Dat hoop ik, Frank houdt wel erg van hemquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer moet wel aan de bak om zijn basisplaats te houden
Enige echt opvallende wat hij wmb dit seizoen heeft gedaan zijn de 1-1 tegen Celtic (in Amsterdam) en die 2-0 tegen FC Groningen. Die goals tegen Heerenveen en Roda JC valt weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat hoop ik, Frank houdt wel erg van hem
Idd, is helemaal gedraaid ten opzichte van 2 jaar terug en daarvoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Ajax vrij aardig spelen. Al is de eerste helft vaak beter dan de tweede bij dit Ajax.
Positiespel lijkt aardig maar creëren er weinig mee, en is allemaal op eigen helft of net over de middenlijn.quote:
Ik noem het geen positiespel , altijd meer teruggedraaid staan naar je eigen doelman/helftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Positiespel lijkt aardig maar creëren er weinig mee, en is allemaal op eigen helft of net over de middenlijn.
22 kilo bij elkaar? Stap toch op man.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef mabo11 het volgende:
Tweede helft graag Nouri, Dolberg en Cerny
Nee da blok dynamiet Gudelj is fijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
22 kilo bij elkaar? Stap toch op man.
Idd.. drama die gozer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee da blok dynamiet Gudelj is fijn om naar te kijken.
Kan best met die idioot .quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Idd.. drama die gozer.
Welke mongool riep er nou dat ie met de racketices en modrices van deze wereld kon mee doen. Was dat Drank zelf?
Dat is ook een debiel, samen met Fisscher en Sink.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee da blok dynamiet Gudelj is fijn om naar te kijken.
Jawelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit betekent toch niet dat we Fischer voor de rest van het jaar in de basis hebben???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |