het vordert, maar niet te snel hoor. vandaag ook maar weer iets van 3 uurtjes wat kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kelder schiet al lekker op he?
ik vermoed eerder juist het tegendeel. veel handarbeid en geen arbo wetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk wel.
Maar ik denk dat rugklachten in de 17e eeuwse samenleving een marginaal probleem was.
Omg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk was het meer andersom; er stond nog een ongebruikt potje clotted cream, gekocht voor kerst. En ik kon niets verzinnen wat er bij kon anders dan scones
Tof toch? En je hoeft niet alles zelf te doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
het vordert, maar niet te snel hoor. vandaag ook maar weer iets van 3 uurtjes wat kunnen doen.
Maar de profi's gaan idd wat harder
nee, idd dat scheelt. al had ik graag meer zelf gedaan. had veel geld gescheeld. maar is prima zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg!![]()
Mogen we komen high teaen?
![]()
[..]
Tof toch? En je hoeft niet alles zelf te doen
Ja, maar je werkt ook enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee, idd dat scheelt. al had ik graag meer zelf gedaan. had veel geld gescheeld. maar is prima zo
*gooit er een m&m inquote:
Scones zijn volgens mij best lastigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nog nooit scones gemaakt.... dus de verwachtingen zijn niet hoog.
Ik moest serieus nadenken over wat er stondquote:
Snel, de heimlich!quote:
Wat heb jij met m&m's gooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je werkt ook enzoDus jij bent ook belangrijk
[..]
*gooit er een m&m in
[..]
Scones zijn volgens mij best lastigMaar toch denk ik dat jij dat prima kunt
![]()
Koenquote:
Die vindt spezza lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb jij met m&m's gooien?
[..]
Koen
Het gaat alweerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken over wat er stond![]()
[..]
Snel, de heimlich!Niet stikken hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je werkt ook enzoDus jij bent ook belangrijk
klopt, ik kreeg een hele zak naar mijn kop.quote:
Is dat in jouw geval geen doodsverwensing?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
klopt, ik kreeg een hele zak naar mijn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |