten in Amsterdam". O-)
Dat vind ik knap, de man is waarzegger geworden..... :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_159033608
Swedish pupil dies in hospital after 'stabbing'
http://www.thelocal.se/20(...)pital-after-stabbing

Dat is de wegkijkers/NPO-versie. Hier wat reacties (even vertalen in het Nederlands).
Ik vermoed dat het uit een bepaalde hoek komt.

https://www.flashback.org/t2672098p54
  dinsdag 12 januari 2016 @ 07:49:27 #78
440653 BarryOSeven
pi_159033624
Merkel doet vreugde dansje

dinsdag 12 januari 2016 @ 07:59:15 #79
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159033700
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 07:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Burgemeester Van Der Laan; "aanrandingen zoals in Keulen uitgesloten in Amsterdam". O-)
Dat vind ik knap, de man is waarzegger geworden..... :')
gebeurd hier ook, maar komt niet in de media. Omdat vaak slachtoffers bang zijn om aangifte te doen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 08:44:23 #80
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159034115
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 05:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een goed idee, in elke grote gemeente een PVV burgemeester die de zaken weer even op orde brengt.
Waarom denken de simpele zielen dat toch?

Ik heb tot nu toe geen enkele aanwijzing gezien dat PVV bewindslieden ook maar ergens competent in zijn. Dit wordt een LPF scenario als die mensen ooit aan de macht komen, geef ik je op een briefje.

Het hele 'alles beter dan wat er nu zit' adagium gaat ze nog koud op hun dak vallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door DustPuppy op 12-01-2016 09:02:25 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_159034514
quote:

[..]

Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui niet streng religieus op me overkwamen om verschillende redenen. Alcoholgebruik en onzedelijkheid, bijv.

In de Bijbel staat dat je niet mag moorden. Iedere christelijke moordenaar is derhalve geen christen.

Als je enig verstand hebt, snap je wel hoe onbenullig dit is. No true Scotsman heet dat toch? Dit zijn jongens die een religieuze opvoeding hebben genoten, waardoor ze vrouwen als gebruiksvoorwerp zien en niet-religieuzen als minderwaardig. Na het drinken van alcohol verdwijnt die laatste barrière en gaan ze als beesten tekeer. Maar ik ga na het drinken van alcohol geen vrouwen verkrachten. Niemand die ik ken doet dat. Waar zit nu precies het verschil? Vertel mij dat eens.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_159034537
quote:
Knap dat de politie daar van de 250 hooligans er 250 heeft weten aan te houden. Waren ze maar zo voortvarend te werk gegaan in Keulen zou je denken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_159034661
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem, met het 'bijstellen van je beeld van Arabieren' en 'Syriërs zijn net zo erg'.
Het beeld van de westerse vrouw is inderdaad verkeerd in de Arabische wereld. Daar wordt dat beeld onder andere gevormd door westerse pornografie, films, videoclips, et cetera. Hierdoor ontstaat bij sommigen het idee dat alle vrouwen in het Westen zo zijn.
Jij vormt net zo'n oppervlakkig, stereotiep beeld op basis van niet meer dan honderd Syriërs.

Laten we in de eerste plaats stoppen op zo'n manier te denken. 'De Arabier', 'de Syriër' bestaat evenmin als 'de Nederlander' of 'de Europeaan'.
He, je bent er nog wel, het werd zo stil na dat rapport. En ben je nog steeds bereid die slachtoffers op te offeren?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:35:04 #84
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159034727
quote:

[..]

Nou je mag met ongelovigen doen wat je wil, die(/wij) worden echt nog minder gezien dan een hond.
Dus het is wel ergens religieus.

Als er in je religie (/cultuur) staat dat je naasten moet respecteren moet je al tegen je eigen waarden in gaan om dit soort dingen te doen. Zij gaan er niet tegenin zij gebruiken het om tegen onze waarden in te gaan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159034872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

He, je bent er nog wel, het werd zo stil na dat rapport. En ben je nog steeds bereid die slachtoffers op te offeren?
Zolang jij beweert dat ik mensen opoffer door te zeggen dat we vluchtelingen moeten opvangen, ga ik niet op je in, hoor. Ik geef mijn mening en jij vraagt aan mij wat ik - als "verantwoordelijke" voor de misdaden die anderen zouden gaan plegen - tegen de slachtoffers zou zeggen?

Dat is geen discussie voeren en bovendien erken ik niet dat een toename van vluchtelingen gegarandeerd resulteert in een toename van seksueel geweld, dus het hele uitgangspunt van die berichten onderschrijf ik niet. Heeft voor mij dan ook weinig zin om mijzelf te moeten verdedigen als jij dat uitgangspunt al voor waar aanneemt.

Maar ik ben weg hier. Word er woedend van en doe geen oog dicht door wat er allemaal gezegd wordt. Te moe om daar nog over in discussie te gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dastan op 12-01-2016 10:10:27 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:08:08 #86
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159035275
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe geen enkele aanwijzing gezien dat PVV bewindslieden ook maar ergens competent in zijn. Dit wordt een LPF scenario als die mensen ooit aan de macht komen, geef ik je op een briefje.

Het hele 'alles beter dan wat er nu zit' adagium gaat ze nog koud op hun dak vallen.
Veel mensen zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is. Die leren op een beperkte manier en niet van de ervaringen van anderen.

Maar inderdaad, de PVV kent veelal amateuristische mensen van het volk, het zijn geen leiders of bestuurders. Wilders zou het misschien kunnen, maar dan hebben we nog duizenden anderen nodig voor de rest van de functies.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159035705
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:43 schreef Dastan het volgende:
Zolang jij beweert dat ik mensen opoffer door te zeggen dat we vluchtelingen moeten opvangen, ga ik niet op je in, hoor. Ik geef mijn mening en jij vraagt aan mij wat ik - als "verantwoordelijke" voor de misdaden die anderen zouden gaan plegen - tegen de slachtoffers zou zeggen?
Maar je bent dan toch ook medeverantwoordelijk , net als andere die denken dat je dit moet doen. Je kan toch niet een keuze maken en dan de consequenties maar verwerpen " You can't have your cake and eat it to".
quote:
Dat is geen discussie voeren en bovendien erken ik niet dat een toename van vluchtelingen gegarandeerd resulteert in een toename van seksueel geweld, dus het hele uitgangspunt van die berichten onderschrijf ik niet. Heeft voor mij dan ook weinig zin om mijzelf te moeten verdedigen als jij dat uitgangspunt al voor waar aanneemt.
Je vroeg om cijfers, ik geef je cijfers en dan word je ineens stil...
quote:
Maar ik ben weg hier. Word er woedend van en doe geen oog dicht door wat er allemaal gezegd wordt. Te moe om daar nog over in discussie te gaan.
Ach, zolang je de consequenties van je keuze niet wil dragen kan je woedend worden, maar ik heb meer empathie voor de slachtoffers die er zijn en gaan komen.
pi_159035731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het kan niet slechter dan de gehandicapten van de PvdA in het kabinet nu. Dat is pas een unieke verzameling mongolen zonder ook maar enige vakkennis. En het land draait nog..
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:34:51 #89
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159035743
Medewerkers Rode Kruis klappen uit de school over verkrachtingen door migranten:

quote:
Als we ze niet scheiden slaan ze elkaar de hersens in’
Rode Kruis medewerkster straffeloos verkracht in AZC
Poolse vrouw verkracht door migrant, politie doet niets
Massa’s eten gewoon weggegooid
Eerdere verkrachtingen ook al genegeerd
Journalisten en redacteuren in Europa onder grote druk gezet om te zwijgen
En dit was geschreven oktober 2015...
censuur :O
pi_159035752
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:34 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het kan niet slechter dan de gehandicapten van de PvdA in het kabinet nu. Dat is pas een unieke verzameling mongolen zonder ook maar enige vakkennis. En het land draait nog..
Zo te zien bent u verbaal gehandicapt.
pi_159036379
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

En toch zijn het nu weer moslims. Het zijn ook vaak moslimjongeren die heel anders tegen (westerse) vrouwen aankijken, vaker respectloos met (westerse) vrouwen aankijken. Ik weet niet hoe het komt, maar je ziet het ook vaak bij de tweede generatie allochtone jongeren. Dus de jongeren die hier wel geboren zijn, maar waarvan de ouders bijvoorbeeld uit Marokko komen of zo.
pi_159036458
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zo te zien bent u verbaal gehandicapt.
Alleen een geestelijk gehandicapte kan met zo'n steekhoudend tegenargument komen. Thumbs up.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:42:57 #93
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159037038
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:34 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat kan dus wel. En dat zullen we allemaal meemaken als de PVV ooit aan de macht komt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:53:18 #94
349165 Californian
Made in the Golden State
pi_159039611
quote:
'De politie in Keulen heeft ernstig gefaald'
BERLIJN
De politie in Keulen heeft tijdens de ongeregeldheden op oudejaarsavond ernstig gefaald. Dit zei minister van Binnenlandse Zaken van Noordrijn-Westfalen, Ralph Jäger (SPD), gisteren in het deelstaatparlement. "Het politie-optreden is onaanvaardbaar", oordeelde de minister.

DOOR WIERD DUK

Het uitvoerige bericht van Jägers ministerie bevestigt eerdere, naar Duitse media gelekte uitspraken van politiegenten. Die meldden dat er die avond sprake was van pure chaos. Groepen allochtone mannen maakten zich schuldig aan aanranding, diefstal en geweldpleging. Er zijn inmiddels meer dan vijfhonderd aangiftes binnengekomen.

De politie gaf een lijst vrij met de gegevens van negentien mannen, die onder verdenking staan. Zij komen uit Marokko, Tunesië, Albanië, Algerije, Syrië, Turkije, Somalië, Libië en Iran. Tien van hen staan te boek als 'asielzoeker', hoewel mensen uit de meeste genoemde landen geen kans maken op de vluchtelingenstatus. Een aantal van hen is pas sinds kort in de Bondsrepubliek. Vier verdachten zitten vast.

Minister Jäger verwijt de politieleiding vooral dat er geen versterking werd ingeroepen toen de situatie rond het centraal station en de Dom escaleerde. Hier hadden zich vroeg in de avond honderden, vaak dronken allochtone mannen verzameld. Vanuit de groep werden vuurpijlen en rotjes afgeschoten op het feestvierende publiek. Het aantal mannen zwol gaandeweg aan tot zo'n duizend. Ook nadat er ongeregeldheden losbraken, sloeg de politieleiding de aangeboden hulp van andere korpsen af.

Volgens het aanvankelijke politierapport was er tijdens oudjaarsnacht weinig aan de hand. Wegens die falsificatie moest afgelopen week politiechef Wolfgang Albers het veld ruimen.

Volgens Jäger heeft hij geen opdracht gegeven om de toedracht te verdoezelen. Ook zou zijn ministerie de politie niet hebben gevraagd om over de status en de herkomst van de aanranders te zwijgen. Er mogen geen taboes zijn als het gaat om 'ongemakkelijke vragen of politiek gevoelige antwoorden', aldus Jäger.

Overigens blijkt niet alleen de Duitse politie seksueel geweld door allochtone mannen te verdoezelen, Gisteren werd bekend dat in de Zweedse steden Stockholm en Malmö groepen Afghanen massaal jonge vrouwen hebben aangerand.

Volgens een politiewoordvoerder werden de incidenten verzwegen 'omdat we bang zijn om de (extreemrechtse) Zweden Democraten in de kaart te spelen'. Premier Stefan Löfven reageerde kwaad. "De politie mag niets verdoezelen."
bron
  dinsdag 12 januari 2016 @ 13:57:21 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159039824
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
De Politieleiding heeft gefaald was een betere kop geweest.
Agenten daar op straat kan je dit niet verwijten.
En die minister van Binnenlandse Zaken van NRW moet eigenlijk zijn kop rot schamen, hij is verantwoordelijk als Minister. Verbaasd me dat hij nog niet is afgetreden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:04:35 #97
45206 Pietverdriet
pi_159040011
Merkwaardig dat Wierd Duk niet in zijn artikel vermeld dat deze minister onder enorme druk staat en er veel kritiek is op hem hier in Duitsland
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:05:29 #98
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159040039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:49 schreef Mylene het volgende:
Volgens een politiewoordvoerder werden de incidenten verzwegen 'omdat we bang zijn om de (extreemrechtse) Zweden Democraten in de kaart te spelen'. Premier Stefan Löfven reageerde kwaad. "De politie mag niets verdoezelen."
Een land waar de politie zelfstandig besluit wat ze doen heet een politiestaat! Tenzij de zittende politiek de opdracht geven om het onder het tapijt te vegen, in dat geval is het machtsmisbruik om door leugens aan de macht te blijven van een kaliber wat je verwacht van een dictator. Hoe dan ook past het niet in een democratie, net zoals het tegen de wil van het volk in binnenlaten van miljoenen illegalen trouwens.
pi_159040129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit inderdaad. Volgens mij hebben we zelfs aan de agenten buiten de top te danken dat er zoveel informatie bekend is. Ook in Zweden had een agent buiten de top (volgens mij een psycholoog) een grote rol gespeeld in het openen van de beerput.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:11:25 #100
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159040201
De wetten van de Heilige Qo'ran niet respecteren :')
Permanent Verbannen
pi_159040474
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:08 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Veel mensen zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is. Die leren op een beperkte manier en niet van de ervaringen van anderen.

Maar inderdaad, de PVV kent veelal amateuristische mensen van het volk, het zijn geen leiders of bestuurders. Wilders zou het misschien kunnen, maar dan hebben we nog duizenden anderen nodig voor de rest van de functies.
Dus een beetje vergelijkbaar met de burgemeesters, ministers, en pluisplakkers die we nu hebben? Ik maak me gelijk wat minder zorgen over een PVV die aan de macht komt :)
pi_159040554
quote:

[..]

En die minister van Binnenlandse Zaken van NRW moet eigenlijk zijn kop rot schamen, hij is verantwoordelijk als Minister. Verbaasd me dat hij nog niet is afgetreden
Sowieso een vreemd verhaal.

Politie vraagt inzet extra mankrachten op oudjaarsavond, minister weigert dit.
Nu verwijt hij de politie dat ze geen extra mankrachten hebben opgeroepen op oudjaarsavond...

8)7
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:29:59 #103
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159040591
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dus een beetje vergelijkbaar met de burgemeesters, ministers, en pluisplakkers die we nu hebben? Ik maak me gelijk wat minder zorgen over een PVV die aan de macht komt :)
Een deel is slechter zelfs, hoe is het mogelijk he. :)
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159040637
Ben ik de enige die bij 'Wierd Duk' aan een rare eend moet denken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159040641
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:29 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Een deel is slechter zelfs, hoe is het mogelijk he. :)
goede weergave van de maatschappij wel.
pi_159040695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Had dezelfde gedachte. Dacht eerst dat het fout gespeld was.
pi_159040807
quote:
Koalition beschließt leichtere Abschiebung

Die Hürde für eine Abschiebung krimineller Ausländer soll sinken. Darauf verständigten sich Innen- und Justizminister. Auch Tätern mit einer Bewährungsstrafe droht die Ausweisung.

(..)

http://www.faz.net/aktuel(...)iebung-14010201.html
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.

Dat ging nog best snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 14:52:37 (+genoeg) ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:46:05 #108
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159040915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.

Dat ging nog best snel.
Gelukkig maar. En nu snel dat criminele tuig dumpen waar ze vandaan kwamen.

Hopelijk doet Zweden hetzelfde, maar daar lopen ze wat achter vrees ik.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:50:04 #109
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_159040996
Wellicht is het al geplaatst hier, maar bij deze het volledige rapport: http://www.mik.nrw.de/fil(...)160111berppkoeln.pdf
Ook de waarheid is een wapen.
pi_159041941
quote:

[..]

Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.

Dat ging nog best snel.
Er is alleen een klein probleempje, het merendeel komt uit Marokko en Algerije, beide landen nemen geen mensen terug.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:29:08 #111
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159041982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Er is alleen een klein probleempje, het merendeel komt uit Marokko en Algerije, beide landen nemen geen mensen terug.
Die nemen geen eigen onderdanen terug? Als iemand een Marokkaanse of Algerijnse nationaliteit heeft, dan hebben Marokko en Algerije niks te willen.
pi_159042007
quote:

[..]

Dat wordt dan jaren rondhuppelen in niemandsland op het vliegveld in Marokko.
pi_159042028
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die nemen geen eigen onderdanen terug?
Nee.

http://www.merkur.de/poli(...)itik-zr-6026825.html

quote:
„Das sind Menschen aus Algerien und Marokko in der überwiegenden Zahl. Selbst wenn die jetzt was begehen und sie werden verurteilt und wir könnten sie theoretisch abschieben, dann haben wir das Problem, dass die gar nicht aufgenommen werden von den Ländern“, sagte sie in der ARD-Talkrunde „Hart aber fair“ am Montagabend. „Wir kriegen überhaupt gar keine Ersatzpapiere, das heißt, wir können die gar nicht abschieben. Das sind alles Dinge, die müssen wir verändern.“
pi_159042030
quote:

[..]

Die doen dat wel geloof ik maarja, dat tuig oppakken, vervolgen, veroordelen, in vreemdelingendetentie zetten en uitzetten...gaat niet gebeuren.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:30:58 #115
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_159042036
quote:

[..]

Dikke onzin, knul
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)6-2015/VPWON_1241230
pi_159042039
Dan maken de duitsers er wel kampjes voor met barakken , honden en prikkeldraad.
pi_159042045
quote:

[..]

Onzin, ik heb laatst nog een docu gezien over illegale Marokkanen die Nederland waren uitgezet, en nu in Marokko weer een nieuwe asielprocedure in gang hebben gezet.
pi_159042116
Eigenlijk best triest dat dit volk vrouwen als een stuk vuil behandeld.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:34:14 #119
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159042121
quote:
Het lijkt me echt heel sterk. Heb je nog andere bronnen? Volgens mij gelden er dan gewoon internationale verdragen. Die mensen zijn staatsburger van een land, en Marokko is geen Eritrea.

quote:
Ik wou net zeggen, als dat het het geval was dan zat half Marokko nu in het vliegtuig richting Turkije :')
pi_159042149
quote:
Ja, het zijn de woorden van de Minister-President van Noordrijn-Westfalen Hannelore Kraft, dus pin mij er niet op vast!

(knul!) ;)
pi_159042198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onzin, ik heb laatst nog een docu gezien over illegale Marokkanen die Nederland waren uitgezet, en nu in Marokko weer een nieuwe asielprocedure in gang hebben gezet.
Ook onzin trouwens. Je kunt in Marokko geen nieuwe asielprocedure voor Nederland starten.
pi_159042211
pi_159042224
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ook onzin trouwens. Je kunt in Marokko geen nieuwe asielprocedure voor Nederland starten.
Aanvragen dan, hij zat in ieder geval al een flinke tijd tevergeefs op een antwoord te wachten.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:39:01 #124
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:39:03 #125
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_159042254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef syndroom het volgende:
Eigenlijk best triest dat dit volk vrouwen als een stuk vuil behandeld.
Heb zelf ook een discussie met zo'n figuur gehad. Werkelijk, een man is 10x meer waard dan een vrouw in hun land....

En je moeder dan? Die je gedragen en opgevoed heeft...man man....

En maar zeiken op alles in NL....
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:40:59 #126
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159042335
Oh wacht ik zie het al, ook Nederland kan geen illegale Marokkanen uitzetten, al sinds april vorig jaar :')

Die hele zooi is echt een papieren fort. Tijd om wat verdragen te herzien, onvermijdelijk lijkt me.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:42:11 #127
45206 Pietverdriet
pi_159042374
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Oh wacht ik zie het al, ook Nederland kan geen illegale Marokkanen uitzetten, al sinds april vorig jaar :')

Die hele zooi is echt een papieren fort. Tijd om wat verdragen te herzien, onvermijdelijk lijkt me.
Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaat
pi_159042375
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja graag. Liever een in het Engels of Nederlands. Mijn Duits is niet zo hoogstaand.
Hier staat een "funky" Engelse vertaling:

http://news.newsdirectory(...)underneath-pressure/
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:42:32 #129
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_159042386

[ Bericht 100% gewijzigd door watisdezen op 12-01-2016 15:44:03 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:43:09 #130
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_159042406
quote:

Daar zijn ze blij dat ze ervan af zijn....
Die gaan echt niet meewerken...
pi_159042444
We zijn in oorlog met de Islam zegt iedereen. Dan is dit toch uit te leggen als illegale oorlogsmisdaad?
pi_159042536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nouja, Merkel heeft het over het terugsturen van Marokkanen aan de grens. Terug naar Oostenrijk dus.
pi_159042809
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Heb zelf ook een discussie met zo'n figuur gehad. Werkelijk, een man is 10x meer waard dan een vrouw in hun land....

En je moeder dan? Die je gedragen en opgevoed heeft...man man....

En maar zeiken op alles in NL....
Want?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:01:49 #134
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_159042916
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:57 schreef syndroom het volgende:

[..]

Want?
Geen idee, dat is hun cultuur blijkbaar.....
Gestopt met discussiëren natuurlijk....
pi_159043068
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Geen idee, dat is hun cultuur blijkbaar.....
Gestopt met discussiëren natuurlijk....
Dit is Nederland. Best wel ziek eigenlijk dat we deze mensen gewoon zo binnenlaten.
pi_159043109
quote:
Ik heb ooit eens een lezing georganiseerd waar hij een van de sprekers was, en als ik de aankondiging niet had nagekeken hadden mensen gewoon naar 'Weird Duck' gaan luisteren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159043398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.

Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:29:09 #138
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159043560
quote:

Anders permanent opsluiten, totdat uitzetting mogelijk is.
pi_159043717
quote:
Klassieke drogreden, de no true scotsman.
Whatever...
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:37:44 #140
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159043772
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dronken Schotsman he.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:41:45 #141
78780 deedeetee
pi_159043877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
dit :Y
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:54:32 #142
38496 Perrin
pi_159044277
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?

versus

Zoek de religieuze fanaten.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:59:09 #143
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159044442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?

[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]

hypocriete moslims zijn nog steeds moslims
graag op anoniem
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:00:52 #144
38496 Perrin
pi_159044491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:59 schreef topdeck het volgende:

[..]

hypocriete moslims zijn nog steeds moslims
Maar je ziet hopelijk ook wel dat er nogal een verschil is tussen het linkergroepje en het rechtergroepje.
pi_159044523
Alsof het van belang is in welke mate ze de islam aanhangen ?!?!? In die landen zijn 90-95% moslim, dat zijn ze echt niet allemaal door keuze. Dat ze vervolgens wel compleet geïndoctrineerd zijn door de dogmas uit de islam is weer een andere discussie. Maar het is voor dit geval een non-discussie.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:03:50 #146
38496 Perrin
pi_159044579
Ik vind het nogal dom en kortzichtig om de daden van onopgevoed tuig dat waarschijnlijk zelden tot nooit een moskee van binnen ziet of een koran openslaat te bestempelen en te duiden als streng religieus, maar goed.. Daar verschillen de meningen hier blijkbaar over.
pi_159044595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:01 schreef truthortruth het volgende:
Alsof het van belang is in welke mate ze de islam aanhangen ?!?!?
Ja, gematigde moslims zijn wat chiller dan extremistische figuren.
pi_159044643
DerSPIEGEL twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 17:04:34 Übergriffe in Köln: Zahl der Anzeigen steigt auf mehr als 650 https://t.co/67hB8K7Per https://t.co/kZnAMaKoRE reageer retweet
Meer dan 650 aangiftes
pi_159044740
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, gematigde moslims zijn wat chiller dan extremistische figuren.
Dat is boeiend, maar of het een extremistische moslim is die uit een IS gemotiveerde daad vrouwen gaat aanranden en terreur zaaien, of dat het een gematigde moslim is die dronken zich uit begint te leven omdat die heeft meegekregen dat vrouwen toch niets waard zijn....Het boeit me niet heel veel, ik denk in beide gevallen je hoort hier niet.
pi_159044781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is boeiend, maar of het een extremistische moslim is die uit een IS gemotiveerde daad vrouwen gaat aanranden en terreur zaaien, of dat het een gematigde moslim is die dronken zich uit begint te leven omdat die heeft meegekregen dat vrouwen toch niets waard zijn....Het boeit me niet heel veel, ik denk in beide gevallen je hoort hier niet.
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.
pi_159045034
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef Xa1pt het volgende:
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.
Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.
pi_159045087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.
pi_159045144
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.
Potjandorie, je hebt me overtuigd :') (owww nu begin ik toch weer te twijfelen of het wel kan).. :Y
pi_159045172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Potjandorie, je hebt me overtuigd :')
Ik heb niet de behoefte jou te overtuigen hoor. Maar als je alleen eventuele natuurkundige bezwaren oppert dan zegt dat wel genoeg.
pi_159045427
Australië heeft het goed bekeken _O_
pi_159045588
pi_159045705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef Harmankardon het volgende:
Australië heeft het goed bekeken _O_
Die betalen Papoea-Nieuw-Guinea ervoor om daar de asielzoekers heen te sturen, i.i.g. zolang hun verblijfsvergunning niet aangenomen is.

Kunnen wij natuurlijk ook doen. Curacao ofzo gewoon een dikke smak geld geven in ruil voor dat we daar een mega-AZC neerzetten. Is ook nog eens goed voor de werkgelegenheid daar. ;)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:50:26 #158
45206 Pietverdriet
pi_159045838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:54:48 #159
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159045935
quote:
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland :r

Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
pi_159046101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland :r

Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
Idd, dat is wel krom. Want bescherming van de lichamelijke integriteit is óók een mensenrecht, dat de overheid hier dus op grote schaal niet heeft kunnen waarborgen.

Zal ik Amnesty International eens om hun mening hierover vragen? >:)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 18:02:14 ]
pi_159046232
quote:

[..]

Je mag ook niet moorden van allah

Oja, wel religieuze fanatics.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:09:06 #162
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159046325
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
Fade to Black
pi_159046328
quote:

[..]

Ja wat let kansarme asielzoekers om zich volledig uit te leven? Ze hebben niets te verliezen, dus #YOLO!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:15:55 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_159046520
quote:
:')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_159046575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijven
pi_159046636
quote:
50,000 erbij. Plus wat bonusasielzoekers en heel veel gezinshereniging.

Misschien wel meer als Duitsland strenger gaat worden.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:20:27 #167
Donderroede der Godwins
pi_159046660
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.html

Gerd Müller (nee, niet de voormalig doelpuntenmachine), Duits minister van Economische Coöperatie en Ontwikkeling stelt dat er tot op heden slechts 10% van de vluchtelingen Europa binnen is gekomen. Zijn verwachting is dat er nog 8-10 miljoen mensen bij willen/zullen komen. Hij is van mening dat het Schengen verdrag in feite al kapot is (je meent het).

Het wordt donker in Europa.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:22:46 #168
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159046714
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijven
Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest is om zich met grote getale in Europa te vestigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Achterhoker op 12-01-2016 18:45:47 ]
Fade to Black
pi_159047097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:20 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.html

Gerd Müller (nee, niet de voormalig doelpuntenmachine), Duits minister van Economische Coöperatie en Ontwikkeling stelt dat er tot op heden slechts 10% van de vluchtelingen Europa binnen is gekomen. Zijn verwachting is dat er nog 8-10 miljoen mensen bij willen/zullen komen. Hij is van mening dat het Schengen verdrag in feite al kapot is (je meent het).

Het wordt donker in Europa.
*O* Feestje! -O-

8 - 10 miljoen overwegend jongemannen die, als je ze allemaal een geweer in de klauwen zou drukken, de IS met het allergrootste gemak HE-LE-MAAL naar de tyfus zou kunnen blaffen! :X
Maar nee; hup, allemaal naar Europa toe! :X
pi_159047117
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest om zich met grote getale in Europa te vestigen.
"Ja maar criminaliteit komt al langer voor in Europa hoor, dat heeft NIETS met vluchtelingen te maken!" :')
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:48:51 #171
Donderroede der Godwins
pi_159047352
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* Feestje! -O-

8 - 10 miljoen overwegend jongemannen die, als je ze allemaal een geweer in de klauwen zou drukken, de IS met het allergrootste gemak HE-LE-MAAL naar de tyfus zou kunnen blaffen! :X
Maar nee; hup, allemaal naar Europa toe! :X
Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en andere Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar. Kennelijk kun je je eigen vrouw en kinderen achterlaten in een oorlogsgebied. :s)

De Europese burgers worden gewoon bedonderd waar ze bij staan door een bovenklasse die de touwtjes in handen heeft en als eerste het zinkende schip verlaat mocht de situatie definitief escaleren.
pi_159047388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar.

De Europese burgers worden gewoon bedonderd waar ze bij staan door een bovenklasse die de touwtjes in handen heeft en als eerste het zinkende schip verlaat mocht de situatie definitief escaleren.
Klopt ook weer helemaal; er zitten ook ladingen arme zielige Marokkanen tussen en andere mensen uit veilige landen die hier hun geluk willen uitproberen, en die in het ergste geval een mooie oprotpremie meekrijgen.

En @ vrouwen en kinderen achterlaten; sommigen schijnen die in kampen in o.a. Turkije achter te laten. En tja, we hebben allemaal wel berichten gelezen over wat er met alleenstaande vrouwen en kinderen gebeuren op dat soort plekken. :X
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:57:04 #173
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159047601
quote:
Meer dan in 2015.
pi_159047800
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Meer dan in 2015.
Dat lijkt me wel een heel erg veilige voorspelling, ja.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:05:25 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159047858
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159048101
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:05 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
In Nederland verboden
In Duitsland legaal
In Tsjechië wordt het vrouwen zelfs officieel aangeraden om pepperspray bij zich te hebben.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:18:16 #177
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159048231
Goed item over deze kwestie bij DWDD.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:20:01 #178
168304 Mani89
pi_159048286
Als ze nu zelfs bij DWDD wakker worden voor de poco cultuur wordt het bijna mainstream.
pi_159048365
Zo kritische woorden over het vluchtelingendebat bij de wereld draait door. Ongelofelijk.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_159048406
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo kritische woorden over het vluchtelingendebat bij de wereld draait door. Ongelofelijk.
De wereld is doorgedraaid.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:33:49 #181
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_159048715
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik stond ook met open mond, weinig mensen aan tafel die het probeerde goed te praten, zijn ze dan echt wakker geworden bij links??
pi_159048934
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Red Bull Leipzig. :') :') :')

Dat is een gekochte nep club. In Leipzig had/heb je 2 verenigingen; Lok en Chemie. Lokomotiv Leipzig speelt nu 5e liga. De navolger van Chemie speelt nog een stuk lager.

Heftige rivaliteit tussen beide fangroepen. Gezien de gemelde extreem rechtse achtergrond van de daders, zullen dit ongetwijfeld hooligans van de 5. liga club Lokomotiv Leipzig geweest zijn.
pi_159049069
quote:

[..]

Dat is nog altijd een fundament van de rechtsstaat inderdaad. Dat je pas opgepakt kunt worden als je een strafbaar feit hebt begaan.

quote:
Iedereen preventief opsluiten ook. Je punt?

quote:
Het kan dat ik iets gemist heb, maar sinds wanneer is verkrachting niet strafbaar meer?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:42:46 #184
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159049074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Wintar het volgende:

[..]

Red Bull Leipzig. :') :') :')

Dat is een gekochte nep club. In Leipzig had/heb je 2 verenigingen; Lok en Chemie. Lokomotiv Leipzig speelt nu 5e liga. De navolger van Chemie speelt nog een stuk lager.

Heftige rivaliteit tussen beide fangroepen. Gezien de gemelde extreem rechtse achtergrond van de daders, zullen dit ongetwijfeld hooligans van de 5. liga club Lokomotiv Leipzig geweest zijn.
Wel zo de enige titel-uitdager van Bayern zo :P
Hooligan zijn van een Regionalliga/Oberliga club is trouwens ook behoorlijk sneu
RED ONS HENNIEGOD
pi_159049284
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het kan dat ik iets gemist heb, maar sinds wanneer is verkrachting niet strafbaar meer?
Mensenrechtenclubjes doen vaak heel moeilijk over zulke dingen.

Als Hongarije bijv. zegt: wanneer iemand zonder identiteitspapieren aan de grens staat dan laten we die pas ons land binnen nadat we hebben uitgezocht wie het is, of het een terrorist is etc., dan wordt er gelijk moord en brand over 'gevangenis' geroepen door mensenrechtenorganisaties.
pi_159049412
quote:

[..]

Ben je serieus?

Ik zou overigens de definitie wat willen verbreden. We hebben in het algemeen een probleem met het gedrag van mannen met arabisch/islamitisch culturele achtergrond.

Ze hoeven dus niet perse een vrome moslim te zijn. En ook niet iedereen met deze achtergrond gedraagt zich als een mongool. Helaas is wel bijna iedereen die zich zo debiel gedraagt als in keulen van deze achtergrond is.

De groepsaanrandingen door autochtone West-europeanen zijn naar mijn weten zeldzaam tot niet voorkomend.
Whatever...
pi_159049510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Mensenrechtenclubjes doen vaak heel moeilijk over zulke dingen.

Als Hongarije bijv. zegt: wanneer iemand zonder identiteitspapieren aan de grens staat dan laten we die pas ons land binnen nadat we hebben uitgezocht wie het is, of het een terrorist is etc., dan wordt er gelijk moord en brand over 'gevangenis' geroepen door mensenrechtenorganisaties.
Dat gaat dan ook over de behandeling door de staat. Dat een individu besluit om een strafbaar feit te begaan heeft daar niets mee te maken.
pi_159049512
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wel zo de enige titel-uitdager van Bayern zo :P
Hooligan zijn van een Regionalliga/Oberliga club is trouwens ook behoorlijk sneu
Los van het hooligan gebeuren an sich ben ik het er niet mee eens. Veel van die Oost Duitse clubs zijn traditionsvereinen. Fancultuur gaat van vader op zoon. Wat is er sneu aan om fan te zijn van een club die op het 5e niveau uit komt?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:59:42 #189
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159049602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:56 schreef Wintar het volgende:

[..]

Los van het hooligan gebeuren an sich ben ik het er niet mee eens. Veel van die Oost Duitse clubs zijn traditionsvereinen. Fancultuur gaat van vader op zoon. Wat is er sneu aan om fan te zijn van een club die op het 5e niveau uit komt?
Een fan is hetzelfde als een hooligan ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_159049625
quote:

[..]

Agenten kunnen toch ook individuele afwegingen maken? En als die doofpot-theorieën op waarheid berust, kan het niet anders zijn dat een groot deel van de agenten daar actief aan mee doen.
pi_159049638
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Een fan is hetzelfde als een hooligan ?
Nee, maar vind je het minder sneu om hooligan van een 1. of 2. bundesliga te zijn?
pi_159049716
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook over de behandeling door de staat. Dat een individu besluit om een strafbaar feit te begaan heeft daar niets mee te maken.
Jawel, het heeft wel met elkaar te maken.

De oorspronkelijke opmerking was: "Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over?" (over die verkrachtingen)

Dat is een terechte opmerking, want zoals ik al zei, de lichamelijke integriteit is één van de fundamentele mensenrechten, en de staat heeft niet alleen een verbod om actief die rechten te schenden maar ook de verplichting om mensen te beschermen tegen inbreuk door derden.

En natuurlijk heb je de onschuldpresumptie. Maar mensenrechtenorganisaties en NGO's maken min of meer daarvan dat iedereen behandeld moet worden als erkende vluchteling totdat juridisch bewezen is dat iemand geen vluchteling is. Met die houding is het ook te verwachten dat ze zich vooral zullen inzetten om aan te tonen dat een verkrachter juridisch niet correct kan worden uitgezet.
pi_159049908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik stond ook met open mond, weinig mensen aan tafel die het probeerde goed te praten, zijn ze dan echt wakker geworden bij links??
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:16:21 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159050142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:00 schreef Wintar het volgende:

[..]

Nee, maar vind je het minder sneu om hooligan van een 1. of 2. bundesliga te zijn?
Ik vind hooligans eerlijk gezegd geen mensen maar dieren die horen in een dierentuin
RED ONS HENNIEGOD
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 20:18:01 #195
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159050191
quote:
Het zou pas raar zijn wanneer je daar niet aan zou denken. :7
pi_159050361
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.
Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?
Desnoods koopt Duitsland wat Griekse eilanden.

En dan bedoel ik dus humane kampen. Dat is voor de vluchteling toch ook beter dan jaren in een azc zitten en om de week verhuizen.

[ Bericht 8% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 12-01-2016 20:35:40 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 20:23:40 #197
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159050377
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die nemen geen eigen onderdanen terug? Als iemand een Marokkaanse of Algerijnse nationaliteit heeft, dan hebben Marokko en Algerije niks te willen.
Dat is toch van de gekken, ze willen uitkeringen opgestuurd krijgen, ze mogen blijkbaar ook niet van dat Marokkaanse paspoort af, maar als ze terug zouden willen, of wij van ze af willen, kan dat niet?
Sorry, maar dat moet toch echt eens dringend in Europees verband worden aangepakt, het lijkt wel een spelletje van 'wie ze heeft mag ze houden'. 8)7
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:24:31 #198
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159050405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Rechts ziet de waarheid en Links zit te dromen en proberen dingen in doofpot te stoppen. Omdat ze bang zijn dat rechts gelijk heeft.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:25:13 #199
78780 deedeetee
pi_159050433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?
Het is de WIL die ontbreekt, of mss moet ik zeggen de DURF ?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:25:27 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159050439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Had Duitsland niet al Griekse vliegvelden gekocht of zoiets? Of er een belang in genomen?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:27:38 #201
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159050532
men vind het pijnlijk om WO 2 bij te halen.

Hitler had het wel goed georganiseerd daar kan de EU veel van leren.
Eigen kampen waar mensen naar toe konden en afgesloten.
Nu lopen vluchtelingen, asielzoekers vrij rond, zonder dat ze gescreend zijn.
pi_159050571
quote:

[..]

Tot op zekere hoogte volg ik je verhaal wel. Ik plaats in dit geval echter wel kanttekeningen. In het geval van open grenzen in het verleden lag het accent echt op arbeidsmigratie. De werkgevers droegen de lusten van het goedkope personeel, de lasten worden verspreid over de gehele bevolking.

Met de huidige massa-immigratie is het de vraag of dit in het voordeel is van de werkgevers.
pi_159050852
quote:

[..]

Goed punt. Dat hele frontex verhaal moet beter en desnoods de griekse politie overrulen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:44:04 #204
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159051260
kunnen wij als burger het Europees parlement afzetten als we allemaal naar Brussel gaan.
of hebben wij die macht niet.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:45:02 #205
78780 deedeetee
pi_159051298
pi_159051299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef KingRadler het volgende:
kunnen wij als burger het Europees parlement afzetten als we allemaal naar Brussel gaan.
of hebben wij die macht niet.
Gewoon doen. Succes ^O^
pi_159051432
quote:
[..]
Als je inderdaad in links en rechts praat ben ik het wel met je eens. Maar net als het een verkeerde inschatting is van links zal rechts hem net zo goed op hun neus krijgen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:50:10 #208
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159051555
Aantal mensen hier die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even vaak voor kwam dan bij de allochtone bevolking. Open uw ogen:

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352003

Rond 9:30, weer een linkse 'leugen' ontkracht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Achterhoker op 12-01-2016 21:02:22 ]
Fade to Black
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:50:42 #209
38496 Perrin
pi_159051583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:52 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ben je serieus?

Ik zou overigens de definitie wat willen verbreden. We hebben in het algemeen een probleem met het gedrag van mannen met arabisch/islamitisch culturele achtergrond.

Ja ik ben serieus, en als je het zo stelt ben ik het zelfs met je eens.
pi_159051623
quote:
Zijlstra: "Ik kan me niet voorstellen dat je als vluchteling net uit Syrië binnenkomt, je meteen in Keulen op een nieuwjaarsbijeenkomst dit gedrag gaat vertonen."
Niet kunnen voorstellen is toch wel een rode draad...
pi_159051999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even groot was dan die van de allochtone bevolking. Open uw ogen:

Door de Vara ook nog. Doen ze toch goed, die rooie rakkers.
pi_159052819
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Door de Vara ook nog. Doen ze toch goed, die rooie rakkers.
Ik ben er van geschrokken eerlijk gezegd.
pi_159052847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen hier die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even vaak voor kwam dan bij de allochtone bevolking. Open uw ogen:

1 op de 30??? :X :X :X
pi_159053565
quote:

Reuze interessant ^O^ eindelijk is men er achter dat er nog een middenweg is tussen wegkijken en Wilders z'n gedrag.
pi_159053583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:22 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ik ben er van geschrokken eerlijk gezegd.
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.
pi_159053701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.
Ook wel mooi om te zien dat de linkse media niet per sé links hoeft te zijn omdat ze er 100% in geloven, maar dat ze het doen om tegenwicht te geven aan rechts. _O-
pi_159053727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant op :)
pi_159053869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant op :)
Bij 1vandaag hadden ze het onderwerp politiek correct ook al aangestipt.

Maar, zoals die knaap het vertelde, van dat onderzoek uit 2008, dat kwam harder binnen dan Geert Wilders die "testosteronbommen" roept.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:48:50 #219
451005 Grems
Clown World
pi_159053980
quote:

"Het echt schokkende gegeven" :') :') :') :') :') :')

Ik wist dat ze een plaat voor hun hoofd hadden maar dat ze ook nog onder een steen leefden is voor mij nieuw.
pi_159054031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gematigd links Nederland wordt ook wakker....
Whatever...
pi_159054321
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:23 schreef ToT het volgende:

[..]

1 op de 30??? :X :X :X
1 op de 30 tot 1 op de 20 zei hij toch? Zal wel er wel aan liggen om welke groep allochtonen het gaat.
pi_159054551
Was dit artikel al gepost?

Het nieuwe Duitsland

Het is een wat langer artikel dus ik copy-paste 'm niet in z'n geheel, en er is niet echt een inleiding die de clou al verraadt, maar het is het lezen wel waard vind ik. :)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:28:20 #223
168304 Mani89
pi_159055636
pi_159055657
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:24 schreef ToT het volgende:

[..]

:')
Hier, ga maar eens kijken hoe Pim Fortuyn reageerde op 9/11:

Daar zou én geitewollensokken-links Nederland én dom-rechts Nederland nog veel van kunnen leren!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 22:29:35 ]
pi_159055791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Daar zou én geitewollensokken-links Nederland én dom-rechts Nederland nog veel van kunnen leren!
Niet alleen die!
pi_159055885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Hier, ga maar eens kijken hoe Pim Fortuyn reageerde op 9/11:

Wat een enge nichterige psychopaat was het eigenlijk zo achteraf gezien
pi_159056115
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

Nou ja :{ komt het je niet zo goed uit allemaal? Wel eens van piëteit gehoord overigens?
pi_159056215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:42 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nou ja :{ komt het je niet zo goed uit allemaal? Wel eens van piëteit gehoord overigens?
Gewoon enge man toch qua voorkomen, heb het niet over de inhoud
piëteit nog nooit van gehoord :N
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 22:48:54 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_159056471
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:54:28 #231
168304 Mani89
pi_159056525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

|:(
Niet verrassend ook van de "Groene Partij" die laten in elk land dezelfde naïeve multiculti idioterie zien.
pi_159056640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Niet verrassend ook van de "Groene Partij" die laten in elk land dezelfde naïeve multiculti idioterie zien.
Precies dat. Beste mens mag d'r haar wel eens gaan voorzien van een ander kleurtje -O- levensgevaarlijk dat blonde. Moest verboden worden, werkt als een rode lap op een stier :{w
Beter zorgt ze dat ze postduivengrijs is, nog beter voor het milieu ook.
pi_159056681
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

Het blijft achteraf gezien gestoord dat ze die man ooit als Nazi, Himmler en Hitler hebben neer gezet. 'U mag blijven, maar u past zich aan'. 'De mooiste reactie zou toch zijn, geen bommen op geen enkel land. En ook de meest beschaafde'.

De karaktermoord van Fortuyn was gelukkig het begin van het einde voor de PvdA.
pi_159056777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het blijft achteraf gezien gestoord dat ze die man ooit als Nazi, Himmler en Hitler hebben neer gezet. 'U mag blijven, maar u past zich aan'. 'De mooiste reactie zou toch zijn, geen bommen op geen enkel land. En ook de meest beschaafde'.

Hij was voorheen zelf een ras PVDA-er, net als Theo van Gogh
pi_159056802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

|:(
Landverraders betalen vroeg of laat ook de prijs.
pi_159056890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Landverraders betalen vroeg of laat ook de prijs.
Laat dit soort opmerkingen even achterwege, ze zijn nogal op het randje en voegen niks toe.
pi_159056936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Laat dit soort opmerkingen even achterwege, ze zijn nogal op het randje en voegen niks toe.
Een politicus die staat te juichen dat haar eigen volk minderheid in eigen land wordt mag je geen landverrader noemen?

Dat is een feitelijke constatering.
pi_159056943
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:01 schreef Joezi het volgende:

[..]

Hij was voorheen zelf een ras PVDA-er, net als Theo van Gogh
Mensen kunnen en mogen gelukkig, van inzicht veranderen. Dat zie je wel vaker in positieve zin... zie bijv. het artikel van Rosanne Hertzberger. Mooier voorbeeld kun je momenteel niet vinden :)
pi_159056951
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een politicus die staat te juichen dat haar eigen volk minderheid in eigen land wordt mag je geen landverrader noemen?

Dat is een feitelijke constatering.
Daar ging het niet om.
pi_159056962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

wat zij daar roept is gewoon verraad aan haar eigen volk, iets mooiers kan ik er niet van maken.
pi_159057030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

wat zij daar roept is gewoon verraad aan haar eigen volk, iets mooiers kan ik er niet van maken.
Mja maar dat over de prijs betalen klinkt als een doodsverwensing / bedreiging. Ik kan begrijpen dat ze daar hier niet zo om zitten te springen.
pi_159057065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hellend vlak, die oproep tot vergelding.
Dus daar ligt ongeveer de grens.
pi_159057085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zwaar gestoord idd. Maar ze voelden zich bedreigt door zijn opkomst en dan krijg je 'een kat in het nauw maakt rare sprongen' gedrag. Dat creëerde wel een dusdanig ziek sfeertje omtrent de beste man, dat het legitiem leek te worden om hem iets aan te doen. Te walgelijk voor woorden, tot op de dag van vandaag vind ik dat :X . Eerst proberen monddood te maken en als dat niet lukt, tja dan zie je wat het gevolg kan zijn. Partijen die dergelijke uitlatingen destijds gedaan hebben krijgen mijn stem van m'n langzalzelevensdagen niet.
pi_159057114
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja maar dat over de prijs betalen klinkt als een doodsverwensing / bedreiging. Ik kan begrijpen dat ze daar hier niet zo om zitten te springen.
Dit stukje inderdaad, landverrader gaat niemand moeilijk over doen.
pi_159057117
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Ahh, er zijn mensen die daar al een doodsverwensing in zien? Het was meer een voorspelling van hoe ik dit zie gaan eindigen, maar goed...ik hoor het al weer.
pi_159057320
ik zal het even nader toelichten voor de al te tere zieltjes hier...ik verwacht de komende 4 a 5 jaar een enorme verschuiving in de Europese politiek, de bekende ruk naar rechts, en daarin zal worden afgerekend met mensen die dit soort uitspraken hebben gedaan. Met andere woorden, weg baan, weg inspraak, niet weg lijf en leden. Is het zo duidelijker?
pi_159057358
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef Hathor het volgende:
ik zal het even nader toelichten voor de al te tere zieltjes hier...ik verwacht de komende 4 a 5 jaar een enorme verschuiving in de Europese politiek, de bekende ruk naar rechts, en daarin zal worden afgerekend met mensen die dit soort uitspraken hebben gedaan. Met andere woorden, weg baan, weg inspraak, niet weg lijf en leden. Is het zo duidelijker?
^O^.
pi_159057666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef Hathor het volgende:
Afrekenen? In de zin van executeren :?
pi_159057700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Mensen kunnen en mogen gelukkig, van inzicht veranderen. Dat zie je wel vaker in positieve zin... zie bijv. het artikel van Rosanne Hertzberger. Mooier voorbeeld kun je momenteel niet vinden :)
Nahja Fortuyn had zelfs het beleid van PVDA geschreven :') Dus was meer rancune
  dinsdag 12 januari 2016 @ 23:44:14 #250
440653 BarryOSeven
pi_159058197
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:

[..]

8)7 :')
pi_159058499
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Igen het volgende:
Was dit artikel al gepost?

Het nieuwe Duitsland

Het is een wat langer artikel dus ik copy-paste 'm niet in z'n geheel, en er is niet echt een inleiding die de clou al verraadt, maar het is het lezen wel waard vind ik. :)
Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migranten
Farts are jazz to assholes
  dinsdag 12 januari 2016 @ 23:57:54 #252
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159058569
quote:
Volgende topic in de reeks moet maar als titel hebben: Waar de beerput open gaat.
Fade to Black
  dinsdag 12 januari 2016 @ 23:59:08 #253
168304 Mani89
pi_159058601
quote:
In de inleiding heb ik al poco-bingo.
quote:
Politieagente Tania Kambouri publiceerde vlak voor de aanrandingen in Keulen de bestseller: Deutschland im Blaulicht. Daarin hekelt ze een cultuur van „wegkijken, verdringen, negeren” en constateert ze dat de meeste collega’s bij de politie hun mond houden uit angst als rechtse racist weggezet te worden.
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.
pi_159058704
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:57 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Volgende topic in de reeks moet maar als titel hebben: Waar de beerput open gaat.
En de fipo mag wel eens met wat actuele samenvattingen worden aangevuld.
Farts are jazz to assholes
pi_159058862
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:

[..]

IK geloof niet dat ik veel duidelijker kan zijn dan ik in die bewuste post al heb aangegeven.
pi_159058876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

IK geloof niet dat ik veel duidelijker kan zijn dan ik in die bewuste post al heb aangegeven.
Walgelijk
pi_159058917
quote:
13s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:11 schreef Joezi het volgende:

[..]

Walgelijk
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:20:05 #258
440653 BarryOSeven
pi_159059004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.
Er zit hier echt een stel enorme debielen te reageren. Ben bang dat we die maar gewoon moeten negeren als ze niet eens de moeite nemen te lezen of überhaupt na te denken.
pi_159059028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Er zit hier echt een stel enorme debielen te reageren. Ben bang dat we die maar gewoon moeten negeren als ze niet eens de moeite nemen te lezen of überhaupt na te denken.
Het begint er wel op te lijken ja.
pi_159059064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje met geweld dreigen :|W
pi_159059067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[..]

Collectief schuldgevoel overgehouden aan WO2, we hadden allemaal zoiets van dit nooit meer, dus vanaf nu alleen nog maar policor. Nou, dat gaat dus niet werken met die instroom van paupers uit Afrika en het M-O.
pi_159059091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ok, ik schaar jou voor het gemak vanaf nu meteen in de categorie riazop, das ook zo'n dorpsgek waar ik niet meer op reageer.
pi_159059101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ok, ik schaar jou voor het gemak vanaf nu meteen in de categorie riazop, das ook zo'n dorpsgek waar ik niet meer op reageer.
Wil jij mij niet meer quoten?

Dank.
pi_159059186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[..]

Tijd voor totale blitzkrieg tegen de islam! Of nie dan jonguh?
pi_159059213
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

Als je hier gaat zitten trollen ga ik het gifje van Sylvana spammen in de UTO SC.
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:35:47 #266
168304 Mani89
pi_159059267
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tijd voor totale blitzkrieg tegen de islam! Of nie dan jonguh?
Als jij daar behoeft aan hebt.
pi_159059334
quote:
Europeanen, de nieuwe indianen ;( Dat er mensen verhuizen naar een ander land om daar te werken en een nieuw bestaan op te bouwen, dat is van alle tijden. Maar dat je als regering zoiets nastreeft en er beleid op maakt, dat is toch wel iets heel anders.

Ze zegt ook nog 's dat Duitsers dan geen meerderheid zullen zijn in Duitsland. Oftewel, het is helemaal niet de bedoeling dat al die nieuwe mensen zich Duits gaan voelen of gaan inburgeren of gaan bijdragen aan de samenleving.

Op dat moment, dus met allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende afkomsten die langs elkaar leven, die niets met elkaar te maken willen hebben, elk groepje in hun eigen wijkje, dan is zoiets als een "vaderland" compleet stuk.

Dan voel je je ook niet meer verbonden met je volk, je familie en je gezin. Dan ben je echt alleen nog maar alleen op de wereld. Net zoals deze politica die vanuit haar vakantiehuisje op de Bahama's of haar appartementje in New York neerkijkt op al die mensen in Duitsland, helemaal eenzaam en alleen en zich ook totaal niet verbonden voelt met haar vaderland en haar familie.

Want een federaal Europa is niet haalbaar als iedereen zich maar frans, duits, hongaars of nederlands blijft voelen.

Wel jammer dat je tegenwoordig geen patriot meer mag zijn, want het zijn de bloed, zweet en tranen van onze voorouders die hier eeuwenlang de grond in is gesijpeld om dit stukje land op de zee te veroveren en een land op te bouwen. En voor onze vrijheid hebben gevochten tegen de duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden, vikingen, romeinen, enzovoort. Die vrijheid die nu heel achterbaks via een federaal Europa ons stukje bij beetje wordt afgenomen...
pi_159059396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef yukon het volgende:

[..]

Europeanen, de nieuwe indianen ;( Dat er mensen verhuizen naar een ander land om daar te werken en een nieuw bestaan op te bouwen, dat is van alle tijden. Maar dat je als regering zoiets nastreeft en er beleid op maakt, dat is toch wel iets heel anders.

Ze zegt ook nog 's dat Duitsers dan geen meerderheid zullen zijn in Duitsland. Oftewel, het is helemaal niet de bedoeling dat al die nieuwe mensen zich Duits gaan voelen of gaan inburgeren of gaan bijdragen aan de samenleving.

Op dat moment, dus met allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende afkomsten die langs elkaar leven, die niets met elkaar te maken willen hebben, elk groepje in hun eigen wijkje, dan is zoiets als een "vaderland" compleet stuk.

Dan voel je je ook niet meer verbonden met je volk, je familie en je gezin. Dan ben je echt alleen nog maar alleen op de wereld. Net zoals deze politica die vanuit haar vakantiehuisje op de Bahama's of haar appartementje in New York neerkijkt op al die mensen in Duitsland, helemaal eenzaam en alleen en zich ook totaal niet verbonden voelt met haar vaderland en haar familie.

Want een federaal Europa is niet haalbaar als iedereen zich maar frans, duits, hongaars of nederlands blijft voelen.

Wel jammer dat je tegenwoordig geen patriot meer mag zijn, want het zijn de bloed, zweet en tranen van onze voorouders die hier eeuwenlang de grond in is gesijpeld om dit stukje land op de zee te veroveren en een land op te bouwen. En voor onze vrijheid hebben gevochten tegen de duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden, vikingen, romeinen, enzovoort. Die vrijheid die nu heel achterbaks via een federaal Europa ons stukje bij beetje wordt afgenomen...
Dat laatste stukje slaat de spijker op zijn kop, het is net of patriotisme tegenwoordig een ziekte is. Ik heb nooit patriottische gevoelens gehad, maar de laatste tijd begint dat wel steeds meer te groeien, je hebt bijna geen andere keus door al die volksverlakkers die hier de dienst uitmaken.
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:54:09 #270
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159059538
pi_159059816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef Proximo het volgende:

[..]

Die broer van hem ook _O- Prachtig

Integratie geslaagd.
pi_159060103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef Proximo het volgende:

[..]

Die broer van hem ook _O- Prachtig

_O-
pi_159061026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat laatste stukje slaat de spijker op zijn kop, het is net of patriotisme tegenwoordig een ziekte is. Ik heb nooit patriottische gevoelens gehad, maar de laatste tijd begint dat wel steeds meer te groeien, je hebt bijna geen andere keus door al die volksverlakkers die hier de dienst uitmaken.
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.

quote:
VLAG OP MOUW?

21 november 1995, 00:00

De Nederlandse vlag op de mouw van het bomberjack is aan het begin van het nieuwe schooljaar opgekomen bij scholieren in en rond Rotterdam en Den Haag. Dat is niet toevallig ook het gebied waar de CP'86 de meeste aanhang heeft. Leden en aanhangers daarvan zijn twee, tweeënhalf jaar geleden begonnen met het dragen van vlaggetjes als symbool van nationalisme.'De jongeren die ze dragen, zijn echt niet allemaal fanatieke racisten, maar ze willen toch op de een of andere manier protesteren tegen de aanwezigheid van allochtonen. Dat grote groepen daar problemen mee hebben, is niks nieuws, maar met de vlaggetjes worden hun ideeën zichtbaar en daardoor voelen allochtone jongeren zich bedreigd.

http://www.volkskrant.nl/archief/vlag-op-mouw~a392349/
:)
pi_159061030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 03:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.

[..]

Vooral die laatste regel is tenenkrommend ja.
pi_159061388
quote:
Hoogverraad in zijn puurste vorm.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159061391
quote:
13s.gif Op woensdag 13 januari 2016 06:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoogverraad in zijn puurste vorm.
Op het schavot ermee.
pi_159061470
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159061488
Het is al veel langer bezig maar onder tapijt geschoven.
Ik ga AK-47 regelen voor mijn vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 07:25:05 ]
pi_159061531
Geen idee of het relevant is tot dit onderwerp, maar als het zover duidelijk is dat het hier gaat om criminele vluchtelingen, is het dan niet verstandig om deze vluchtelingen op te sluiten in de vele gevangeniscomplexen dat Nederland rijk is. Daar zouden de vluchtelingen ook bij kunnen die zich schuldig maken aan het wegpesten van homoseksuele vluchtelingen wat het nieuws bericht.

Het zijn vluchtelingen, dus zij vallen niet onder het Nederlands recht, gooi daar snelrecht overheen zodat een vluchteling het niet in zijn hoofd haalt zich hier te misdragen. Je gaat namelijk als Nederlander ook de bak in als je je misdraagt, maar als vluchteling net iets sneller. .
pi_159061692
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2016 07:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is al veel langer bezig maar onder tapijt geschoven.
Ik ga AK-47 regelen voor mijn vrouw.
Kun je je reserve AK47 niet afstaan aan haar?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_159061715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Kun je je reserve AK47 niet afstaan aan haar?
Wilde er eerst niet aan maar op straat wordt het gevaarlijker dan mijn muts met zo'n ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 08:05:38 ]
pi_159061750
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 07:37 schreef MakkieR het volgende:
Geen idee of het relevant is tot dit onderwerp, maar als het zover duidelijk is dat het hier gaat om criminele vluchtelingen, is het dan niet verstandig om deze vluchtelingen op te sluiten in de vele gevangeniscomplexen dat Nederland rijk is. Daar zouden de vluchtelingen ook bij kunnen die zich schuldig maken aan het wegpesten van homoseksuele vluchtelingen wat het nieuws bericht.

Het zijn vluchtelingen, dus zij vallen niet onder het Nederlands recht, gooi daar snelrecht overheen zodat een vluchteling het niet in zijn hoofd haalt zich hier te misdragen. Je gaat namelijk als Nederlander ook de bak in als je je misdraagt, maar als vluchteling net iets sneller. .
Waarom zouden we geld verspillen om ze op te sluiten, we moeten in Europees verband regelen dat we ze direct buiten Europa zetten. Eerst vingerdrukken afnemen voor betere identificatie als ze toch weer terug komen
pi_159062906
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als jij daar behoeft aan hebt.
Liever niet ;)
pi_159063348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef yukon het volgende:

[..]

Amen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_159068692
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 03:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

[..]

Doet mij denken aan gek nieuws uit Zweden wat ik laatst las.
http://nyheteridag.se/swe(...)ol-by-the-principal/

Prachtig die weg-met-ons mentaliteit.
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:46:00 #286
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159070869
Bij deze mensen gaat het al mis in de opvoeding. Van huis uit leren deze mensen al dat een vrouw niets te zeggen heeft. Een moeder heeft daar weinig in te brengen in de opvoeding van een kind. Je mag er vaak niet eens zelf bepalen met wie je trouwt en je moet een hoofddoek op als vrouw. Wanneer men dit jaren achtereen meemaakt ga je dat vanzelf normaal vinden. Vervolgens komt men hier en blijkt het dat dit gigantisch botst. Naar een juf bijvoorbeeld wordt niet of nauwelijks geluisterd.

En dit is weer een van de vele problemen die absoluut besproken moet worden. Hoe ga je honderdduizenden jonge gasten die met zo'n cultuur zijn opgegroeid dit nog bijbrengen? En begin nou niet dat vrouwen hier nog steeds niet altijd gelijk zijn. We zijn hier al een aantal eeuwen en wat feministische golven verder in de gelijkheid tussen man en vrouw vergeleken met de mensen aldaar. Dat verschil is gigantisch.
Fade to Black
pi_159071011
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:46 schreef Achterhoker het volgende:
Bij deze mensen gaat het al mis in de opvoeding. Van huis uit leren deze mensen al dat een vrouw niets te zeggen heeft. Een moeder heeft daar weinig in te brengen in de opvoeding van een kind. Je mag er vaak niet eens zelf bepalen met wie je trouwt en je moet een hoofddoek op als vrouw. Wanneer men dit jaren achtereen meemaakt ga je dat vanzelf normaal vinden. Vervolgens komt men hier en blijkt het dat dit gigantisch botst. Naar een juf bijvoorbeeld wordt niet of nauwelijks geluisterd.

En dit is weer een van de vele problemen die absoluut besproken moet worden. Hoe ga je honderdduizenden jonge gasten die met zo'n cultuur zijn opgegroeid dit nog bijbrengen? En begin nou niet dat vrouwen hier nog steeds niet altijd gelijk zijn. We zijn hier al een aantal eeuwen en wat feministische golven verder in de gelijkheid tussen man en vrouw vergeleken met de mensen aldaar. Dat verschil is gigantisch.
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.
pi_159071153
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Allyo het volgende:

[..]

Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.
Kan me niet voorstellen dat die zus dan niet even terugmept.
pi_159071237
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ach, zo vertelde een aantal jaar geleden een 7 jarige hier dat hij zijn moeder zou slaan als hij zijn zin niet zou krijgen. Hij zou zelfs mij wel een lesje leren als hij zijn zin niet kreeg, maar toen ik hem eens aankeek met een wtf blik dimde hij wel in. Moet wel zeggen dat ik daarna mijn zoon verboden heb daar nog thuis te komen. En het jongetje in kwestie verder poeslief was in mijn huis.
Is meer een aso/lowlife probleem dan wat anders.

Heb dit soort onzin nog nooit gehoord van mensen/kinderen uit normale gezinnen, geen lowlife gedoe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159071344
Ondertussen op joop.nl:

http://www.joop.nl/opinie(...)ing-of-massahysterie

Een vrouwelijke journaliste schrijft dit. En je ziet meer van dit soort artikelen.
Het feit dat overblijft is toch echt: "de vrouwen hebben zelf aangifte gedaan in Keulen"
Punt.
Niet witte racistische mannen, maar vrouwen.

Linkse policor dames zullen antwoorden: Maar: al die andere keren werden vrouwen ook wel aangerand, maar toen waren de daders wit.
En als de daders wit zijn, heeft het geen zin om aangifte te doen, want dan gelooft de politie je niet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:07:56 #291
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_159071349
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_159071462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach, zo vertelde een aantal jaar geleden een 7 jarige hier dat hij zijn moeder zou slaan als hij zijn zin niet zou krijgen. Hij zou zelfs mij wel een lesje leren als hij zijn zin niet kreeg, maar toen ik hem eens aankeek met een wtf blik dimde hij wel in. Moet wel zeggen dat ik daarna mijn zoon verboden heb daar nog thuis te komen. En het jongetje in kwestie verder poeslief was in mijn huis.
Is meer een aso/lowlife probleem dan wat anders.

Heb dit soort onzin nog nooit gehoord van mensen/kinderen uit normale gezinnen, geen lowlife gedoe.
Dat zal er ook zeker bij een aantal kinderen mee te maken hebben. Ook in niet-moslimgezinnen kan er fysiek geweld gebruikt worden. Maar ik heb niet het idee dat dit jongetje in een asogezin woont. Daarom vond ik het ook zo typisch, ik had het bij hen gewoon niet verwacht. Ik zie ook het verschil tussen jongens en meisjes binnen andere gezinnen, broer wordt bijvoorbeeld regelmatig met de auto gebracht naar ons, terwijl zijn tweelingzus moet lopen. Een collega van mij is meerdere keren bespuugd.
Ik ken iemand die in de kinderopvang werkt en zij geeft ook aan dat zelfs bij de allerkleinsten de jongetjes die islamitisch zijn opgevoed naar niemand luisteren en ook hun moeder de baas zijn.
pi_159071472
Mijn kleinzoon van 2 neemt nu al loopje met zijn ouders.
pi_159071693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ondertussen op joop.nl:

http://www.joop.nl/opinie(...)ing-of-massahysterie

Een vrouwelijke journaliste schrijft dit. En je ziet meer van dit soort artikelen.
Het feit dat overblijft is toch echt: "de vrouwen hebben zelf aangifte gedaan in Keulen"
Punt.
Niet witte racistische mannen, maar vrouwen.

Linkse policor dames zullen antwoorden: Maar: al die andere keren werden vrouwen ook wel aangerand, maar toen waren de daders wit.
En als de daders wit zijn, heeft het geen zin om aangifte te doen, want dan gelooft de politie je niet.
Ik heb wel wat begrip voor dit soort zaken. Vind het als vrouw zijnde ook een beetje dubbel dat nu ineens aanranding zo ernstig opgevat wordt terwijl ik al die tijd heb geleefd met het feit dat het amper serieus genomen werd.
Het lijkt vooral zo erg te zijn omdat de "ander" het doet. Dat stuit mij ook wel een beetje tegen de borst.

Al jaren vechten mensen tegen het probleem van een mate van acceptatie voor seksueel geweld. En nu ineens is het een groot probleem volgens iedereen, maar dan echt alleen als "buitenlanders" het doen? In dezelfde adem wordt ander seksueel geweld weggewuifd, want als iemand van de "eigen" groep het doet is het anderssssssssssssssssss.

Dat is best wel een beetje frustrerend te noemen. Ik hoop vooral dat deze ellende ertoe leidt dat ook dat andere eens wat serieuzer genomen wordt, maar ik heb weinig hoop als ik de discussie zie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159071740
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:13 schreef Allyo het volgende:

[..]

Dat zal er ook zeker bij een aantal kinderen mee te maken hebben. Ook in niet-moslimgezinnen kan er fysiek geweld gebruikt worden. Maar ik heb niet het idee dat dit jongetje in een asogezin woont. Daarom vond ik het ook zo typisch, ik had het bij hen gewoon niet verwacht. Ik zie ook het verschil tussen jongens en meisjes binnen andere gezinnen, broer wordt bijvoorbeeld regelmatig met de auto gebracht naar ons, terwijl zijn tweelingzus moet lopen. Een collega van mij is meerdere keren bespuugd.
Ik ken iemand die in de kinderopvang werkt en zij geeft ook aan dat zelfs bij de allerkleinsten de jongetjes die islamitisch zijn opgevoed naar niemand luisteren en ook hun moeder de baas zijn.
Het komt in het geheel niet overeen met mijn persoonlijke ervaring, maar ik woon dan ook niet in een lowlife omgeving. De lowlife in mijn omgeving is de uitzondering.
Wat ik zie is juist dat moeder in dat soort gezinnen heer en meester is thuis, die wordt gerespecteerd en wordt zonder omwegen naar geluisterd (en wee het kind dat dat niet doet).
pi_159071837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb wel wat begrip voor dit soort zaken. Vind het als vrouw zijnde ook een beetje dubbel dat nu ineens aanranding zo ernstig opgevat wordt terwijl ik al die tijd heb geleefd met het feit dat het amper serieus genomen werd.
Het lijkt vooral zo erg te zijn omdat de "ander" het doet. Dat stuit mij ook wel een beetje tegen de borst.

Al jaren vechten mensen tegen het probleem van een mate van acceptatie voor seksueel geweld. En nu ineens is het een groot probleem volgens iedereen, maar dan echt alleen als "buitenlanders" het doen? In dezelfde adem wordt ander seksueel geweld weggewuifd, want als iemand van de "eigen" groep het doet is het anderssssssssssssssssss.

Dat is best wel een beetje frustrerend te noemen. Ik hoop vooral dat deze ellende ertoe leidt dat ook dat andere eens wat serieuzer genomen wordt, maar ik heb weinig hoop als ik de discussie zie.
Toch zijn de meningen onder vrouwen net zo verdeeld als onder mannen.
En net zo politiek gekleurd.
Ze moeten toch ongeveer randomize dezelfde ervaringen hebben gehad, met randomize evenveel witte als zwarte/moslim mannen.
De ene vrouw zegt dat ze evenzoveel ervaring heeft met witte mannen. De ander zegt: Nee, het zijn alleen maar sissende Marokkanen.
Waarom wordt nu wel aangifte gedaan, en anders niet.
Volgens de incidenten in Stockholm werden juist aanrandingen van "de andere" onder de pet gehouden. Maw: Als het Zweedse blonde aanranders waren geweest was het wél gemeld door de politie?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:33:30 #297
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159071861
Tijd voor de volgende feministische golf als ik het zo hoor.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:34:57 #298
451005 Grems
Clown World
pi_159071894
quote:

Jonge vrouwen hebben een vrij voorspelbaar patroon wat politieke voorkeur betreft, dan moeten ze ook niet zeuren op het moment dat ze in alle gaten gediversifieerd worden.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:35:45 #299
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159071914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:34 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jonge vrouwen hebben een vrij voorspelbaar patroon wat politieke voorkeur betreft, dan moeten ze ook niet zeuren op het moment dat ze in alle gaten gediversifieerd worden.
Ge-wat!? Victim-blaming is back, I see.
pi_159071949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Het komt in het geheel niet overeen met mijn persoonlijke ervaring, maar ik woon dan ook niet in een lowlife omgeving. De lowlife in mijn omgeving is de uitzondering.
Wat ik zie is juist dat moeder in dat soort gezinnen heer en meester is thuis, die wordt gerespecteerd en wordt zonder omwegen naar geluisterd (en wee het kind dat dat niet doet).
Ook ik woon niet in een lowlife omgeving, ik snap ook niet helemaal waar je dat uit hebt geconcludeerd. Natuurlijk zie ik ook gezinnen waar het 'normaal' gaat, dat zijn dan misschien de modernere gezinnen. Maar ook de andere kant zie ik en hoor ik en dat heeft mijns inziens met de denkwijze en opvoeding te maken die Achterhoker benoemde.

Neemt natuurlijk niet weg dat er ook in niet islamitische gezinnen brutale kinderen zijn die dingen doen die absoluut niet door de beugel kunnen, maar ik wilde alleen het verschil tussen de jongens en de meisjes aangeven.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:45:20 #301
451005 Grems
Clown World
pi_159072106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:35 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ge-wat!? Victim-blaming is back, I see.
Alles in het leven heeft gevolgen. Je hand in kokend water steken leidt tot brandwonden, een miljoen jonge, viriele mannen uit bepaalde culturen verwelkomen met liederen en prachtige spandoeken, tja dat beginnen we nu mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')