SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel het leukste. Beste weet ik niet, ze geven ook erg veel kansen weg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt het beste voetbal, inderdaad.Oja, en zeg vooral geen positieve dingen over Ajax!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je weet toch dat PSV en Feyenoord veel beter en attractiever spelen![]()
![]()
Ik doelde niet alleen op het onderlinge duel. PSV en Ajax hebben beide goede wedstrijden afgewisseld met zaadpotten. En natuurlijk staat Ajax meer dan terecht bovenaan, ze hebben immers meer punten verzameld. Ik geloof dat het daar om draait.
Uiteindelijk wordt het gewoon een spannend seizoen. PSV nog een paar weken met CL en beker tussendoor, maar in principe wel met de sterkste selectie qua individuele spelers (mijn mening), waar Ajax wat beter op elkaar ingespeeld is omdat de kern al langer bijelkaar is.
Ik verheug me op de tweede seizoenshelft, vooral omdat het er naar uit ziet dat ik snel weer naar de wedstrijden van mijn club kan gaan kijken en ook weer aan het werk kan.![]()
Ik zie Guardado en De Jong als de spelers die het verschil kunnen brengen bij PSV, van de rest ben ik niet onder de indruk eerlijk gezegd. Al wordt Propper wel steeds beter, leuke voetballer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
Ik doelde niet alleen op het onderlinge duel. PSV en Ajax hebben beide goede wedstrijden afgewisseld met zaadpotten. En natuurlijk staat Ajax meer dan terecht bovenaan, ze hebben immers meer punten verzameld. Ik geloof dat het daar om draait.
Uiteindelijk wordt het gewoon een spannend seizoen. PSV nog een paar weken met CL en beker tussendoor, maar in principe wel met de sterkste selectie qua individuele spelers (mijn mening), waar Ajax wat beter op elkaar ingespeeld is omdat de kern al langer bijelkaar is.
Ik verheug me op de tweede seizoenshelft, vooral omdat het er naar uit ziet dat ik snel weer naar de wedstrijden van mijn club kan gaan kijken en ook weer aan het werk kan.
En wat betreft het tweede deel, succes man !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zou een redelijk unicum zijn, maar ik verwacht dat ook wel. Waarschijnlijk zit ik dan in de Kuip, als ik het invalidevervoer rondkrijgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Leugenachtige TT want PSV gaat in Rotterdam winnen.![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook een beetje maar het is wel de laatste kans voor Feyenoord om iig de indruk te wekken dat ze mee doen, zal dus een gelijkspel wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou een redelijk unicum zijn, maar ik verwacht dat ook wel. Waarschijnlijk zit ik dan in de Kuip, als ik het invalidevervoer rondkrijg![]()
![]()
Kwalitatief en tactisch zou PSV ze in ieder geval de baas moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje maar het is wel de laatste kans voor Feyenoord om iig de indruk te wekken dat ze mee doen, zal dus een gelijkspel worden![]()
Ik zou de buitenspelers van PSV maar al te graag inruilen voor de onze.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Guardado en De Jong als de spelers die het verschil kunnen brengen bij PSV, van de rest ben ik niet onder de indruk eerlijk gezegd. Al wordt Propper wel steeds beter, leuke voetballer.
En wat betreft het tweede deel, succes man !![]()
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwalitatief en tactisch zou PSV ze in ieder geval de baas moeten zijn.![]()
Denk ook dat Feyenoord, hoe erg ik passievol een hekel heb aan El Ahmadi, hem enorm gaat missen.quote:![]()
O ja, al is die ook niet meer de speler van toen hij net terug kwam.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk ook dat Feyenoord, hoe erg ik passievol een hekel heb aan El Ahmadi, hem enorm gaat missen.![]()
Wel een nuttige kracht voor dit soort wedstrijden om de tegenstander niet aan het voetballen te laten komen. Met een middenveld Vilhena - Gustafson - Vejinovic heb je dat minder. Al kan Vilhena zich soms wel goed uitleven op zijn tegenstander.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja, al is die ook niet meer de speler van toen hij net terug kwam.![]()
Ik sleep de discussie wel naar een ander topc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:48 schreef Scrummie het volgende:
PSV wint nooit in de Kuip, gaat niet gebeuren.
Maar goed, offtopic. Sorry jongens.![]()
Haha kreupele.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou een redelijk unicum zijn, maar ik verwacht dat ook wel. Waarschijnlijk zit ik dan in de Kuip, als ik het invalidevervoer rondkrijg![]()
Nee joh. Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi interview met Dolberg wel. Rustige jongen, goed fysiek aan voor zijn leeftijd. Hopelijk blifjt hij zich zo door ontwikkelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:54:45Deze 11 Ajacieden starten op Turkse bodem tegen HSV! #trainingskamp #ajahsv https://t.co/4wSDN9Rlxg reageer retweet
Zitten we klaar jongens?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: