Ik dacht al dat jullie daar waren blijven hangenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:45 schreef fietsie het volgende:
Waarop ik dus gewoon gezellig zat te F5en in het oude topic.
quote:
Herenquote:
Tijd om de port weg te zetten jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:45 schreef fietsie het volgende:
Waarop ik dus gewoon gezellig zat te F5en in het oude topic.
Haiquote:
Fles!quote:
En geen rugklachten omdat ze maar 30 jaar oud werden of zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te kijken naar een bakkers programma over bakkerijen in Engeland in de Victoriaanse tijd.
Biergist, handgemengd, zwaar brood.
Huidige bakkers kunnen de zakken meel die toen gebruikt werden niet eens tillen, laat staan de bakkerij in dragen
Ventje van 14 sjouwde die zakken. Maar mensen hadden toen 6800 kcal nodig op een gemiddelde dag (!)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En geen rugklachten omdat ze maar 30 jaar oud werden of zo
Nee, doe maar wijnquote:
voor je 30e kan je geen rugklachten hebben ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En geen rugklachten omdat ze maar 30 jaar oud werden of zo
Fles, hoe is het met u?quote:
Scones!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:21 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen ook aan het uitzoeken hoe je scones maakt en aan het schrijven.
Je kelder schiet al lekker op he?quote:
Eigenlijk was het meer andersom; er stond nog een ongebruikt potje clotted cream, gekocht voor kerst. En ik kon niets verzinnen wat er bij kon anders dan sconesquote:
Tuulk wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
voor je 30e kan je geen rugklachten hebben ?
het vordert, maar niet te snel hoor. vandaag ook maar weer iets van 3 uurtjes wat kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kelder schiet al lekker op he?
ik vermoed eerder juist het tegendeel. veel handarbeid en geen arbo wetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk wel.
Maar ik denk dat rugklachten in de 17e eeuwse samenleving een marginaal probleem was.
Omg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk was het meer andersom; er stond nog een ongebruikt potje clotted cream, gekocht voor kerst. En ik kon niets verzinnen wat er bij kon anders dan scones
Tof toch? En je hoeft niet alles zelf te doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
het vordert, maar niet te snel hoor. vandaag ook maar weer iets van 3 uurtjes wat kunnen doen.
Maar de profi's gaan idd wat harder
nee, idd dat scheelt. al had ik graag meer zelf gedaan. had veel geld gescheeld. maar is prima zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg!![]()
Mogen we komen high teaen?
![]()
[..]
Tof toch? En je hoeft niet alles zelf te doen
Ja, maar je werkt ook enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee, idd dat scheelt. al had ik graag meer zelf gedaan. had veel geld gescheeld. maar is prima zo
*gooit er een m&m inquote:
Scones zijn volgens mij best lastigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nog nooit scones gemaakt.... dus de verwachtingen zijn niet hoog.
Ik moest serieus nadenken over wat er stondquote:
Snel, de heimlich!quote:
Wat heb jij met m&m's gooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je werkt ook enzoDus jij bent ook belangrijk
[..]
*gooit er een m&m in
[..]
Scones zijn volgens mij best lastigMaar toch denk ik dat jij dat prima kunt
![]()
Koenquote:
Die vindt spezza lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb jij met m&m's gooien?
[..]
Koen
Het gaat alweerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken over wat er stond![]()
[..]
Snel, de heimlich!Niet stikken hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je werkt ook enzoDus jij bent ook belangrijk
klopt, ik kreeg een hele zak naar mijn kop.quote:
Is dat in jouw geval geen doodsverwensing?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
klopt, ik kreeg een hele zak naar mijn kop.
in 1x?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Haiquote:
Ja, jij bent meer van de SM toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
* crv Schuift Koen een stevige borrel toequote:
Zeg, TT's van Trev zijn niet stomquote:
ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat in jouw geval geen doodsverwensing?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik vind hem stom. maar ik ben ook een beetje chagrijnig
Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef crv het volgende:
Niet chago zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
fixedquote:
Dus niet mijn schuldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg, TT's van Trev zijn niet stom![]()
En ik denk na over het knutselvouwproject hoorKan ik ook kleurtjes kiezen?
Ik geef je groot gelijkquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg, TT's van Trev zijn niet stom![]()
En ik denk na over het knutselvouwproject hoorKan ik ook kleurtjes kiezen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet chago zijnWil je opvrolijk plaatjes van corkies?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Was/is het leuk vandaag? Je ging op stap toch?
[..]
Ja, jij bent meer van de SM toch?Daarom ook die kelder?
Of mocht ik dat hier niet vertellen
![]()
Van de wijn van gister?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
too latequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent meer van de SM toch?Daarom ook die kelder?
Of mocht ik dat hier niet vertellen
![]()
nee, ik moet nog van alles doen waar ik geen zin in heb waardoor het een bende is in de woonkamer maar daar is nu ff niets aan te doen.quote:
Owwwww dacht dat je een paar flessen had weggewerktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, het is niet altijd feest. Al is er nog wel van die wijn over.
Je hebt je tanden gepoetst tot ze blinken?quote:
Niet iemand anders die dat kan opruimen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, ik moet nog van alles doen waar ik geen zin in heb waardoor het een bende is in de woonkamer maar daar is nu ff niets aan te doen.
Je hebt een glimlachquote:
mijn fles is alweer bijna leegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, het is niet altijd feest. Al is er nog wel van die wijn over.
nee helemaal nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww dacht dat je een paar flessen had weggewerkt
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt je tanden gepoetst tot ze blinken?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat kleurtjes liggen, maar standaard zijn ze wit en heel goed te verven met spuitverf. Persoonlijk vind ik het witte papier veel mooier, is gladder en daardoor lijkt het -als je het in elkaar hebt- niet meer op papier.
ziet er wat chiquer uit ofzo
Corgies, van die snoezige hondjesquote:
closequote:
Tofquote:
oh de ster heb ik offline gehaald, maar die kan ik je wel ff mailen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is ook wel weer zo
Ik ga nog even twijfelen
Misschien ga ik eerst die ster proberen
[..]
Corgies, van die snoezige hondjes
[ afbeelding ]
Joey heeft ook een corgievriendje, maar vindt ze eigenlijk een beetje mismaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even twijfelen
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dan meer van Dogequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even twijfelen
[..]
[ afbeelding ]
je bent niets gewend ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee helemaal niet
Maar die wijn viel zo ongelooflijk zwaar.. ik weet ook niet hoe dat kwam
Ik maak het goedquote:
Laat het je wel weten danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
oh de ster heb ik offline gehaald, maar die kan ik je wel ff mailen.
En daarom zo leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Joey heeft ook een corgievriendje, maar vindt ze eigenlijk een beetje mismaakt
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het goed![]()
[..]
Laat het je wel weten dan
[..]
En daarom zo leukIk houd van mismaakt enzo
quote:
Het gaat om een gevouwen sterquote:
die ster is gratis (die 30 cent moest omdat ik anders verlies draaidequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het goed![]()
[..]
Laat het je wel weten dan
[..]
En daarom zo leukIk houd van mismaakt enzo
with a little help of a friend...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mocht geld uitgeven aan jezelf?
Je bedoelt de ster van saaisaai?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat om een gevouwen ster
Ik zie hetquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
die ster is gratis (die 30 cent moest omdat ik anders verlies draaide) dus laat maar weten. Kun je oefenen.
het ging over mijn sterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat om een gevouwen ster
Edit: OhHet is het profiel van crv waar je het over hebt
![]()
waarom edit je hem danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind jou sterretje niet zo interessant hoor
Ja, zie de edtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt de ster van saaisaai?
(Sorry SaiSai)
quote:
Jupquote:
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:14 schreef fietsie het volgende:
Scone deeg staat inmiddels te rusten in de koele kast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Zolang die maar voorbij gaat en niet aan komtquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:28 schreef crv het volgende:
Vanmiddag was het zo ongelooflijk mooi hier tijdens het wandelen met zkh... heb ze ook al op fb gezet, maar voor degene die dat niet zien.Ziet er zeker mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe jij hier klein beetje in de buurt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Groeten uit het immer gezellige Lochem!
hoe kom je daar nu verzeild ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Groeten uit het immer gezellige Lochem!
mobielquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen quote alert aan staan?
Ik beken dat dat er bij is ingeschoten laatste tijdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens R49 luisteren?
Maar nu ben je wakkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik beken dat dat er bij is ingeschoten laatste tijd
Sowieso laatste week vaak vroeg slapen
de ouderdom slaat toequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik beken dat dat er bij is ingeschoten laatste tijd
Sowieso laatste week vaak vroeg slapen
Bowlen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe jij hier klein beetje in de buurt?
en daarvoor rijd je dat takke-eind naar het eind van de wereldquote:
Omdat mijn voetbalteam hier het trainingskamp heeft dit weekend.quote:
Op die fiets, waarom gaat nu ineens iedereen naar lochem?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat mijn voetbalteam hier het trainingskamp heeft dit weekend.
Dus even op en neer vanavond.
Kunsttranen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef Vijzel het volgende:
Weer thuis.Was gezellig, maar ik ga morgen toch maar even op zoek naar kunsttranen..
Hey Esquote:
Vijzelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef Vijzel het volgende:
Weer thuis.Was gezellig, maar ik ga morgen toch maar even op zoek naar kunsttranen..
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef Vijzel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Droge kijkers eraan overgehouden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef Vijzel het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:57 schreef fietsie het volgende:
Ff scones in elkaar gedraaid voor de hobbydames-aan-de-theeleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:57 schreef fietsie het volgende:
Ff scones in elkaar gedraaid voor de hobbydames-aan-de-theeLaat bezoek nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knuffquote:
Daarom ook een hapje want ze zijn al sinds 18:45 bezig. Het-moet-af werd er steeds geroepenquote:
al een weekje moe, hoesterig en keelpijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
knuffWat is er loos dan Koen?
Met aardbeienjam en die clotted cream?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom ook een hapje want ze zijn al sinds 18:45 bezig. Het-moet-af werd er steeds geroepen
Bahquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een weekje moe, hoesterig en keelpijn.
Abrikozenjam er bij is ook lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Met aardbeienjam en die clotted cream?
papieren overgang, verder niks anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BahIrritant... En ging jij ook niet van opdrachtgever wisselen ofzo?
cranberry-aardbeienjam en clotted cream ja, de jam zelfgemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Met aardbeienjam en die clotted cream?
Ah ja, ok dan zei ik nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
papieren overgang, verder niks anders.
Mjumquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
cranberry-aardbeienjam en clotted cream ja, de jam zelfgemaakt
Slaap lekkerquote:
monty pythonquote:
life of Brian, history of the world, allemaal topquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar een keertje een marathon meet doen
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
jammer dat je niet kon blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur terug rijden...
Zo ver is Lochem helemaal nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur terug rijden...
Dat zeker, je weet wel dat het wel van verschillende makers isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
life of Brian, history of the world, allemaal top
Wel naar Den Haag ongeveer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ver is Lochem helemaal niet
Tenzij je omrijd
[..]
Dat zeker, je weet wel dat het wel van verschillende makers is
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
Moe.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
Das toch meestal zo als je als vrouw kinderen hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa, niet eens heel slechtquote:
Ja, zaterdagavond is molavond. Lekker voor de buis en later op speciaal widm-forum napratenquote:
Ik gok dat ze de dingen die ze niet wilde doen is gaan doenquote:
Lekker toch!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, niet eens heel slechtDruk op werk en zo, binnenkort functioneringsgesprek. Maar eerst Nieuwjaarsrondje met de treinboys
Ik verzorg al sinds jaar en dag het excursiegidsje daarvoor, dus daar ben ik nu druk mee
Marcquote:
Jummiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ben ik vlammetjes aan het bakken
Hoe komt dat?quote:
Ga je delen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ben ik vlammetjes aan het bakken
welkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Vijzel het volgende:
Ik zit in het userfoto's-topic te kijken en herken iemand.
Maar weet niet waarvan.![]()
Hier dus: US / Userfoto's #352 Verschut.
Welke post dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Vijzel het volgende:
Ik zit in het userfoto's-topic te kijken en herken iemand.
Maar weet niet waarvan.![]()
Hier dus: US / Userfoto's #352 Verschut.
Sauerland. Dortmund, Hagen, Siegen, Köln.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de dingen die ze niet wilde doen is gaan doen![]()
[..]
Lekker toch!En tof, waar gaan jullie dan heen?
Gezellig feestjevieren met vrouwen op het stationsplein?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sauerland. Dortmund, Hagen, Siegen, Köln.
Tevens ook gelijk foto's maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt een oogje op Fylax?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Iemand uit de OP.
Maar ik pieker nog even verder voor ik zeg wie.
Tofquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou zeg... Ik zat gewoon te zwijmelen van Skaai da's toch geen verrassing?quote:
Je zit mij voor pedofiel uit te maken, lutser.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nou zeg... Ik zat gewoon te zwijmelen van Skaai da's toch geen verrassing?
Ja beetje kutjes voelen he, zo veel kansen krijg ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig feestjevieren met vrouwen op het stationsplein?
Ik ken er best wel een aantal uit een andere SCquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Iemand uit de OP.
Maar ik pieker nog even verder voor ik zeg wie.
Clierf in 2015quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om een indruk te geven van de boekjes die ik daarvoor maak:
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
Het jubileumboekje van 2015
Veel plezierDie van 2016 komt na afloop van het rondje.
Huh? Is die geen 18+ dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:39 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je zit mij voor pedofiel uit te maken, lutser.
Zijn we ook langs gekomen ja. Was lustrum, dus we zijn toen wat harder gegaan. 2 dagen ipv 1, 5 landen ipv 2. Super dik vet boekje ook echt via een drukker laten doen en allesquote:
Dit jaar maar 1 dag dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we ook langs gekomen ja. Was lustrum, dus we zijn toen wat harder gegaan. 2 dagen ipv 1, 5 landen ipv 2. Super dik vet boekje ook echt via een drukker laten doen en allesMaar dit jaar doen we weer normaal, soort van
Jeetje Fles, wat een werk!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om een indruk te geven van de boekjes die ik daarvoor maak:
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
Het jubileumboekje van 2015
Veel plezierDie van 2016 komt na afloop van het rondje.
Jij ook nog de beste wensenquote:
Trustenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje Fles, wat een werk!
[..]
Jij ook nog de beste wensen
Ik ga tukken, slaap lekker allemaal
Het vuurwerk begint hier netquote:
Ow, gezellig hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje Fles, wat een werk!
[..]
Jij ook nog de beste wensen
Ik ga tukken, slaap lekker allemaal
Ja dat welquote:
ja, volgende weekquote:
En dag op stap met de standaard fok-zolderkamerautisten bedoel je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, volgende weekWeer een dag vol treinen, bijdehante opmerkingen, sociaal gehandicapt gebetweter, dat soort dingen
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dag op stap met de standaard fok-zolderkamerautisten bedoel je?
Gaan er nog wel verantwoordelijk begeleiders mee?
logischquote:Op zondag 10 januari 2016 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook weer, dit lost mijn verveling niet op
Tip: Probeer wakker te blijven.quote:
Radio49.nlquote:
ik ben ook hopeloos in in slaap vallenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tip: Probeer wakker te blijven.
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die expres proberen wakker te blijven binnen 5 minuten in slaap vallen.
Ik heb het toen ook getest, want ik ben een beroerde in slaapvaller.. en hielp echt...
Irritant is dat he? Ik bedoel, hebben die mensen niks om over na te denken ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben ook hopeloos in in slaap vallen
Mijn vriend daarentegen is een kip. Hij slaapt serieus binnen 2 minuten.
blijkbaar niet!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Ik bedoel, hebben die mensen niks om over na te denken ofzo?
Ik heb een goeie suggestie voor jequote:Op zondag 10 januari 2016 00:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Radio49.nl
Waar ik nu liedjes draai
Kwam voort uit FoK! Radio...
En dat is?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een goeie suggestie voor je
Ik zat mobiel, en ook nog eens tv te kijken met Mevr Koen. En Radio49 zonder meeluisteren vind ik minderquote:Op zondag 10 januari 2016 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg Koeneman... nu zit je hier nog de hele tijd... Kon je ook in R49 komen kijken he?
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel, en ook nog eens tv te kijken met Mevr Koen. En Radio49 zonder meeluisteren vind ik minder
Verschilt per show en per DJ.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef Saisai het volgende:
Ik ga nu geen radio luisteren, ik lig op bed. Maar wordt er ook wel eens wat gezegd of gepraat?
Ja hoor, is een erg gezellig topic ookquote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef Saisai het volgende:
Ik ga nu geen radio luisteren, ik lig op bed. Maar wordt er ook wel eens wat gezegd of gepraat?
met welk onderwerp bijvoorbeeld?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verschilt per show en per DJ.
Ikzelf ben bezig met het voorbereiden van een wekelijkse show die echt interactief is.
Droge lucht waarschijnlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 01:02 schreef Saisai het volgende:
Ik had zonet ineens een bloedneus zonder dat ik aan mn neus zat
Hoe bedoel je? Als in een soort praatprogramma?quote:
werd in het verleden vaker gedaan, ook raad je plaatje etcquote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als in een soort praatprogramma?
Maar bij mij zou het zijn met iets van een kwis ofzo en dat soort dingen. Zodat het topic niet stilvalt enzo.
ja, dat is slimquote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als in een soort praatprogramma?
Maar bij mij zou het zijn met iets van een kwis ofzo en dat soort dingen. Zodat het topic niet stilvalt enzo.
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd in het verleden vaker gedaan, ook raad je plaatje etc
Succes! Ik ga ook slapen!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, dat is slim
Ik ga nu proberen 5 min niet in slaap te vallen. Ik laat je weten of het gewerkt heeft
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar daarom wil ik dus een wekelijkse show gaan doen. Ook omdat een gevulde agenda meer luisteraars trekt.
Zwolle en Lochem. Eten en bowlen met de voetbal.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jeej!! Waar ben je geweest? Leuk uitje?
ahh leuk!!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwolle en Lochem. Eten en bowlen met de voetbal.
ahh ok op 1 ding na leuk!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
prima hoor, beetje zuipen, beetje blowen, beetje gamen, beetje fokken, prima avondje
tot je door een gebruiker afgerost word.. ben net van mn eigen feestje ervoor weggegaan.. hoef ik niet bij te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
een echte Hollander blowed minstens werkelijk
das nooit leuk maar ik wordt niet agressief hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 02:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tot je door een gebruiker afgerost word.. ben net van mn eigen feestje ervoor weggegaan.. hoef ik niet bij te zijn.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 10 januari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
das nooit leuk maar ik wordt niet agressief hoor
alcohol is ook drugsquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik haat drugs gewoon. En daarmee basta
je kunt zeggen wat je wilt ik verander niet van gedachtenquote:
das een feit, doosquote:Op zondag 10 januari 2016 02:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wilt ik verander niet van gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |