De confrontatie met de islam is onvermijdbaar, waarom wachten tot een steeds grotere groep moslims hier binnenkomt? Het moet gestopt worden, of hoor jij bij die mensen die denkt het zal mijn tijd wel duren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus het is maar goed dat sommige politici in ons land een strijd tussen moslims en niet moslims willen uitlokken? Dan is het minder erg zeker?
Hoe moet die confrontatie eruit zien?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De confrontatie met de islam is onvermijdbaar, waarom wachten tot een steeds grotere groep moslims hier binnenkomt? Het moet gestopt worden, of hoor jij bij die mensen die denkt het zal mijn tijd wel duren?
De politiek heeft het nu over 'onze spelregels' duidelijk maken. Dat zal de oplossing zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De confrontatie met de islam is onvermijdbaar, waarom wachten tot een steeds grotere groep moslims hier binnenkomt? Het moet gestopt worden, of hoor jij bij die mensen die denkt het zal mijn tijd wel duren?
Waarom moet er volgens jou per se een confrontatie plaats gaan vinden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Welke confrontatie? En waarom zo bangquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan misschien nog zonder geweld, maar als we niets doen, dan krijg je idd een burgeroorlog of milities van fascisten tegen moslimstrijders. Ik ben daar juist geen voorstander van, daarom dring ik zo aan op echte maatregelen. De ontwikkelingen (aanslagen, Keulen, vluchtelingen) gaan nu zo snel dat elke maand wachten met maatregelen wel eens fataal kan zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hoe moet die confrontatie eruit zien?
Wat voor concrete maatregelen doel je op?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan misschien nog zonder geweld, maar als we niets doen, dan krijg je idd een burgeroorlog of milities van fascisten tegen moslimstrijders. Ik ben daar juist geen voorstander van, daarom dring ik zo aan op echte maatregelen. De ontwikkelingen (aanslagen, Keulen, vluchtelingen) gaan nu zo snel dat elke maand wachten met maatregelen wel eens fataal kan zijn.
(dat is ook precies de boodschap van Karskens)
Zuigen doe je maar in je slaapkamer, als je het nieuws volgt weet je genoegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom moet er volgens jou per se een confrontatie plaats gaan vinden?
Ik volg het nieuws en daaruit blijkt dat bepaald niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Zuigen doe je maar in je slaapkamer, als je het nieuws volgt weet je genoeg
Dat begrijp ik ook en daarmee ben ik het er ook mee eens, maar ik wil graag een praktische oplossing zien. Wat houdt die confrontatie precies in? Moeten we moslims die hier al 3 of meer generaties wonen verplichten om de Islam te verlaten? Of moeten we ze allemaal eruit gaan trappen? Of moeten we hen een verbod opleggen om de Islam te praktiseren? Of moeten we alle moskeeën plat leggen? Wees praktisch aub, met woorden zoals 'confrontatie aangaan' hebben we niks aan omdat het duizend dingen kan impliceren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan misschien nog zonder geweld, maar als we niets doen, dan krijg je idd een burgeroorlog of milities van fascisten tegen moslimstrijders. Ik ben daar juist geen voorstander van, daarom dring ik zo aan op echte maatregelen. De ontwikkelingen (aanslagen, Keulen, vluchtelingen) gaan nu zo snel dat elke maand wachten met maatregelen wel eens fataal kan zijn.
(dat is ook precies de boodschap van Karskens)
Daar lijkt men inderdaad op te hopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
Confrontatie = etnische zuiveringen.
Heb ik al gezegd: eerst zorgen dat het probleem niet groter wordt, dus stop de instroom van islamieten. Daarna verbieden dat buitenlandse organisaties en landen invloed via moskee's uitoefenen. Uitzetten van haatimams. Bevorderen van remigratie enz enzquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook en daarmee ben ik het er ook mee eens, maar ik wil graag een praktische oplossing zien. Wat houdt die confrontatie precies in? Moeten we moslims die hier al 3 of meer generaties wonen verplichten om de Islam te verlaten? Of moeten we ze allemaal eruit gaan trappen? Of moeten we hen een verbod opleggen om de Islam te praktiseren? Of moeten we alle moskeeën plat leggen? Wees praktisch aub, met woorden zoals 'confrontatie aangaan' hebben we niks aan omdat het duizend dingen kan impliceren.
Dat is een voorbeeld van foute visie inderdaad. Heeft niks met Klaver of GL te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
O, is dat visie. Gewoon zeggen dat we ons maar wat minder met het financiële aspect bezig moeten houden.
Hier een mooi stukje over dat we juist meer eenvoudige rekensommen moeten maken, zodat we de kosten en baten duidelijker kunnen maken, dan kunnen we echt investeren in zinnige dingen.
[..]
http://fd.nl/economie-pol(...)eer-economisme-nodig
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
Confrontatie = etnische zuiveringen.
Heb je een beter idee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
Maar de geschiedenis leert ons dat dit geen briljant idee is.
Islamieten (voornamelijk vluchtelingen) blijven komen zolang de oorlog daar in de zandbak gaande is en waar wij deels voor verantwoordelijk zijn. (denk aan Irak en Afghanistan oorlog dat een totale flop was).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd: eerst zorgen dat het probleem niet groter wordt, dus stop de instroom van islamieten. Daarna verbieden dat buitenlandse organisaties en landen invloed via moskee's uitoefenen. Uitzetten van haatimams. Bevorderen van remigratie enz enz
Het zijn net mensen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Japie77 het volgende:
Ik zag toevallig nieuwjaarsdag in een bungalowpark waar asielzoekers worden opgevangen 3 kleine asielzoekertjes die op een trampoline aan het springen waren (waren ze naartoe gefietst helemaal andere kant van het park) en daar werd ik zo blij van toen ik zag hoeveel plezier die mennekes hadden.
later hebben ze ook plezier als ze vrouwen gaan betasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Japie77 het volgende:
Ik zag toevallig nieuwjaarsdag in een bungalowpark waar asielzoekers worden opgevangen 3 kleine asielzoekertjes die op een trampoline aan het springen waren (waren ze naartoe gefietst helemaal andere kant van het park) en daar werd ik zo blij van toen ik zag hoeveel plezier die mennekes hadden.
Juist dat is het mooie ervan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Japie77 het volgende:
zo hoort het ook,toch? heel menselijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
later hebben ze ook plezier als ze vrouwen gaan betasten.
Keyboard warriors & zolderkamerheldenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verbazingwekkend dat sommigen hier niet lijken te kunnen wachten en likkebaardend de pleuris verwelkomen.
Dat gaan ze inderdaad ook allemaal doen.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
later hebben ze ook plezier als ze vrouwen gaan betasten.
Halve maan is logischer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:07 schreef KingRadler het volgende:
zie je het al voor je ben je Moslim moet je een Ster dragen net als de joden toen.
Als de PVV aan de macht gaat komen zou dat misschien kunnen gebeuren idd. Dan hebben ze hier alvast 1 iemand voor in het verzet.quote:
quote:Subsidie moet 14.000 vluchtelingen onderdak helpen
Voor de huisvesting van elke volwassen vergunninghouder heeft het Rijk ¤ 6.250,- aan subsidie beschikbaar. In totaal ¤ 87,5 miljoen. Het streven is om daarmee zo snel mogelijk woonruimte te creëren voor 14.000 tot de Nederlandse samenleving toegelaten vluchtelingen.
Een brochure stelt scherp op de details. Inclusief voorbeelden en vermoedelijke vragen.
De belangrijkste voorwaarden:
nieuwbouw of ombouw van panden zonder woonfunctie
van voldoende kwaliteit: eisen Bouwbesluit 2012
per woonvoorziening meteen minstens vier vergunninghouders
de woonruimte moet minimaal vijf jaar beschikbaar zijn
gemengde bewoning mag; alleen subsidie voor vergunninghouders
die vijf jaar hoeven er niet per se vier vergunninghouders te wonen
maximale huur ¤ 145,- bij onzelfstandige en ¤ 112,50 per persoon bij het delen van een zelfstandig woonruimte
na 30 november 2015 gerealiseerd, dus geen terugwerkende kracht
vanaf 1 februari 2016 aan te vragen via de site van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Info over aanvragen, benodigde documenten e.d. zie de brochure
18 december 2015
Een vastgoedjongen kan dus een subsidie krijgen van ¤25.000 om een huis/bedrijfspand klaar te maken voor 4 asielzoekers. Hierna krijgt de asielzoeker gewoon een uitkering en huursubsidie, dus die huur wordt ook wel betaald.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
https://www.opnieuwthuis.(...)-helpen?items_id=156
[..]
Het is net als de Rijksdagbrand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel mooi opgezet allemaal.
Eerst zogenaamd 'genegeerd' door politie en de politiek. Vervolgens komt het naar buiten alsof men het heeft willen wegmoffelen, om vervolgens nog extra woede te creeren. En het werkt ook gewoon goed als je een beetje kijkt op internet.
Die Karskens is al heel lang volledig de weg kwijt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef bamibij het volgende:
Leuk verhaal van die Karskens, maar hij vergeet één ding. We hebben het veel te goed om 'massaal in opstand te komen'. De onderklasse rookt shag, drinkt een halve liter en kankert wat maar gaat echt massaal de straat niet op..
Men heeft hier elke dag te vreten en een dak boven het hoofd, talloze potjes, de voedselbank etc.
Vergelijken met de Arabische wereld is leuk maar hij vergeet even hoe de onderklasse in bv Egypte leeft en hoe de onderklasse hier kan leven dankzij de fenomenen bijstandsuitkering en ''vul hier iets in''-toeslag.
Sociale zekerheid zal moeten verdwijnen wil het echt tot een revolutie komen
Staat je goed, dat hoedje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Eerst zogenaamd 'genegeerd' door politie en de politiek. Vervolgens komt het naar buiten alsof men het heeft willen wegmoffelen, om vervolgens nog extra woede te creeren. En het werkt ook gewoon goed als je een beetje kijkt op internet.
Denk het wel zeker dat dat gebeurt, heb je al eens gehoord dat er iemand het ondergoed van die dames uitdeed?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
.
Of heb je over die autochtonen die vrouwen in hun kont knijpen in discotheken in Nederland? Gebeurt wekelijks namelijk...
Hear hear.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:00 schreef Dhalsim het volgende:
Ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat een bepaald gedeelte van de machthebbers (op EU niveau) er stiekem erg blij mee zouden zijn als de huidige spanningen tussen autochtonen en migranten zouden leiden tot een serieus conflict. Dat zou immers betekenen dat de werkelijke verantwoordelijken voor deze spanningen er ongehavend vanaf zouden komen.
"Verdeel en heers" werkt anno 2016 nog net zo goed als het de afgelopen 500+ jaar heeft gewerkt.
Mocht de bevolking zich (meer terecht naar mijn idee) richten tegen degene die dit hele fiasco hebben georganiseerd of laten gebeuren dan is er nog een veel groot probleem. Volgens mij zijn er in weinig (of geen) voorbeelden te noemen waarbij een revolutie in de recente geschiedenis (de laatste 150 jaar) niet tot langdurige ellende heeft geleid.
Maar goed, ik denk dat er echt nog heel wat moet gebeuren voordat de poep echt de ventilator raakt. Het volk heeft nog veel te veel te verliezen om alles op het spel te willen zetten.
Want het is natuurlijk onmogelijk dat dit gewoon de consequentie is van links wegkijken en binnenhalen van een grote berg moslimmannen. Het moet wel een complot zijn. Kan niet anders. Misschien heeft Wilders moslims geld gegeven om te gaan rellen in meerdere steden verspreid over Europa. Het is de schuld van Wilders. Misschien kunnen we een proces tegen hem starten en dan...wacht even, er is al een proces. Links.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is inderdaad de schuld van politiek "links". Wie is er nou de laatste decenia aan de macht geweest in Nederland?...... Juist politiek "rechts".....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk onmogelijk dat dit gewoon de consequentie is van links wegkijken en binnenhalen van een grote berg moslimmannen. Het moet wel een complot zijn. Kan niet anders. Misschien heeft Wilders moslims geld gegeven om te gaan rellen in meerdere steden verspreid over Europa. Het is de schuld van Wilders. Misschien kunnen we een proces tegen hem starten en dan...wacht even, er is al een proces. Links.
Daar hoef ik toch niks meer aan toe te voegen of wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van politiek "links". Wie is er nou de laatste decenia aan de macht geweest in Nederland?...... Juist politiek "rechts".....
Wie is er aan de macht geweest? Wegkijkers. En zolang de gevestigde orde dit blijft doofpotten, blijft dit ook doorsudderen. Totdat het uiteindelijk echt misgaat. Alleen hele naïeve mensen denken dat dit ook uit zichzelf gewoon langzaam afneemt en dat iedereen dan gewoon samenleeft in een utopia waarin vrouw en man aan elkaar gelijk zijn en homo's en vrouwen zonder angst kunnen rondlopen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:54 schreef Japie77 het volgende:
Het is inderdaad de schuld van politiek "links". Wie is er nou de laatste decenia aan de macht geweest in Nederland?...... Juist politiek "rechts".....
Het gaat er niet om wat we willen maar wat er onvermijdelijk gaat gebeuren: anarchie. Er zijn toch geen oplossingen? Geen verblijfsvergunningen meer geven is geen oplossing, de grenzen van Nederland bewaken is geen oplossing, de grenzen van de EU bewaken is geen oplossing. Nou, dan blijft er weinig over. Aangezien de EU niet in staat is om alle oorlogen uit de wereld te verbannen zal de komende decennia de tsunami aan gelukszoekers door blijven gaan. Niks is gratis. Alles heeft een prijs. Het belangrijkste is dat asielzoekers hier onderdak kunnen vinden. Hoeveel doden er ook gaan vallen. Dat is blijkbaar wat Nederland wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom moet er volgens jou per se een confrontatie plaats gaan vinden?
Helemaal met je eens, maar kun je de dik gedrukte zin toelichten, ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:58 schreef Digi2 het volgende:
De kans is groot op een ¨revolutie¨ op langere termijn als de massa-immigratie vanuit het M.O. en uit Afrika blijft aanhouden en de economie van de immigratielanden niet voldoende banen creert die de immigranten kunnen invullen. Gezien de opleidingsgraad van de meeste immigranten zal dat een zeer moeilijke opgave blijken. In ons land hebben werkgevers 100.000 van dergelijke banen toegezegd die aan de participatie wet voldoen. Dat zal als de massa-immigratie door blijft gaan veel te weinig zijn. Nederland tendeerd richting een laaglonenland. Dit fenomeen heeft zich al jaren geleden ingezet. In 2004 begon de trend zich al duidelijk af te tekenen.
NWS / Nederland laaglonenland
POL / Toekomstige ontwikkeling van onze economie
Bij langdurig gebrek aan banen : F&L / IS, Extremisme en kansarme gefrustreerde jeugd
Gedeelde welvaart is nog het enige argument om elkaar niet te lijf te gaan. Verder zijn alle ingrediënten aanwezig en leven we op een kruitvat met een haast opgebrand lontje. Alle voortekenen zijn inmiddels zichtbaar en onmogelijk meer te ontkennen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:00 schreef Dhalsim het volgende:
Ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat een bepaald gedeelte van de machthebbers (op EU niveau) er stiekem erg blij mee zouden zijn als de huidige spanningen tussen autochtonen en migranten zouden leiden tot een serieus conflict. Dat zou immers betekenen dat de werkelijke verantwoordelijken voor deze spanningen er ongehavend vanaf zouden komen.
"Verdeel en heers" werkt anno 2016 nog net zo goed als het de afgelopen 500+ jaar heeft gewerkt.
Mocht de bevolking zich (meer terecht naar mijn idee) richten tegen degene die dit hele fiasco hebben georganiseerd of laten gebeuren dan is er nog een veel groot probleem. Volgens mij zijn er in weinig (of geen) voorbeelden te noemen waarbij een revolutie in de recente geschiedenis (de laatste 150 jaar) niet tot langdurige ellende heeft geleid.
Maar goed, ik denk dat er echt nog heel wat moet gebeuren voordat de poep echt de ventilator raakt. Het volk heeft nog veel te veel te verliezen om alles op het spel te willen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |