quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:57 schreef fietsie het volgende:
Ff scones in elkaar gedraaid voor de hobbydames-aan-de-theeLaat bezoek nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knuffquote:
Daarom ook een hapje want ze zijn al sinds 18:45 bezig. Het-moet-af werd er steeds geroepenquote:
al een weekje moe, hoesterig en keelpijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
knuffWat is er loos dan Koen?
Met aardbeienjam en die clotted cream?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom ook een hapje want ze zijn al sinds 18:45 bezig. Het-moet-af werd er steeds geroepen
Bahquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een weekje moe, hoesterig en keelpijn.
Abrikozenjam er bij is ook lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Met aardbeienjam en die clotted cream?
papieren overgang, verder niks anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BahIrritant... En ging jij ook niet van opdrachtgever wisselen ofzo?
cranberry-aardbeienjam en clotted cream ja, de jam zelfgemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Met aardbeienjam en die clotted cream?
Ah ja, ok dan zei ik nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
papieren overgang, verder niks anders.
Mjumquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
cranberry-aardbeienjam en clotted cream ja, de jam zelfgemaakt
Slaap lekkerquote:
monty pythonquote:
life of Brian, history of the world, allemaal topquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar een keertje een marathon meet doen
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
jammer dat je niet kon blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur terug rijden...
Zo ver is Lochem helemaal nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur terug rijden...
Dat zeker, je weet wel dat het wel van verschillende makers isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
life of Brian, history of the world, allemaal top
Wel naar Den Haag ongeveer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ver is Lochem helemaal niet
Tenzij je omrijd
[..]
Dat zeker, je weet wel dat het wel van verschillende makers is
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
Moe.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik heb de box![]()
[..]
Moe of Lui
Das toch meestal zo als je als vrouw kinderen hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa, niet eens heel slechtquote:
Ja, zaterdagavond is molavond. Lekker voor de buis en later op speciaal widm-forum napratenquote:
Ik gok dat ze de dingen die ze niet wilde doen is gaan doenquote:
Lekker toch!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, niet eens heel slechtDruk op werk en zo, binnenkort functioneringsgesprek. Maar eerst Nieuwjaarsrondje met de treinboys
Ik verzorg al sinds jaar en dag het excursiegidsje daarvoor, dus daar ben ik nu druk mee
Marcquote:
Jummiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ben ik vlammetjes aan het bakken
Hoe komt dat?quote:
Ga je delen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ben ik vlammetjes aan het bakken
welkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Vijzel het volgende:
Ik zit in het userfoto's-topic te kijken en herken iemand.
Maar weet niet waarvan.![]()
Hier dus: US / Userfoto's #352 Verschut.
Welke post dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Vijzel het volgende:
Ik zit in het userfoto's-topic te kijken en herken iemand.
Maar weet niet waarvan.![]()
Hier dus: US / Userfoto's #352 Verschut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |