Nog op stalquote:
Diep hequote:
Ow, je doet te weinig aan groupiesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn voorstellen worden zelden aangenomen.
Doet Piet te weinig groupies? Denk dat zijn muts dat wel een geruststellende gedachte vindquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je doet te weinig aan groupies
Zijn de Sjonniesquote:
Ik herken de signalen niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je doet te weinig aan groupies
Nah, die had Rob alquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat te boek als dé slechtste aankondiging van 2016
wees blijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik herken de signalen niet zo goed.
ik heb mijn instelling eindelijk geperfectioneerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die had Rob al
Gewoon lullen en je instellingen niet zo hebben staan dat je te horen bent
Tot nu toe gaat ie wat mij betreft lekker.quote:
Ow, da's een BHtje maar dna verstoptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 9 januari 2016 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
Suzanna Vega
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat ie wat mij betreft lekker.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, da's een BHtje maar dna verstopt
Die kwam nogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaid
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaid
Mute je mij gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...
Gelukkig kan datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...
Lukaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Luka is een BHtje maar daar zit een emotioneel verhaal achter
Rafquote:
Komtiebinnennabrandendzandquote:
Meer in een masochistische bui?quote:
Doe maar Dub incquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:43 schreef knokkels het volgende:
Is Robert Jan ook voorstander van duiven uitmoorden?
Nah, die al helemaal nietquote:
Awww maar die is zo leukquote:
OK, gooi die australische bugs er maar inquote:
Geen idee of er in Den Haag ook veel zitten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:43 schreef knokkels het volgende:
Is Robert Jan ook voorstander van duiven uitmoorden?
quote:
daswaikseiquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, gooi die australische bugs er maar in
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ja hoor
En dan WIDM seizoen 1 weer eens zien die zich in Australie afspeelt
Uh, Piet, het is nog niet licht buitenquote:
Als ik iets mag uitlopenquote:
quote:[[quote]Op zaterdag 9 januari 2016 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, Piet, het is nog niet licht buiten
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet je wel door tot 02:30, of je moet zelf gaan lopen schuiven met de gup backup
Ik mag nog een half uurtjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
Ik was bezig en mis dus alles.. Doe die FAQ maar dan..
BH-tje, dat is wat wulpse dames níet dragen, en hier bij R49 een nummer wat te vaak gedraaid is (uitgekeken op de borsten dus)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
Ik was bezig en mis dus alles.. Doe die FAQ maar dan..
Nee ik heb het wel eens aan proberen te horen ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
Of moet er nog een toelichting komen bij Vout?
Ik kan Vout nog wel even channelen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb het wel eens aan proberen te horen ...
'T is iets voor liefhebbers, denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb het wel eens aan proberen te horen ...
Jawel hoor. Ik ben wel ondertussen naar de wc geweest en in de keuken geweest, misschien dat ik hem net gemist hebquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
Deze heb ik ook nog gedraaid vanavond
Luisterde je wel? Tekst is wel true
hahaha ja ik hoor af en toe wel eens watquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'T is iets voor liefhebbers, denk ik.
voor de real sick mindsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'T is iets voor liefhebbers, denk ik.
Soms dan eventjesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
Vout is gewoon leuk vout als je in de mood bent.
Dat is al snel bij mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
Vout is gewoon leuk vout als je in de mood bent.
quote:
Ik zou per direct van de zender worden geschopt door de powers that be als ik Vout's muziek zou draaien in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]begrijp ik, maar gek genoeg was het toch een voute show die ik (voor een uurtje maar, dat wel) in het ziekenhuis heb willen horen. Ik had gewoon even behoefte denk ik aan zoals watertornado geloof ik zei: 'positief geladen ooraids'
Van de ziekenhuisomroep werd je alleen maar ziekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou per direct van de zender worden geschopt door de powers that be als ik Vout's muziek zou draaien in het ziekenhuis.
Ook als het specifiek werd aangevraagd trouwens door de patienten zelfs
En dat terwijl muziek gewoon goed is voor herstel. En dat is wetenschappelijk bewezenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de ziekenhuisomroep werd je alleen maar zieker
Dat is relatief.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat terwijl muziek gewoon goed is voor herstel. En dat is wetenschappelijk bewezen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat terwijl muziek gewoon goed is voor herstel. En dat is wetenschappelijk bewezen
Heb hem alleen van Brooks & Dunnquote:
quote:
Het enige wat er qua beginletters bij in de buurt komt: MacBethquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch heel anders .. Maar wel lief dat je het geprobeert hebt
Zelf eens kijken of ik het zelf wel heb .. Ik heb de LP of Piet heeft hm..quote:
Slaap lekker Muisquote:
Neeeeeeeeeeeee johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
Gelukkig
Leuk deze
ik was al even bang dat je voor 02:30 zou ophouden en dan gaat de fallback pas draaien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee johIk pas me daarop aan natuurlijk. 2:30:10 is mijn eindtijd
Hiryu heeft de antivries in bezit?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb Hiryu op de hoogte gebracht, dus het is even afwachten tot Gup weer door het ijs heen kan en weer normaal in zijn kom kan zwemmen.
Sloot ie een beetje aan zonder flippen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
Barry White - You're The First, The Last, My Everything
Uh, ik ben de ice-queenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hiryu heeft de antivries in bezit?
Nah, maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sloot ie een beetje aan zonder flippen?
Dan kan Hiryu dus de De-icing King zijn tochquote:
Egggggggggggs!!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
Mag ik een digitale verzie downloaden als ik de LP in bezit heb?
Van mij wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
Moet je mij wel een donatie doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik vind ook dat het moet kunnen, maar dan ben ik daar vrij makkelijk in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou niet alles bij wat op het gebied van 'downloaden' en zo gebeurt, en misschien dat de Modjes van MUZ het beter weten, maar zover ik weet mag je gewoon legaal een kopie downloaden van iets wat je legaal (video, lp, dvd) al hebt.
Als ik alle cd's zelf had moeten rippen die ik nu gewoon draai, had ik bijna geen shows kunnen draaien
Muziek wordt gedraaid, royalties worden betaald. End of storyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het moet kunnen, maar dan ben ik daar vrij makkelijk in.
Maar de zelfde versie zou mijns inziens sowieso gewoon moeten mogen.
Daar is die bijdrage toch voor?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je mij wel een donatie doen
R49 is al gedoneerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou trouwens wel een betere workout genereren, extra gewichtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:44 schreef Rafeiro het volgende:
Het zou immers van den zotte zijn als je tijdens het hardlopen, een Walkman, Discman, Spotify verbinding etc. nodig zou hebben. Het ouderwetse verdien model zou aangepast moeten worden.
hey ho...knokkels beste wensenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek wordt gedraaid, royalties worden betaald. End of story
Thezappa!quote:
Slaap lekker sjoefquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was het eerste nummer wat ik draaide toen ik uit het ziekenhuis kwam
En het was echt niet zo bedoeld, maar Melting wees mij erop. Gek hoe je dan zo tot een playlist kan komen.
Gaat lekker moet weer een beetje sporten toch wat dikker geworden in mijn vakantie en met de feestdagenquote:
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gaat lekker moet weer een beetje sporten toch wat dikker geworden in mijn vakantie en met de feestdagen
even jan smit deletenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat, maar in het algemeen geloof ik dat het Muis is.
Ik neem aan dat er bij jou iemand staat te kitten of er net mee klaar is.quote:
Ik ben shoppen 😊 schoenen gekocht en als beloning nu warme choco!!quote:
Oh ja, je ging deze keer voor hoge hakken....toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben shoppen 😊 schoenen gekocht en als beloning nu warme choco!!
Beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben shoppen 😊 schoenen gekocht en als beloning nu warme choco!!
Kan me nog herinneren toen die serie net nieuw was en mijn, toen nog kleine kinderen, dat zagen, ze vonden het helemaal geweldig, en die kerstaflevering met die kalkoen was nog maffer.quote:
Nou om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk allemaal altijd wel te flauw.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren toen die serie net nieuw was en mijn, toen nog kleine kinderen, dat zagen, ze vonden het helemaal geweldig, en die kerstaflevering met die kalkoen was nog maffer.
Ik heb het ook over mijn toen nog kleine kinderen, Blackadder was toen nog te moeilijk voor ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk allemaal altijd wel te flauw.
Black Adder daarentegen:
Hehehe ja okee!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ook over mijn toen nog kleine kinderen, Blackadder was toen nog te moeilijk voor ze.
De cartoon vind ik uiteraard zeer slecht, dezelfde ongein haalden ze ooit ook met L&H uit, dat werkt dus voor geen meter, vind ik althans.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja okee!
De kinderen van dat Syrische gezin kijken naar de cartoons van Mister Bean die later gemaakt zijn. Die vinden ze ook geweldig!
L&H?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De cartoon vind ik uiteraard zeer slecht, dezelfde ongein haalden ze ooit ook met L&H uit, dat werkt dus voor geen meter, vind ik althans.
Maar goed, als die kinderen zich amuseren en daarmee wat 'Westerse cultuur' opslurpen vind ik het prima.
Laurel & Hardy.quote:
Och ja inderdaad! Maar de Mr. Bean cartoon vind ik slechter omdat de situaties soms van Tom & Jerry-achtige niveau zijn. Daarmee doe je zowel Tom & Jerry als Mr. Bean geen eer aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laurel & Hardy.
Die bestaat ook in een cartoonversie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |