abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159048101
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:05 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
In Nederland verboden
In Duitsland legaal
In Tsjechië wordt het vrouwen zelfs officieel aangeraden om pepperspray bij zich te hebben.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:18:16 #177
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159048231
Goed item over deze kwestie bij DWDD.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:20:01 #178
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159048286
Als ze nu zelfs bij DWDD wakker worden voor de poco cultuur wordt het bijna mainstream.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159048365
Zo kritische woorden over het vluchtelingendebat bij de wereld draait door. Ongelofelijk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_159048406
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo kritische woorden over het vluchtelingendebat bij de wereld draait door. Ongelofelijk.
De wereld is doorgedraaid.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:33:49 #181
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_159048715
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik stond ook met open mond, weinig mensen aan tafel die het probeerde goed te praten, zijn ze dan echt wakker geworden bij links??
pi_159048934
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Fans van Red Bull Leipzig ? die bestaan niet
Red Bull Leipzig. :') :') :')

Dat is een gekochte nep club. In Leipzig had/heb je 2 verenigingen; Lok en Chemie. Lokomotiv Leipzig speelt nu 5e liga. De navolger van Chemie speelt nog een stuk lager.

Heftige rivaliteit tussen beide fangroepen. Gezien de gemelde extreem rechtse achtergrond van de daders, zullen dit ongetwijfeld hooligans van de 5. liga club Lokomotiv Leipzig geweest zijn.
pi_159049069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland :r
Dat is nog altijd een fundament van de rechtsstaat inderdaad. Dat je pas opgepakt kunt worden als je een strafbaar feit hebt begaan.

quote:
Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Iedereen preventief opsluiten ook. Je punt?

quote:
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
Het kan dat ik iets gemist heb, maar sinds wanneer is verkrachting niet strafbaar meer?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:42:46 #184
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159049074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Wintar het volgende:

[..]

Red Bull Leipzig. :') :') :')

Dat is een gekochte nep club. In Leipzig had/heb je 2 verenigingen; Lok en Chemie. Lokomotiv Leipzig speelt nu 5e liga. De navolger van Chemie speelt nog een stuk lager.

Heftige rivaliteit tussen beide fangroepen. Gezien de gemelde extreem rechtse achtergrond van de daders, zullen dit ongetwijfeld hooligans van de 5. liga club Lokomotiv Leipzig geweest zijn.
Wel zo de enige titel-uitdager van Bayern zo :P
Hooligan zijn van een Regionalliga/Oberliga club is trouwens ook behoorlijk sneu
RED ONS HENNIEGOD
pi_159049284
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het kan dat ik iets gemist heb, maar sinds wanneer is verkrachting niet strafbaar meer?
Mensenrechtenclubjes doen vaak heel moeilijk over zulke dingen.

Als Hongarije bijv. zegt: wanneer iemand zonder identiteitspapieren aan de grens staat dan laten we die pas ons land binnen nadat we hebben uitgezocht wie het is, of het een terrorist is etc., dan wordt er gelijk moord en brand over 'gevangenis' geroepen door mensenrechtenorganisaties.
pi_159049412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?

[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]

Zoek de religieuze fanaten.
Ben je serieus?

Ik zou overigens de definitie wat willen verbreden. We hebben in het algemeen een probleem met het gedrag van mannen met arabisch/islamitisch culturele achtergrond.

Ze hoeven dus niet perse een vrome moslim te zijn. En ook niet iedereen met deze achtergrond gedraagt zich als een mongool. Helaas is wel bijna iedereen die zich zo debiel gedraagt als in keulen van deze achtergrond is.

De groepsaanrandingen door autochtone West-europeanen zijn naar mijn weten zeldzaam tot niet voorkomend.
Whatever...
pi_159049510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Mensenrechtenclubjes doen vaak heel moeilijk over zulke dingen.

Als Hongarije bijv. zegt: wanneer iemand zonder identiteitspapieren aan de grens staat dan laten we die pas ons land binnen nadat we hebben uitgezocht wie het is, of het een terrorist is etc., dan wordt er gelijk moord en brand over 'gevangenis' geroepen door mensenrechtenorganisaties.
Dat gaat dan ook over de behandeling door de staat. Dat een individu besluit om een strafbaar feit te begaan heeft daar niets mee te maken.
pi_159049512
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wel zo de enige titel-uitdager van Bayern zo :P
Hooligan zijn van een Regionalliga/Oberliga club is trouwens ook behoorlijk sneu
Los van het hooligan gebeuren an sich ben ik het er niet mee eens. Veel van die Oost Duitse clubs zijn traditionsvereinen. Fancultuur gaat van vader op zoon. Wat is er sneu aan om fan te zijn van een club die op het 5e niveau uit komt?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:59:42 #189
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159049602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:56 schreef Wintar het volgende:

[..]

Los van het hooligan gebeuren an sich ben ik het er niet mee eens. Veel van die Oost Duitse clubs zijn traditionsvereinen. Fancultuur gaat van vader op zoon. Wat is er sneu aan om fan te zijn van een club die op het 5e niveau uit komt?
Een fan is hetzelfde als een hooligan ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_159049625
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De Politieleiding heeft gefaald was een betere kop geweest.
Agenten daar op straat kan je dit niet verwijten.
Agenten kunnen toch ook individuele afwegingen maken? En als die doofpot-theorieën op waarheid berust, kan het niet anders zijn dat een groot deel van de agenten daar actief aan mee doen.
pi_159049638
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Een fan is hetzelfde als een hooligan ?
Nee, maar vind je het minder sneu om hooligan van een 1. of 2. bundesliga te zijn?
pi_159049716
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook over de behandeling door de staat. Dat een individu besluit om een strafbaar feit te begaan heeft daar niets mee te maken.
Jawel, het heeft wel met elkaar te maken.

De oorspronkelijke opmerking was: "Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over?" (over die verkrachtingen)

Dat is een terechte opmerking, want zoals ik al zei, de lichamelijke integriteit is één van de fundamentele mensenrechten, en de staat heeft niet alleen een verbod om actief die rechten te schenden maar ook de verplichting om mensen te beschermen tegen inbreuk door derden.

En natuurlijk heb je de onschuldpresumptie. Maar mensenrechtenorganisaties en NGO's maken min of meer daarvan dat iedereen behandeld moet worden als erkende vluchteling totdat juridisch bewezen is dat iemand geen vluchteling is. Met die houding is het ook te verwachten dat ze zich vooral zullen inzetten om aan te tonen dat een verkrachter juridisch niet correct kan worden uitgezet.
pi_159049908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik stond ook met open mond, weinig mensen aan tafel die het probeerde goed te praten, zijn ze dan echt wakker geworden bij links??
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:16:21 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159050142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:00 schreef Wintar het volgende:

[..]

Nee, maar vind je het minder sneu om hooligan van een 1. of 2. bundesliga te zijn?
Ik vind hooligans eerlijk gezegd geen mensen maar dieren die horen in een dierentuin
RED ONS HENNIEGOD
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 20:18:01 #195
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159050191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij 'Wierd Duk' aan een rare eend moet denken?
Het zou pas raar zijn wanneer je daar niet aan zou denken. :7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_159050361
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.
Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?
Desnoods koopt Duitsland wat Griekse eilanden.

En dan bedoel ik dus humane kampen. Dat is voor de vluchteling toch ook beter dan jaren in een azc zitten en om de week verhuizen.

[ Bericht 8% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 12-01-2016 20:35:40 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 20:23:40 #197
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159050377
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die nemen geen eigen onderdanen terug? Als iemand een Marokkaanse of Algerijnse nationaliteit heeft, dan hebben Marokko en Algerije niks te willen.
Dat is toch van de gekken, ze willen uitkeringen opgestuurd krijgen, ze mogen blijkbaar ook niet van dat Marokkaanse paspoort af, maar als ze terug zouden willen, of wij van ze af willen, kan dat niet?
Sorry, maar dat moet toch echt eens dringend in Europees verband worden aangepakt, het lijkt wel een spelletje van 'wie ze heeft mag ze houden'. 8)7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:24:31 #198
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159050405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Rechts ziet de waarheid en Links zit te dromen en proberen dingen in doofpot te stoppen. Omdat ze bang zijn dat rechts gelijk heeft.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:25:13 #199
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159050433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Er moeten toch afgegrendelde kampen opgezet kunnen worden waar ze eerst gescreend worden?
Het is de WIL die ontbreekt, of mss moet ik zeggen de DURF ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:25:27 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159050439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Had Duitsland niet al Griekse vliegvelden gekocht of zoiets? Of er een belang in genomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')