quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zeg:quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn al eerder onderzoeken gedaan naar seksueel geweld en vooralsnog is er geen enkele link aangetoond. Correlatie =/= causaliteit.
is dat een correlatie, geen causatie. Er is een ziek harde correlatie tussen Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige meisjes. Dat is een feit, niets op af te dingen. De enige vraag die rest is wat de causale factor is, e.g. hun opvoeding of hun geloof in de profeet Mohammed (die natuurlijk ook wel wat uitgespookt heeft op dit gebied).quote:De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.
En dat is nu net de vraag; ligt het aan afwijkende opvattingen, afwijkende seksuele fantasieën, groepsdynamische processen, geslotenheid van de gemeenschap, seksuele moraal, eventuele psychiatrische afwijkingen, et cetera, of wat? Het gaat veel te kort door de bocht om dat aan een factor toe te schrijven zonder dat je weet wat de invloed daarvan geweest is. Leuk om te roepen dat het 'religie' is, maar het waren ook vrijwel allemaal Aziaten. Dat zegt ook vooralsnog niets.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol, dit is gewoon zielig, je hebt geen idee waar je het over hebt met je domme one-liner.
Als ik zeg:
[..]
is dat een correlatie, geen causatie. Er is een ziek harde correlatie met Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige meisjes. Dat is een feit, niets op af te dingen. De enige vraag die rest is wat de causale factor is, e.g. hun opvoeding of hun geloof in de profeet Mohammed (die natuurlijk ook wel wat uitgespookt heeft op dit gebied).
In de bijbel hadden oude mannen ook jonge meisjes als bedwarmer volgens mij.In het MO en Afrika is dat gewoon blijven hangen. Waarom ? Wellicht heeft dat wat te maken met de plaats van de vrouw. Ondergeschikt aan de man.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol, dit is gewoon zielig, je hebt geen idee waar je het over hebt met je domme one-liner.
Als ik zeg:
[..]
is dat een correlatie, geen causatie. Er is een ziek harde correlatie met Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige meisjes. Dat is een feit, niets op af te dingen. De enige vraag die rest is wat de causale factor is, e.g. hun opvoeding of hun geloof in de profeet Mohammed (die natuurlijk ook wel wat uitgespookt heeft op dit gebied).
Religie en hypocriet zijn gaat vaak heel goed samen of denk jij dat er een magische barrière is waardoor echte gelovigen niet meer kunnen drinken. (ben je bekend btw met de true Scotsman fallacy?)quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Perrin het volgende:
Religie als rechtstreekse reden kun je aardig uitsluiten. De meeste waren dronken. Die gasten zijn geen fanatieke moskeebezoekers, lijkt me.
Dus jij vond dat nogal religieuze typjes daar op dat plein?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Religie en hypocriet zijn gaat vaak heel goed samen of denk jij dat er een magische barrière is waardoor echte gelovigen niet meer kunnen drinken. (ben je bekend btw met de true Scotsman fallacy?)
Dat weet ik niet maar om te stellen dat religie er onmogelijk mee te maken kan hebben omdat ze dronken waren is nogal een domme redenatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus jij vond dat nogal religieuze typjes daar op dat plein?
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui niet streng religieus op me overkwamen om verschillende redenen. Alcoholgebruik en onzedelijkheid, bijv.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar om te stellen dat religie er onmogelijk mee te maken kan hebben omdat ze dronken waren is nogal een domme redenatie.
Een drogredenatie is het overigens ook.
De meest fanatieke IS'ers gebruiken hard drugs voor een grote aanval om beter te presteren. Vergeet niet, in tijden van Jihad is alles geoorloofd. Je mag bijvoorbeeld samenwerken met je vijand als je als doel hebt om hem te verraden en je Jihad te voltooien.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Perrin het volgende:
Religie als rechtstreekse reden kun je aardig uitsluiten. De meeste waren dronken. Die gasten zijn geen fanatieke moskeebezoekers, lijkt me.
Het komt niet in je op dat ze islamitische normen en waarden kunnen hebben maar ook prima hypocriet kunnen zijn. Daar hoeft men niet streng religieus voor te zijn lijkt mij.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui me niet streng religieus op me overkwamen.
Ja, deze gasten zitten qua denkbeelden wel op dezelfde lijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
De meest fanatieke IS'ers gebruiken hard drugs voor een grote aanval om beter te presteren. Vergeet niet, in tijden van Jihad is alles geoorloofd. Je mag bijvoorbeeld samenwerken met je vijand als je als doel hebt om hem te verraden en je Jihad te voltooien.
Jihadisten hebben wel wat belangrijkers te doen dan vrouwen betasten, zou je zeggen. Ze zijn een oorlog in Syrie aan het verliezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
De meest fanatieke IS'ers gebruiken hard drugs voor een grote aanval om beter te presteren. Vergeet niet, in tijden van Jihad is alles geoorloofd. Je mag bijvoorbeeld samenwerken met je vijand als je als doel hebt om hem te verraden en je Jihad te voltooien.
Duitsland en Europa destabiliseren en de vrouwen van de Kafir 'pakken' is veel meer waard. Willen Duitse soldaten nog wel naar het Midden Oosten als hun vrouwen in het eigen land niet veilig zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jihadisten hebben wel wat belangrijkers te doen dan vrouwen betasten, zou je zeggen. Ze zijn een oorlog in Syrie aan het verliezen.
Tuurlijk wel. Voor wat ze zelf doen. Als ze tegen een paal aan lopen, of onder een auto, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid. Maar dat wil niet zeggen dat je aan ze mag zitten. Ga je dat nou echt goed zitten praten?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef riazop het volgende:
Iemand die totaal bezopen midden in de nacht op een plein rondloopt heeft dus geen eigen verantwoordelijkheid.
weten we dat ook weer.
Ah, met 'Islamitische normen en waarden' kom je misschien al iets dichter bij een zinnige analyse. Dan heb je het ineens ook over sociaal-culturele aspecten, niet enkel over religieuze uitingen en gedrag.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ze islamitische normen en waarden kunnen hebben maar ook prima hypocriet kunnen zijn. Daar hoeft men niet streng religieus voor te zijn lijkt mij.
Nog altijd aan het downplayen zie ik?quote:
Ik heb het dan ook niet gehad over uitsluitend religie als verklaring. Jij bent diegene die het op voorhand probeert uit te sluiten met een no true Scotsman drogredenatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah, met 'Islamitische normen en waarden' kom je misschien al iets dichter bij een zinnige analyse. Dan heb je het ineens ook over sociaal-culturele aspecten, niet enkel over religieuze uitingen en gedrag.
Culturele vrouwenhaat, slechte opvoeding, laag iq, alcohol, frustratie, minderwaardigheidscomplex.. vanalles kan er mee te maken hebben..quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet gehad over uitsluitend religie als verklaring. Jij bent diegene die het op voorhand probeert uit te sluiten met een no true Scotsman drogredenatie.
Islam en cultuur hebben er wat mij betreft beide mee te maken.
nee, maar als zo meid in haar dronken bui haar tieten laat zien en haar tong uitsteekt , waarop onze Syrier in zijn beste Duits zegt: Ich will ficken...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voor wat ze zelf doen. Als ze tegen een paal aan lopen, of onder een auto, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid. Maar dat wil niet zeggen dat je aan ze mag zitten. Ga je dat nou echt goed zitten praten?
Kan prima dat dat er inderdaad ook mee te maken heeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Culturele vrouwenhaat, slechte opvoeding, laag iq, alcohol, frustratie, minderwaardigheidscomplex.. vanalles kan er mee te maken hebben..
Misschien dat je ergens onderliggend de Islam zou kunnen aanwijzen als factor.
Maar ook in India weten ze prima vrouwen in groepen te grazen te nemen, bijv. Niks islamitisch aan, daar.
Als dat echt strafbaar was, zat half Steenbergen nu vastquote:Op maandag 11 januari 2016 23:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
....HOERRRR DAAAR MOET EEN PIEMEL IN DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!! ....
Ja dat is vast wat er gebeurt isquote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef riazop het volgende:
[..]
nee, maar als zo meid in haar dronken bui haar tieten laat zien en haar tong uitsteekt , waarop onze Syrier in zijn beste Duits zegt: Ich will ficken...
Dan is dat dus aanranding?
Het gaat om het idee. Jij doet de zaak af als zijnde al die wijven lieten hun tieten zien en de daders riepen ich wil ficken.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Als dat echt strafbaar was, zat half Steenbergen nu vast
Ook in Marokko is dit soort groepsaanranding iets wat voorkomt, trouwens. En wat de overheid daar als een probleem ziet. Er staan flinke straffen op.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Kan prima dat dat er inderdaad ook mee te maken heeft.
Laat ik het er verder maar bij houden dat moslims een nogal dubieus track record hebben.
Dat komt omdat Marokkanen niet lief genoeg zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook in Marokko is dit soort groepsaanranding iets wat voorkomt, trouwens. En wat de overheid daar als een probleem ziet. Er staan flinke straffen op.
http://www.moroccoworldne(...)-a-woman-in-tangier/
Hun vrouwenhatende, patriarchale cultuur en de vaak matige opvoeding helpen niet mee idd.
In de dierentuin gaat het er minder heftig aan toequote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog even en dan krijgen we dit ook hier!
http://www.liveleak.com/view?i=a24_1452453524
Ach, misschien was er een speciale feestdag dat je elkaar kan bekliederen met meel en water. Zoiets als Holi in India.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh das nog een reden om te snappen waarom voor die gasten Europa zo aantrekkelijk is.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook in Marokko is dit soort groepsaanranding iets wat voorkomt, trouwens. En wat de overheid daar als een probleem ziet. Er staan flinke straffen op.
http://www.moroccoworldne(...)-a-woman-in-tangier/
Hun vrouwenhatende, patriarchale cultuur en de vaak matige opvoeding helpen niet mee idd.
Ik vind dat echt onzinnig, maar veel in dit topic zouden het met je eens zijn denk ik. Het legt veel te veel nadruk op religie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef berko13 het volgende:
Vinden jullie dat we kunnen spreken over een seksuele jihad die bezig is in Europa?
De Jihad is in allerlei vormen in volle gang. De grote klapper gaat een Europees 9/11 worden, dat is waar de inlichtingendiensten zich nu 24/7 mee bezig houden:quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef berko13 het volgende:
Vinden jullie dat we kunnen spreken over een seksuele jihad die bezig is in Europa?
Ik vind het een goede term. Die moet je een paar keer 'coinen' hier op FOK! en in wat andere media. Dan blijft hij hangen en wordt hij opgepikt. Ergens een begrip voor hebben is altijd goed. Dan hoef je het alleen maar over de 'seksuele jihad' te hebben en iedereen weet wat je bedoelt. In plaats van omschrijvingen zoals 'ongeregeldheden zoals die zich voorgedaan hebben op oudejaarsnacht in Keulen tussen -vermeente- vluchtelingen en autochtone Duitse vrouwen'.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef berko13 het volgende:
quote:Extreem-rechtse hooligans slopen wijk in Leipzig
Zo’n 250 hooligans hebben maandagavond de wijk Connewitz in het Duitse Leipzig gesloopt. Er werden branden gesticht, ruiten van winkels ingegooid en autos in de fik gestoken. Volgens de politie gaat het om een ‘rechtse’ splintergroepering van voetbalhooligans.
De politie heeft 250 man aangehouden maar het was maandagavond nog onduidelijk of de rust weer helemaal was teruggekeerd in de wijk.
Tegelijk met het molesteren van de wijk vond in het centrum van Leipzig een demonstratie van Legida, de Leipzig-versie van Pegida, plaats.
Het is mogelijk dat de vernielingen en demonstratie verband met elkaar houden omdat de wijk Connewitz wordt beschouwd als een bolwerk van extreem-links en antifa, doorgaans de aartsvijanden van Pegida en aanverwanten.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gans-slopen-leipzig/
Sinds wanneer zijn mensen die zijn aangehouden schuldig aan deze daad? Ze zijn nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Dat toevallig pegida een demonstratie hield wil niet zeggen dat ze het ook gedaan hebben, het zouden bijvoorbeeld ook boze asielzoekers kunnen zijn die vonden dat het naar hout rook.quote:
Als dit maar geen epidemie wordt.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fans van Red Bull Leipzig ? die bestaan niet
Beetje extreemlinks in de kaart spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze zijn ineens wel heel snel met het brengen van nieuws.
Hypocrisie, heb wel eens in een boek gelezen over amerikaanse diplomaten in SA dat de allerbeste bijverdienste is het smokkelen van drank via de diplomatieke post.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Perrin het volgende:
waarschijnlijk waren dit de antifa zelfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje extreemlinks in de kaart spelen
het is echt een sprookje dat moslims niet drinken inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hypocrisie, heb wel eens in een boek gelezen over amerikaanse diplomaten in SA dat de allerbeste bijverdienste is het smokkelen van drank via de diplomatieke post.
Hadden ze in begin jaren 80 toepasselijk nummertje bij...quote:
Vreselijk maarrrr stiekem wel te verwachten.quote:
In Frankrijk lopen de autoriteiten nog wel even een beetje te triggerhappy rond na de laatste aanslagen, dus daar zal het nog wel even kalm blijven, voor de Duitsers was dit compleet nieuw, die hebben even een harde realitycheck gekregen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:15 schreef Charleville het volgende:
Misschien een verkeerde constatering, maar in Frankrijk, woont letterlijk een hele kolonie uit Marokko en Algerije.. Veel meer Algerijnen dan Duitsland, e.d, en in Frankrijk is het in een van de weinige landen wel rustig gebleven betreft aanrandingen.
Ik heb het idee dat het vooral onrustig is geweest in landen waar veel vluchtelingen zijn, (Zweden Finland, Duitsland e.d).
Maar hoe dan ook, dit gaat niet goed aflopen.
Volgend jaar komen er weer miljoenen met de boot richting Griekenland opweg naar West Europa, en ook deze aanrand generatie zal ook aan hun kinderen vertellen dat westerse vrouwen niets zijn e.d.... Dus we blijven met minachting/wreedheden richting ons te maken hebben.
Valt me trouwens ook op dat ondanks er grote groepen Turken in Duitsland wonen, hun er totaal niet bij betrokken waren, zijn die toch een stuk beter dan die arabieren
Daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Frankrijk lopen de autoriteiten nog wel even een beetje te triggerhappy rond na de laatste aanslagen, dus daar zal het nog wel even kalm blijven, voor de Duitsers was dit compleet nieuw, die hebben even een harde realitycheck gekregen.
Je bent zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem, met het 'bijstellen van je beeld van Arabieren' en 'Syriërs zijn net zo erg'.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef Charleville het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in!
Ik ben ook erg geschokt, ik heb een tijd bij mijn vader gewoond in Dubai, en de Emiratis kijken totaal niet om naar westerse vrouwen, daar zijn het juist de gastarbeiders uit India, die met hun werkkleding over het strand gaan lopen in grote groepen, om naar westerse vrouwen te kijken die in hun badkleding liggen te zonnen.
En juist de Emiraten die hier op letten, zo had ik eigenlijk een beeld gecreëerd dat Arabieren juist niet zo waren, en het juist Egyptenaren e.d waren die zo vies zijn, maar nu blijkt dat Syriërs net zo erg zijn, moet ik m'n beeld over arabieren ernstig bijstellen.
en het zijn altijd de zogenaamde antifascisten die rellen veroorzakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rellen in Potsdam nu...
http://www.nu.nl/buitenla(...)gida-in-potsdam.html
Edit: Rellen tussen peigida en tegendemonstranten.
Filmpje doet het nietquote:
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.quote:Van der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten
telegraaf.nl
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.
,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''
Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
Bij de EO was dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 05:33 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.
Als ik een vrouw was zou ik met koningsdag zorgen dat ik voor het donker thuis ben. Maar als er in de rest van Nederland vrouwen aangerand worden geeft dat niet. Blijven toch rare jongens die Amsterdammers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 05:33 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.
gebeurd hier ook, maar komt niet in de media. Omdat vaak slachtoffers bang zijn om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Burgemeester Van Der Laan; "aanrandingen zoals in Keulen uitgesloten in Amsterdam".![]()
Dat vind ik knap, de man is waarzegger geworden.....![]()
Waarom denken de simpele zielen dat toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 05:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een goed idee, in elke grote gemeente een PVV burgemeester die de zaken weer even op orde brengt.
In de Bijbel staat dat je niet mag moorden. Iedere christelijke moordenaar is derhalve geen christen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui niet streng religieus op me overkwamen om verschillende redenen. Alcoholgebruik en onzedelijkheid, bijv.
Eerder een meute losgeslagen idioten met een bar slechte opvoeding.
Knap dat de politie daar van de 250 hooligans er 250 heeft weten aan te houden. Waren ze maar zo voortvarend te werk gegaan in Keulen zou je denken.quote:
He, je bent er nog wel, het werd zo stil na dat rapport. En ben je nog steeds bereid die slachtoffers op te offeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem, met het 'bijstellen van je beeld van Arabieren' en 'Syriërs zijn net zo erg'.
Het beeld van de westerse vrouw is inderdaad verkeerd in de Arabische wereld. Daar wordt dat beeld onder andere gevormd door westerse pornografie, films, videoclips, et cetera. Hierdoor ontstaat bij sommigen het idee dat alle vrouwen in het Westen zo zijn.
Jij vormt net zo'n oppervlakkig, stereotiep beeld op basis van niet meer dan honderd Syriërs.
Laten we in de eerste plaats stoppen op zo'n manier te denken. 'De Arabier', 'de Syriër' bestaat evenmin als 'de Nederlander' of 'de Europeaan'.
Nou je mag met ongelovigen doen wat je wil, die(/wij) worden echt nog minder gezien dan een hond.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is. Ik zeg dat die lui niet streng religieus op me overkwamen om verschillende redenen. Alcoholgebruik en onzedelijkheid, bijv.
Eerder een meute losgeslagen idioten met een bar slechte opvoeding.
Zolang jij beweert dat ik mensen opoffer door te zeggen dat we vluchtelingen moeten opvangen, ga ik niet op je in, hoor. Ik geef mijn mening en jij vraagt aan mij wat ik - als "verantwoordelijke" voor de misdaden die anderen zouden gaan plegen - tegen de slachtoffers zou zeggen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
He, je bent er nog wel, het werd zo stil na dat rapport. En ben je nog steeds bereid die slachtoffers op te offeren?
Veel mensen zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is. Die leren op een beperkte manier en niet van de ervaringen van anderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom denken de simpele zielen dat toch?
Ik heb tot nu toe geen enkele aanwijzing gezien dat PVV bewindslieden ook maar ergens competent in zijn. Dit wordt een LPF scenario als die mensen ooit aan de macht komen, geef ik je op een briefje.
Het hele 'alles beter dan wat er nu zit' adagium gaat ze nog koud op hun dak vallen.
Maar je bent dan toch ook medeverantwoordelijk , net als andere die denken dat je dit moet doen. Je kan toch niet een keuze maken en dan de consequenties maar verwerpen " You can't have your cake and eat it to".quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:43 schreef Dastan het volgende:
Zolang jij beweert dat ik mensen opoffer door te zeggen dat we vluchtelingen moeten opvangen, ga ik niet op je in, hoor. Ik geef mijn mening en jij vraagt aan mij wat ik - als "verantwoordelijke" voor de misdaden die anderen zouden gaan plegen - tegen de slachtoffers zou zeggen?
Je vroeg om cijfers, ik geef je cijfers en dan word je ineens stil...quote:Dat is geen discussie voeren en bovendien erken ik niet dat een toename van vluchtelingen gegarandeerd resulteert in een toename van seksueel geweld, dus het hele uitgangspunt van die berichten onderschrijf ik niet. Heeft voor mij dan ook weinig zin om mijzelf te moeten verdedigen als jij dat uitgangspunt al voor waar aanneemt.
Ach, zolang je de consequenties van je keuze niet wil dragen kan je woedend worden, maar ik heb meer empathie voor de slachtoffers die er zijn en gaan komen.quote:Maar ik ben weg hier. Word er woedend van en doe geen oog dicht door wat er allemaal gezegd wordt. Te moe om daar nog over in discussie te gaan.
Het kan niet slechter dan de gehandicapten van de PvdA in het kabinet nu. Dat is pas een unieke verzameling mongolen zonder ook maar enige vakkennis. En het land draait nog..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom denken de simpele zielen dat toch?
Ik heb tot nu toe geen enkele aanwijzing gezien dat PVV bewindslieden ook maar ergens competent in zijn. Dit wordt een LPF scenario als die mensen ooit aan de macht komen, geef ik je op een briefje.
Het hele 'alles beter dan wat er nu zit' adagium gaat ze nog koud op hun dak vallen.
En dit was geschreven oktober 2015...quote:Als we ze niet scheiden slaan ze elkaar de hersens in’
Rode Kruis medewerkster straffeloos verkracht in AZC
Poolse vrouw verkracht door migrant, politie doet niets
Massa’s eten gewoon weggegooid
Eerdere verkrachtingen ook al genegeerd
Journalisten en redacteuren in Europa onder grote druk gezet om te zwijgen
Zo te zien bent u verbaal gehandicapt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het kan niet slechter dan de gehandicapten van de PvdA in het kabinet nu. Dat is pas een unieke verzameling mongolen zonder ook maar enige vakkennis. En het land draait nog..
En toch zijn het nu weer moslims. Het zijn ook vaak moslimjongeren die heel anders tegen (westerse) vrouwen aankijken, vaker respectloos met (westerse) vrouwen aankijken. Ik weet niet hoe het komt, maar je ziet het ook vaak bij de tweede generatie allochtone jongeren. Dus de jongeren die hier wel geboren zijn, maar waarvan de ouders bijvoorbeeld uit Marokko komen of zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Culturele vrouwenhaat, slechte opvoeding, laag iq, alcohol, frustratie, minderwaardigheidscomplex.. vanalles kan er mee te maken hebben..
Misschien dat je ergens onderliggend de Islam zou kunnen aanwijzen als factor.
Maar ook in India weten ze prima vrouwen in groepen te grazen te nemen, bijv. Niks islamitisch aan, daar.
Alleen een geestelijk gehandicapte kan met zo'n steekhoudend tegenargument komen. Thumbs up.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo te zien bent u verbaal gehandicapt.
Dat kan dus wel. En dat zullen we allemaal meemaken als de PVV ooit aan de macht komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het kan niet slechter dan de gehandicapten van de PvdA in het kabinet nu. Dat is pas een unieke verzameling mongolen zonder ook maar enige vakkennis. En het land draait nog..
bronquote:'De politie in Keulen heeft ernstig gefaald'
BERLIJN
De politie in Keulen heeft tijdens de ongeregeldheden op oudejaarsavond ernstig gefaald. Dit zei minister van Binnenlandse Zaken van Noordrijn-Westfalen, Ralph Jäger (SPD), gisteren in het deelstaatparlement. "Het politie-optreden is onaanvaardbaar", oordeelde de minister.
DOOR WIERD DUK
Het uitvoerige bericht van Jägers ministerie bevestigt eerdere, naar Duitse media gelekte uitspraken van politiegenten. Die meldden dat er die avond sprake was van pure chaos. Groepen allochtone mannen maakten zich schuldig aan aanranding, diefstal en geweldpleging. Er zijn inmiddels meer dan vijfhonderd aangiftes binnengekomen.
De politie gaf een lijst vrij met de gegevens van negentien mannen, die onder verdenking staan. Zij komen uit Marokko, Tunesië, Albanië, Algerije, Syrië, Turkije, Somalië, Libië en Iran. Tien van hen staan te boek als 'asielzoeker', hoewel mensen uit de meeste genoemde landen geen kans maken op de vluchtelingenstatus. Een aantal van hen is pas sinds kort in de Bondsrepubliek. Vier verdachten zitten vast.
Minister Jäger verwijt de politieleiding vooral dat er geen versterking werd ingeroepen toen de situatie rond het centraal station en de Dom escaleerde. Hier hadden zich vroeg in de avond honderden, vaak dronken allochtone mannen verzameld. Vanuit de groep werden vuurpijlen en rotjes afgeschoten op het feestvierende publiek. Het aantal mannen zwol gaandeweg aan tot zo'n duizend. Ook nadat er ongeregeldheden losbraken, sloeg de politieleiding de aangeboden hulp van andere korpsen af.
Volgens het aanvankelijke politierapport was er tijdens oudjaarsnacht weinig aan de hand. Wegens die falsificatie moest afgelopen week politiechef Wolfgang Albers het veld ruimen.
Volgens Jäger heeft hij geen opdracht gegeven om de toedracht te verdoezelen. Ook zou zijn ministerie de politie niet hebben gevraagd om over de status en de herkomst van de aanranders te zwijgen. Er mogen geen taboes zijn als het gaat om 'ongemakkelijke vragen of politiek gevoelige antwoorden', aldus Jäger.
Overigens blijkt niet alleen de Duitse politie seksueel geweld door allochtone mannen te verdoezelen, Gisteren werd bekend dat in de Zweedse steden Stockholm en Malmö groepen Afghanen massaal jonge vrouwen hebben aangerand.
Volgens een politiewoordvoerder werden de incidenten verzwegen 'omdat we bang zijn om de (extreemrechtse) Zweden Democraten in de kaart te spelen'. Premier Stefan Löfven reageerde kwaad. "De politie mag niets verdoezelen."
De Politieleiding heeft gefaald was een betere kop geweest.quote:
Een land waar de politie zelfstandig besluit wat ze doen heet een politiestaat! Tenzij de zittende politiek de opdracht geven om het onder het tapijt te vegen, in dat geval is het machtsmisbruik om door leugens aan de macht te blijven van een kaliber wat je verwacht van een dictator. Hoe dan ook past het niet in een democratie, net zoals het tegen de wil van het volk in binnenlaten van miljoenen illegalen trouwens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:49 schreef Mylene het volgende:
Volgens een politiewoordvoerder werden de incidenten verzwegen 'omdat we bang zijn om de (extreemrechtse) Zweden Democraten in de kaart te spelen'. Premier Stefan Löfven reageerde kwaad. "De politie mag niets verdoezelen."
Dit inderdaad. Volgens mij hebben we zelfs aan de agenten buiten de top te danken dat er zoveel informatie bekend is. Ook in Zweden had een agent buiten de top (volgens mij een psycholoog) een grote rol gespeeld in het openen van de beerput.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
De Politieleiding heeft gefaald was een betere kop geweest.
Agenten daar op straat kan je dit niet verwijten.
Dus een beetje vergelijkbaar met de burgemeesters, ministers, en pluisplakkers die we nu hebben? Ik maak me gelijk wat minder zorgen over een PVV die aan de macht komtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is. Die leren op een beperkte manier en niet van de ervaringen van anderen.
Maar inderdaad, de PVV kent veelal amateuristische mensen van het volk, het zijn geen leiders of bestuurders. Wilders zou het misschien kunnen, maar dan hebben we nog duizenden anderen nodig voor de rest van de functies.
Sowieso een vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die minister van Binnenlandse Zaken van NRW moet eigenlijk zijn kop rot schamen, hij is verantwoordelijk als Minister. Verbaasd me dat hij nog niet is afgetreden
Een deel is slechter zelfs, hoe is het mogelijk he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus een beetje vergelijkbaar met de burgemeesters, ministers, en pluisplakkers die we nu hebben? Ik maak me gelijk wat minder zorgen over een PVV die aan de macht komt
goede weergave van de maatschappij wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een deel is slechter zelfs, hoe is het mogelijk he.
Had dezelfde gedachte. Dacht eerst dat het fout gespeld was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij 'Wierd Duk' aan een rare eend moet denken?
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.quote:Koalition beschließt leichtere Abschiebung
Die Hürde für eine Abschiebung krimineller Ausländer soll sinken. Darauf verständigten sich Innen- und Justizminister. Auch Tätern mit einer Bewährungsstrafe droht die Ausweisung.
(..)
http://www.faz.net/aktuel(...)iebung-14010201.html
Gelukkig maar. En nu snel dat criminele tuig dumpen waar ze vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.
Dat ging nog best snel.
Er is alleen een klein probleempje, het merendeel komt uit Marokko en Algerije, beide landen nemen geen mensen terug.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.
Dat ging nog best snel.
Die nemen geen eigen onderdanen terug? Als iemand een Marokkaanse of Algerijnse nationaliteit heeft, dan hebben Marokko en Algerije niks te willen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein probleempje, het merendeel komt uit Marokko en Algerije, beide landen nemen geen mensen terug.
Dat wordt dan jaren rondhuppelen in niemandsland op het vliegveld in Marokko.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein probleempje, het merendeel komt uit Marokko en Algerije, beide landen nemen geen mensen terug.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die nemen geen eigen onderdanen terug?
quote:„Das sind Menschen aus Algerien und Marokko in der überwiegenden Zahl. Selbst wenn die jetzt was begehen und sie werden verurteilt und wir könnten sie theoretisch abschieben, dann haben wir das Problem, dass die gar nicht aufgenommen werden von den Ländern“, sagte sie in der ARD-Talkrunde „Hart aber fair“ am Montagabend. „Wir kriegen überhaupt gar keine Ersatzpapiere, das heißt, wir können die gar nicht abschieben. Das sind alles Dinge, die müssen wir verändern.“
Die doen dat wel geloof ik maarja, dat tuig oppakken, vervolgen, veroordelen, in vreemdelingendetentie zetten en uitzetten...gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dikke onzin, knulquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Onzin, ik heb laatst nog een docu gezien over illegale Marokkanen die Nederland waren uitgezet, en nu in Marokko weer een nieuwe asielprocedure in gang hebben gezet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel sterk. Heb je nog andere bronnen? Volgens mij gelden er dan gewoon internationale verdragen. Die mensen zijn staatsburger van een land, en Marokko is geen Eritrea.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee.
http://www.merkur.de/poli(...)itik-zr-6026825.html
[..]
Ik wou net zeggen, als dat het het geval was dan zat half Marokko nu in het vliegtuig richting Turkijequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Charleville het volgende:
[..]
Dikke onzin, knul
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)6-2015/VPWON_1241230
Ja, het zijn de woorden van de Minister-President van Noordrijn-Westfalen Hannelore Kraft, dus pin mij er niet op vast!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Charleville het volgende:
[..]
Dikke onzin, knul
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)6-2015/VPWON_1241230
Ook onzin trouwens. Je kunt in Marokko geen nieuwe asielprocedure voor Nederland starten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Onzin, ik heb laatst nog een docu gezien over illegale Marokkanen die Nederland waren uitgezet, en nu in Marokko weer een nieuwe asielprocedure in gang hebben gezet.
http://www.tagesanzeiger.(...)ieben/story/13841565quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel sterk. Heb je nog andere bronnen? Volgens mij gelden er dan gewoon internationale verdragen. Die mensen zijn staatsburger van een land en Marokko is geen Eritrea.
Aanvragen dan, hij zat in ieder geval al een flinke tijd tevergeefs op een antwoord te wachten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook onzin trouwens. Je kunt in Marokko geen nieuwe asielprocedure voor Nederland starten.
Ja graag. Liever een in het Engels of Nederlands. Mijn Duits is niet zo hoogstaand.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
http://www.tagesanzeiger.(...)ieben/story/13841565
http://www.zeit.de/politi(...)ft-koeln-ralf-jaeger
http://www1.wdr.de/themen(...)ckendeckung-100.html
http://www.hersfelder-zei(...)itik-zr-6026825.html
http://www.rundschau-onli(...)184890,33503600.html
http://www.bergisches-han(...)s/1228216/nrwaktuell
http://www.focus.de/polit(...)eger_id_5203822.html
nog meer?
Heb zelf ook een discussie met zo'n figuur gehad. Werkelijk, een man is 10x meer waard dan een vrouw in hun land....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef syndroom het volgende:
Eigenlijk best triest dat dit volk vrouwen als een stuk vuil behandeld.
Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Oh wacht ik zie het al, ook Nederland kan geen illegale Marokkanen uitzetten, al sinds april vorig jaar
Die hele zooi is echt een papieren fort. Tijd om wat verdragen te herzien, onvermijdelijk lijkt me.
Hier staat een "funky" Engelse vertaling:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja graag. Liever een in het Engels of Nederlands. Mijn Duits is niet zo hoogstaand.
Daar zijn ze blij dat ze ervan af zijn....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Oh wacht ik zie het al, ook Nederland kan geen illegale Marokkanen uitzetten, al sinds april vorig jaar
Die hele zooi is echt een papieren fort. Tijd om wat verdragen te herzien, onvermijdelijk lijkt me.
Nouja, Merkel heeft het over het terugsturen van Marokkanen aan de grens. Terug naar Oostenrijk dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaat
Want?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb zelf ook een discussie met zo'n figuur gehad. Werkelijk, een man is 10x meer waard dan een vrouw in hun land....
En je moeder dan? Die je gedragen en opgevoed heeft...man man....
En maar zeiken op alles in NL....
Dit is Nederland. Best wel ziek eigenlijk dat we deze mensen gewoon zo binnenlaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen idee, dat is hun cultuur blijkbaar.....
Gestopt met discussiëren natuurlijk....
Ik heb ooit eens een lezing georganiseerd waar hij een van de sprekers was, en als ik de aankondiging niet had nagekeken hadden mensen gewoon naar 'Weird Duck' gaan luisteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaat
Anders permanent opsluiten, totdat uitzetting mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Klassieke drogreden, de no true scotsman.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Perrin het volgende:
Dronken Schotsman he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klassieke drogreden, de no true scotsman.
ditquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.
Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klassieke drogreden, de no true scotsman.
hypocriete moslims zijn nog steeds moslimsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Zoek de religieuze fanaten.
Maar je ziet hopelijk ook wel dat er nogal een verschil is tussen het linkergroepje en het rechtergroepje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:59 schreef topdeck het volgende:
[..]
hypocriete moslims zijn nog steeds moslims
Ja, gematigde moslims zijn wat chiller dan extremistische figuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:01 schreef truthortruth het volgende:
Alsof het van belang is in welke mate ze de islam aanhangen ?!?!?
Meer dan 650 aangiftestwitter:DerSPIEGEL twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 17:04:34Übergriffe in Köln: Zahl der Anzeigen steigt auf mehr als 650 https://t.co/67hB8K7Per https://t.co/kZnAMaKoRE reageer retweet
Dat is boeiend, maar of het een extremistische moslim is die uit een IS gemotiveerde daad vrouwen gaat aanranden en terreur zaaien, of dat het een gematigde moslim is die dronken zich uit begint te leven omdat die heeft meegekregen dat vrouwen toch niets waard zijn....Het boeit me niet heel veel, ik denk in beide gevallen je hoort hier niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, gematigde moslims zijn wat chiller dan extremistische figuren.
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is boeiend, maar of het een extremistische moslim is die uit een IS gemotiveerde daad vrouwen gaat aanranden en terreur zaaien, of dat het een gematigde moslim is die dronken zich uit begint te leven omdat die heeft meegekregen dat vrouwen toch niets waard zijn....Het boeit me niet heel veel, ik denk in beide gevallen je hoort hier niet.
Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef Xa1pt het volgende:
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.
Potjandorie, je hebt me overtuigdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.
Ik heb niet de behoefte jou te overtuigen hoor. Maar als je alleen eventuele natuurkundige bezwaren oppert dan zegt dat wel genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Potjandorie, je hebt me overtuigd![]()
Die betalen Papoea-Nieuw-Guinea ervoor om daar de asielzoekers heen te sturen, i.i.g. zolang hun verblijfsvergunning niet aangenomen is.quote:
Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.
Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitslandquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Igen het volgende:
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.
Idd, dat is wel krom. Want bescherming van de lichamelijke integriteit is óók een mensenrecht, dat de overheid hier dus op grote schaal niet heeft kunnen waarborgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland
Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
Je mag ook niet moorden van allahquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?
Ja wat let kansarme asielzoekers om zich volledig uit te leven? Ze hebben niets te verliezen, dus #YOLO!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland
Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
quote:
per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
50,000 erbij. Plus wat bonusasielzoekers en heel veel gezinshereniging.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest is om zich met grote getale in Europa te vestigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijven
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:20 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.html
Gerd Müller (nee, niet de voormalig doelpuntenmachine), Duits minister van Economische Coöperatie en Ontwikkeling stelt dat er tot op heden slechts 10% van de vluchtelingen Europa binnen is gekomen. Zijn verwachting is dat er nog 8-10 miljoen mensen bij willen/zullen komen. Hij is van mening dat het Schengen verdrag in feite al kapot is (je meent het).
Het wordt donker in Europa.
"Ja maar criminaliteit komt al langer voor in Europa hoor, dat heeft NIETS met vluchtelingen te maken!"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest om zich met grote getale in Europa te vestigen.
Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en andere Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar. Kennelijk kun je je eigen vrouw en kinderen achterlaten in een oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Feestje!
8 - 10 miljoen overwegend jongemannen die, als je ze allemaal een geweer in de klauwen zou drukken, de IS met het allergrootste gemak HE-LE-MAAL naar de tyfus zou kunnen blaffen!
Maar nee; hup, allemaal naar Europa toe!
Klopt ook weer helemaal; er zitten ook ladingen arme zielige Marokkanen tussen en andere mensen uit veilige landen die hier hun geluk willen uitproberen, en die in het ergste geval een mooie oprotpremie meekrijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar.
De Europese burgers worden gewoon bedonderd waar ze bij staan door een bovenklasse die de touwtjes in handen heeft en als eerste het zinkende schip verlaat mocht de situatie definitief escaleren.
Meer dan in 2015.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
In Nederland verbodenquote:
De wereld is doorgedraaid.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo kritische woorden over het vluchtelingendebat bij de wereld draait door. Ongelofelijk.
Ik stond ook met open mond, weinig mensen aan tafel die het probeerde goed te praten, zijn ze dan echt wakker geworden bij links??quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo kritische woorden over het vluchtelingendebat bij de wereld draait door. Ongelofelijk.
Red Bull Leipzig.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fans van Red Bull Leipzig ? die bestaan niet
Dat is nog altijd een fundament van de rechtsstaat inderdaad. Dat je pas opgepakt kunt worden als je een strafbaar feit hebt begaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iedereen preventief opsluiten ook. Je punt?quote:Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Het kan dat ik iets gemist heb, maar sinds wanneer is verkrachting niet strafbaar meer?quote:Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
Wel zo de enige titel-uitdager van Bayern zoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Wintar het volgende:
[..]
Red Bull Leipzig.![]()
![]()
Dat is een gekochte nep club. In Leipzig had/heb je 2 verenigingen; Lok en Chemie. Lokomotiv Leipzig speelt nu 5e liga. De navolger van Chemie speelt nog een stuk lager.
Heftige rivaliteit tussen beide fangroepen. Gezien de gemelde extreem rechtse achtergrond van de daders, zullen dit ongetwijfeld hooligans van de 5. liga club Lokomotiv Leipzig geweest zijn.
Mensenrechtenclubjes doen vaak heel moeilijk over zulke dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het kan dat ik iets gemist heb, maar sinds wanneer is verkrachting niet strafbaar meer?
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook over de behandeling door de staat. Dat een individu besluit om een strafbaar feit te begaan heeft daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensenrechtenclubjes doen vaak heel moeilijk over zulke dingen.
Als Hongarije bijv. zegt: wanneer iemand zonder identiteitspapieren aan de grens staat dan laten we die pas ons land binnen nadat we hebben uitgezocht wie het is, of het een terrorist is etc., dan wordt er gelijk moord en brand over 'gevangenis' geroepen door mensenrechtenorganisaties.
Los van het hooligan gebeuren an sich ben ik het er niet mee eens. Veel van die Oost Duitse clubs zijn traditionsvereinen. Fancultuur gaat van vader op zoon. Wat is er sneu aan om fan te zijn van een club die op het 5e niveau uit komt?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel zo de enige titel-uitdager van Bayern zo
Hooligan zijn van een Regionalliga/Oberliga club is trouwens ook behoorlijk sneu
Een fan is hetzelfde als een hooligan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:56 schreef Wintar het volgende:
[..]
Los van het hooligan gebeuren an sich ben ik het er niet mee eens. Veel van die Oost Duitse clubs zijn traditionsvereinen. Fancultuur gaat van vader op zoon. Wat is er sneu aan om fan te zijn van een club die op het 5e niveau uit komt?
Agenten kunnen toch ook individuele afwegingen maken? En als die doofpot-theorieën op waarheid berust, kan het niet anders zijn dat een groot deel van de agenten daar actief aan mee doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Politieleiding heeft gefaald was een betere kop geweest.
Agenten daar op straat kan je dit niet verwijten.
Nee, maar vind je het minder sneu om hooligan van een 1. of 2. bundesliga te zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een fan is hetzelfde als een hooligan ?
Jawel, het heeft wel met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook over de behandeling door de staat. Dat een individu besluit om een strafbaar feit te begaan heeft daar niets mee te maken.
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik stond ook met open mond, weinig mensen aan tafel die het probeerde goed te praten, zijn ze dan echt wakker geworden bij links??
Ik vind hooligans eerlijk gezegd geen mensen maar dieren die horen in een dierentuinquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:00 schreef Wintar het volgende:
[..]
Nee, maar vind je het minder sneu om hooligan van een 1. of 2. bundesliga te zijn?
Het zou pas raar zijn wanneer je daar niet aan zou denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.
Dat is toch van de gekken, ze willen uitkeringen opgestuurd krijgen, ze mogen blijkbaar ook niet van dat Marokkaanse paspoort af, maar als ze terug zouden willen, of wij van ze af willen, kan dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die nemen geen eigen onderdanen terug? Als iemand een Marokkaanse of Algerijnse nationaliteit heeft, dan hebben Marokko en Algerije niks te willen.
Rechts ziet de waarheid en Links zit te dromen en proberen dingen in doofpot te stoppen. Omdat ze bang zijn dat rechts gelijk heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Het is de WIL die ontbreekt, of mss moet ik zeggen de DURF ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?
Desnoods koopt Duitsland wat Griekse eilanden.
Had Duitsland niet al Griekse vliegvelden gekocht of zoiets? Of er een belang in genomen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?
Desnoods koopt Duitsland wat Griekse eilanden.
Tot op zekere hoogte volg ik je verhaal wel. Ik plaats in dit geval echter wel kanttekeningen. In het geval van open grenzen in het verleden lag het accent echt op arbeidsmigratie. De werkgevers droegen de lusten van het goedkope personeel, de lasten worden verspreid over de gehele bevolking.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Goed punt. Dat hele frontex verhaal moet beter en desnoods de griekse politie overrulen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon doen. Succesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef KingRadler het volgende:
kunnen wij als burger het Europees parlement afzetten als we allemaal naar Brussel gaan.
of hebben wij die macht niet.
Als je inderdaad in links en rechts praat ben ik het wel met je eens. Maar net als het een verkeerde inschatting is van links zal rechts hem net zo goed op hun neus krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus, en als je het zo stelt ben ik het zelfs met je eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ik zou overigens de definitie wat willen verbreden. We hebben in het algemeen een probleem met het gedrag van mannen met arabisch/islamitisch culturele achtergrond.
Niet kunnen voorstellen is toch wel een rode draad...quote:Zijlstra: "Ik kan me niet voorstellen dat je als vluchteling net uit Syrië binnenkomt, je meteen in Keulen op een nieuwjaarsbijeenkomst dit gedrag gaat vertonen."
Door de Vara ook nog. Doen ze toch goed, die rooie rakkers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even groot was dan die van de allochtone bevolking. Open uw ogen:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352003
Rond 9:30, weer een linkse 'leugen' ontkracht.
Ik ben er van geschrokken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de Vara ook nog. Doen ze toch goed, die rooie rakkers.
1 op de 30???quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen hier die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even vaak voor kwam dan bij de allochtone bevolking. Open uw ogen:
Reuze interessantquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen hier die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even vaak voor kwam dan bij de allochtone bevolking. Open uw ogen:
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik ben er van geschrokken eerlijk gezegd.
Ook wel mooi om te zien dat de linkse media niet per sé links hoeft te zijn omdat ze er 100% in geloven, maar dat ze het doen om tegenwicht te geven aan rechts.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.
Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.
Bij 1vandaag hadden ze het onderwerp politiek correct ook al aangestipt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant op
"Het echt schokkende gegeven"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Gematigd links Nederland wordt ook wakker....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant op
1 op de 30 tot 1 op de 20 zei hij toch? Zal wel er wel aan liggen om welke groep allochtonen het gaat.quote:
Hier, ga maar eens kijken hoe Pim Fortuyn reageerde op 9/11:quote:
Niet alleen die!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar zou én geitewollensokken-links Nederland én dom-rechts Nederland nog veel van kunnen leren!
Wat een enge nichterige psychopaat was het eigenlijk zo achteraf gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Hier, ga maar eens kijken hoe Pim Fortuyn reageerde op 9/11:
Daar zou én geitewollensokken-links Nederland én dom-rechts Nederland nog veel van kunnen leren!
Nou jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een enge nichterige psychopaat was het eigenlijk zo achteraf gezien
Gewoon enge man toch qua voorkomen, heb het niet over de inhoudquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:42 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nou jakomt het je niet zo goed uit allemaal? Wel eens van piëteit gehoord overigens?
quote:
Niet verrassend ook van de "Groene Partij" die laten in elk land dezelfde naïeve multiculti idioterie zien.quote:
Precies dat. Beste mens mag d'r haar wel eens gaan voorzien van een ander kleurtjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet verrassend ook van de "Groene Partij" die laten in elk land dezelfde naïeve multiculti idioterie zien.
Het blijft achteraf gezien gestoord dat ze die man ooit als Nazi, Himmler en Hitler hebben neer gezet. 'U mag blijven, maar u past zich aan'. 'De mooiste reactie zou toch zijn, geen bommen op geen enkel land. En ook de meest beschaafde'.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een enge nichterige psychopaat was het eigenlijk zo achteraf gezien
Hij was voorheen zelf een ras PVDA-er, net als Theo van Goghquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het blijft achteraf gezien gestoord dat ze die man ooit als Nazi, Himmler en Hitler hebben neer gezet. 'U mag blijven, maar u past zich aan'. 'De mooiste reactie zou toch zijn, geen bommen op geen enkel land. En ook de meest beschaafde'.
De karaktermoord van Fortuyn was gelukkig het begin van het einde voor de PvdA.
Landverraders betalen vroeg of laat ook de prijs.quote:
Laat dit soort opmerkingen even achterwege, ze zijn nogal op het randje en voegen niks toe.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Landverraders betalen vroeg of laat ook de prijs.
Een politicus die staat te juichen dat haar eigen volk minderheid in eigen land wordt mag je geen landverrader noemen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat dit soort opmerkingen even achterwege, ze zijn nogal op het randje en voegen niks toe.
Mensen kunnen en mogen gelukkig, van inzicht veranderen. Dat zie je wel vaker in positieve zin... zie bijv. het artikel van Rosanne Hertzberger. Mooier voorbeeld kun je momenteel niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij was voorheen zelf een ras PVDA-er, net als Theo van Gogh
Daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een politicus die staat te juichen dat haar eigen volk minderheid in eigen land wordt mag je geen landverrader noemen?
Dat is een feitelijke constatering.
wat zij daar roept is gewoon verraad aan haar eigen volk, iets mooiers kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat dit soort opmerkingen even achterwege, ze zijn nogal op het randje en voegen niks toe.
Mja maar dat over de prijs betalen klinkt als een doodsverwensing / bedreiging. Ik kan begrijpen dat ze daar hier niet zo om zitten te springen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
wat zij daar roept is gewoon verraad aan haar eigen volk, iets mooiers kan ik er niet van maken.
Hellend vlak, die oproep tot vergelding.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
wat zij daar roept is gewoon verraad aan haar eigen volk, iets mooiers kan ik er niet van maken.
Zwaar gestoord idd. Maar ze voelden zich bedreigt door zijn opkomst en dan krijg je 'een kat in het nauw maakt rare sprongen' gedrag. Dat creëerde wel een dusdanig ziek sfeertje omtrent de beste man, dat het legitiem leek te worden om hem iets aan te doen. Te walgelijk voor woorden, tot op de dag van vandaag vind ik datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het blijft achteraf gezien gestoord dat ze die man ooit als Nazi, Himmler en Hitler hebben neer gezet. 'U mag blijven, maar u past zich aan'. 'De mooiste reactie zou toch zijn, geen bommen op geen enkel land. En ook de meest beschaafde'.
De karaktermoord van Fortuyn was gelukkig het begin van het einde voor de PvdA.
Dit stukje inderdaad, landverrader gaat niemand moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar dat over de prijs betalen klinkt als een doodsverwensing / bedreiging. Ik kan begrijpen dat ze daar hier niet zo om zitten te springen.
Ahh, er zijn mensen die daar al een doodsverwensing in zien? Het was meer een voorspelling van hoe ik dit zie gaan eindigen, maar goed...ik hoor het al weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar dat over de prijs betalen klinkt als een doodsverwensing / bedreiging. Ik kan begrijpen dat ze daar hier niet zo om zitten te springen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef Hathor het volgende:
ik zal het even nader toelichten voor de al te tere zieltjes hier...ik verwacht de komende 4 a 5 jaar een enorme verschuiving in de Europese politiek, de bekende ruk naar rechts, en daarin zal worden afgerekend met mensen die dit soort uitspraken hebben gedaan. Met andere woorden, weg baan, weg inspraak, niet weg lijf en leden. Is het zo duidelijker?
Afrekenen? In de zin van executerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef Hathor het volgende:
ik zal het even nader toelichten voor de al te tere zieltjes hier...ik verwacht de komende 4 a 5 jaar een enorme verschuiving in de Europese politiek, de bekende ruk naar rechts, en daarin zal worden afgerekend met mensen die dit soort uitspraken hebben gedaan. Met andere woorden, weg baan, weg inspraak, niet weg lijf en leden. Is het zo duidelijker?
Nahja Fortuyn had zelfs het beleid van PVDA geschrevenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Mensen kunnen en mogen gelukkig, van inzicht veranderen. Dat zie je wel vaker in positieve zin... zie bijv. het artikel van Rosanne Hertzberger. Mooier voorbeeld kun je momenteel niet vinden
Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migrantenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Igen het volgende:
Was dit artikel al gepost?
Het nieuwe Duitsland
Het is een wat langer artikel dus ik copy-paste 'm niet in z'n geheel, en er is niet echt een inleiding die de clou al verraadt, maar het is het lezen wel waard vind ik.
Volgende topic in de reeks moet maar als titel hebben: Waar de beerput open gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef trabant het volgende:
[..]
Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migranten
In de inleiding heb ik al poco-bingo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef trabant het volgende:
[..]
Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migranten
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.quote:Politieagente Tania Kambouri publiceerde vlak voor de aanrandingen in Keulen de bestseller: Deutschland im Blaulicht. Daarin hekelt ze een cultuur van „wegkijken, verdringen, negeren” en constateert ze dat de meeste collega’s bij de politie hun mond houden uit angst als rechtse racist weggezet te worden.
En de fipo mag wel eens met wat actuele samenvattingen worden aangevuld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:57 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Volgende topic in de reeks moet maar als titel hebben: Waar de beerput open gaat.
IK geloof niet dat ik veel duidelijker kan zijn dan ik in die bewuste post al heb aangegeven.quote:
Walgelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
IK geloof niet dat ik veel duidelijker kan zijn dan ik in die bewuste post al heb aangegeven.
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.quote:
Er zit hier echt een stel enorme debielen te reageren. Ben bang dat we die maar gewoon moeten negeren als ze niet eens de moeite nemen te lezen of überhaupt na te denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.
Het begint er wel op te lijken ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zit hier echt een stel enorme debielen te reageren. Ben bang dat we die maar gewoon moeten negeren als ze niet eens de moeite nemen te lezen of überhaupt na te denken.
Beetje met geweld dreigenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.
Collectief schuldgevoel overgehouden aan WO2, we hadden allemaal zoiets van dit nooit meer, dus vanaf nu alleen nog maar policor. Nou, dat gaat dus niet werken met die instroom van paupers uit Afrika en het M-O.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de inleiding heb ik al poco-bingo.
[..]
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.
Ok, ik schaar jou voor het gemak vanaf nu meteen in de categorie riazop, das ook zo'n dorpsgek waar ik niet meer op reageer.quote:
Wil jij mij niet meer quoten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, ik schaar jou voor het gemak vanaf nu meteen in de categorie riazop, das ook zo'n dorpsgek waar ik niet meer op reageer.
Tijd voor totale blitzkrieg tegen de islam! Of nie dan jonguh?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de inleiding heb ik al poco-bingo.
[..]
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.
Als jij daar behoeft aan hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tijd voor totale blitzkrieg tegen de islam! Of nie dan jonguh?
Europeanen, de nieuwe indianenquote:
Dat laatste stukje slaat de spijker op zijn kop, het is net of patriotisme tegenwoordig een ziekte is. Ik heb nooit patriottische gevoelens gehad, maar de laatste tijd begint dat wel steeds meer te groeien, je hebt bijna geen andere keus door al die volksverlakkers die hier de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef yukon het volgende:
[..]
Europeanen, de nieuwe indianenDat er mensen verhuizen naar een ander land om daar te werken en een nieuw bestaan op te bouwen, dat is van alle tijden. Maar dat je als regering zoiets nastreeft en er beleid op maakt, dat is toch wel iets heel anders.
Ze zegt ook nog 's dat Duitsers dan geen meerderheid zullen zijn in Duitsland. Oftewel, het is helemaal niet de bedoeling dat al die nieuwe mensen zich Duits gaan voelen of gaan inburgeren of gaan bijdragen aan de samenleving.
Op dat moment, dus met allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende afkomsten die langs elkaar leven, die niets met elkaar te maken willen hebben, elk groepje in hun eigen wijkje, dan is zoiets als een "vaderland" compleet stuk.
Dan voel je je ook niet meer verbonden met je volk, je familie en je gezin. Dan ben je echt alleen nog maar alleen op de wereld. Net zoals deze politica die vanuit haar vakantiehuisje op de Bahama's of haar appartementje in New York neerkijkt op al die mensen in Duitsland, helemaal eenzaam en alleen en zich ook totaal niet verbonden voelt met haar vaderland en haar familie.
Want een federaal Europa is niet haalbaar als iedereen zich maar frans, duits, hongaars of nederlands blijft voelen.
Wel jammer dat je tegenwoordig geen patriot meer mag zijn, want het zijn de bloed, zweet en tranen van onze voorouders die hier eeuwenlang de grond in is gesijpeld om dit stukje land op de zee te veroveren en een land op te bouwen. En voor onze vrijheid hebben gevochten tegen de duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden, vikingen, romeinen, enzovoort. Die vrijheid die nu heel achterbaks via een federaal Europa ons stukje bij beetje wordt afgenomen...
Die broer van hem ookquote:
Integratie geslaagd.quote:
quote:
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste stukje slaat de spijker op zijn kop, het is net of patriotisme tegenwoordig een ziekte is. Ik heb nooit patriottische gevoelens gehad, maar de laatste tijd begint dat wel steeds meer te groeien, je hebt bijna geen andere keus door al die volksverlakkers die hier de dienst uitmaken.
quote:VLAG OP MOUW?
21 november 1995, 00:00
De Nederlandse vlag op de mouw van het bomberjack is aan het begin van het nieuwe schooljaar opgekomen bij scholieren in en rond Rotterdam en Den Haag. Dat is niet toevallig ook het gebied waar de CP'86 de meeste aanhang heeft. Leden en aanhangers daarvan zijn twee, tweeënhalf jaar geleden begonnen met het dragen van vlaggetjes als symbool van nationalisme.'De jongeren die ze dragen, zijn echt niet allemaal fanatieke racisten, maar ze willen toch op de een of andere manier protesteren tegen de aanwezigheid van allochtonen. Dat grote groepen daar problemen mee hebben, is niks nieuws, maar met de vlaggetjes worden hun ideeën zichtbaar en daardoor voelen allochtone jongeren zich bedreigd.
http://www.volkskrant.nl/archief/vlag-op-mouw~a392349/
Vooral die laatste regel is tenenkrommend ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.
[..]
Hoogverraad in zijn puurste vorm.quote:
Op het schavot ermee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoogverraad in zijn puurste vorm.
Kun je je reserve AK47 niet afstaan aan haar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is al veel langer bezig maar onder tapijt geschoven.
Ik ga AK-47 regelen voor mijn vrouw.
Wilde er eerst niet aan maar op straat wordt het gevaarlijker dan mijn muts met zo'n ding.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Kun je je reserve AK47 niet afstaan aan haar?
Waarom zouden we geld verspillen om ze op te sluiten, we moeten in Europees verband regelen dat we ze direct buiten Europa zetten. Eerst vingerdrukken afnemen voor betere identificatie als ze toch weer terug komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:37 schreef MakkieR het volgende:
Geen idee of het relevant is tot dit onderwerp, maar als het zover duidelijk is dat het hier gaat om criminele vluchtelingen, is het dan niet verstandig om deze vluchtelingen op te sluiten in de vele gevangeniscomplexen dat Nederland rijk is. Daar zouden de vluchtelingen ook bij kunnen die zich schuldig maken aan het wegpesten van homoseksuele vluchtelingen wat het nieuws bericht.
Het zijn vluchtelingen, dus zij vallen niet onder het Nederlands recht, gooi daar snelrecht overheen zodat een vluchteling het niet in zijn hoofd haalt zich hier te misdragen. Je gaat namelijk als Nederlander ook de bak in als je je misdraagt, maar als vluchteling net iets sneller. .
Amen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef yukon het volgende:
[..]
Europeanen, de nieuwe indianenDat er mensen verhuizen naar een ander land om daar te werken en een nieuw bestaan op te bouwen, dat is van alle tijden. Maar dat je als regering zoiets nastreeft en er beleid op maakt, dat is toch wel iets heel anders.
Ze zegt ook nog 's dat Duitsers dan geen meerderheid zullen zijn in Duitsland. Oftewel, het is helemaal niet de bedoeling dat al die nieuwe mensen zich Duits gaan voelen of gaan inburgeren of gaan bijdragen aan de samenleving.
Op dat moment, dus met allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende afkomsten die langs elkaar leven, die niets met elkaar te maken willen hebben, elk groepje in hun eigen wijkje, dan is zoiets als een "vaderland" compleet stuk.
Dan voel je je ook niet meer verbonden met je volk, je familie en je gezin. Dan ben je echt alleen nog maar alleen op de wereld. Net zoals deze politica die vanuit haar vakantiehuisje op de Bahama's of haar appartementje in New York neerkijkt op al die mensen in Duitsland, helemaal eenzaam en alleen en zich ook totaal niet verbonden voelt met haar vaderland en haar familie.
Want een federaal Europa is niet haalbaar als iedereen zich maar frans, duits, hongaars of nederlands blijft voelen.
Wel jammer dat je tegenwoordig geen patriot meer mag zijn, want het zijn de bloed, zweet en tranen van onze voorouders die hier eeuwenlang de grond in is gesijpeld om dit stukje land op de zee te veroveren en een land op te bouwen. En voor onze vrijheid hebben gevochten tegen de duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden, vikingen, romeinen, enzovoort. Die vrijheid die nu heel achterbaks via een federaal Europa ons stukje bij beetje wordt afgenomen...
Doet mij denken aan gek nieuws uit Zweden wat ik laatst las.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.
[..]
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:46 schreef Achterhoker het volgende:
Bij deze mensen gaat het al mis in de opvoeding. Van huis uit leren deze mensen al dat een vrouw niets te zeggen heeft. Een moeder heeft daar weinig in te brengen in de opvoeding van een kind. Je mag er vaak niet eens zelf bepalen met wie je trouwt en je moet een hoofddoek op als vrouw. Wanneer men dit jaren achtereen meemaakt ga je dat vanzelf normaal vinden. Vervolgens komt men hier en blijkt het dat dit gigantisch botst. Naar een juf bijvoorbeeld wordt niet of nauwelijks geluisterd.
En dit is weer een van de vele problemen die absoluut besproken moet worden. Hoe ga je honderdduizenden jonge gasten die met zo'n cultuur zijn opgegroeid dit nog bijbrengen? En begin nou niet dat vrouwen hier nog steeds niet altijd gelijk zijn. We zijn hier al een aantal eeuwen en wat feministische golven verder in de gelijkheid tussen man en vrouw vergeleken met de mensen aldaar. Dat verschil is gigantisch.
Kan me niet voorstellen dat die zus dan niet even terugmept.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Allyo het volgende:
[..]
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.
Ach, zo vertelde een aantal jaar geleden een 7 jarige hier dat hij zijn moeder zou slaan als hij zijn zin niet zou krijgen. Hij zou zelfs mij wel een lesje leren als hij zijn zin niet kreeg, maar toen ik hem eens aankeek met een wtf blik dimde hij wel in. Moet wel zeggen dat ik daarna mijn zoon verboden heb daar nog thuis te komen. En het jongetje in kwestie verder poeslief was in mijn huis.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Allyo het volgende:
[..]
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.
Dit is niet goed voor mijn bloeddruk.quote:
Dat zal er ook zeker bij een aantal kinderen mee te maken hebben. Ook in niet-moslimgezinnen kan er fysiek geweld gebruikt worden. Maar ik heb niet het idee dat dit jongetje in een asogezin woont. Daarom vond ik het ook zo typisch, ik had het bij hen gewoon niet verwacht. Ik zie ook het verschil tussen jongens en meisjes binnen andere gezinnen, broer wordt bijvoorbeeld regelmatig met de auto gebracht naar ons, terwijl zijn tweelingzus moet lopen. Een collega van mij is meerdere keren bespuugd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach, zo vertelde een aantal jaar geleden een 7 jarige hier dat hij zijn moeder zou slaan als hij zijn zin niet zou krijgen. Hij zou zelfs mij wel een lesje leren als hij zijn zin niet kreeg, maar toen ik hem eens aankeek met een wtf blik dimde hij wel in. Moet wel zeggen dat ik daarna mijn zoon verboden heb daar nog thuis te komen. En het jongetje in kwestie verder poeslief was in mijn huis.
Is meer een aso/lowlife probleem dan wat anders.
Heb dit soort onzin nog nooit gehoord van mensen/kinderen uit normale gezinnen, geen lowlife gedoe.
Ik heb wel wat begrip voor dit soort zaken. Vind het als vrouw zijnde ook een beetje dubbel dat nu ineens aanranding zo ernstig opgevat wordt terwijl ik al die tijd heb geleefd met het feit dat het amper serieus genomen werd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ondertussen op joop.nl:
http://www.joop.nl/opinie(...)ing-of-massahysterie
Een vrouwelijke journaliste schrijft dit. En je ziet meer van dit soort artikelen.
Het feit dat overblijft is toch echt: "de vrouwen hebben zelf aangifte gedaan in Keulen"
Punt.
Niet witte racistische mannen, maar vrouwen.
Linkse policor dames zullen antwoorden: Maar: al die andere keren werden vrouwen ook wel aangerand, maar toen waren de daders wit.
En als de daders wit zijn, heeft het geen zin om aangifte te doen, want dan gelooft de politie je niet.
Het komt in het geheel niet overeen met mijn persoonlijke ervaring, maar ik woon dan ook niet in een lowlife omgeving. De lowlife in mijn omgeving is de uitzondering.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:13 schreef Allyo het volgende:
[..]
Dat zal er ook zeker bij een aantal kinderen mee te maken hebben. Ook in niet-moslimgezinnen kan er fysiek geweld gebruikt worden. Maar ik heb niet het idee dat dit jongetje in een asogezin woont. Daarom vond ik het ook zo typisch, ik had het bij hen gewoon niet verwacht. Ik zie ook het verschil tussen jongens en meisjes binnen andere gezinnen, broer wordt bijvoorbeeld regelmatig met de auto gebracht naar ons, terwijl zijn tweelingzus moet lopen. Een collega van mij is meerdere keren bespuugd.
Ik ken iemand die in de kinderopvang werkt en zij geeft ook aan dat zelfs bij de allerkleinsten de jongetjes die islamitisch zijn opgevoed naar niemand luisteren en ook hun moeder de baas zijn.
Toch zijn de meningen onder vrouwen net zo verdeeld als onder mannen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb wel wat begrip voor dit soort zaken. Vind het als vrouw zijnde ook een beetje dubbel dat nu ineens aanranding zo ernstig opgevat wordt terwijl ik al die tijd heb geleefd met het feit dat het amper serieus genomen werd.
Het lijkt vooral zo erg te zijn omdat de "ander" het doet. Dat stuit mij ook wel een beetje tegen de borst.
Al jaren vechten mensen tegen het probleem van een mate van acceptatie voor seksueel geweld. En nu ineens is het een groot probleem volgens iedereen, maar dan echt alleen als "buitenlanders" het doen? In dezelfde adem wordt ander seksueel geweld weggewuifd, want als iemand van de "eigen" groep het doet is het anderssssssssssssssssss.
Dat is best wel een beetje frustrerend te noemen. Ik hoop vooral dat deze ellende ertoe leidt dat ook dat andere eens wat serieuzer genomen wordt, maar ik heb weinig hoop als ik de discussie zie.
Ge-wat!? Victim-blaming is back, I see.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:34 schreef Grems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jonge vrouwen hebben een vrij voorspelbaar patroon wat politieke voorkeur betreft, dan moeten ze ook niet zeuren op het moment dat ze in alle gaten gediversifieerd worden.
Ook ik woon niet in een lowlife omgeving, ik snap ook niet helemaal waar je dat uit hebt geconcludeerd. Natuurlijk zie ik ook gezinnen waar het 'normaal' gaat, dat zijn dan misschien de modernere gezinnen. Maar ook de andere kant zie ik en hoor ik en dat heeft mijns inziens met de denkwijze en opvoeding te maken die Achterhoker benoemde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Het komt in het geheel niet overeen met mijn persoonlijke ervaring, maar ik woon dan ook niet in een lowlife omgeving. De lowlife in mijn omgeving is de uitzondering.
Wat ik zie is juist dat moeder in dat soort gezinnen heer en meester is thuis, die wordt gerespecteerd en wordt zonder omwegen naar geluisterd (en wee het kind dat dat niet doet).
Alles in het leven heeft gevolgen. Je hand in kokend water steken leidt tot brandwonden, een miljoen jonge, viriele mannen uit bepaalde culturen verwelkomen met liederen en prachtige spandoeken, tja dat beginnen we nu mee te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ge-wat!? Victim-blaming is back, I see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |