Bedankt Jan, voor je aandeel in de titel van '02.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj doet me denken aan Jan van Halst
Welk aandeel ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedankt Jan, voor je aandeel in de titel van '02.
totaal nutteloos helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj doet me denken aan Jan van Halst
Hebben wel een mooie klok in dat stadion van ze.quote:
En dan Dijks die meteen de bal voor het doel probeert te slingerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt leuk om te zien die drie A-spelers die een beetje combineren op de helft van HSV
En dat vaak 9/10 verkeerd doetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan Dijks die meteen de bal voor het doel probeert te slingeren
Huilie huiliequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman doet een Veltmannetje. Gras is groen.quote:
Wat moet ie anders daar? Het enige wat lachwekkend is dat die gasten de miljoenen aankopen Gudelj en Sinkgraven even laten zien hoe het wel moet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaan we niet winnen inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En toch vrees ik weer voor volgende week.
Einde was slecht inderdaad, maar ja, als je 3-0 voorstaat in een oefenwedstrijd verslapt de concentratie wat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Brammess het volgende:
Prima wedstrijd, einde was relatief zorgwekkend
0-3.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die gaan we niet winnen inderdaad
Om de 2 seizoenen wint Ajax bij ADO. Dit seizoen is het weer zover.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En toch vrees ik weer voor volgende week.
Klaassen hopelijk wel ja of is die ook al afgeschreven ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef wieisboos het volgende:
Volgende week weer lekker met Klaassen en Gudelj
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Om de 2 seizoenen wint Ajax bij ADO. Dit seizoen is het weer zover.
In zijn rol als 10 is het niet best inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen hopelijk wel ja of is die ook al afgeschreven ?
Dit zei iedereen ook toen we aan De Jong gelinkt werden. Ik zou het risico aangaan als het financieel allemaal kloptquote:
Ik kom nog steeds klaar wanneer ik terugdenk aan die editie met Ricky in het doel bij ADO. Wat een heerlijk vieze overwinning was dat zeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
ADO gaat vast zo'n open huis houden. Die gaan er veel feller op zitten en compacter verdedigen.
Die twee kunnen niet op 1 middenveldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen hopelijk wel ja of is die ook al afgeschreven ?
Prima speler , ook veel scorend vermogen. Sinkgraven nog geen goal gemaakt voor Ajaxquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zijn rol als 10 is het niet best inderdaad.
Sneijder en van der Vaart ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die twee kunnen niet op 1 middenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |