In Europa kom je uiteindelijk toch met lege handen te staan maar dit was wel te vroeg jaquote:Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa sta je met lege handen omdat je qua technisch voetbal, dus niet opportuun, veel te kort schiet.
Europees coëfficiënt. Blijft ook gewoon belangrijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Europa kom je uiteindelijk toch met lege handen te staan
Was natuurlijk gewoon een aanfluitingquote:Op zondag 10 januari 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Europees coëfficiënt. Blijft ook gewoon belangrijk.
Ajax - Celtic, Molde - Ajax en Ajax - Fenerbahçe waren heel treurig.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon een aanfluiting
Fenerbahce is gewoon een betere ploeg, tegen die anderen had het wel beter gemoeten jaquote:Op zondag 10 januari 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Celtic, Molde - Ajax en Ajax - Fenerbahçe waren heel treurig.
Mwah, tegen Fenerbahçe was het echt wel matig. Bijna alles ging mis in de passing, weinig goeie kansen gecreëerd en je had in principe met 0-2/3 moeten verliezen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fenerbahce is gewoon een betere ploeg, tegen die anderen had het wel beter gemoeten ja
OK maar dat vond ik minder erg dan tegen die anderen waar je de bovenliggende partij had moeten zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, tegen Fenerbahçe was het echt wel matig. Bijna alles ging mis in de passing, weinig goeie kansen gecreëerd en je had in principe met 0-2/3 moeten verliezen.
Tegen Molde waren er heel veel mogelijkheden maar in de eindfase van de uitbraken werden er belachelijk slechte keuzes gemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat vond ik minder erg dan tegen die anderen waar je de bovenliggende partij had moeten zijn
Op zich natuurlijk al treurig dat we als Nederlandse clubs er tegen Turkse clubs al vrede mee lijken te hebben dat we de underdog zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat vond ik minder erg dan tegen die anderen waar je de bovenliggende partij had moeten zijn
Is wel de realiteit, tenminste de Turkse topclubs.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk al treurig dat we als Nederlandse clubs er tegen Turkse clubs al vrede mee lijken te hebben dat we de underdog zijn.
Dat is wel waar maar een Van Persie of een Sneijder had ik toch wel graag in NL gezienquote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Brammess het volgende:
De Turkse topclubs zouden zich alsnog kapot moeten schamen, al dat geld wat zij erin pompen en wat ze er voor terug krijgen![]()
Een betere spits ipv Sanogo had ik wel oke gevonden.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar een Van Persie of een Sneijder had ik toch wel graag in NL gezien
Ook datquote:Op zondag 10 januari 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een betere spits ipv Sanogo had ik wel oke gevonden.
Dat sowieso. En dat is alleen nog maar het geld wat we weten. Daar gaan ook nog bakken zwart geld doorheen, ongelooflijk frauduleuze zooi daar.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Brammess het volgende:
De Turkse topclubs zouden zich alsnog kapot moeten schamen, al dat geld wat zij erin pompen en wat ze er voor terug krijgen![]()
Ik denk oprecht dat van Persie geen meerwaarde meer heeft voor Ajax of PSV. Hooguit bij Feyenoord in de spits, maar volgens mij moeten zelfs zij een hoger niveau nastreven.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar een Van Persie of een Sneijder had ik toch wel graag in NL gezien
Vind ik nog wat te vroeg al zou het best kunnen dat hij gewoon versleten isquote:Op zondag 10 januari 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat van Persie geen meerwaarde meer heeft voor Ajax of PSV. Hooguit bij Feyenoord in de spits, maar volgens mij moeten zelfs zij een hoger niveau nastreven.
Jij denkt dat Fener het wel serieus nam verder? Thuis 1-3 verliezen van Molde. En werkelijk waar op halve kracht die poule doorkomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:32 schreef Brammess het volgende:
Ik blijf volhouden dat als we Molde, Fenerbache en Celtic in de CL hadden geloot dat we door zouden gaan.
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, dat wordt oppassen voor de Sneijders van deze wereld! Maartenfr12 van het Fok! forum blijft zich VERZETTEN tegen de drang naar meer geld van de profvoetballers!
Snap echt niet hoe je dat kan zeggen. Ik volg sinds Van Persie er speelt elke wedstrijd van Fener en Van Persie wordt totaal niet begrepen door zijn ploeggenoten. Loopt zich voortdurend vrij, 20 goede loopacties per wedstrijd, maar wordt gewoon niet aangespeeld. En dan nog heeft hij de nodige doelpuntjes meegepikt dit seizoen, dus zo slecht is het wat dat betreft ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat van Persie geen meerwaarde meer heeft voor Ajax of PSV. Hooguit bij Feyenoord in de spits, maar volgens mij moeten zelfs zij een hoger niveau nastreven.
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fener het wel serieus nam verder? Thuis 1-3 verliezen van Molde. En werkelijk waar op halve kracht die poule doorkomen.
Dus die Salzburg nederlaag lag aan de mentaliteit?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.
Humorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, want als Fener het serieus nam hadden die met minimaal 16 punten geeindigd. Gaat erom dat ajax wel kan winnen van serieuze tegenstanders in de CL om dan vervolgens 6-1 te verliezen van Salzburg in de EL.
ze kunnen het volgend seizoen weer laten zienquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
In de CL falen we ook tegen teams als Celtic en Apoelquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |