SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel het leukste. Beste weet ik niet, ze geven ook erg veel kansen weg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt het beste voetbal, inderdaad.Oja, en zeg vooral geen positieve dingen over Ajax!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je weet toch dat PSV en Feyenoord veel beter en attractiever spelen![]()
![]()
Ik doelde niet alleen op het onderlinge duel. PSV en Ajax hebben beide goede wedstrijden afgewisseld met zaadpotten. En natuurlijk staat Ajax meer dan terecht bovenaan, ze hebben immers meer punten verzameld. Ik geloof dat het daar om draait.
Uiteindelijk wordt het gewoon een spannend seizoen. PSV nog een paar weken met CL en beker tussendoor, maar in principe wel met de sterkste selectie qua individuele spelers (mijn mening), waar Ajax wat beter op elkaar ingespeeld is omdat de kern al langer bijelkaar is.
Ik verheug me op de tweede seizoenshelft, vooral omdat het er naar uit ziet dat ik snel weer naar de wedstrijden van mijn club kan gaan kijken en ook weer aan het werk kan.![]()
Ik zie Guardado en De Jong als de spelers die het verschil kunnen brengen bij PSV, van de rest ben ik niet onder de indruk eerlijk gezegd. Al wordt Propper wel steeds beter, leuke voetballer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
Ik doelde niet alleen op het onderlinge duel. PSV en Ajax hebben beide goede wedstrijden afgewisseld met zaadpotten. En natuurlijk staat Ajax meer dan terecht bovenaan, ze hebben immers meer punten verzameld. Ik geloof dat het daar om draait.
Uiteindelijk wordt het gewoon een spannend seizoen. PSV nog een paar weken met CL en beker tussendoor, maar in principe wel met de sterkste selectie qua individuele spelers (mijn mening), waar Ajax wat beter op elkaar ingespeeld is omdat de kern al langer bijelkaar is.
Ik verheug me op de tweede seizoenshelft, vooral omdat het er naar uit ziet dat ik snel weer naar de wedstrijden van mijn club kan gaan kijken en ook weer aan het werk kan.
En wat betreft het tweede deel, succes man !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zou een redelijk unicum zijn, maar ik verwacht dat ook wel. Waarschijnlijk zit ik dan in de Kuip, als ik het invalidevervoer rondkrijgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Leugenachtige TT want PSV gaat in Rotterdam winnen.![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook een beetje maar het is wel de laatste kans voor Feyenoord om iig de indruk te wekken dat ze mee doen, zal dus een gelijkspel wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou een redelijk unicum zijn, maar ik verwacht dat ook wel. Waarschijnlijk zit ik dan in de Kuip, als ik het invalidevervoer rondkrijg![]()
![]()
Kwalitatief en tactisch zou PSV ze in ieder geval de baas moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje maar het is wel de laatste kans voor Feyenoord om iig de indruk te wekken dat ze mee doen, zal dus een gelijkspel worden![]()
Ik zou de buitenspelers van PSV maar al te graag inruilen voor de onze.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Guardado en De Jong als de spelers die het verschil kunnen brengen bij PSV, van de rest ben ik niet onder de indruk eerlijk gezegd. Al wordt Propper wel steeds beter, leuke voetballer.
En wat betreft het tweede deel, succes man !![]()
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwalitatief en tactisch zou PSV ze in ieder geval de baas moeten zijn.![]()
Denk ook dat Feyenoord, hoe erg ik passievol een hekel heb aan El Ahmadi, hem enorm gaat missen.quote:![]()
O ja, al is die ook niet meer de speler van toen hij net terug kwam.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk ook dat Feyenoord, hoe erg ik passievol een hekel heb aan El Ahmadi, hem enorm gaat missen.![]()
Wel een nuttige kracht voor dit soort wedstrijden om de tegenstander niet aan het voetballen te laten komen. Met een middenveld Vilhena - Gustafson - Vejinovic heb je dat minder. Al kan Vilhena zich soms wel goed uitleven op zijn tegenstander.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja, al is die ook niet meer de speler van toen hij net terug kwam.![]()
Ik sleep de discussie wel naar een ander topc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:48 schreef Scrummie het volgende:
PSV wint nooit in de Kuip, gaat niet gebeuren.
Maar goed, offtopic. Sorry jongens.![]()
Haha kreupele.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou een redelijk unicum zijn, maar ik verwacht dat ook wel. Waarschijnlijk zit ik dan in de Kuip, als ik het invalidevervoer rondkrijg![]()
Nee joh. Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi interview met Dolberg wel. Rustige jongen, goed fysiek aan voor zijn leeftijd. Hopelijk blifjt hij zich zo door ontwikkelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:54:45Deze 11 Ajacieden starten op Turkse bodem tegen HSV! #trainingskamp #ajahsv https://t.co/4wSDN9Rlxg reageer retweet
Zitten we klaar jongens?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Ik ben benieuwd zonder Klaassen.
Jammer dat El Ghazi te geblesseerd is. Zie liever Younes en El Ghazi dan Younes + Fischer // Fischer + El Ghazi![]()
Topquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Adler, Sakai, Djourou, Spahic, Ostrzolek - Cleber, Holtby - Müller, Hunt, Ilicevic - Lasogg
Ik kijk wel even denk ik, is tenslotte gratis te zien op Ziggo (ook voor niet-klanten)![]()
Misschien dat het zonder Klaassen wel fijn is om te kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even denk ik, is tenslotte gratis te zien op Ziggo (ook voor niet-klanten)![]()
Ja, leuk met Sinkgraven op 10. In potentie wat mij betreft de leukste voetballer van Ajax, maar dan moet hij zich wel gaan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd zonder Klaassen.
Jammer dat El Ghazi te geblesseerd is. Zie liever Younes en El Ghazi dan Younes + Fischer // Fischer + El Ghazi![]()
De vorige keer was in De Kuip. Toen werd het beste voetbal van het seizoen tot nu toe gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, leuk met Sinkgraven op 10. In potentie wat mij betreft de leukste voetballer van Ajax, maar dan moet hij zich wel gaan ontwikkelen.![]()
En dat voor een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig met 2 analisten die er veel verstand van hebben![]()
Het kan niet opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat voor een oefenwedstrijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neequote:
Maar Frits vond dat Ajax 4-4-2 moest spelen en dat HSV weggespeeld moest wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Frits is gek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee
Maar Frits vond dat Ajax 4-4-2 moest spelen en dat HSV weggespeeld moest worden![]()
Lijkt de arena wel, al die lege stoelenVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dit moet normaal gesproken toch een 2-0 voor Ajax worden tegen de nummer 10 uit Duitsland?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Tegen de nummer 8 van Noorwegen werd het 1-1quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef mabo11 het volgende:
Dit moet normaal gesproken toch een 2-0 voor Ajax worden tegen de nummer 10 uit Duitsland?RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef mabo11 het volgende:
Dit moet normaal gesproken toch een 2-0 voor Ajax worden tegen de nummer 10 uit Duitsland?![]()
Hoe kijk je als je geen abbo hebt dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je kan online kijken, moet je even een code aanvragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom is dat nu weer alleen op ziggo?![]()
https://ontdek.ziggo.nl/events/streamingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe kijk je als je geen abbo hebt dan?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Had die bal wel beter mee moeten nemen, dan is het een 100% kansquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes.
Hopelijk een blijvertje in de basis.![]()
Jammer dat er geen herhaling van te zien was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had die bal wel beter mee moeten nemen, dan is het een 100% kans![]()
Dank u.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef mabo11 het volgende:
[..]
https://ontdek.ziggo.nl/events/streaming![]()
Over links voetbalt Ajax dit seizoen wel het meest en het makkelijkst. Rechterkant zie je nauwelijks.![]()
Dat hoop ik, Frank houdt wel erg van hemquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer moet wel aan de bak om zijn basisplaats te houden![]()
Enige echt opvallende wat hij wmb dit seizoen heeft gedaan zijn de 1-1 tegen Celtic (in Amsterdam) en die 2-0 tegen FC Groningen. Die goals tegen Heerenveen en Roda JC valt weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat hoop ik, Frank houdt wel erg van hem![]()
Idd, is helemaal gedraaid ten opzichte van 2 jaar terug en daarvoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Ajax vrij aardig spelen. Al is de eerste helft vaak beter dan de tweede bij dit Ajax.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Positiespel lijkt aardig maar creëren er weinig mee, en is allemaal op eigen helft of net over de middenlijn.quote:![]()
Ik noem het geen positiespel , altijd meer teruggedraaid staan naar je eigen doelman/helftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Positiespel lijkt aardig maar creëren er weinig mee, en is allemaal op eigen helft of net over de middenlijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tweede helft graag Nouri, Dolberg en Cerny
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
22 kilo bij elkaar? Stap toch op man.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef mabo11 het volgende:
Tweede helft graag Nouri, Dolberg en Cerny![]()
Nee da blok dynamiet Gudelj is fijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
22 kilo bij elkaar? Stap toch op man.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Idd.. drama die gozer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee da blok dynamiet Gudelj is fijn om naar te kijken.
Welke mongool riep er nou dat ie met de racketices en modrices van deze wereld kon mee doen. Was dat Drank zelf?Narf!![]()
Was trouwens buitenspel die goal zie ik nuVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Kan best met die idioot .quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Idd.. drama die gozer.
Welke mongool riep er nou dat ie met de racketices en modrices van deze wereld kon mee doen. Was dat Drank zelf?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is ook een debiel, samen met Fisscher en Sink.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee da blok dynamiet Gudelj is fijn om naar te kijken.![]()
Jawelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit betekent toch niet dat we Fischer voor de rest van het jaar in de basis hebben???RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou Riedewald of Veltman wel eens op de positie van Gudelj willen zien, moet er wel een fatsoenlijke CV bij komen.![]()
Die is er al in gewisseld in de rustquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Beek zal vast komen voor Sinkgraven![]()
Ohhhhh okequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die is er al in gewisseld in de rust![]()
Nee, was ooit een toptalent.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Van die Holtby is trouwens ook niets overgebleven![]()
Was toch een toptalent bij Tottenham?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Van die Holtby is trouwens ook niets overgebleven![]()
Bij Schalke ja . Bij Tottenham compleet door de mand gevallen net als bij Fulham laterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was toch een toptalent bij Tottenham?RED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman, Dijks en Bazoer ook wel aardig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tete en Younes zijn vooralsnog de enigen die me vandaag bekoren.![]()
Bazoer is juist dramatisch in de passing. Over de zijde van Dijks wordt er ook redelijk wat gevaar gesticht door HSVquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veltman, Dijks en Bazoer ook wel aardig.![]()
Die keeper kan er ook geen hout van hč?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
"Je moet er maar staan"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
die goals had ik ook kunnen maken![]()
Was ooit ook een talent.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef mabo11 het volgende:
Die keeper kan er ook geen hout van hč?![]()
VD Beek > SinkgravenVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Speelt zich hier de basis in denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat is goal twee waar Younes goed betrokken bij is!!!!21!111!11!
[ afbeelding ]![]()
Bedankt Jan, voor je aandeel in de titel van '02.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj doet me denken aan Jan van Halst'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Welk aandeel ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedankt Jan, voor je aandeel in de titel van '02.
RED ONS HENNIEGOD![]()
totaal nutteloos helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj doet me denken aan Jan van Halst![]()
Deze wedstrijd heb ik eindelijk weer een keer kunnen genieten van Ajax.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Hebben wel een mooie klok in dat stadion van ze.quote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
En dan Dijks die meteen de bal voor het doel probeert te slingerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt leuk om te zien die drie A-spelers die een beetje combineren op de helft van HSV![]()
![]()
En dat vaak 9/10 verkeerd doetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan Dijks die meteen de bal voor het doel probeert te slingerenRED ONS HENNIEGOD![]()
Huilie huiliequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan Dijks die meteen de bal voor het doel probeert te slingeren![]()
Veltman doet een Veltmannetje. Gras is groen.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat moet ie anders daar? Het enige wat lachwekkend is dat die gasten de miljoenen aankopen Gudelj en Sinkgraven even laten zien hoe het wel moet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan Dijks die meteen de bal voor het doel probeert te slingeren![]()
Die gaan we niet winnen inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En toch vrees ik weer voor volgende week.![]()
Einde was slecht inderdaad, maar ja, als je 3-0 voorstaat in een oefenwedstrijd verslapt de concentratie wat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Brammess het volgende:
Prima wedstrijd, einde was relatief zorgwekkend![]()
0-3.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die gaan we niet winnen inderdaadAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Om de 2 seizoenen wint Ajax bij ADO. Dit seizoen is het weer zover.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En toch vrees ik weer voor volgende week.'Wish I was old and a little sentimental'
Klaassen hopelijk wel ja of is die ook al afgeschreven ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef wieisboos het volgende:
Volgende week weer lekker met Klaassen en GudeljAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Om de 2 seizoenen wint Ajax bij ADO. Dit seizoen is het weer zover..
ADO gaat vast zo'n open huis houden. Die gaan er veel feller op zitten en compacter verdedigen.![]()
In zijn rol als 10 is het niet best inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen hopelijk wel ja of is die ook al afgeschreven ?![]()
Dit zei iedereen ook toen we aan De Jong gelinkt werden. Ik zou het risico aangaan als het financieel allemaal kloptquote:![]()
Ik kom nog steeds klaar wanneer ik terugdenk aan die editie met Ricky in het doel bij ADO. Wat een heerlijk vieze overwinning was dat zeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
ADO gaat vast zo'n open huis houden. Die gaan er veel feller op zitten en compacter verdedigen.'Wish I was old and a little sentimental'
Die twee kunnen niet op 1 middenveldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen hopelijk wel ja of is die ook al afgeschreven ?![]()
Prima speler , ook veel scorend vermogen. Sinkgraven nog geen goal gemaakt voor Ajaxquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zijn rol als 10 is het niet best inderdaad.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sneijder en van der Vaart ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die twee kunnen niet op 1 middenveld'Wish I was old and a little sentimental'
Sylvie en Yolanthe welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sneijder en van der Vaart ook niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aan spelers zoals Sinkgraven heb je echt helemaal niets. Miskoop helaas.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima speler , ook veel scorend vermogen. Sinkgraven nog geen goal gemaakt voor Ajax![]()
welneequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Aan spelers zoals Sinkgraven heb je echt helemaal niets. Miskoop helaas.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie toch echt 10x liever Sinkgraven dan Gudelj![]()
![]()
Op basis van wat ? Heeft nog geen goal gemaakt voor Ajax en zelfs bijna nog geen enkele assist gegeven zelfs.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie toch echt 10x liever Sinkgraven dan Gudelj
Sinkgraven is een grotere miskoop dan Gudelj, was duurder en heeft nog weinig tot niets laten zien bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie toch echt 10x liever Sinkgraven dan Gudelj
Singraven scoort nooit, heeft zo weinig fysiek dat ie constant omver gelopen wordt en is daarnaast nog een vervelend verwend mannetje ook.![]()
Vervelend mannetje valt wel mee volgens mij maar verder wel eens. Hopelijk gaat ie nog stappen maken, kwaliteiten heeft ie wel. Hij laat het alleen veel te weinig zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.
Singraven scoort nooit, heeft zo weinig fysiek dat ie constant omver gelopen wordt en is daarnaast nog een vervelend verwend mannetje ook.
Eigenlijk verbazend dat een speler als Gudelj na 2 wedstrijden niets goeds kan doen onder velen hier en voor Sinkgraven allerlei excuses gezocht worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op basis van wat ? Heeft nog geen goal gemaakt voor Ajax en zelfs bijna nog geen enkele assist gegeven zelfs.
Sinkgraven is een grotere miskoop dan Gudelj, was duurder en heeft nog weinig tot niets laten zien bij Ajax.Hij loopt constant het spel te vertragen en is vooral heel goed in boos kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.
Singraven scoort nooit, heeft zo weinig fysiek dat ie constant omver gelopen wordt en is daarnaast nog een vervelend verwend mannetje ook.![]()
Younes, Tete, Van de Beekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Ajax speelde vanavond.
Was het om aan te zien?![]()
Was allemaal kut, eruit met De Boer, Gudelj, Fischer, Veltman, El Ghazi etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Ajax speelde vanavond.
Was het om aan te zien?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat was een opmerkelijke uitspraak vorig jaar van De Boer ja, De Jong zou uitstekend passen bij Ajax. Dost ook dus maar die gaat niet halveren van salaris en komt dus niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
Dost willen maar de Jong niet goed genoeg/niet gepast vinden voor het systeem.
Nog meer genot.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1ste sloeg de keeper de bal erinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The usual suspects.
En Milik twee keer gescoord las ik.
2de een kopbal in een leeg doelRED ONS HENNIEGOD![]()
Dost én Lens willen, twee totaal verschillende types.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was een opmerkelijke uitspraak vorig jaar van De Boer ja, De Jong zou uitstekend passen bij Ajax. Dost ook dus maar die gaat niet halveren van salaris en komt dus niet.
Ik hou van Ajax. Never change.![]()
Eerst een rechtsback moeten verkopen voor er een spits bij komt, terwijl er genoeg geld is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dost én Lens willen, twee totaal verschillende types.
Ik hou van Ajax. Never change.
JippieOh.![]()
Er staan op de goede plek is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1ste sloeg de keeper de bal erin
2de een kopbal in een leeg doelOh.![]()
Ik irriteer me aan spelers met een slappe en ongeinteresseerde instelling. Het zou best kunnen dat hij van binnen een enorme drive heeft, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in. In elk interviewtje dat ik van hem gezien heb, straalt hij nonchalance en verwendheid uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vervelend mannetje valt wel mee volgens mij maar verder wel eens. Hopelijk gaat ie nog stappen maken, kwaliteiten heeft ie wel. Hij laat het alleen veel te weinig zien.
Eigenlijk verbazend dat een speler als Gudelj na 2 wedstrijden niets goeds kan doen onder velen hier en voor Sinkgraven allerlei excuses gezocht worden.
Beetje een type Luigi Bruins. En met dat laatste uiteraard eens.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 22:37:00 ]![]()
Goal 1: Younes met een prima voorzet. Schot (of wat was het) resulteert in flipperkast. Milik schiet, Adler tikt hem erin terwijl Milik anders op 5 centimeter voor doel naast geschoten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1ste sloeg de keeper de bal erin
2de een kopbal in een leeg doel
Goal 3: Milik kopt in leeg doel.
Dat gaat echt niet gebeuren tegen ADO.![]()
Gaat weer een worsteling van jewelste worden . Zij hebben daarvoor tenminste niet 3x getraind per dagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goal 1: Younes met een prima voorzet. Schot (of wat was het) resulteert in flipperkast. Milik schiet, Adler tikt hem erin terwijl Milik anders op 5 centimeter voor doel naast geschoten.
Goal 3: Milik kopt in leeg doel.
Dat gaat echt niet gebeuren tegen ADO.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met alle liefde, maar HSV verdedigde zo triest bij twee goals. Bij de eerste goal kon je gewoon met drie/vier man drie keer op doel schieten voor leeg doel. Hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat weer een worsteling van jewelste worden . Zij hebben daarvoor tenminste niet 3x getraind per dag![]()
Vermoeidheid in combinatie met complete onkunde . Was anders gegaan als die Duitsers fit warenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle liefde, maar HSV verdedigde zo triest bij twee goals. Bij de eerste goal kon je gewoon met drie/vier man drie keer op doel schieten voor leeg doel. Hou op, schei uit.RED ONS HENNIEGOD![]()
En het valt op dat Van de Beek bij de 0-2 en 0-3 redelijk goed werk heeft verricht. Een van de weinige bakens in de duisternis op het middenveld. Die is er zondag niet meer dus dan kunnen we genieten van een voetballend zwaar beperkte Gudelj en een Klaassen die weigert om als schakel tussen de aanval en het middenveld te fungeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vermoeidheid in combinatie met complete onkunde . Was anders gegaan als die Duitsers fit waren
Het veldspel is een belangrijke factor tegen ADO. Net zoals het dat tegen Utrecht was, maar daarin zwaar gefaald werd.![]()
Kwestie van tijd voordat Van De Beek volzit met instructies en alleen maar ballen breed / op Fischer mag geven![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
Kwestie van tijd voordat Ajax talenten vol zitten met instructies en alleen maar ballen breed mogen gevenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De Beek veel meer vertrouwen in dan de Sink. Goede uitstraling, goede mentaliteit. Beetje zoals Klaassen, maar dan een meer technische speler.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
Kwestie van tijd voordat Van De Beek volzit met instructies en alleen maar ballen breed / op Fischer mag geven![]()
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 00:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Beek veel meer vertrouwen in dan de Sink. Goede uitstraling, goede mentaliteit. Beetje zoals Klaassen, maar dan een meer technische speler.![]()
Dat was ook precies waar Jonk zo pissig over was geloof ikquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoor![]()
Als Jonk pissig is dan zijn ze weg, want hij kan ze hard in de kruising trappenquote:Op zondag 10 januari 2016 03:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat was ook precies waar Jonk zo pissig over was geloof ik![]()
Inderdaad vreemd. Ik vind Sink geen prima speler trouwens, maar dat was inmiddels wel duidelijkquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoor![]()
![]()
Omdat ze kennelijk totaal niet weten te anticiperen op de doorbraak van een talent?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoor
Het lijkt wel alsof de Boer iedere keer verrast wordt als blijkt dat een jeugdspeler er klaar voor is. En de aankoop zit vervolgens binnen no-time op de bank.![]()
Ik zou Donny voorlopig de kans geven als ik De Boer was en ik denk eerlijk gezegd ook wel dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:17 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk totaal niet kunnen wanneer een jeugdspeler er klaar voor gaat zijn?
Het lijkt wel alsof de Boer iedere keer verrast wordt door de doorbraak van een talent. En de aankoop zit vervolgens binnen no-time op de bank.
Maar inderdaad, de timing is niet altijd even goed.![]()
In het interview met Bergkamp las ik juist dat het andersom was, Jonk vond dat hij nog niet klaar wasquote:Op zondag 10 januari 2016 03:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat was ook precies waar Jonk zo pissig over was geloof ik![]()
Gudelj is wel beter geworden en Sinkgraven nog niet, is uiteindelijk een gevalletje Andersen en als het zo doorgaat is Andersen hem weer voorbij na dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vervelend mannetje valt wel mee volgens mij maar verder wel eens. Hopelijk gaat ie nog stappen maken, kwaliteiten heeft ie wel. Hij laat het alleen veel te weinig zien.
Eigenlijk verbazend dat een speler als Gudelj na 2 wedstrijden niets goeds kan doen onder velen hier en voor Sinkgraven allerlei excuses gezocht worden.
Zonde want beide spelers hebben het wel in zich, het komt er alleen te weinig uit.![]()
Op dat moment niet voor het eerste, Sinkgraven wel (was het idee). Achteraf had je prima kunnen wachten, maar goed, op het moment zelf vonden velen Sinkgraven wel een aardige aankoop.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het interview met Bergkamp las ik juist dat het andersom was, Jonk vond dat hij nog niet klaar was![]()
Hij moet het nu toch wel gaan laten zienquote:Op zondag 10 januari 2016 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op dat moment niet voor het eerste, Sinkgraven wel (was het idee). Achteraf had je prima kunnen wachten, maar goed, op het moment zelf vonden velen Sinkgraven wel een aardige aankoop.![]()
Frank is in zijn nopjes met onze aanvalsleider, dus er komt niemand.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Maakte 2 fenomenale goals gister.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:31 schreef Abed het volgende:
Frank is in zijn nopjes met onze aanvalsleider, dus er komt niemand.![]()
Tete speelde wel weer lekker, HSV keek in het begin ook even op hoe hij erin kletste.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ze tellen wel, maar goed net als verlies in zo'n wedstrijd niet veel zegt geldt dat voor winst ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maakte 2 fenomenale goals gister.
Ze lijken er wel klaar voor en dat is het belangrijkste.![]()
Ben toch wel benieuwd of ie nog terugkomt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 12:57:21 ]![]()
Tegen de tijd dat hij echt niet meer kan lopen waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben toch wel benieuwd of ie nog terugkomt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
en dan nog is er altijd wel een club die hem meer dan het dubbele betaaltquote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij echt niet meer kan lopen waarschijnlijk.![]()
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carričre, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)quote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij echt niet meer kan lopen waarschijnlijk.![]()
Is makkelijk oordelen als je zelf niet in die situatie zit, ze gaan er natuurlijk ook naar leven (Dick misschien dan niet).quote:Op zondag 10 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carričre, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)
Maar als je in de gelegenheid bent om nog een paar miljoen erbij te pakken als voetballer waarom zou je het niet doen, zeker omdat je na je carričre zeeën van vrije tijd hebt![]()
Je moet ook maar zin hebben om in dit Ajax te spelen. Daarnaast teken je voor het einde van je eigen carriere als je terug gaat. Afgezien van dat je minder salaris ontvangt. En dan door de mangel gehaald hebben door een Jan Mulder als je het elftal niet draagt. Snap het ergens wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carričre, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik blijf me daar echt keihard tegen verzetten, vind al dat iedereen zich er veel te makkelijk bij neerlegt.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is makkelijk oordelen als je zelf niet in die situatie zit, ze gaan er natuurlijk ook naar leven (Dick misschien dan niet).
Maar als je in de gelegenheid bent om nog een paar miljoen erbij te pakken als voetballer waarom zou je het niet doen, zeker omdat je na je carričre zeeën van vrije tijd hebt![]()
Mede omdat het ook bijna geen speler lukt om nog wat te laten zien, bij Ajax Cruijff en Rijkaard, bij PSV Cocu misschien.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Je moet ook maar zin hebben om in dit Ajax te spelen. Daarnaast teken je voor het einde van je eigen carriere als je terug gaat. Afgezien van dat je minder salaris ontvangt. En dan door de mangel gehaald hebben door een Jan Mulder als je het elftal niet draagt. Snap het ergens wel.
Er zijn iig meer mislukkingen![]()
Dus iedereen in het bedrijfsleven die genoeg heeft verdiend moet ook maar met pensioen?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carričre, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik wens je veel wijsheid toe als je de kans krijgt om ergens meer te verdienenquote:Op zondag 10 januari 2016 13:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf me daar echt keihard tegen verzetten, vind al dat iedereen zich er veel te makkelijk bij neerlegt.![]()
Wat is dat weer voor vergelijking? Het is niet zo dat als je bij Ajax komt voetballen je helemaal niets meer verdient ofzo. Je verdient dan nog steeds meer dan 99 procent van de Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus iedereen in het bedrijfsleven die genoeg heeft verdiend moet ook maar met pensioen?
Maar goed, iedereen heeft zich er al bij neergelegd blijkbaar. Zonde, want zo komt er nooit meer iemand terug. (Behalve Dirkie)![]()
Er zit veel verschil tussen een modaal salaris opkrikken naar een topsalaris, en een supersalaris opkrikken naar een astronomisch salaris. Zoals ik net ook al zei, het is niet zo dat je bij Ajax helemaal niets meer verdient ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik wens je veel wijsheid toe als je de kans krijgt om ergens meer te verdienen![]()
Wat ben je toch heerlijk naďef.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er zit veel verschil tussen een modaal salaris opkrikken naar een topsalaris, en een supersalaris opkrikken naar een astronomisch salaris. Zoals ik net ook al zei, het is niet zo dat je bij Ajax helemaal niets meer verdient ofzo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het lijkt mij een vrij redelijke vergelijking. Dat mensen het voetbal één of andere bijzondere uitzonderingspositie toedichten heb ik nooit zo begrepen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat is dat weer voor vergelijking? Het is niet zo dat als je bij Ajax komt voetballen je helemaal niets meer verdient ofzo. Je verdient dan nog steeds meer dan 99 procent van de Nederlandse bevolking.
Maar goed, iedereen heeft zich er al bij neergelegd blijkbaar. Zonde, want zo komt er nooit meer iemand terug. (Behalve Dirkie)
Er zullen weinig mensen in het bedrijfsleven zijn die al 'binnen zijn' en vervolgens in plaats van een goedbetaalde functie voor nog niet de helft aan de slag gaan bij een oude werkgever.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit, en Andersen is ook gewoon beter dan Sinkgraven en dat zegt heel veel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat Sinkgraven niet presteert ok maar op basis waarvan hij een vervelend verwend mannetje genoemd wordt, geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, en Andersen is ook gewoon beter dan Sinkgraven en dat zegt heel veel.![]()
Naja, dat gedeelte was ik het dan niet direct mee eens.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sinkgraven niet presteert ok maar op basis waarvan hij een vervelend verwend mannetje genoemd wordt, geen idee.
Blijf het gewoon een dramatische aankoop vinden, zeker met alles wat er aan zat te komen qua spelers.![]()
Oei, dat wordt oppassen voor de Sneijders van deze wereld! Maartenfr12 van het Fok! forum blijft zich VERZETTEN tegen de drang naar meer geld van de profvoetballers!quote:Op zondag 10 januari 2016 13:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf me daar echt keihard tegen verzetten, vind al dat iedereen zich er veel te makkelijk bij neerlegt.![]()
http://nos.nl/artikel/207(...)station-spelers.htmlquote:. "Maar die snappen weer niet hoe lastig het soms is tegen tegenstanders die zich ingraven. We hebben de meeste goals voor en de minste tegen", pareert De Boer de kritiek.
Hoeveel clubs hebben zich nou daadwerkelijk ingegraven tegen Ajax????![]()
Jablonecquote:Op zondag 10 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)station-spelers.html
Hoeveel clubs hebben zich nou daadwerkelijk ingegraven tegen Ajax????
Dat was het![]()
Excelsior probeerde het, maar die doen dat eigenlijk tegen iedereen wel in meer of mindere mateMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ingraven is wat overdreven maar de manier om dit Ajax te bestrijden is wel inzakken en de fouten proberen af te straffen in de opbouw die komen gaanquote:Op zondag 10 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk onzin wat hij zegt, maar misschien is hij intern wel een stuk kritischer en kiest hij er gewoon voor om naar buiten toe niet zijn spelers af te vallenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij levert kritiek op ''playstationvoetballers''.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk onzin wat hij zegt, maar misschien is hij intern wel een stuk kritischer en kiest hij er gewoon voor om naar buiten toe niet zijn spelers af te vallen![]()
Ik heb heel weinig ploegen gezien die een muur optrokken dit seizoen. Maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ingraven is wat overdreven maar de manier om dit Ajax te bestrijden is wel inzakken en de fouten proberen af te straffen in de opbouw die komen gaan![]()
Hoeveel ploegen zetten Ajax onder druk dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig ploegen gezien die een muur optrokken dit seizoen. Maar dat zal vast aan mij liggen.![]()
Volgens mij is alles dicht gooien en counteren een betere strategie tegen Ajax.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen zetten Ajax onder druk dan?![]()
Nee, ze gaan allemaal met 10 man vol op de aanval. Sluizen open, hoppekee op naar de 10-3 nederlaag.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen zetten Ajax onder druk dan?
Je kan toch inmiddels na zo'n 5 jaar Eredivisiecoach wel weten hoe je de wat defensief ingestelde ploegen moet bestrijden?![]()
Dat doet hij toch ook, feiten spreken voor zich, schoonheidsprijs is wat andersquote:Op zondag 10 januari 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan allemaal met 10 man vol op de aanval. Sluizen open, hoppekee op naar de 10-3 nederlaag.
Je kan toch inmiddels na zo'n 5 jaar Eredivisiecoach wel weten hoe je de wat defensief ingestelde ploegen moet bestrijden?![]()
Heeft er denk ik meer mee te maken dat er in de meeste wedstrijden tegen de rechterrijtjesploegen al snel gescoord werd. Gebeurt ook veel dankzij een standaardsituatie. Daar zijn best veel goals uit gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook, feiten spreken voor zich, schoonheidsprijs is wat anders![]()
Natuurlijk, hoe langer het duurt die eerste goal te maken hoe moeilijker het wordt, maar als het goed is krijg je erna ook meer ruimtequote:Op zondag 10 januari 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er denk ik meer mee te maken dat er in de meeste wedstrijden tegen de rechterrijtjesploegen al snel gescoord werd. Gebeurt ook veel dankzij een standaardsituatie. Daar zijn best veel goals uit gehaald.![]()
Mja, in Europa sta je met lege handen omdat je qua technisch voetbal, dus niet opportuun, veel te kort schiet.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe langer het duurt die eerste goal te maken hoe moeilijker het wordt, maar als het goed is krijg je erna ook meer ruimte![]()
In Europa kom je uiteindelijk toch met lege handen te staan maar dit was wel te vroeg jaquote:Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa sta je met lege handen omdat je qua technisch voetbal, dus niet opportuun, veel te kort schiet.![]()
Europees coëfficiënt. Blijft ook gewoon belangrijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Europa kom je uiteindelijk toch met lege handen te staan![]()
Was natuurlijk gewoon een aanfluitingquote:Op zondag 10 januari 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Europees coëfficiënt. Blijft ook gewoon belangrijk.![]()
Ajax - Celtic, Molde - Ajax en Ajax - Fenerbahçe waren heel treurig.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon een aanfluiting![]()
Fenerbahce is gewoon een betere ploeg, tegen die anderen had het wel beter gemoeten jaquote:Op zondag 10 januari 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Celtic, Molde - Ajax en Ajax - Fenerbahçe waren heel treurig.![]()
Mwah, tegen Fenerbahçe was het echt wel matig. Bijna alles ging mis in de passing, weinig goeie kansen gecreëerd en je had in principe met 0-2/3 moeten verliezen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fenerbahce is gewoon een betere ploeg, tegen die anderen had het wel beter gemoeten ja![]()
OK maar dat vond ik minder erg dan tegen die anderen waar je de bovenliggende partij had moeten zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, tegen Fenerbahçe was het echt wel matig. Bijna alles ging mis in de passing, weinig goeie kansen gecreëerd en je had in principe met 0-2/3 moeten verliezen.![]()
Tegen Molde waren er heel veel mogelijkheden maar in de eindfase van de uitbraken werden er belachelijk slechte keuzes gemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat vond ik minder erg dan tegen die anderen waar je de bovenliggende partij had moeten zijn![]()
Op zich natuurlijk al treurig dat we als Nederlandse clubs er tegen Turkse clubs al vrede mee lijken te hebben dat we de underdog zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat vond ik minder erg dan tegen die anderen waar je de bovenliggende partij had moeten zijn![]()
Ik blijf volhouden dat als we Molde, Fenerbache en Celtic in de CL hadden geloot dat we door zouden gaan.![]()
Is wel de realiteit, tenminste de Turkse topclubs.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk al treurig dat we als Nederlandse clubs er tegen Turkse clubs al vrede mee lijken te hebben dat we de underdog zijn.![]()
De Turkse topclubs zouden zich alsnog kapot moeten schamen, al dat geld wat zij erin pompen en wat ze er voor terug krijgen![]()
![]()
![]()
Dat is wel waar maar een Van Persie of een Sneijder had ik toch wel graag in NL gezienquote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Brammess het volgende:
De Turkse topclubs zouden zich alsnog kapot moeten schamen, al dat geld wat zij erin pompen en wat ze er voor terug krijgen![]()
![]()
Een betere spits ipv Sanogo had ik wel oke gevonden.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar een Van Persie of een Sneijder had ik toch wel graag in NL gezien![]()
Ook datquote:Op zondag 10 januari 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een betere spits ipv Sanogo had ik wel oke gevonden.![]()
Dat sowieso. En dat is alleen nog maar het geld wat we weten. Daar gaan ook nog bakken zwart geld doorheen, ongelooflijk frauduleuze zooi daar.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Brammess het volgende:
Maar tactisch is het één grote teringbende. Niet in de laatste plaats omdat Turkse spelers vrijwel niet te sturen zijn. En omdat er vrijwel alleen maar Turkse trainers werken die totaal niets snappen van tactiek. Zet een tactisch sterke trainer bij een subtopper neer met de selectie van FC Utrecht en ze worden kampioen daar.![]()
Ik denk oprecht dat van Persie geen meerwaarde meer heeft voor Ajax of PSV. Hooguit bij Feyenoord in de spits, maar volgens mij moeten zelfs zij een hoger niveau nastreven.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar een Van Persie of een Sneijder had ik toch wel graag in NL gezien![]()
Vind ik nog wat te vroeg al zou het best kunnen dat hij gewoon versleten isquote:Op zondag 10 januari 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat van Persie geen meerwaarde meer heeft voor Ajax of PSV. Hooguit bij Feyenoord in de spits, maar volgens mij moeten zelfs zij een hoger niveau nastreven.![]()
Jij denkt dat Fener het wel serieus nam verder? Thuis 1-3 verliezen van Molde. En werkelijk waar op halve kracht die poule doorkomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:32 schreef Brammess het volgende:
Ik blijf volhouden dat als we Molde, Fenerbache en Celtic in de CL hadden geloot dat we door zouden gaan.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, dat wordt oppassen voor de Sneijders van deze wereld! Maartenfr12 van het Fok! forum blijft zich VERZETTEN tegen de drang naar meer geld van de profvoetballers!Snap echt niet hoe je dat kan zeggen. Ik volg sinds Van Persie er speelt elke wedstrijd van Fener en Van Persie wordt totaal niet begrepen door zijn ploeggenoten. Loopt zich voortdurend vrij, 20 goede loopacties per wedstrijd, maar wordt gewoon niet aangespeeld. En dan nog heeft hij de nodige doelpuntjes meegepikt dit seizoen, dus zo slecht is het wat dat betreft ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat van Persie geen meerwaarde meer heeft voor Ajax of PSV. Hooguit bij Feyenoord in de spits, maar volgens mij moeten zelfs zij een hoger niveau nastreven.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 17:00:32 ]![]()
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fener het wel serieus nam verder? Thuis 1-3 verliezen van Molde. En werkelijk waar op halve kracht die poule doorkomen.![]()
Dus die Salzburg nederlaag lag aan de mentaliteit?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.
Hahahahahahahaha.![]()
Humorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.RED ONS HENNIEGOD![]()
ze kunnen het volgend seizoen weer laten zienquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.![]()
In de CL falen we ook tegen teams als Celtic en Apoelquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In de CL falen we ook tegen teams als Celtic en Apoel
Tegen betere ploegen is het eenmaal makkelijker voetballen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: