De confrontatie met de islam is onvermijdbaar, waarom wachten tot een steeds grotere groep moslims hier binnenkomt? Het moet gestopt worden, of hoor jij bij die mensen die denkt het zal mijn tijd wel duren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus het is maar goed dat sommige politici in ons land een strijd tussen moslims en niet moslims willen uitlokken? Dan is het minder erg zeker?
Hoe moet die confrontatie eruit zien?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De confrontatie met de islam is onvermijdbaar, waarom wachten tot een steeds grotere groep moslims hier binnenkomt? Het moet gestopt worden, of hoor jij bij die mensen die denkt het zal mijn tijd wel duren?
De politiek heeft het nu over 'onze spelregels' duidelijk maken. Dat zal de oplossing zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De confrontatie met de islam is onvermijdbaar, waarom wachten tot een steeds grotere groep moslims hier binnenkomt? Het moet gestopt worden, of hoor jij bij die mensen die denkt het zal mijn tijd wel duren?
Waarom moet er volgens jou per se een confrontatie plaats gaan vinden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Welke confrontatie? En waarom zo bangquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan misschien nog zonder geweld, maar als we niets doen, dan krijg je idd een burgeroorlog of milities van fascisten tegen moslimstrijders. Ik ben daar juist geen voorstander van, daarom dring ik zo aan op echte maatregelen. De ontwikkelingen (aanslagen, Keulen, vluchtelingen) gaan nu zo snel dat elke maand wachten met maatregelen wel eens fataal kan zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hoe moet die confrontatie eruit zien?
Wat voor concrete maatregelen doel je op?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan misschien nog zonder geweld, maar als we niets doen, dan krijg je idd een burgeroorlog of milities van fascisten tegen moslimstrijders. Ik ben daar juist geen voorstander van, daarom dring ik zo aan op echte maatregelen. De ontwikkelingen (aanslagen, Keulen, vluchtelingen) gaan nu zo snel dat elke maand wachten met maatregelen wel eens fataal kan zijn.
(dat is ook precies de boodschap van Karskens)
Zuigen doe je maar in je slaapkamer, als je het nieuws volgt weet je genoegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom moet er volgens jou per se een confrontatie plaats gaan vinden?
Ik volg het nieuws en daaruit blijkt dat bepaald niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Zuigen doe je maar in je slaapkamer, als je het nieuws volgt weet je genoeg
Dat begrijp ik ook en daarmee ben ik het er ook mee eens, maar ik wil graag een praktische oplossing zien. Wat houdt die confrontatie precies in? Moeten we moslims die hier al 3 of meer generaties wonen verplichten om de Islam te verlaten? Of moeten we ze allemaal eruit gaan trappen? Of moeten we hen een verbod opleggen om de Islam te praktiseren? Of moeten we alle moskeeën plat leggen? Wees praktisch aub, met woorden zoals 'confrontatie aangaan' hebben we niks aan omdat het duizend dingen kan impliceren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan misschien nog zonder geweld, maar als we niets doen, dan krijg je idd een burgeroorlog of milities van fascisten tegen moslimstrijders. Ik ben daar juist geen voorstander van, daarom dring ik zo aan op echte maatregelen. De ontwikkelingen (aanslagen, Keulen, vluchtelingen) gaan nu zo snel dat elke maand wachten met maatregelen wel eens fataal kan zijn.
(dat is ook precies de boodschap van Karskens)
Daar lijkt men inderdaad op te hopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
Confrontatie = etnische zuiveringen.
Heb ik al gezegd: eerst zorgen dat het probleem niet groter wordt, dus stop de instroom van islamieten. Daarna verbieden dat buitenlandse organisaties en landen invloed via moskee's uitoefenen. Uitzetten van haatimams. Bevorderen van remigratie enz enzquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook en daarmee ben ik het er ook mee eens, maar ik wil graag een praktische oplossing zien. Wat houdt die confrontatie precies in? Moeten we moslims die hier al 3 of meer generaties wonen verplichten om de Islam te verlaten? Of moeten we ze allemaal eruit gaan trappen? Of moeten we hen een verbod opleggen om de Islam te praktiseren? Of moeten we alle moskeeën plat leggen? Wees praktisch aub, met woorden zoals 'confrontatie aangaan' hebben we niks aan omdat het duizend dingen kan impliceren.
Dat is een voorbeeld van foute visie inderdaad. Heeft niks met Klaver of GL te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
O, is dat visie. Gewoon zeggen dat we ons maar wat minder met het financiële aspect bezig moeten houden.
Hier een mooi stukje over dat we juist meer eenvoudige rekensommen moeten maken, zodat we de kosten en baten duidelijker kunnen maken, dan kunnen we echt investeren in zinnige dingen.
[..]
http://fd.nl/economie-pol(...)eer-economisme-nodig
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
Confrontatie = etnische zuiveringen.
Heb je een beter idee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
Maar de geschiedenis leert ons dat dit geen briljant idee is.
Islamieten (voornamelijk vluchtelingen) blijven komen zolang de oorlog daar in de zandbak gaande is en waar wij deels voor verantwoordelijk zijn. (denk aan Irak en Afghanistan oorlog dat een totale flop was).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd: eerst zorgen dat het probleem niet groter wordt, dus stop de instroom van islamieten. Daarna verbieden dat buitenlandse organisaties en landen invloed via moskee's uitoefenen. Uitzetten van haatimams. Bevorderen van remigratie enz enz
Het zijn net mensen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Japie77 het volgende:
Ik zag toevallig nieuwjaarsdag in een bungalowpark waar asielzoekers worden opgevangen 3 kleine asielzoekertjes die op een trampoline aan het springen waren (waren ze naartoe gefietst helemaal andere kant van het park) en daar werd ik zo blij van toen ik zag hoeveel plezier die mennekes hadden.
later hebben ze ook plezier als ze vrouwen gaan betasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Japie77 het volgende:
Ik zag toevallig nieuwjaarsdag in een bungalowpark waar asielzoekers worden opgevangen 3 kleine asielzoekertjes die op een trampoline aan het springen waren (waren ze naartoe gefietst helemaal andere kant van het park) en daar werd ik zo blij van toen ik zag hoeveel plezier die mennekes hadden.
Juist dat is het mooie ervan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Japie77 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |