Egggggggggggs!!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
Mag ik een digitale verzie downloaden als ik de LP in bezit heb?
Van mij wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
Moet je mij wel een donatie doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik vind ook dat het moet kunnen, maar dan ben ik daar vrij makkelijk in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou niet alles bij wat op het gebied van 'downloaden' en zo gebeurt, en misschien dat de Modjes van MUZ het beter weten, maar zover ik weet mag je gewoon legaal een kopie downloaden van iets wat je legaal (video, lp, dvd) al hebt.
Als ik alle cd's zelf had moeten rippen die ik nu gewoon draai, had ik bijna geen shows kunnen draaien
Muziek wordt gedraaid, royalties worden betaald. End of storyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het moet kunnen, maar dan ben ik daar vrij makkelijk in.
Maar de zelfde versie zou mijns inziens sowieso gewoon moeten mogen.
Daar is die bijdrage toch voor?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je mij wel een donatie doen
R49 is al gedoneerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou trouwens wel een betere workout genereren, extra gewichtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:44 schreef Rafeiro het volgende:
Het zou immers van den zotte zijn als je tijdens het hardlopen, een Walkman, Discman, Spotify verbinding etc. nodig zou hebben. Het ouderwetse verdien model zou aangepast moeten worden.
hey ho...knokkels beste wensenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek wordt gedraaid, royalties worden betaald. End of story
Thezappa!quote:
Slaap lekker sjoefquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was het eerste nummer wat ik draaide toen ik uit het ziekenhuis kwam
En het was echt niet zo bedoeld, maar Melting wees mij erop. Gek hoe je dan zo tot een playlist kan komen.
Gaat lekker moet weer een beetje sporten toch wat dikker geworden in mijn vakantie en met de feestdagenquote:
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gaat lekker moet weer een beetje sporten toch wat dikker geworden in mijn vakantie en met de feestdagen
even jan smit deletenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat, maar in het algemeen geloof ik dat het Muis is.
Ik neem aan dat er bij jou iemand staat te kitten of er net mee klaar is.quote:
Ik ben shoppen 😊 schoenen gekocht en als beloning nu warme choco!!quote:
Oh ja, je ging deze keer voor hoge hakken....toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben shoppen 😊 schoenen gekocht en als beloning nu warme choco!!
Beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben shoppen 😊 schoenen gekocht en als beloning nu warme choco!!
Kan me nog herinneren toen die serie net nieuw was en mijn, toen nog kleine kinderen, dat zagen, ze vonden het helemaal geweldig, en die kerstaflevering met die kalkoen was nog maffer.quote:
Nou om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk allemaal altijd wel te flauw.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren toen die serie net nieuw was en mijn, toen nog kleine kinderen, dat zagen, ze vonden het helemaal geweldig, en die kerstaflevering met die kalkoen was nog maffer.
Ik heb het ook over mijn toen nog kleine kinderen, Blackadder was toen nog te moeilijk voor ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk allemaal altijd wel te flauw.
Black Adder daarentegen:
Hehehe ja okee!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ook over mijn toen nog kleine kinderen, Blackadder was toen nog te moeilijk voor ze.
De cartoon vind ik uiteraard zeer slecht, dezelfde ongein haalden ze ooit ook met L&H uit, dat werkt dus voor geen meter, vind ik althans.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja okee!
De kinderen van dat Syrische gezin kijken naar de cartoons van Mister Bean die later gemaakt zijn. Die vinden ze ook geweldig!
L&H?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De cartoon vind ik uiteraard zeer slecht, dezelfde ongein haalden ze ooit ook met L&H uit, dat werkt dus voor geen meter, vind ik althans.
Maar goed, als die kinderen zich amuseren en daarmee wat 'Westerse cultuur' opslurpen vind ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |