Zwolle en Lochem. Eten en bowlen met de voetbal.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jeej!! Waar ben je geweest? Leuk uitje?
ahh leuk!!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwolle en Lochem. Eten en bowlen met de voetbal.
ahh ok op 1 ding na leuk!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
prima hoor, beetje zuipen, beetje blowen, beetje gamen, beetje fokken, prima avondje
tot je door een gebruiker afgerost word.. ben net van mn eigen feestje ervoor weggegaan.. hoef ik niet bij te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
een echte Hollander blowed minstens werkelijk
das nooit leuk maar ik wordt niet agressief hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 02:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tot je door een gebruiker afgerost word.. ben net van mn eigen feestje ervoor weggegaan.. hoef ik niet bij te zijn.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 10 januari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
das nooit leuk maar ik wordt niet agressief hoor
alcohol is ook drugsquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik haat drugs gewoon. En daarmee basta
je kunt zeggen wat je wilt ik verander niet van gedachtenquote:
das een feit, doosquote:Op zondag 10 januari 2016 02:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wilt ik verander niet van gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |