Mede omdat het ook bijna geen speler lukt om nog wat te laten zien, bij Ajax Cruijff en Rijkaard, bij PSV Cocu misschien.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Je moet ook maar zin hebben om in dit Ajax te spelen. Daarnaast teken je voor het einde van je eigen carriere als je terug gaat. Afgezien van dat je minder salaris ontvangt. En dan door de mangel gehaald hebben door een Jan Mulder als je het elftal niet draagt. Snap het ergens wel.
Dus iedereen in het bedrijfsleven die genoeg heeft verdiend moet ook maar met pensioen?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carrière, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik wens je veel wijsheid toe als je de kans krijgt om ergens meer te verdienenquote:Op zondag 10 januari 2016 13:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf me daar echt keihard tegen verzetten, vind al dat iedereen zich er veel te makkelijk bij neerlegt.
Wat is dat weer voor vergelijking? Het is niet zo dat als je bij Ajax komt voetballen je helemaal niets meer verdient ofzo. Je verdient dan nog steeds meer dan 99 procent van de Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus iedereen in het bedrijfsleven die genoeg heeft verdiend moet ook maar met pensioen?
Er zit veel verschil tussen een modaal salaris opkrikken naar een topsalaris, en een supersalaris opkrikken naar een astronomisch salaris. Zoals ik net ook al zei, het is niet zo dat je bij Ajax helemaal niets meer verdient ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik wens je veel wijsheid toe als je de kans krijgt om ergens meer te verdienen
Wat ben je toch heerlijk naïef.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er zit veel verschil tussen een modaal salaris opkrikken naar een topsalaris, en een supersalaris opkrikken naar een astronomisch salaris. Zoals ik net ook al zei, het is niet zo dat je bij Ajax helemaal niets meer verdient ofzo.
Het lijkt mij een vrij redelijke vergelijking. Dat mensen het voetbal één of andere bijzondere uitzonderingspositie toedichten heb ik nooit zo begrepen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat is dat weer voor vergelijking? Het is niet zo dat als je bij Ajax komt voetballen je helemaal niets meer verdient ofzo. Je verdient dan nog steeds meer dan 99 procent van de Nederlandse bevolking.
Maar goed, iedereen heeft zich er al bij neergelegd blijkbaar. Zonde, want zo komt er nooit meer iemand terug. (Behalve Dirkie)
Dit, en Andersen is ook gewoon beter dan Sinkgraven en dat zegt heel veel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.
Singraven scoort nooit, heeft zo weinig fysiek dat ie constant omver gelopen wordt en is daarnaast nog een vervelend verwend mannetje ook.
Dat Sinkgraven niet presteert ok maar op basis waarvan hij een vervelend verwend mannetje genoemd wordt, geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, en Andersen is ook gewoon beter dan Sinkgraven en dat zegt heel veel.
Naja, dat gedeelte was ik het dan niet direct mee eens.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sinkgraven niet presteert ok maar op basis waarvan hij een vervelend verwend mannetje genoemd wordt, geen idee.
Oei, dat wordt oppassen voor de Sneijders van deze wereld! Maartenfr12 van het Fok! forum blijft zich VERZETTEN tegen de drang naar meer geld van de profvoetballers!quote:Op zondag 10 januari 2016 13:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf me daar echt keihard tegen verzetten, vind al dat iedereen zich er veel te makkelijk bij neerlegt.
http://nos.nl/artikel/207(...)station-spelers.htmlquote:. "Maar die snappen weer niet hoe lastig het soms is tegen tegenstanders die zich ingraven. We hebben de meeste goals voor en de minste tegen", pareert De Boer de kritiek.
Jablonecquote:Op zondag 10 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)station-spelers.html
Hoeveel clubs hebben zich nou daadwerkelijk ingegraven tegen Ajax????
Ingraven is wat overdreven maar de manier om dit Ajax te bestrijden is wel inzakken en de fouten proberen af te straffen in de opbouw die komen gaanquote:Op zondag 10 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk onzin wat hij zegt, maar misschien is hij intern wel een stuk kritischer en kiest hij er gewoon voor om naar buiten toe niet zijn spelers af te vallenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij levert kritiek op ''playstationvoetballers''.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk onzin wat hij zegt, maar misschien is hij intern wel een stuk kritischer en kiest hij er gewoon voor om naar buiten toe niet zijn spelers af te vallen
Ik heb heel weinig ploegen gezien die een muur optrokken dit seizoen. Maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ingraven is wat overdreven maar de manier om dit Ajax te bestrijden is wel inzakken en de fouten proberen af te straffen in de opbouw die komen gaan
Hoeveel ploegen zetten Ajax onder druk dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig ploegen gezien die een muur optrokken dit seizoen. Maar dat zal vast aan mij liggen.
Volgens mij is alles dicht gooien en counteren een betere strategie tegen Ajax.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen zetten Ajax onder druk dan?
Nee, ze gaan allemaal met 10 man vol op de aanval. Sluizen open, hoppekee op naar de 10-3 nederlaag.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen zetten Ajax onder druk dan?
Dat doet hij toch ook, feiten spreken voor zich, schoonheidsprijs is wat andersquote:Op zondag 10 januari 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan allemaal met 10 man vol op de aanval. Sluizen open, hoppekee op naar de 10-3 nederlaag.
Je kan toch inmiddels na zo'n 5 jaar Eredivisiecoach wel weten hoe je de wat defensief ingestelde ploegen moet bestrijden?
Heeft er denk ik meer mee te maken dat er in de meeste wedstrijden tegen de rechterrijtjesploegen al snel gescoord werd. Gebeurt ook veel dankzij een standaardsituatie. Daar zijn best veel goals uit gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook, feiten spreken voor zich, schoonheidsprijs is wat anders
Natuurlijk, hoe langer het duurt die eerste goal te maken hoe moeilijker het wordt, maar als het goed is krijg je erna ook meer ruimtequote:Op zondag 10 januari 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er denk ik meer mee te maken dat er in de meeste wedstrijden tegen de rechterrijtjesploegen al snel gescoord werd. Gebeurt ook veel dankzij een standaardsituatie. Daar zijn best veel goals uit gehaald.
Mja, in Europa sta je met lege handen omdat je qua technisch voetbal, dus niet opportuun, veel te kort schiet.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe langer het duurt die eerste goal te maken hoe moeilijker het wordt, maar als het goed is krijg je erna ook meer ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |