Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef Xa1pt het volgende:
Dat mag je denken, maar in veel gevallen gaat het om mensen die niet uitgezet kunnen worden.
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, fysiek niet? Ik zie geen natuurkundige bezwaren om een criminele vluchteling te verplaatsen. Of bedoel je volgens allerlei internationale afspraken niet? Dat lijkt me helemaal geen belemmering, waar een wil is, is een weg.
Potjandorie, je hebt me overtuigdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
Tja, echt realistisch is het niet, maar ieder z'n dromen natuurlijk.
Ik heb niet de behoefte jou te overtuigen hoor. Maar als je alleen eventuele natuurkundige bezwaren oppert dan zegt dat wel genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Potjandorie, je hebt me overtuigd![]()
Die betalen Papoea-Nieuw-Guinea ervoor om daar de asielzoekers heen te sturen, i.i.g. zolang hun verblijfsvergunning niet aangenomen is.quote:
Mijn punt is, Merkel doet stoere uitspraken waarvan ze weet dat het onzin is. Ze is dus niet van plan echt wat te doen, ze wil slechts de bevolking de indruk geven dat men er wat aan gaan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan stop je ze hier maar in een niemandsland ofzo.
Het kan niet zo zijn dat iemand uit een veilig land hier een verblijfsvergunning moet krijgen omdat het eigen land z'n eigen burgers niet binnenlaat. Dat is de wereld op z'n kop, dan is het einde zoek.
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitslandquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:40 schreef Igen het volgende:
Mede n.a.v. wat in Keulen is gebeurd, heeft de Duitse regering besloten dat criminele buitenlanders voortaan sneller uitgezet kunnen worden. Bij o.a. gewelds- en seksuele misdrijven is voortaan elke veroordeling tot een gevangenisstraf genoeg om een uitzetting te kunnen overwegen. Bij een straf van minimaal een jaar (ook voorwaardelijk) wordt een uitzetting zo goed als zeker, nu ligt die grens nog bij gevangenisstraffen van twee jaar.
Idd, dat is wel krom. Want bescherming van de lichamelijke integriteit is óók een mensenrecht, dat de overheid hier dus op grote schaal niet heeft kunnen waarborgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland
Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
Je mag ook niet moorden van allahquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als jij een meute dronken gastjes vrouwen ziet lastig vallen, denk je dan meteen: zo, dat zijn religieuze typjes?
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Zoek de religieuze fanaten.
Ja wat let kansarme asielzoekers om zich volledig uit te leven? Ze hebben niets te verliezen, dus #YOLO!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
M.a.w. de miljoenen illegaal binnenstappende uitkeringszoekers moeten allemaal eerst een zwaar misdrijf plegen en daarvoor gepakt worden, voordat ze worden uitgezet? Ik voorzie nog heel erg veel verkrachtingen in Duitsland
Wanneer gaat de overheid z'n eigen bevolking eens beschermen? Het is simpelweg een feit dat het binnenlaten van Afrikanen leidt tot verkrachtingen onder de eigen bevolking. Die lui niet binnenlaten voorkomt verkrachtingen.
Waarom hoor je daar geen mensenrechtenclub over? Afrikanen mogen verkrachten, uitzetten is zielig? Wat is er met Europa aan de hand dat we onszelf zo kapot maken?
quote:
per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
50,000 erbij. Plus wat bonusasielzoekers en heel veel gezinshereniging.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Wat staat er dit jaar eigenlijk nog te wachten aan asielzoekers? Blijft dat gelijk of wat zijn de voorspellingen?
http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest is om zich met grote getale in Europa te vestigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
per man die binnen is komen er 4 na reizen en de stroom verder lijkt gelijk te blijven
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:20 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)lion-people-way.html
Gerd Müller (nee, niet de voormalig doelpuntenmachine), Duits minister van Economische Coöperatie en Ontwikkeling stelt dat er tot op heden slechts 10% van de vluchtelingen Europa binnen is gekomen. Zijn verwachting is dat er nog 8-10 miljoen mensen bij willen/zullen komen. Hij is van mening dat het Schengen verdrag in feite al kapot is (je meent het).
Het wordt donker in Europa.
"Ja maar criminaliteit komt al langer voor in Europa hoor, dat heeft NIETS met vluchtelingen te maken!"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Het meest enge is nog dat het voor terroristische organisaties nog nooit zo makkelijk geweest om zich met grote getale in Europa te vestigen.
Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en andere Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar. Kennelijk kun je je eigen vrouw en kinderen achterlaten in een oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Feestje!
8 - 10 miljoen overwegend jongemannen die, als je ze allemaal een geweer in de klauwen zou drukken, de IS met het allergrootste gemak HE-LE-MAAL naar de tyfus zou kunnen blaffen!
Maar nee; hup, allemaal naar Europa toe!
Klopt ook weer helemaal; er zitten ook ladingen arme zielige Marokkanen tussen en andere mensen uit veilige landen die hier hun geluk willen uitproberen, en die in het ergste geval een mooie oprotpremie meekrijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je hebt in principe helemaal gelijk. Ware het niet dat er volgens de laatste officiële telling slechts 38% van de vluchtelingen uit Syrië komt (veel Afrikanen en Aziaten wagen nu ook de gok). Het merendeel daarvan bestaat uit gezonde mannen tussen de 18 en 40 jaar.
De Europese burgers worden gewoon bedonderd waar ze bij staan door een bovenklasse die de touwtjes in handen heeft en als eerste het zinkende schip verlaat mocht de situatie definitief escaleren.
Meer dan in 2015.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |