quote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel, en ook nog eens tv te kijken met Mevr Koen. En Radio49 zonder meeluisteren vind ik minder
Verschilt per show en per DJ.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef Saisai het volgende:
Ik ga nu geen radio luisteren, ik lig op bed. Maar wordt er ook wel eens wat gezegd of gepraat?
Ja hoor, is een erg gezellig topic ookquote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef Saisai het volgende:
Ik ga nu geen radio luisteren, ik lig op bed. Maar wordt er ook wel eens wat gezegd of gepraat?
met welk onderwerp bijvoorbeeld?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verschilt per show en per DJ.
Ikzelf ben bezig met het voorbereiden van een wekelijkse show die echt interactief is.
Droge lucht waarschijnlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 01:02 schreef Saisai het volgende:
Ik had zonet ineens een bloedneus zonder dat ik aan mn neus zat
Hoe bedoel je? Als in een soort praatprogramma?quote:
werd in het verleden vaker gedaan, ook raad je plaatje etcquote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als in een soort praatprogramma?
Maar bij mij zou het zijn met iets van een kwis ofzo en dat soort dingen. Zodat het topic niet stilvalt enzo.
ja, dat is slimquote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als in een soort praatprogramma?
Maar bij mij zou het zijn met iets van een kwis ofzo en dat soort dingen. Zodat het topic niet stilvalt enzo.
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd in het verleden vaker gedaan, ook raad je plaatje etc
Succes! Ik ga ook slapen!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, dat is slim
Ik ga nu proberen 5 min niet in slaap te vallen. Ik laat je weten of het gewerkt heeft
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar daarom wil ik dus een wekelijkse show gaan doen. Ook omdat een gevulde agenda meer luisteraars trekt.
Zwolle en Lochem. Eten en bowlen met de voetbal.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jeej!! Waar ben je geweest? Leuk uitje?
ahh leuk!!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwolle en Lochem. Eten en bowlen met de voetbal.
ahh ok op 1 ding na leuk!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
prima hoor, beetje zuipen, beetje blowen, beetje gamen, beetje fokken, prima avondje
tot je door een gebruiker afgerost word.. ben net van mn eigen feestje ervoor weggegaan.. hoef ik niet bij te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
een echte Hollander blowed minstens werkelijk
das nooit leuk maar ik wordt niet agressief hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 02:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tot je door een gebruiker afgerost word.. ben net van mn eigen feestje ervoor weggegaan.. hoef ik niet bij te zijn.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 10 januari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
das nooit leuk maar ik wordt niet agressief hoor
alcohol is ook drugsquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik haat drugs gewoon. En daarmee basta
je kunt zeggen wat je wilt ik verander niet van gedachtenquote:
das een feit, doosquote:Op zondag 10 januari 2016 02:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wilt ik verander niet van gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |