abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159045034
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef Xa1pt het volgende:
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.
Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159045087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.
pi_159045144
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.
Potjandorie, je hebt me overtuigd :') (owww nu begin ik toch weer te twijfelen of het wel kan).. :Y
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159045172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Potjandorie, je hebt me overtuigd :')
Ik heb niet de behoefte jou te overtuigen hoor. Maar als je alleen eventuele natuurkundige bezwaren oppert dan zegt dat wel genoeg.
pi_159045427
Australië heeft het goed bekeken _O_
pi_159045588
pi_159045705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef Harmankardon het volgende:
Australië heeft het goed bekeken _O_
Die betalen Papoea-Nieuw-Guinea ervoor om daar de asielzoekers heen te sturen, i.i.g. zolang hun verblijfsvergunning niet aangenomen is.

Kunnen wij natuurlijk ook doen. Curacao ofzo gewoon een dikke smak geld geven in ruil voor dat we daar een mega-AZC neerzetten. Is ook nog eens goed voor de werkgelegenheid daar. ;)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:50:26 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159045838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.

Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:54:48 #159
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159045935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Igen het volgende:
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland :r

Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
censuur :O
pi_159046101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland :r

Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
Idd, dat is wel krom. Want bescherming van de lichamelijke integriteit is óók een mensenrecht, dat de overheid hier dus op grote schaal niet heeft kunnen waarborgen.

Zal ik Amnesty International eens om hun mening hierover vragen? >:)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 18:02:14 ]
pi_159046232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?

[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]

Zoek de religieuze fanaten.
Je mag ook niet moorden van allah

Oja, wel religieuze fanatics.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:09:06 #162
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159046325
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
Fade to Black
pi_159046328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja wat let kansarme asielzoekers om zich volledig uit te leven? Ze hebben niets te verliezen, dus #YOLO!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:15:55 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_159046520
quote:
:')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_159046575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijven
pi_159046636
quote:
50,000 erbij. Plus wat bonusasielzoekers en heel veel gezinshereniging.

Misschien wel meer als Duitsland strenger gaat worden.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:20:27 #167
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_159046660
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.html

Gerd Müller (nee, niet de voormalig doelpuntenmachine), Duits minister van Economische Coöperatie en Ontwikkeling stelt dat er tot op heden slechts 10% van de vluchtelingen Europa binnen is gekomen. Zijn verwachting is dat er nog 8-10 miljoen mensen bij willen/zullen komen. Hij is van mening dat het Schengen verdrag in feite al kapot is (je meent het).

Het wordt donker in Europa.
Ook de waarheid is een wapen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:22:46 #168
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159046714
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijven
Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest is om zich met grote getale in Europa te vestigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Achterhoker op 12-01-2016 18:45:47 ]
Fade to Black
pi_159047097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:20 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.html

Gerd Müller (nee, niet de voormalig doelpuntenmachine), Duits minister van Economische Coöperatie en Ontwikkeling stelt dat er tot op heden slechts 10% van de vluchtelingen Europa binnen is gekomen. Zijn verwachting is dat er nog 8-10 miljoen mensen bij willen/zullen komen. Hij is van mening dat het Schengen verdrag in feite al kapot is (je meent het).

Het wordt donker in Europa.
*O* Feestje! -O-

8 - 10 miljoen overwegend jongemannen die, als je ze allemaal een geweer in de klauwen zou drukken, de IS met het allergrootste gemak HE-LE-MAAL naar de tyfus zou kunnen blaffen! :X
Maar nee; hup, allemaal naar Europa toe! :X
pi_159047117
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest om zich met grote getale in Europa te vestigen.
"Ja maar criminaliteit komt al langer voor in Europa hoor, dat heeft NIETS met vluchtelingen te maken!" :')
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:48:51 #171
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_159047352
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* Feestje! -O-

8 - 10 miljoen overwegend jongemannen die, als je ze allemaal een geweer in de klauwen zou drukken, de IS met het allergrootste gemak HE-LE-MAAL naar de tyfus zou kunnen blaffen! :X
Maar nee; hup, allemaal naar Europa toe! :X
Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en andere Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar. Kennelijk kun je je eigen vrouw en kinderen achterlaten in een oorlogsgebied. :s)

De Europese burgers worden gewoon bedonderd waar ze bij staan door een bovenklasse die de touwtjes in handen heeft en als eerste het zinkende schip verlaat mocht de situatie definitief escaleren.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_159047388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar.

De Europese burgers worden gewoon bedonderd waar ze bij staan door een bovenklasse die de touwtjes in handen heeft en als eerste het zinkende schip verlaat mocht de situatie definitief escaleren.
Klopt ook weer helemaal; er zitten ook ladingen arme zielige Marokkanen tussen en andere mensen uit veilige landen die hier hun geluk willen uitproberen, en die in het ergste geval een mooie oprotpremie meekrijgen.

En @ vrouwen en kinderen achterlaten; sommigen schijnen die in kampen in o.a. Turkije achter te laten. En tja, we hebben allemaal wel berichten gelezen over wat er met alleenstaande vrouwen en kinderen gebeuren op dat soort plekken. :X
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:57:04 #173
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159047601
quote:
Meer dan in 2015.
Graag op anoniem
pi_159047800
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Meer dan in 2015.
Dat lijkt me wel een heel erg veilige voorspelling, ja.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:05:25 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159047858
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')