Sauerland. Dortmund, Hagen, Siegen, Köln.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de dingen die ze niet wilde doen is gaan doen![]()
[..]
Lekker toch!En tof, waar gaan jullie dan heen?
Gezellig feestjevieren met vrouwen op het stationsplein?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sauerland. Dortmund, Hagen, Siegen, Köln.
Tevens ook gelijk foto's maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt een oogje op Fylax?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Iemand uit de OP.
Maar ik pieker nog even verder voor ik zeg wie.
Tofquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou zeg... Ik zat gewoon te zwijmelen van Skaai da's toch geen verrassing?quote:
Je zit mij voor pedofiel uit te maken, lutser.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nou zeg... Ik zat gewoon te zwijmelen van Skaai da's toch geen verrassing?
Ja beetje kutjes voelen he, zo veel kansen krijg ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig feestjevieren met vrouwen op het stationsplein?
Ik ken er best wel een aantal uit een andere SCquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Iemand uit de OP.
Maar ik pieker nog even verder voor ik zeg wie.
Clierf in 2015quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om een indruk te geven van de boekjes die ik daarvoor maak:
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
Het jubileumboekje van 2015
Veel plezierDie van 2016 komt na afloop van het rondje.
Huh? Is die geen 18+ dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:39 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je zit mij voor pedofiel uit te maken, lutser.
Zijn we ook langs gekomen ja. Was lustrum, dus we zijn toen wat harder gegaan. 2 dagen ipv 1, 5 landen ipv 2. Super dik vet boekje ook echt via een drukker laten doen en allesquote:
Dit jaar maar 1 dag dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we ook langs gekomen ja. Was lustrum, dus we zijn toen wat harder gegaan. 2 dagen ipv 1, 5 landen ipv 2. Super dik vet boekje ook echt via een drukker laten doen en allesMaar dit jaar doen we weer normaal, soort van
Jeetje Fles, wat een werk!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om een indruk te geven van de boekjes die ik daarvoor maak:
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
Het jubileumboekje van 2015
Veel plezierDie van 2016 komt na afloop van het rondje.
Jij ook nog de beste wensenquote:
Trustenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje Fles, wat een werk!
[..]
Jij ook nog de beste wensen
Ik ga tukken, slaap lekker allemaal
Het vuurwerk begint hier netquote:
Ow, gezellig hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje Fles, wat een werk!
[..]
Jij ook nog de beste wensen
Ik ga tukken, slaap lekker allemaal
Ja dat welquote:
ja, volgende weekquote:
En dag op stap met de standaard fok-zolderkamerautisten bedoel je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, volgende weekWeer een dag vol treinen, bijdehante opmerkingen, sociaal gehandicapt gebetweter, dat soort dingen
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dag op stap met de standaard fok-zolderkamerautisten bedoel je?
Gaan er nog wel verantwoordelijk begeleiders mee?
logischquote:Op zondag 10 januari 2016 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook weer, dit lost mijn verveling niet op
Tip: Probeer wakker te blijven.quote:
Radio49.nlquote:
ik ben ook hopeloos in in slaap vallenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tip: Probeer wakker te blijven.
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die expres proberen wakker te blijven binnen 5 minuten in slaap vallen.
Ik heb het toen ook getest, want ik ben een beroerde in slaapvaller.. en hielp echt...
Irritant is dat he? Ik bedoel, hebben die mensen niks om over na te denken ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben ook hopeloos in in slaap vallen
Mijn vriend daarentegen is een kip. Hij slaapt serieus binnen 2 minuten.
blijkbaar niet!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Ik bedoel, hebben die mensen niks om over na te denken ofzo?
Ik heb een goeie suggestie voor jequote:Op zondag 10 januari 2016 00:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Radio49.nl
Waar ik nu liedjes draai
Kwam voort uit FoK! Radio...
En dat is?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een goeie suggestie voor je
Ik zat mobiel, en ook nog eens tv te kijken met Mevr Koen. En Radio49 zonder meeluisteren vind ik minderquote:Op zondag 10 januari 2016 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg Koeneman... nu zit je hier nog de hele tijd... Kon je ook in R49 komen kijken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |