quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:57 schreef fietsie het volgende:
Ff scones in elkaar gedraaid voor de hobbydames-aan-de-theeLaat bezoek nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knuffquote:
Daarom ook een hapje want ze zijn al sinds 18:45 bezig. Het-moet-af werd er steeds geroepenquote:
al een weekje moe, hoesterig en keelpijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
knuffWat is er loos dan Koen?
Met aardbeienjam en die clotted cream?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom ook een hapje want ze zijn al sinds 18:45 bezig. Het-moet-af werd er steeds geroepen
Bahquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een weekje moe, hoesterig en keelpijn.
Abrikozenjam er bij is ook lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Met aardbeienjam en die clotted cream?
papieren overgang, verder niks anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BahIrritant... En ging jij ook niet van opdrachtgever wisselen ofzo?
cranberry-aardbeienjam en clotted cream ja, de jam zelfgemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Met aardbeienjam en die clotted cream?
Ah ja, ok dan zei ik nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
papieren overgang, verder niks anders.
Mjumquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
cranberry-aardbeienjam en clotted cream ja, de jam zelfgemaakt
Slaap lekkerquote:
monty pythonquote:
life of Brian, history of the world, allemaal topquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar een keertje een marathon meet doen
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
jammer dat je niet kon blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur terug rijden...
Zo ver is Lochem helemaal nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur terug rijden...
Dat zeker, je weet wel dat het wel van verschillende makers isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
life of Brian, history of the world, allemaal top
Wel naar Den Haag ongeveer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ver is Lochem helemaal niet
Tenzij je omrijd
[..]
Dat zeker, je weet wel dat het wel van verschillende makers is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |