Dat verklaard nog niet waardoor we het een BHtje zijn gaan noemen en geen BRettjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat Bohemian Rhapsody ook altijd gedraaid werd, waar je ook luisterde
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat verklaard nog niet waardoor we het een BHtje zijn gaan noemen en geen BRettje
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:58 schreef ToT het volgende:
Kidney Thieves!
Before I'm dead is ook een tof nummer!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja mag jij raden welke ik daarna had gequeued![]()
Ik kom net van de wc af
Zie boven, maar komt eraanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter van de WC af dan van de IC
Uh, WC experience? Iets met een natte pan in de kast?
Ach we hebben genoeg luisteraars gehad die hier en aantal jaren mee hebben zitten posten en zelf nooit gedraaid hebben. Die kenden alle ins en outs ook wel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Kijk als non DJ is het soms lastig meelullen hier.. ins en outs ..
Heeft niets met non DJ te maken hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Kijk als non DJ is het soms lastig meelullen hier.. ins en outs ..
Met wat transpiratie inspiratie kom ik er welquote:
Sorry, mijn d's en t's zijn deels achtergebleven op de ICquote:
Awwwwwwwwwquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:04 schreef ToT het volgende:
Maar goed, mensen: ik ga maffen!
Thx voor de chewns weer, Knok!
Truste.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:04 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:04 schreef ToT het volgende:
Misschien eens tijd om een known facts te maken of zo..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft niets met non DJ te maken hoor
BH-tje is gewoon een kreet die er in de loop der tijd ingeslopen is. Zelfs ik weet niet meer waarom we het zo noemen
Oeh, leuk planquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om een known facts te maken of zo..
Als jij begint met een lijstje van jouwquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om een known facts te maken of zo..
quote:
BHtje dus om mee te beginnen...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als jij begint met een lijstje van jouwik snap echt niet waar ze het over hebben daar in R49? kan ik dat denk ik wel aanvullen met
Wacht, Rafeiro = Zokunen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
Waardoor is Brandend Zand iets 'R49'-achtigs geworden, wel heel gewoon, omdat nog maar weinig mensen weten dat Rafeiro toen ie nog Zokunen heette begon te trollen met dat nummer.
Jij vroeg deze toch aanquote:
'T is geen hoogvlieger, maar ik kan um hebben.....quote:
Van mij, echt waar?quote:
Hebben we wel input nodig van de vragen die bij jullie levenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
BHtje dus om mee te beginnen...
Maar ik loop hier nog geen jaar rond en ook geen 24/7 hier..
De ouwe garde zou zo natuurlijk een heel aantal dingen op kunnen noemen.. Maar goed het hoeft ook niet diret nu.. Zie het als iets dat nog moet gebeuren .. Kan het later gewoon in de OP en zijn jullie weer ingedekt..
Correct en geheel juistquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij vroeg deze toch aan
of die, eigenlijk
Goed plan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben we wel input nodig van de vragen die bij jullie leven
Ik denk dat ik best ver kom met het beantwoorden van de vragen en het is een goed idee om dan een 'jargon'FAQ toe te voegen aan de OP
Vraag je net een nummer aan dat ik errug grappig vindquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct en geheel juist
Maar 'vroeghuh' was ik beter in trollen dan tegenwoordig blijkbaar
Wat heb ik aangevraagd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vraag je net een nummer aan dat ik errug grappig vind
OK het is dus moment gerelateerd.. En dat is moeilijk rapporteren..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben we wel input nodig van de vragen die bij jullie leven
Ik denk dat ik best ver kom met het beantwoorden van de vragen en het is een goed idee om dan een 'jargon'FAQ toe te voegen aan de OP
Natte Pan In De Kastquote:
Apart Topic openen...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
OK het is dus moment gerelateerd.. En dat is moeilijk rapporteren..
Ow, da's een BHtje maar dna verstoptquote:
Ja en dan moet ik ook nog eens inspelen op wat er in het topic gebeurt. Heb meelij me'mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon vragen als je denkt? waar hebben die rare R49-gasten het nu weer overquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeuh, gaan we vergadering houden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Neu, totaal nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik ook nog eens inspelen op wat er in het topic gebeurt. Heb meelij me'mij![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, totaal niet
Ik heb gelukkig nog 3/4 playlist over voor een volgende skip or stay
Groepjesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om eerst in discussiegroepen te treden en daarna een studiegroep.
Een denktank.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
bureaucratiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog op stalquote:
Diep hequote:
Ow, je doet te weinig aan groupiesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn voorstellen worden zelden aangenomen.
Doet Piet te weinig groupies? Denk dat zijn muts dat wel een geruststellende gedachte vindquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je doet te weinig aan groupies
Zijn de Sjonniesquote:
Ik herken de signalen niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je doet te weinig aan groupies
Nah, die had Rob alquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat te boek als dé slechtste aankondiging van 2016
wees blijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik herken de signalen niet zo goed.
ik heb mijn instelling eindelijk geperfectioneerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die had Rob al
Gewoon lullen en je instellingen niet zo hebben staan dat je te horen bent
Tot nu toe gaat ie wat mij betreft lekker.quote:
Ow, da's een BHtje maar dna verstoptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 9 januari 2016 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
Suzanna Vega
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat ie wat mij betreft lekker.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, da's een BHtje maar dna verstopt
Die kwam nogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaid
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaid
Mute je mij gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...
Gelukkig kan datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...
Lukaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Luka is een BHtje maar daar zit een emotioneel verhaal achter
Rafquote:
Komtiebinnennabrandendzandquote:
Meer in een masochistische bui?quote:
Doe maar Dub incquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:43 schreef knokkels het volgende:
Is Robert Jan ook voorstander van duiven uitmoorden?
Nah, die al helemaal nietquote:
Awww maar die is zo leukquote:
OK, gooi die australische bugs er maar inquote:
Geen idee of er in Den Haag ook veel zitten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:43 schreef knokkels het volgende:
Is Robert Jan ook voorstander van duiven uitmoorden?
quote:
daswaikseiquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, gooi die australische bugs er maar in
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ja hoor
En dan WIDM seizoen 1 weer eens zien die zich in Australie afspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |