Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Oh wacht ik zie het al, ook Nederland kan geen illegale Marokkanen uitzetten, al sinds april vorig jaar
Die hele zooi is echt een papieren fort. Tijd om wat verdragen te herzien, onvermijdelijk lijkt me.
Hier staat een "funky" Engelse vertaling:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja graag. Liever een in het Engels of Nederlands. Mijn Duits is niet zo hoogstaand.
Daar zijn ze blij dat ze ervan af zijn....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Oh wacht ik zie het al, ook Nederland kan geen illegale Marokkanen uitzetten, al sinds april vorig jaar
Die hele zooi is echt een papieren fort. Tijd om wat verdragen te herzien, onvermijdelijk lijkt me.
Nouja, Merkel heeft het over het terugsturen van Marokkanen aan de grens. Terug naar Oostenrijk dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaat
Want?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb zelf ook een discussie met zo'n figuur gehad. Werkelijk, een man is 10x meer waard dan een vrouw in hun land....
En je moeder dan? Die je gedragen en opgevoed heeft...man man....
En maar zeiken op alles in NL....
Dit is Nederland. Best wel ziek eigenlijk dat we deze mensen gewoon zo binnenlaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen idee, dat is hun cultuur blijkbaar.....
Gestopt met discussiëren natuurlijk....
Ik heb ooit eens een lezing georganiseerd waar hij een van de sprekers was, en als ik de aankondiging niet had nagekeken hadden mensen gewoon naar 'Weird Duck' gaan luisteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij 'Wierd Duk' aan een rare eend moet denken?
Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat goed zien dat de stoere praat van Merkel over uitzetten nergens op slaat
Anders permanent opsluiten, totdat uitzetting mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Klassieke drogreden, de no true scotsman.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Perrin het volgende:
Religie als rechtstreekse reden kun je aardig uitsluiten. De meeste waren dronken. Die gasten zijn geen fanatieke moskeebezoekers, lijkt me.
Dronken Schotsman he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klassieke drogreden, de no true scotsman.
ditquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.
Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klassieke drogreden, de no true scotsman.
hypocriete moslims zijn nog steeds moslimsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Zoek de religieuze fanaten.
Maar je ziet hopelijk ook wel dat er nogal een verschil is tussen het linkergroepje en het rechtergroepje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:59 schreef topdeck het volgende:
[..]
hypocriete moslims zijn nog steeds moslims
Ja, gematigde moslims zijn wat chiller dan extremistische figuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:01 schreef truthortruth het volgende:
Alsof het van belang is in welke mate ze de islam aanhangen ?!?!?
Meer dan 650 aangiftestwitter:DerSPIEGEL twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 17:04:34Übergriffe in Köln: Zahl der Anzeigen steigt auf mehr als 650 https://t.co/67hB8K7Per https://t.co/kZnAMaKoRE reageer retweet
Dat is boeiend, maar of het een extremistische moslim is die uit een IS gemotiveerde daad vrouwen gaat aanranden en terreur zaaien, of dat het een gematigde moslim is die dronken zich uit begint te leven omdat die heeft meegekregen dat vrouwen toch niets waard zijn....Het boeit me niet heel veel, ik denk in beide gevallen je hoort hier niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, gematigde moslims zijn wat chiller dan extremistische figuren.
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is boeiend, maar of het een extremistische moslim is die uit een IS gemotiveerde daad vrouwen gaat aanranden en terreur zaaien, of dat het een gematigde moslim is die dronken zich uit begint te leven omdat die heeft meegekregen dat vrouwen toch niets waard zijn....Het boeit me niet heel veel, ik denk in beide gevallen je hoort hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |