Hadden ze in begin jaren 80 toepasselijk nummertje bij...quote:
Vreselijk maarrrr stiekem wel te verwachten.quote:
In Frankrijk lopen de autoriteiten nog wel even een beetje te triggerhappy rond na de laatste aanslagen, dus daar zal het nog wel even kalm blijven, voor de Duitsers was dit compleet nieuw, die hebben even een harde realitycheck gekregen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:15 schreef Charleville het volgende:
Misschien een verkeerde constatering, maar in Frankrijk, woont letterlijk een hele kolonie uit Marokko en Algerije.. Veel meer Algerijnen dan Duitsland, e.d, en in Frankrijk is het in een van de weinige landen wel rustig gebleven betreft aanrandingen.
Ik heb het idee dat het vooral onrustig is geweest in landen waar veel vluchtelingen zijn, (Zweden Finland, Duitsland e.d).
Maar hoe dan ook, dit gaat niet goed aflopen.
Volgend jaar komen er weer miljoenen met de boot richting Griekenland opweg naar West Europa, en ook deze aanrand generatie zal ook aan hun kinderen vertellen dat westerse vrouwen niets zijn e.d.... Dus we blijven met minachting/wreedheden richting ons te maken hebben.
Valt me trouwens ook op dat ondanks er grote groepen Turken in Duitsland wonen, hun er totaal niet bij betrokken waren, zijn die toch een stuk beter dan die arabieren
Daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Frankrijk lopen de autoriteiten nog wel even een beetje te triggerhappy rond na de laatste aanslagen, dus daar zal het nog wel even kalm blijven, voor de Duitsers was dit compleet nieuw, die hebben even een harde realitycheck gekregen.
Je bent zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem, met het 'bijstellen van je beeld van Arabieren' en 'Syriërs zijn net zo erg'.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef Charleville het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in!
Ik ben ook erg geschokt, ik heb een tijd bij mijn vader gewoond in Dubai, en de Emiratis kijken totaal niet om naar westerse vrouwen, daar zijn het juist de gastarbeiders uit India, die met hun werkkleding over het strand gaan lopen in grote groepen, om naar westerse vrouwen te kijken die in hun badkleding liggen te zonnen.
En juist de Emiraten die hier op letten, zo had ik eigenlijk een beeld gecreëerd dat Arabieren juist niet zo waren, en het juist Egyptenaren e.d waren die zo vies zijn, maar nu blijkt dat Syriërs net zo erg zijn, moet ik m'n beeld over arabieren ernstig bijstellen.
en het zijn altijd de zogenaamde antifascisten die rellen veroorzakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rellen in Potsdam nu...
http://www.nu.nl/buitenla(...)gida-in-potsdam.html
Edit: Rellen tussen peigida en tegendemonstranten.
Filmpje doet het nietquote:
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.quote:Van der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten
telegraaf.nl
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.
,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''
Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
Bij de EO was dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 05:33 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.
Als ik een vrouw was zou ik met koningsdag zorgen dat ik voor het donker thuis ben. Maar als er in de rest van Nederland vrouwen aangerand worden geeft dat niet. Blijven toch rare jongens die Amsterdammers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 05:33 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Welterusten, meneer de burgemeester. Kijk maar lekker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |