Tot op zekere hoogte volg ik je verhaal wel. Ik plaats in dit geval echter wel kanttekeningen. In het geval van open grenzen in het verleden lag het accent echt op arbeidsmigratie. De werkgevers droegen de lusten van het goedkope personeel, de lasten worden verspreid over de gehele bevolking.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Goed punt. Dat hele frontex verhaal moet beter en desnoods de griekse politie overrulen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Als links wakker wordt dan gaan ze zich afvragen waarom die massa-immigratie van rechts komt, waarom Verhofstadt welkom stond te juichen, wie de vluchtelingenstroom heeft veroorzaakt, en hoe het kan dat de opvang in de regio door de EU is verneukt. Zover zijn ze nog lang niet, ze dromen gewoon wat minder lekker door.
Gewoon doen. Succesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef KingRadler het volgende:
kunnen wij als burger het Europees parlement afzetten als we allemaal naar Brussel gaan.
of hebben wij die macht niet.
Als je inderdaad in links en rechts praat ben ik het wel met je eens. Maar net als het een verkeerde inschatting is van links zal rechts hem net zo goed op hun neus krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus, en als je het zo stelt ben ik het zelfs met je eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ik zou overigens de definitie wat willen verbreden. We hebben in het algemeen een probleem met het gedrag van mannen met arabisch/islamitisch culturele achtergrond.
Niet kunnen voorstellen is toch wel een rode draad...quote:Zijlstra: "Ik kan me niet voorstellen dat je als vluchteling net uit Syrië binnenkomt, je meteen in Keulen op een nieuwjaarsbijeenkomst dit gedrag gaat vertonen."
Door de Vara ook nog. Doen ze toch goed, die rooie rakkers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even groot was dan die van de allochtone bevolking. Open uw ogen:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352003
Rond 9:30, weer een linkse 'leugen' ontkracht.
Ik ben er van geschrokken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de Vara ook nog. Doen ze toch goed, die rooie rakkers.
1 op de 30???quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen hier die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even vaak voor kwam dan bij de allochtone bevolking. Open uw ogen:
Reuze interessantquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Aantal mensen hier die beweerden dat zedendelicten door de autochtone bevolking even vaak voor kwam dan bij de allochtone bevolking. Open uw ogen:
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik ben er van geschrokken eerlijk gezegd.
Ook wel mooi om te zien dat de linkse media niet per sé links hoeft te zijn omdat ze er 100% in geloven, maar dat ze het doen om tegenwicht te geven aan rechts.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.
Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die cijfers zijn inderdaad krankzinnig. Maar, vind het opmerkelijk dat uitgerekend DWDD, die toch onderdeel is van de "policor staatsmedia" dit op deze manier naar buiten brengt. Laten we hopen dat het wat verandert in de manier waarop journalisten te werk gaan. Goed werk van de Vara in elk geval.
Bij 1vandaag hadden ze het onderwerp politiek correct ook al aangestipt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant op
"Het echt schokkende gegeven"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Achterhoker het volgende:
Gematigd links Nederland wordt ook wakker....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Echt heel goed. Ik denk dat ze er inmiddels wel achter zijn dat het hun geloofwaardigheid niet ten goede komt om dit soort misstanden nog langer te bagatelliseren of te negeren. Daar zijn de feiten te overduidelijk voor. En dan gaat het des te meer opvallen dat men zich gedraagt, zoals men zich daar bij DWDD grotendeels gedraagt. Beter benoemen ze het dus... gaat de goede kant op
1 op de 30 tot 1 op de 20 zei hij toch? Zal wel er wel aan liggen om welke groep allochtonen het gaat.quote:
Hier, ga maar eens kijken hoe Pim Fortuyn reageerde op 9/11:quote:
Niet alleen die!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar zou én geitewollensokken-links Nederland én dom-rechts Nederland nog veel van kunnen leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |