Dat is relatief.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat terwijl muziek gewoon goed is voor herstel. En dat is wetenschappelijk bewezen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat terwijl muziek gewoon goed is voor herstel. En dat is wetenschappelijk bewezen
Heb hem alleen van Brooks & Dunnquote:
quote:
Het enige wat er qua beginletters bij in de buurt komt: MacBethquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch heel anders .. Maar wel lief dat je het geprobeert hebt
Zelf eens kijken of ik het zelf wel heb .. Ik heb de LP of Piet heeft hm..quote:
Slaap lekker Muisquote:
Neeeeeeeeeeeee johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
Gelukkig
Leuk deze
ik was al even bang dat je voor 02:30 zou ophouden en dan gaat de fallback pas draaien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee johIk pas me daarop aan natuurlijk. 2:30:10 is mijn eindtijd
Hiryu heeft de antivries in bezit?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb Hiryu op de hoogte gebracht, dus het is even afwachten tot Gup weer door het ijs heen kan en weer normaal in zijn kom kan zwemmen.
Sloot ie een beetje aan zonder flippen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
Barry White - You're The First, The Last, My Everything
Uh, ik ben de ice-queenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hiryu heeft de antivries in bezit?
Nah, maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sloot ie een beetje aan zonder flippen?
Dan kan Hiryu dus de De-icing King zijn tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |