Topquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Adler, Sakai, Djourou, Spahic, Ostrzolek - Cleber, Holtby - Müller, Hunt, Ilicevic - Lasogg
Misschien dat het zonder Klaassen wel fijn is om te kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even denk ik, is tenslotte gratis te zien op Ziggo (ook voor niet-klanten)
Ja, leuk met Sinkgraven op 10. In potentie wat mij betreft de leukste voetballer van Ajax, maar dan moet hij zich wel gaan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd zonder Klaassen.
Jammer dat El Ghazi te geblesseerd is. Zie liever Younes en El Ghazi dan Younes + Fischer // Fischer + El Ghazi
De vorige keer was in De Kuip. Toen werd het beste voetbal van het seizoen tot nu toe gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, leuk met Sinkgraven op 10. In potentie wat mij betreft de leukste voetballer van Ajax, maar dan moet hij zich wel gaan ontwikkelen.
En dat voor een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig met 2 analisten die er veel verstand van hebben
Het kan niet opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat voor een oefenwedstrijd.
Neequote:
Frits is gek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee
Maar Frits vond dat Ajax 4-4-2 moest spelen en dat HSV weggespeeld moest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |