Sylvie en Yolanthe welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sneijder en van der Vaart ook niet.
Aan spelers zoals Sinkgraven heb je echt helemaal niets. Miskoop helaas.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima speler , ook veel scorend vermogen. Sinkgraven nog geen goal gemaakt voor Ajax
welneequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Aan spelers zoals Sinkgraven heb je echt helemaal niets. Miskoop helaas.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie toch echt 10x liever Sinkgraven dan Gudelj
Op basis van wat ? Heeft nog geen goal gemaakt voor Ajax en zelfs bijna nog geen enkele assist gegeven zelfs.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Vervelend mannetje valt wel mee volgens mij maar verder wel eens. Hopelijk gaat ie nog stappen maken, kwaliteiten heeft ie wel. Hij laat het alleen veel te weinig zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.
Singraven scoort nooit, heeft zo weinig fysiek dat ie constant omver gelopen wordt en is daarnaast nog een vervelend verwend mannetje ook.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op basis van wat ? Heeft nog geen goal gemaakt voor Ajax en zelfs bijna nog geen enkele assist gegeven zelfs.
Sinkgraven is een grotere miskoop dan Gudelj, was duurder en heeft nog weinig tot niets laten zien bij Ajax.
Hij loopt constant het spel te vertragen en is vooral heel goed in boos kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Gudelj heeft dit seizoen al een paar fantastische goals gemaakt en is een powerplayer. Maakt z'n foutjes maar een zeer bruikbare speler.
Singraven scoort nooit, heeft zo weinig fysiek dat ie constant omver gelopen wordt en is daarnaast nog een vervelend verwend mannetje ook.
Younes, Tete, Van de Beekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Ajax speelde vanavond.
Was het om aan te zien?
Was allemaal kut, eruit met De Boer, Gudelj, Fischer, Veltman, El Ghazi etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Ajax speelde vanavond.
Was het om aan te zien?
Dat was een opmerkelijke uitspraak vorig jaar van De Boer ja, De Jong zou uitstekend passen bij Ajax. Dost ook dus maar die gaat niet halveren van salaris en komt dus niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
Dost willen maar de Jong niet goed genoeg/niet gepast vinden voor het systeem.
Nog meer genot.
1ste sloeg de keeper de bal erinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The usual suspects.
En Milik twee keer gescoord las ik.
Dost én Lens willen, twee totaal verschillende types.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was een opmerkelijke uitspraak vorig jaar van De Boer ja, De Jong zou uitstekend passen bij Ajax. Dost ook dus maar die gaat niet halveren van salaris en komt dus niet.
Eerst een rechtsback moeten verkopen voor er een spits bij komt, terwijl er genoeg geld is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dost én Lens willen, twee totaal verschillende types.
Ik hou van Ajax. Never change.
Er staan op de goede plek is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1ste sloeg de keeper de bal erin
2de een kopbal in een leeg doel
Ik irriteer me aan spelers met een slappe en ongeinteresseerde instelling. Het zou best kunnen dat hij van binnen een enorme drive heeft, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in. In elk interviewtje dat ik van hem gezien heb, straalt hij nonchalance en verwendheid uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vervelend mannetje valt wel mee volgens mij maar verder wel eens. Hopelijk gaat ie nog stappen maken, kwaliteiten heeft ie wel. Hij laat het alleen veel te weinig zien.
Eigenlijk verbazend dat een speler als Gudelj na 2 wedstrijden niets goeds kan doen onder velen hier en voor Sinkgraven allerlei excuses gezocht worden.
Goal 1: Younes met een prima voorzet. Schot (of wat was het) resulteert in flipperkast. Milik schiet, Adler tikt hem erin terwijl Milik anders op 5 centimeter voor doel naast geschoten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1ste sloeg de keeper de bal erin
2de een kopbal in een leeg doel
Gaat weer een worsteling van jewelste worden . Zij hebben daarvoor tenminste niet 3x getraind per dagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goal 1: Younes met een prima voorzet. Schot (of wat was het) resulteert in flipperkast. Milik schiet, Adler tikt hem erin terwijl Milik anders op 5 centimeter voor doel naast geschoten.
Goal 3: Milik kopt in leeg doel.
Dat gaat echt niet gebeuren tegen ADO.
Met alle liefde, maar HSV verdedigde zo triest bij twee goals. Bij de eerste goal kon je gewoon met drie/vier man drie keer op doel schieten voor leeg doel. Hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat weer een worsteling van jewelste worden . Zij hebben daarvoor tenminste niet 3x getraind per dag
Vermoeidheid in combinatie met complete onkunde . Was anders gegaan als die Duitsers fit warenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle liefde, maar HSV verdedigde zo triest bij twee goals. Bij de eerste goal kon je gewoon met drie/vier man drie keer op doel schieten voor leeg doel. Hou op, schei uit.
En het valt op dat Van de Beek bij de 0-2 en 0-3 redelijk goed werk heeft verricht. Een van de weinige bakens in de duisternis op het middenveld. Die is er zondag niet meer dus dan kunnen we genieten van een voetballend zwaar beperkte Gudelj en een Klaassen die weigert om als schakel tussen de aanval en het middenveld te fungeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vermoeidheid in combinatie met complete onkunde . Was anders gegaan als die Duitsers fit waren
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
Kwestie van tijd voordat Ajax talenten vol zitten met instructies en alleen maar ballen breed mogen geven
De Beek veel meer vertrouwen in dan de Sink. Goede uitstraling, goede mentaliteit. Beetje zoals Klaassen, maar dan een meer technische speler.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
Kwestie van tijd voordat Van De Beek volzit met instructies en alleen maar ballen breed / op Fischer mag geven
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 00:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Beek veel meer vertrouwen in dan de Sink. Goede uitstraling, goede mentaliteit. Beetje zoals Klaassen, maar dan een meer technische speler.
Dat was ook precies waar Jonk zo pissig over was geloof ikquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoor
Als Jonk pissig is dan zijn ze weg, want hij kan ze hard in de kruising trappenquote:Op zondag 10 januari 2016 03:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat was ook precies waar Jonk zo pissig over was geloof ik
Inderdaad vreemd. Ik vind Sink geen prima speler trouwens, maar dat was inmiddels wel duidelijkquote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeiden ze ook al bij de analyse inderdaad, dat het apart is dat Sink is gehaald als je jongens als Van De Beek rond heb lopen in de jeugd. Neemt niet weg dat Sink gewoon een prima speler is hoor
Omdat ze kennelijk totaal niet weten te anticiperen op de doorbraak van een talent?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou Donny voorlopig de kans geven als ik De Boer was en ik denk eerlijk gezegd ook wel dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:17 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk totaal niet kunnen wanneer een jeugdspeler er klaar voor gaat zijn?
Het lijkt wel alsof de Boer iedere keer verrast wordt door de doorbraak van een talent. En de aankoop zit vervolgens binnen no-time op de bank.
In het interview met Bergkamp las ik juist dat het andersom was, Jonk vond dat hij nog niet klaar wasquote:Op zondag 10 januari 2016 03:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat was ook precies waar Jonk zo pissig over was geloof ik
Gudelj is wel beter geworden en Sinkgraven nog niet, is uiteindelijk een gevalletje Andersen en als het zo doorgaat is Andersen hem weer voorbij na dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vervelend mannetje valt wel mee volgens mij maar verder wel eens. Hopelijk gaat ie nog stappen maken, kwaliteiten heeft ie wel. Hij laat het alleen veel te weinig zien.
Eigenlijk verbazend dat een speler als Gudelj na 2 wedstrijden niets goeds kan doen onder velen hier en voor Sinkgraven allerlei excuses gezocht worden.
Op dat moment niet voor het eerste, Sinkgraven wel (was het idee). Achteraf had je prima kunnen wachten, maar goed, op het moment zelf vonden velen Sinkgraven wel een aardige aankoop.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het interview met Bergkamp las ik juist dat het andersom was, Jonk vond dat hij nog niet klaar was
Hij moet het nu toch wel gaan laten zienquote:Op zondag 10 januari 2016 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op dat moment niet voor het eerste, Sinkgraven wel (was het idee). Achteraf had je prima kunnen wachten, maar goed, op het moment zelf vonden velen Sinkgraven wel een aardige aankoop.
Maakte 2 fenomenale goals gister.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:31 schreef Abed het volgende:
Frank is in zijn nopjes met onze aanvalsleider, dus er komt niemand.
ze tellen wel, maar goed net als verlies in zo'n wedstrijd niet veel zegt geldt dat voor winst ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maakte 2 fenomenale goals gister.
Tegen de tijd dat hij echt niet meer kan lopen waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben toch wel benieuwd of ie nog terugkomt.
en dan nog is er altijd wel een club die hem meer dan het dubbele betaaltquote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij echt niet meer kan lopen waarschijnlijk.
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carrière, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)quote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij echt niet meer kan lopen waarschijnlijk.
Is makkelijk oordelen als je zelf niet in die situatie zit, ze gaan er natuurlijk ook naar leven (Dick misschien dan niet).quote:Op zondag 10 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carrière, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)
Je moet ook maar zin hebben om in dit Ajax te spelen. Daarnaast teken je voor het einde van je eigen carriere als je terug gaat. Afgezien van dat je minder salaris ontvangt. En dan door de mangel gehaald hebben door een Jan Mulder als je het elftal niet draagt. Snap het ergens wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat als je al zoveel geld verdiend hebt in je carrière, je nog steeds meer wilt. Hoeveel zou hij op de bank hebben staan? Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij, maar goed, dat geldt ook voor al die trainers natuurlijk. (Dick als schrijnend dieptepunt)
Ik blijf me daar echt keihard tegen verzetten, vind al dat iedereen zich er veel te makkelijk bij neerlegt.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is makkelijk oordelen als je zelf niet in die situatie zit, ze gaan er natuurlijk ook naar leven (Dick misschien dan niet).
Maar als je in de gelegenheid bent om nog een paar miljoen erbij te pakken als voetballer waarom zou je het niet doen, zeker omdat je na je carrière zeeën van vrije tijd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |