SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Snel, TRquote:
quote:
Is nu alweer 80quote:
't was al een ouwe man toen ik nog maar jong wasquote:
Oehquote:
Ik geloof dat ik A+ benquote:
quote:
"Always give 100%, except when you're donating blood."quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat mijn bloedgroep is
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef hugecooll het volgende:
Hebben jullie aan het infuus gehangen of zo?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Always give 100%, except when you're donating blood."
Ik geef regelmatig bloedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef hugecooll het volgende:
Hebben jullie aan het infuus gehangen of zo?
Ik heb mogen ontvangenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Always give 100%, except when you're donating blood."
quote:
Grote stoere!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat mijn bloedgroep is
"Eens gegeven, blijft gegeven!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Deden mijn ouders ook, en Fogel weet ik van ook
Ik heb altijd gezegd (heel egoistisch) ik ga pas bloed geven als ik bloed heb moeten ontvangen, dat is nu 2x gebeurd, en ik ben nog steeds bang om bloed te geven
quote:
quote:
Foei!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb altijd gezegd (heel egoistisch) ik ga pas bloed geven als ik bloed heb moeten ontvangen, dat is nu 2x gebeurd, en ik ben nog steeds bang om bloed te geven
Deze?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Maar we leven nog, we leven nog, dus niet zeuren
![]()
Verkapt verzoekje
Nee hoorquote:
Ja ik ben weer begonnen met roken vandaagquote:
heyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]en toen vroeg ik wat mijn bloedgroep was
En hoi
Mijn pa heeft meer dan 50x bloed gegeven en daar een bronze medaille voor verdienste voor gekregen, die hij 20 jaar eerder al voor andere verdiensten had gehad en zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Foei!![]()
Geeft gul!
Toen mijn pa in het leger zat, werd hem ook bloed afgenomen. Na de eerste donatie zegt ie "ach ik voel me nog goed, dus doe nog maar een keer". Zuster neemt nog een keer bloed af en zegt daarna "doe het ff rustigaan".
Pa wil daar natuurlijk niks van weten, want stoer enzo. Hij staat op, flikkert zo weer om![]()
Hebben ze 'm met 3 man weer in de stoel moeten zetten
Leuk dat je weer eens meeluistertquote:
Ik wilde ooit een nier doneren, maar ze wilden per se weten waar ik 'm vandaan had...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, ja, ik moet gewoon ook bloed gaan geven
Dit was het eerste nummer wat ik draaide toen ik uit het ziekenhuis kwamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
Ik vind dit nummer gewoon echt zo heerlijk fucking krachtig he!!!
nierdiefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een nier doneren, maar ze wilden per se weten waar ik 'm vandaan had...
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een nier doneren, maar ze wilden per se weten waar ik 'm vandaan had...
Goed hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was het eerste nummer wat ik draaide toen ik uit het ziekenhuis kwam
En het was echt niet zo bedoeld, maar Melting wees mij erop. Gek hoe je dan zo tot een playlist kan komen.
Ja Apocalyptica - Faraway was ook vrij dramatisch om hier te draaienquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was het eerste nummer wat ik draaide toen ik uit het ziekenhuis kwam
En het was echt niet zo bedoeld, maar Melting wees mij erop. Gek hoe je dan zo tot een playlist kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |