Nog op stalquote:
Diep hequote:
Ow, je doet te weinig aan groupiesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn voorstellen worden zelden aangenomen.
Doet Piet te weinig groupies? Denk dat zijn muts dat wel een geruststellende gedachte vindquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je doet te weinig aan groupies
Zijn de Sjonniesquote:
Ik herken de signalen niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je doet te weinig aan groupies
Nah, die had Rob alquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat te boek als dé slechtste aankondiging van 2016
wees blijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik herken de signalen niet zo goed.
ik heb mijn instelling eindelijk geperfectioneerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die had Rob al
Gewoon lullen en je instellingen niet zo hebben staan dat je te horen bent
Tot nu toe gaat ie wat mij betreft lekker.quote:
Ow, da's een BHtje maar dna verstoptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 9 januari 2016 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
Suzanna Vega
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat ie wat mij betreft lekker.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, da's een BHtje maar dna verstopt
Die kwam nogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaid
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft nog geen Em gedraaid
Mute je mij gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...
Gelukkig kan datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen jij en ik van smaak, want dat mute ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |