abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158922120
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158922507
Het bleef zolang stil omdat dit niet past in het plaatje van lieve vluchtelingen. Het enge is ook dat Pagida en Wilders dit soort verhalen heel erg goed kunnen gebruiken. Daar sta je dan als niet Wilders stemmer.
pi_158922541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:46 schreef Jaroon het volgende:
Het bleef zolang stil omdat dit niet past in het plaatje van lieve vluchtelingen. Het enge is ook dat Pagida en Wilders dit soort verhalen heel erg goed kunnen gebruiken. Daar sta je dan als niet Wilders stemmer.
Tsja ze gooien hun eigen glazen in.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:49:15 #4
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158922552
Er valt weinig meer te ontkennen.

Maarr je kan de ene Syriër niet veroordelen voor de daden van een andere Syriër.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158922569
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:49 schreef Heilwasser het volgende:

Maarr je kan de ene Syriër niet veroordelen voor de daden van een andere Syriër.
Het zijn wel heleboel jonge gozers
pi_158922575
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tsja ze gooien hun eigen glazen in.
Ja. Want hier valt weinig goeds meer over te zeggen. Als mensen zo massaal scheef gaan is er iets heel erg mis. Maar in werkelijkheid was dat al zo op kleine schaal. En dit gaat Wilders weer zetels opleveren. Dus straks leven we in een land dat geheel naar de afgrond gaat met Wilders.......en een deel mensen waar je niets mee hebt.
pi_158922585
quote:
Hoezo eng dan? Hier willen ze ons juist tegen beschermen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:51:44 #8
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158922591
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het zijn wel heleboel jonge gozers
Alle daders zijn jongvolwassen mannen ja. Dat is dan ook de risicogroep binnen elke etnische groep.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158922592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:49 schreef Heilwasser het volgende:

Nee. Maar je kan wel zeggen dat bepaalde mensen over het algemeen hier niet passen. En mijn grens ligt o.a. bij hoe je met vrouwen omgaat.
pi_158922613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hoezo eng dan? Hier willen ze ons juist tegen beschermen.
Omdat men te extreem is en niet met oplossingen komt. Wilders roept popie jopie dingen. Dat kan ik ook. Je moet een land ook verder besturen. De man kan niet eens capabele partijgenoten vinden voor bestuur.
pi_158922621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Want hier valt weinig goeds meer over te zeggen. Als mensen zo massaal scheef gaan is er iets heel erg mis. Maar in werkelijkheid was dat al zo op kleine schaal. En dit gaat Wilders weer zetels opleveren. Dus straks leven we in een land dat geheel naar de afgrond gaat met Wilders.......en een deel mensen waar je niets mee hebt.
Het lullige is dat de families die gevlucht zijn , de pineut zijn
pi_158922634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:51 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Alle daders zijn jongvolwassen mannen ja. Dat is dan ook de risicogroep binnen elke etnische groep.
En die willen we dan niet van deze groep. Het is niet voor niets zo bijzonder wat hier gebeurt is. Maar zoals gezegd bestond dit fenomeen al langer. Alleen kon en mocht je dat niet hardop zeggen.
pi_158922643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat men te extreem is en niet met oplossingen komt. Wilders roept popie jopie dingen. Dat kan ik ook. Je moet een land ook verder besturen. De man kan niet eens capabele partijgenoten vinden voor bestuur.
Geen oplossingen? Ik heb er zat voorbij zien komen.

Nu is men nog te bang om uit gemaakt te worden voor racist en toegeven dat hij al die tijd gelijk had zal ook niet zo snel gebeuren. Maar dat komt nog wel met een nieuwe generatie.
pi_158922645
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het lullige is dat de families die gevlucht zijn , de pineut zijn
Ja. Net zoals de leuke Marokkaan de lul is door het tuig op straat. Maar zo werkt dat.
pi_158922650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die peroxide dictator is geen haar beter dan Assad.
pi_158922665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Geen oplossingen? Ik heb er zat voorbij zien komen.

Nu is men nog te bang om uit gemaakt te worden voor racist en toegeven dat hij al die tijd gelijk had zal ook niet zo snel gebeuren. Maar dat komt nog wel met een nieuwe generatie.
Gewoon erg kritisch zijn en daarnaast aangeven dat de man 0 oplossingen heeft is voldoende. Dat doe ik al jaren en dat werkt ook gewoon.
pi_158922666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb in feite ook totaal geen zin om op Wilders te stemmen. Maar wat moet je dan...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158922692
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die peroxide dictator is geen haar beter dan Assad.
Nog minder. Maar........een van zijn problemen is dat hij volkomen buiten de maatschappij staat door beveiliging. Ik heb dat zelf een tijdje gehad. Dat maakt je heel raar. Misschien moet je bepaalde mensen gewoon eens psychologisch testen.
pi_158922712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En die willen we dan niet van deze groep. Het is niet voor niets zo bijzonder wat hier gebeurt is. Maar zoals gezegd bestond dit fenomeen al langer. Alleen kon en mocht je dat niet hardop zeggen.
Heb het keer meegemaakt op gratis festival, dat was best ff lastig met vrouw en kind en stuk of 10 lichtgetinden eromheen die je poen willen rippen.
pi_158922723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb in feite ook totaal geen zin om op Wilders te stemmen. Maar wat moet je dan...
Dat weet ik dus ook niet. Maar geen Wilders. Maar het zal wel de eerste keer worden dat er een kans is dat ik niet ga stemmen. Ik ben het geloof in de politiek volkomen kwijt.
pi_158922731
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb het keer meegemaakt op gratis festival, dat was best ff lastig met vrouw en kind en stuk of 10 lichtgetinden eromheen die je poen willen rippen.
En daar kan je weinig tegen doen. Laat staan dat er een speciaal loket voor je is.
pi_158922746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En daar kan je weinig tegen doen. Laat staan dat er een speciaal loket voor je is.
Had gun bij me en dat hielp wel.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:03:02 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_158922756
Wordt volgende maand gezellig in Tilburg Den Bosch en Eindhoven. Es kijken of ze hier ook zitten en kijken of ze hier dan ook stoer willen zijn.
pi_158922760
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Had gun bij me en dat hielp wel.
Dat werkt meestal tegen je. Dat weet ik uit ervaring. Het is niet de oplossing.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 10:03:46 #25
8781 crew  Frutsel
pi_158922769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat weet ik dus ook niet. Maar geen Wilders. Maar het zal wel de eerste keer worden dat er een kans is dat ik niet ga stemmen. Ik ben het geloof in de politiek volkomen kwijt.
Je moet altijd gaan stemmen. Desnoods kies je voor de PvdD :)
pi_158922772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt volgende maand gezellig in Tilburg Den Bosch en Eindhoven. Es kijken of ze hier ook zitten en kijken of ze hier dan ook stoer willen zijn.
Daar zal het niet anders gaan. Men is te verbijsterd. Dat is en was in Amsterdam ook zo.
pi_158922780
Dat is wat ook in Duitsland gaat gebeuren, die bevolking pikt zoiets niet daar en er lopen heleboel boze kerels rond daar nu.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:04:42 #28
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_158922782
Het mooie is dat IS nog niet zo lang geleden gezegd had dat ze onze vrouwen zullen verkrachten en dat ze IS leden hierheen sturen.

En dan gebeurd er dus zoiets....

ben erg benieuwd waar dit op uit gaat lopen maar het volk is het intussen wel spuugzat dat hele politiek correcte enge gedrag :r
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_158922790
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je moet altijd gaan stemmen. Desnoods kies je voor de PvdD :)
Klopt. Maar ik stem toch liever op iets dat iets meer gaat voor hoe ik denk. En volgens mij denken veel mensen zoals ik. Waarom is daar geen partij voor? Gat in de markt. Als je van politiek houdt dan.
pi_158922795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon erg kritisch zijn en daarnaast aangeven dat de man 0 oplossingen heeft is voldoende. Dat doe ik al jaren en dat werkt ook gewoon.
De rest van de politiek durft het niet eens te benoemen, dus die neem ik niet serieus. Dan blijft alleen Wilders over.
pi_158922796
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
In Tilburg is er sowieso meer gajes.
pi_158922811
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De rest van de politiek durft het niet eens te benoemen, dus die neem ik niet serieus. Dan blijft alleen Wilders over.
Wilders roept zo hard krankzinnige dingen dat het normale gesprek daardoor overstemt wordt. Dat neem ik hem zeer kwalijk.
pi_158922815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is het probleem inderdaad, er blijft weinig over. Ik zou ook liever niet op Wilders stemmen, maar als de rest van de politiek het probleem niet benoemt of alleen wegkijkt, dan blijft er weinig over. Dit is wel een serieus punt namelijk.
pi_158922825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Het mooie is dat IS nog niet zo lang geleden gezegd had dat ze onze vrouwen zullen verkrachten en dat ze IS leden hierheen sturen.

En dan gebeurd er dus zoiets....

ben erg benieuwd waar dit op uit gaat lopen maar het volk is het intussen wel spuugzat dat hele politiek correcte enge gedrag :r
Nieuwe manier van terreur wanneer de bommen niet meer lukken?
pi_158922827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wilders roept zo hard krankzinnige dingen dat het normale gesprek daardoor overstemt wordt. Dat neem ik hem zeer kwalijk.
Omdat die ook gefrustreerd is dat niemand luistert. Maar het is niet de goede weg, nee.
pi_158922832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die halve Indo spoort niet.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:08:35 #37
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_158922839
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nieuwe manier van terreur wanneer de bommen niet meer lukken?
Gezien het feit dat politici een compleet syrisch leger van jonge gezonde mannen zonder vragen binnenlaat is dat een hele effectieve manier natuurlijk.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_158922844
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is het probleem inderdaad, er blijft weinig over. Ik zou ook liever niet op Wilders stemmen, maar als de rest van de politiek het probleem niet benoemt of alleen wegkijkt, dan blijft er weinig over. Dit is wel een serieus punt namelijk.
Dat blijft niet over. Dan idd de partij voor de dieren. Je kan jezelf toch nooit meer recht in de spiegel aankijken als je kiest voor iemand als Wilders? Ik begrijp bepaalde punten van hem ook wel. Maar die maak ik ook al tien jaar lang.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 10:09:49 #39
8781 crew  Frutsel
pi_158922852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik stem toch liever op iets dat iets meer gaat voor hoe ik denk. En volgens mij denken veel mensen zoals ik. Waarom is daar geen partij voor? Gat in de markt. Als je van politiek houdt dan.
Er zal volgens mij nooit een partij zijn die volledig denkt als jij of ik, of je moet hem zelf oprichten. Er zitten altijd voors en tegens aan je keuze. Tis alleen extra zuur als jij stemt op een partij voor één of twee hoofdreden(en) en die partij vervolgens die zaken overboord gooit en met de coalitiepartner een andere deal sluit.

De Duitse politieke correctheid krijgt een flinke knauw door dit voorval. Gevoel dat ze het onder de pet wilden houden en verzwegen groeit bij een steeds groter deel van de bevolking en die 'misleiding' zal Merkel straks gaan voelen in een komende verkiezing
pi_158922854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat blijft niet over. Dan idd de partij voor de dieren. Je kan jezelf toch nooit meer recht in de spiegel aankijken als je kiest voor iemand als Wilders? Ik begrijp bepaalde punten van hem ook wel. Maar die maak ik ook al tien jaar lang.
Ik heb er zelf ook nog nooit op gestemd, mijn vriendin al wel. Ben zelf inderdaad voor PvdD gegaan de laatste verkiezingen, ook lokaal.
pi_158922856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat die ook gefrustreerd is dat niemand luistert. Maar het is niet de goede weg, nee.
Die lamlul was ooit halve punkert en daarna in de politiek, heeft nog geen dag in zijn leven gewerkt de mijnheer die het allemaal zo goed weet.
pi_158922864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hij is te eenzijdig. Als hij een goed algeheel verhaal had zou hij meer mensen trekken. Maar dat punt is hij voorbij. Wat ik niet snap is dat geen enkele partij goed instapt op wat hij laat liggen.
pi_158922872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Gezien het feit dat politici een compleet syrisch leger van jonge gezonde mannen zonder vragen binnenlaat is dat een hele effectieve manier natuurlijk.
Dat is vragen om problemen, Wir schaffen es.
pi_158922873
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die halve Indo spoort niet.
Ik vind juist zo'n Rutte knettergek.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:11:54 #45
242666 BeamofLight
pi_158922874
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar zal het niet anders gaan. Men is te verbijsterd. Dat is en was in Amsterdam ook zo.
Let maar es op dan. Je hebt het hier voor t eerst gelezen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:12:01 #46
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158922877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is hij niet. Je weet simpelweg niet met welke belangen een premier moet spelen.
pi_158922888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat blijft niet over. Dan idd de partij voor de dieren.
De Piratenpartij.
pi_158922892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Er zal volgens mij nooit een partij zijn die volledig denkt als jij of ik, of je moet hem zelf oprichten. Er zitten altijd voors en tegens aan je keuze. Tis alleen extra zuur als jij stemt op een partij voor één of twee hoofdreden(en) en die partij vervolgens die zaken overboord gooit en met de coalitiepartner een andere deal sluit.

De Duitse politieke correctheid krijgt een flinke knauw door dit voorval. Gevoel dat ze het onder de pet wilden houden en verzwegen groeit bij een steeds groter deel van de bevolking en die 'misleiding' zal Merkel straks gaan voelen in een komende verkiezing
Nee. Maar je verwacht wel DEELS dat men staat voor wat jij vindt en zegt. Dat zie ik nu niet meer. Ik stemde in Amsterdam vaak PVDA of SP. Ook geen groot succes. Maar het stond in elk geval deels voor hoe ik dacht. Al naaide ik mijzelf keihard in mijn wijk met Marokkanen.
pi_158922901
quote:

[..]

Die woont nog bij zijn moeder.
pi_158922907
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook nog nooit op gestemd, mijn vriendin al wel. Ben zelf inderdaad voor PvdD gegaan de laatste verkiezingen, ook lokaal.
Ik zou heel erg veel moeite hebben met een vriend of vriendin die op de pvv stemt. Maar dat weet men ook. Misschien zegt men dat daarom ook niet. Ik weet wel dat mijn allochtone ex er waarschijnlijk op gaat stemmen. Daar heb ik dan minder moeite mee.
pi_158922909
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die woont nog bij zijn moeder.
Knettergek.
pi_158922914
Maar ach na Balkenellende kan alles.
pi_158922917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zou heel erg veel moeite hebben met een vriend of vriendin die op de pvv stemt. Maar dat weet men ook. Misschien zegt men dat daarom ook niet. Ik weet wel dat mijn allochtone ex er waarschijnlijk op gaat stemmen. Daar heb ik dan minder moeite mee.
Klinkt als een verstandige man.
pi_158922927
quote:

[..]

Rutte is een zwakke leider. Die laat je de plaatselijke Aldi filialen nog niet eens leiden. Maar dat is politiek. De meest vreemde mensen zonder werkelijke kennis op toch wel redelijk cruciale plekken.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:16:35 #55
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158922929
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ach na Balkenellende kan alles.
Prima premier.
pi_158922931
Geert als president van dit land, de grenzen dicht en uit Europa.
pi_158922936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Let maar es op dan. Je hebt het hier voor t eerst gelezen.
Het gebeurt en je kijkt ernaar. Er staan geen 60 Eindhovenaren klaar voor aktie bij het station.....dag in dag uit.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:17:15 #58
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158922937
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geert als president van dit land, de grenzen dicht en uit Europa.
Beroepsambtenaar als premier. Kan het nog slechter?
pi_158922948
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Prima premier.
Hij moest wel zijn pasje laten zien toen ie bij USA president op bezoek mocht.
pi_158922952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klinkt als een verstandige man.
Is zij man? Dan heb ik iets vele jaren gemist. Zij is Aziatisch en heeft teveel gezien en meegemaakt...en kiest dan zo. Dat begrijp ik deels.
pi_158922957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Rutte is een zwakke leider. Die laat je de plaatselijke Aldi filialen nog niet eens leiden. Maar dat is politiek. De meest vreemde mensen zonder werkelijke kennis op toch wel redelijk cruciale plekken.
Slimme mensen gaan de politiek niet in.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:19:27 #62
242666 BeamofLight
pi_158922961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gebeurt en je kijkt ernaar. Er staan geen 60 Eindhovenaren klaar voor aktie bij het station.....dag in dag uit.
bedoelde carnaval.
pi_158922978
*btw de plaatselijke AH XL hier scoort elk jaar weer hoog in de verkiezing.
pi_158922980
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Slimme mensen gaan de politiek niet in.
Klopt deels. Het ding is meer dat je dan echt iets zou willen veranderen. Dat lukt je niet. Het gaat steeds om deals maken.
pi_158922990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mijn vriendin is in Irak geboren en als vluchteling hier gekomen. Alleen bij haar zit er vooral achter dat ze moest vluchten omdat ze christelijk is en daar woonde tussen een meerderheid van moslims. Ze moesten weg omdat ze gewoon hun leven niet zeker waren. Om die reden stemt ze daarom op Wilders want die is volgens haar de enige die opstaat tegen de islam en voorkomt dat Europa dezelfde kant op gaat.
pi_158922998
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw de plaatselijke AH XL hier scoort elk jaar weer hoog in de verkiezing.
Die groeit ook in aantal. Weet je dat er ipv 4000 supermarkten van 10 jaar gelden nu zeg 6000 zijn? Noem mij gek. Hoe kan dat?
pi_158923005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Klopt deels. Het ding is meer dat je dan echt iets zou willen veranderen. Dat lukt je niet. Het gaat steeds om deals maken.
En tegen muren oplopen, kun je beter omheen werken zonder ambtenaren.
pi_158923013
Ik voorspel dat de VVD een ruk naar rechts gaat maken de komende maanden. We sluipen weer richting verkiezingen, er zijn wat voor de VVD cruciale punten uit het regeerakkoord door de kamer geloodst en daardoor zijn de socialisten straks niet meer nodig. Je zult zien dat Rutte en Zijlstra (die is al een beetje bezig) steeds vaker rechtse standpunten in zullen nemen om veel kiezers die nu (in peilingen) nog voor de PVV kiezen dadelijk weer op de VVD te laten stemmen. Aan het einde van de rit zal er daarom niets veranderen. VVD wil niet met Geert Wilders regeren, andere rechts georiënteerde partijen zijn te klein, dus VVD moet weer compromissen gaan sluiten met een linkse coalitiepartner.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158923027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mijn vriendin is in Irak geboren en als vluchteling hier gekomen. Alleen bij haar zit er vooral achter dat ze daar moest vluchten omdat ze christelijk is tussen een meerderheid van moslims, en ze gewoon hun leven niet zeker waren. Om die reden stemt ze daarom op Wilders want die is volgens haar de enige die opstaat tegen de islam en voorkomt dat Europa dezelfde kant op gaat.
Daar heb ik dus ook meer begrip voor. Maar het is niet de oplossing. Het enge is wel dat heel veel allochtonen zo gewoon denken. Daar is een reden voor. Dat is bij jouw vriendin zo en bij mijn ex ook. Het begon bij de integratiecursus.
pi_158923044
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En tegen muren oplopen, kun je beter omheen werken zonder ambtenaren.
Die heb je nodig. Maar die hebben een eigen plan. Kijk naar Plassterk of Cohen. Men komt er gewoon niet uit.
pi_158923045
quote:

[..]

Mijn vriendin is in Irak geboren en als vluchteling hier gekomen. Alleen bij haar zit er vooral achter dat ze moest vluchten omdat ze christelijk is en daar woonde tussen een meerderheid van moslims. Ze moesten weg omdat ze gewoon hun leven niet zeker waren. Om die reden stemt ze daarom op Wilders want die is volgens haar de enige die opstaat tegen de islam en voorkomt dat Europa dezelfde kant op gaat.
Dan heeft ze nog niet helemaal begrepen waar dat peroxide hoofd voor staat.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:24:41 #72
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_158923047
Ook qua antiwilders zijn hier een hoop meelopers en meelullers. Zeg nou zelf, is de huidige corrupte kliek een alternatief?

Geen probleem als je anti bent maar laat je alsjeblieft leiden door jezelf, niet door de nos.

Zelf weet ik het nog niet, er is geen alternatief dus ga ik het maar eens proberen denk ik. Een andere partij duikt gelijk de lakens weer in met de rest en er verandert niets.

Ernstige zaak
pi_158923067
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan heeft ze nog niet helemaal begrepen waar dat peroxide hoofd voor staat.
Mjah ik heb ook gezegd dat er alternatieven zijn maar ze is vrij zwart/wit altijd :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook meer begrip voor. Maar het is niet de oplossing. Het enge is wel dat heel veel allochtonen zo gewoon denken. Daar is een reden voor. Dat is bij jouw vriendin zo en bij mijn ex ook. Het begon bij de integratiecursus.
Hoe bedoel je die precies, dat van de integratiecursus?
pi_158923068
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Ook qua antiwilders zijn hier een hoop meelopers en meelullers. Zeg nou zelf, is de huidige corrupte kliek een alternatief?

Geen probleem als je anti bent maar laat je alsjeblieft leiden door jezelf, niet door de nos.

Zelf weet ik het nog niet, er is geen alternatief dus ga ik het maar eens proberen denk ik. Een andere partij duikt gelijk de lakens weer in met de rest en er verandert niets.

Ernstige zaak
Ik zeg en doe altijd wat voor mij goed voelt. Wilders voelt niet goed. Dus anti mensen (waaronder ik) wegzetten als meelullers gaat niet op.
pi_158923075
quote:

[..]

Mensen die door ervaring wijs zijn geworden, de harde manier om te begrijpen de dat islam niet deugt. Ik leer liever van de ervaringen van een ander dan dat ik het zelf mee moet maken. Voor de meeste Nederlanders geldt dat niet die moeten het eerst aan eigen lijf en leden voelen voordat ze hun mening veranderen.
Daarom is het standpunt van Tsjechië ook zo goed: Wel echte vluchtelingen , maar dan alleen christenen of iig niet-moslims.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158923083
quote:

[..]

Ervaringsdeskundige dus.
pi_158923087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die heb je nodig. Maar die hebben een eigen plan. Kijk naar Plassterk of Cohen. Men komt er gewoon niet uit.
Heb al van jong af aan geleerd om mijn eigen plan te maken, niemand anders gaat het voor je doen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:27:19 #78
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923094
quote:

Ernstige zaak
Er is niets corrupts aan. Dat zijn loze kreten uit de hoek van mensen die nooit wat zelf onderzoeken maar enkel luisteren naar het simpele gelul van de beroepsambtenaar. Als je niet snapt hoe beleid wordt gevormd zul je het ook nooit weten.

Een alternatief is een deel van de huidige politici laten oprotten en een ander deel laten doen wat nodig is.
pi_158923111
quote:

Ernstige zaak
Het is eigenlijk ook zo'n treurige cirkel....

Linkse Partij = meer geld voor het publieke domein = Publieke Omroep = NOS = Linkse politiek opfraaien/rechtse politiek verketteren = meer linkse stemmers = Linkse Partij
pi_158923128
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah ik heb ook gezegd dat er alternatieven zijn maar ze is vrij zwart/wit altijd :P

[..]

Hoe bedoel je die precies, dat van de integratiecursus?
Dat laatste. Dat daar al rare mensen zaten die o.a. geen respect hadden voor vrouwen. Ik kan er een boek over schrijven. Ik heb daar iets aan proberen te doen. Toen werd ik door een lerares en directeur van die opleiding weggezet als racist. Dat werkte toen nog erg goed.
pi_158923146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:28 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ook zo'n treurige cirkel....

Linkse Partij = meer geld voor het publieke domein = Publieke Omroep = NOS = Linkse politiek opfraaien/rechtse politiek verketteren = meer linkse stemmers = Linkse Partij
Het werkt wel allemaal. Zelfs vrouwen in mijn omgeving zeggen dat wat voor gevallen is in Duitsland, Zwitserland en Finland meer met mannen te maken heeft dan met afkomst.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:30:03 #82
242879 Onnoman
The On And Only
pi_158923147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat laatste. Dat daar al rare mensen zaten die o.a. geen respect hadden voor vrouwen. Ik kan er een boek over schrijven. Ik heb daar iets aan proberen te doen. Toen werd ik door een lerares en directeur van die opleiding weggezet als racist. Dat werkte toen nog erg goed.
iedereen op de wereld is eigelijk een racist
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_158923163
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb al van jong af aan geleerd om mijn eigen plan te maken, niemand anders gaat het voor je doen.
En zo werkt het meestal ook. Alleen bij politiek en het kiezen niet echt.
pi_158923166
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ah ja inderdaad. Ook wanneer je de verhalen leest over christenen en homoseksuelen die worden bedreigd en geintimideerd in asielzoekerscentra. Dan kom je hier om te vluchten, maar gaan dezelfde praktijken gewoon door. En inderdaad, het zou een goede eerste stap zijn als men niet direct de racismekaart speelt maar gewoon eens objectief naar een situatie wil kijken.
pi_158923175
Waarom nu weer de discussie over Wilders?
Krijgt Wilders een meerderheid? Waarschijnlijk (nog) niet.
Gaat Wilders het probleem oplossen? Nee
Wilders stemmers geven aan dat zij in tegenstelling tot andere Nederlanders het probleem na 30 jaar eindelijk durven te benoemen (minder minder, etc), niet meer en niet minder.

Andere partijen doen nog steeds of er niets aan de hand is.
Daarom moet eerst de PVV heel groot worden, voordat er überhaupt iets aan het probleem gaat gebeuren :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158923204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:30 schreef Onnoman het volgende:

[..]

iedereen op de wereld is eigelijk een racist
Ja. Maar dat zeg ik altijd al. Dat valt bij de "racisme" roepers niet goed. Mijn ex is donkerder dan een Thai uit Bangkok en heeft meer een Laos hoofd. Die wordt echt raar aangesproken op straat soms in bangkok......maar ook zwart Afrika. Wat zie ik erin als blanke? Niet direct racisme.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:33:58 #87
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En zo werkt het meestal ook. Alleen bij politiek en het kiezen niet echt.
Tenzij je zelf politicus wordt natuurlijk.
pi_158923252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:33 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Tenzij je zelf politicus wordt natuurlijk.
Maar dat kan moeilijk als je geen deals wil maken. Ik sta voor bepaalde zaken. En dan hard. Dat werkt niet altijd goed. Men weet wel wat men aan je heeft. In de politiek kan dat niet.
pi_158923277
Een beetje niet ter zaken doende. Wat mij wel opvalt/opviel is dat de SP werkelijk wat doet als je hen wat vraagt.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:38:13 #90
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar dat kan moeilijk als je geen deals wil maken. Ik sta voor bepaalde zaken. En dan hard. Dat werkt niet altijd goed. Men weet wel wat men aan je heeft. In de politiek kan dat niet.
Tja, als je enkel je eigen wil door wil voeren heb je een ander systeem nodig ja. Dat heet ook wel een dictatuur.
pi_158923327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:38 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Tja, als je enkel je eigen wil door wil voeren heb je een ander systeem nodig ja. Dat heet ook wel een dictatuur.
Daar ga ik voor. Als ik de dictator mag zijn. Maar de werkelijkheid is anders. Je moet voor iets kiezen waar je het deels niet mee eens bent. Ik ben een Amsterdammer. Ik vond Cohen deels gewoon goed. Van Gogh is bij mij om de hoek vermoord. Ik voorzag grote ellende. Dat heeft hij voorkomen.
pi_158923379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het werkt wel allemaal. Zelfs vrouwen in mijn omgeving zeggen dat wat voor gevallen is in Duitsland, Zwitserland en Finland meer met mannen te maken heeft dan met afkomst.
Ik hoorde eergisteren op Radio 1 bij de NOS ook weer een tenenkrommend betoog van een psycholoog die aangaf dat het een oerdrift is om bij een dergelijk gebeuren direct de zwaksten uit de kudde aan te vallen omdat we daarmee onszelf een betere overlevingskans verschaffen. De etnische minderheden worden gezien als de zwaksten van de kudde en dus doen wij westerse autochtonen allemaal vervelend tegen de vluchtelingen en andere etnische minderheden. Wat zijn we ook een eikels he?
pi_158923410
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee oneens. Het heeft met afkomst te maken. Of ken jij groepen die zo tekeer gaan tegen vrouwen ergens anders.?
pi_158923419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:43 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik hoorde eergisteren op Radio 1 bij de NOS ook weer een tenenkrommend betoog van een psycholoog die aangaf dat het een oerdrift is om bij een dergelijk gebeuren direct de zwaksten uit de kudde aan te vallen omdat we daarmee onszelf een betere overlevingskans verschaffen. De etnische minderheden worden gezien als de zwaksten van de kudde en dus doen wij westerse autochtonen allemaal vervelend tegen de vluchtelingen en andere etnische minderheden. Wat zijn we ook een eikels he?
Is die theorie niet ook direct toe te passen op de asielzoekers die westerse vrouwen aanranden?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:46:58 #95
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar ga ik voor. Als ik de dictator mag zijn. Maar de werkelijkheid is anders. Je moet voor iets kiezen waar je het deels niet mee eens bent. Ik ben een Amsterdammer. Ik vond Cohen deels gewoon goed. Van Gogh is bij mij om de hoek vermoord. Ik voorzag grote ellende. Dat heeft hij voorkomen.
Dat is het leven als volwassene he. Wat denk je dat er gebeurt als iedereen zo denkt? 7 miljard dictatortjes. Als je niet compromissen kan maken voor een samenleving ben je nooit echt een homo sapiens geworden.

En dat is het probleem van een bepaalde partij die ik niet zal noemen. Die biedt geen oplossing, die biedt degeneratie.
pi_158923517
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:46 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat is het leven als volwassene he. Wat denk je dat er gebeurt als iedereen zo denkt? 7 miljard dictatortjes. Als je niet compromissen kan maken voor een samenleving ben je nooit echt een homo sapiens geworden.

En dat is het probleem van een bepaalde partij die ik niet zal noemen. Die biedt geen oplossing, die biedt degeneratie.
Die partij noem ik dan wel. Dat is de PVV. Terwijl ik alle reden zou hebben daarop te stemmen. Ik heb jaren gewoond tussen het tuig waar men het over heeft. En men zegt soms terecht iets dat anderen niet durven zeggen. Maar ik wil ook een oplossing horen. Daarvoor zit je in de politiek.
pi_158923538
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_158923550
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:52 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je wel moet weten is dat heel veel moslims een Burqa niet normaal vinden.
pi_158923644
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat je wel moet weten is dat heel veel moslims een Burqa niet normaal vinden.
Het is een verdeeld geloof en slachten elkaar af.
pi_158923645
Wat uiteindelijk deels werkt is veel mensen ontmoeten. Dat heb ik gedaan. Ik kan enorm hard tekeer gaan tegen moslims. Maar ik heb zoveel aardige moslims ontmoet. Een deel is familie. Mijn idee is simpel. Ga normaal met elkaar om. Maar dat blijkt niet te werken. Weet of ken ik een land waar dat wel werkt? Nee. Jammer. Het is zo simpel.
pi_158923658
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is een verdeeld geloof en slachten elkaar af.
Ja. Ik heb de Agha Khan ooit ontmoet. Dat is een moslim met een eigen interpretatie ervan. Ik wist niet dat je zoveel body guards kon hebben.
pi_158923673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:58 schreef Jaroon het volgende:
Wat uiteindelijk deels werkt is veel mensen ontmoeten. Dat heb ik gedaan. Ik kan enorm hard tekeer gaan tegen moslims. Maar ik heb zoveel aardige moslims ontmoet. Een deel is familie. Mijn idee is simpel. Ga normaal met elkaar om. Maar dat blijkt niet te werken. Weet of ken ik een land waar dat wel werkt? Nee. Jammer. Het is zo simpel.
Dat is het klotige, families die het ondanks verschillend geloof het prima met elkaar konden vinden zijn nu uit elkaar gedreven.
pi_158923689
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:52 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Nais.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158923690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Ik heb de Agha Khan ooit ontmoet. Dat is een moslim met een eigen interpretatie ervan. Ik wist niet dat je zoveel body guards kon hebben.
http://radio49.nl/listen.pls
pi_158923708
Reggae the universal music all over the world.
pi_158923720
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is het klotige, families die het ondanks verschillend geloof het prima met elkaar konden vinden zijn nu uit elkaar gedreven.
Ja. En geloof is dan altijd het probleem. Niet het niet geloven. Want dat draag ik niet uit. Je mag van mij alles zijn. Maar ik heb op beide gebieden (christen en moslim) echt nare dingen meegemaakt terwijl ik respectvol ben.
pi_158923737
quote:
Dat is niet de Agha Khan neem ik aan.
pi_158923749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is niet de Agha Khan neem ik aan.
Nee is mijn style.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:05:35 #109
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923752
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. En geloof is dan altijd het probleem. Niet het niet geloven. Want dat draag ik niet uit. Je mag van mij alles zijn. Maar ik heb op beide gebieden (christen en moslim) echt nare dingen meegemaakt terwijl ik respectvol ben.
Dat is toeval dan. Want ik op geen enkele wijze met de drie Abrahamitische religies.

Geloof is niet boeiend. Enkel daden van mensen zijn boeiend.
pi_158923757
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee is mijn style.
Niet direct de mijne. Ben je gekleurd? Dat mag tegenwoordig gewoon.
pi_158923786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat is toeval dan. Want ik op geen enkele wijze met de drie Abrahamitische religies.

Geloof is niet boeiend. Enkel daden van mensen zijn boeiend.
Daar gaat het dus over. De daden. Ik heb het leuk gezien en ook niet. De drang zit er bij religie duidelijk in. Bij mij niet.Maar ik kan net zo boos worden op een Christen als een Moslim. Ikbegrijp die hang naar zekerheid niet. En het andere mensen die anders denken mee sleuren zeker niet.
pi_158923792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet direct de mijne. Ben je gekleurd? Dat mag tegenwoordig gewoon.
Klein beetje zigeuner met blond haar en blauwe ogen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:10:54 #113
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923826
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar gaat het dus over. De daden. Ik heb het leuk gezien en ook niet. De drang zit er bij religie duidelijk in. Bij mij niet.Maar ik kan net zo boos worden op een Christen als een Moslim. Ikbegrijp die hang naar zekerheid niet. En het andere mensen die anders denken mee sleuren zeker niet.
Ach, het is wel te begrijpen. De meeste door de geschiedenis mensen leefden/leven in armoede en onveiligheid, die hebben geen zekerheid zoals Jan Modaal in Nederland. Atheïsme is een luxe.
pi_158923832
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Klein beetje zigeuner met blond haar en blauwe ogen.
Een beetje fout maar dan weer okay soms. Petalo? Dat is de enige sigeuner familie waar ik iemand werkelijk van ken.
pi_158923852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:10 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Ach, het is wel te begrijpen. De meeste door de geschiedenis mensen leefden/leven in armoede en onveiligheid, die hebben geen zekerheid zoals Jan Modaal in Nederland. Atheïsme is een luxe.
De werkelijkheid is volgens mij dat de meeste mensen die werkelijk in de ellende zitten alles wel willen geloven. Ik denk dat ik zo een islamitisch dorpje in Afrika kan bekeren met geld. Daar zit het probleem ook.
pi_158923867
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een beetje fout maar dan weer okay soms. Petalo? Dat is de enige sigeuner familie waar ik iemand werkelijk van ken.
Ik ben beetje Sinti geen Roma.
pi_158923887
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik ben beetje Sinti geen Roma.
Maar wat is het verschil? Zie jij het? Woon je niet in een caravan? ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:15:24 #118
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158923907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De werkelijkheid is volgens mij dat de meeste mensen die werkelijk in de ellende zitten alles wel willen geloven. Ik denk dat ik zo een islamitisch dorpje in Afrika kan bekeren met geld. Daar zit het probleem ook.
Dat denk ik ook.
pi_158923908
En wanneer er iemand aan mijn vrouw komt dan heb die groot probleem.
pi_158923935
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:15 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Dat bekeren. Ik heb het gezien in Afrika door christenen. Bozer krijg je mij niet. En dat men er klakkeloos vanuit gaat dat jij ook christen bent.
pi_158923949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat is het verschil? Zie jij het? Woon je niet in een caravan? ;)
Zijn 2 verschillende zigeunerstammen en er zit groot verschil in.
Woon in flat en heb chalet in Reichshof.met 20 hectare.
pi_158923950
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wanneer er iemand aan mijn vrouw komt dan heb die groot probleem.
Ja. Maar vaak gebeurt er iets waar je niet bij bent. Men is niet dom.
pi_158923979
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zijn 2 verschillende zigeunerstammen en er zit groot verschil in.
Woon in flat en heb chalet in Reichshof.met 20 hectare.
Je bent een nep zigeuner. Het is een groep waar ik werkelijk niets van weet.
pi_158924015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Maar vaak gebeurt er iets waar je niet bij bent. Men is niet dom.
Ik heb haar de kneepjes van het vak geleerd, krijg nu al medelijden met degene die het proberen.
pi_158924031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent een nep zigeuner. Het is een groep waar ik werkelijk niets van weet.
Mijn opa was een halve.
pi_158924050
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik heb haar de kneepjes van het vak geleerd, krijg nu al medelijden met degene die het proberen.
Dat kan. Ik heb mijn ex ook aangepraat dat haar low kick beter werkt dan die van mij. Gewoon omdat zij dat goed kan. Vrouw is. Klein is. Mij levert dat problemen op.
pi_158924067
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Mijn opa was een halve.
Een kwart van iets.Heb je er nog iets mee?
pi_158924100
Welk land is nog wel normaal en eerlijk?
pi_158924104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een kwart van iets.Heb je er nog iets mee?
Ben erg goed met paarden fokken.
pi_158924116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
Welk land is nog wel normaal en eerlijk?
Geen.
pi_158924130
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:25 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ben erg goed met paarden fokken.
Als het geen pit bull paarden zijn is dat okay. Mijn tante fokt bijzondere paarden uit het oostblok. Het blijkt een business te zijn.
pi_158924143
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Geen.
Dat is toch wel beangstigend. Dat je nergens heen kan. Dat gevoel heb ik echt.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:28:49 #133
24730 burger
Jan met de pet
pi_158924160
Sorry, link verwijderd. Dit bleek niet in Keulen te zijn

[ Bericht 82% gewijzigd door burger op 08-01-2016 11:47:47 ]
Alles komt goed. ...............toch?
pi_158924220
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is toch wel beangstigend. Dat je nergens heen kan. Dat gevoel heb ik echt.
Ben in NL opgegroeid met idee dat ik het zelf moet doen, niemand zit op mij te wachten.
pi_158924277
quote:
Tsja mijn muts had er slagersmes ingestoken.
pi_158924298
Kijken of ze dan nog zo heldhaftig zijn.
pi_158924308
pi_158924338
Maar goed in Duitsland zijn er veel mannen boos nu.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:36:09 #139
349165 Californian
Made in the Golden State
pi_158924341
quote:
Hier gaat je bloed toch van koken! Ik word er gewoon onpasselijk van :X
Go Lakers!!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:36:42 #140
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_158924354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:27 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Er is niets corrupts aan. Dat zijn loze kreten uit de hoek van mensen die nooit wat zelf onderzoeken maar enkel luisteren naar het simpele gelul van de beroepsambtenaar. Als je niet snapt hoe beleid wordt gevormd zul je het ook nooit weten.

Een alternatief is een deel van de huidige politici laten oprotten en een ander deel laten doen wat nodig is.
Er is niets corrupts aan :')

Inderdaad weet ik niet de inside outs van de politiek achterkamertjes, net als jij dat niet doet trouwens.

Wat ik wel zie is het publieke toneel, en de totale afgang van de VVD met corruptie en leugens.

Als jij dan beweert dat de VVD geen corruptie en leugenaars bezit dan lach ik je vierkant uit.
pi_158924381
Ondertussen bij

http://www.peterrdevries.nl/

"Respect en bewondering voor de vluchteling."

Verder geen misdaadnieuws over "Keulen" of zo…
Waar zo blijkt: toch ook Nederlandse Syriërs bij betrokken waren.

Peter broedt natuurlijk op een politiek correcte spagaatverklaring.
Waarbij een groentewinkel aan kolen en een boerderij aan geiten moet worden gespaard.
Of hij verzamelt nieuws over handtastelijkheden door Nederlanders van de afgelopen 50 jaar aan verjaardagen, kermissen, carnavallen etc.

En dan wat obligate zinsneden in de trant van….

…. Net als iedereen, ben ik ook geschokt……

…. Mag natuurlijk nooit aanleiding zijn tot….

We wachten af..
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:38:15 #142
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158924386
quote:
Zijn dat niet de oude beelden van die journaliste die verkracht werd ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158924405
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:31 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ben in NL opgegroeid met idee dat ik het zelf moet doen, niemand zit op mij te wachten.
Ik ook. Maar ik zou toch liever ergens anders wonen. Ik vind veel mensen asociaal. Men heeft het te goed en klaagt. Dan zou mijn eerste gedachte gaan naar Thailand. Dat ken ik goed. Maar dat klopt ook niet. Kijkend naar politiek en koningshuis. Dan Afrika? Te instabiel vaak.
pi_158924409
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:36 schreef Californian het volgende:

[..]

Hier gaat je bloed toch van koken! Ik word er gewoon onpasselijk van :X
Je doet er weinig aan in je eentje maar de meerderheid maakt nog altijd de dienst uit.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:40:18 #145
24730 burger
Jan met de pet
pi_158924426
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze lijkt niet op die reporter
pi_158924427
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je doet er weinig aan in je eentje maar de meerderheid maakt nog altijd de dienst uit.
Ja. Want sta er maar met je vriendin. Wat dan? Ik heb de beelden niet gezien trouwens.
pi_158924448
Woon genoeg in die Heimat om te weten hoe de sentimenten daar liggen.
pi_158924558
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Want sta er maar met je vriendin. Wat dan? Ik heb de beelden niet gezien trouwens.
Er staat ineens groep om je heen die maar 1 ding willen, beroven.
Heb het ook keer meegemaakt maar helaas voor hun was mijn vrouw getraind en ik volkomen dwaas
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:45:56 #149
24730 burger
Jan met de pet
pi_158924560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:40 schreef burger het volgende:

[..]

Ze lijkt niet op die reporter
hmm, lijkt dat je gelijk hebt... mijn fout sorry

zijn dus niet de beelden van Keulen
pi_158924574
Het klinkt allemaal leuk. Pak het aan. Doe er zelf iets aan. etc. Maar zo werkt het niet als je ervoor staat.
pi_158924584
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er staat ineens groep om je heen die maar 1 ding willen, beroven.
Heb het ook keer meegemaakt maar helaas voor hun was mijn vrouw getraind en ik volkomen dwaas
En toen?
pi_158924588
Moet je ook nog oppassen dat je geen aanklacht krijgt.
pi_158924599
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

van Tahrir
https://twitter.com/wol/status/685405329664937984
pi_158924622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En toen?
Paar gebroken kaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 11:48:45 ]
pi_158924682
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Paar gebroken kaken.
Kan. Dat werkt. Triest genoeg. Maar het is iets dat je gewoon niet wil. En in dit geval weet ik niet wat ik zou doen. De overmacht is groot. Dat kan je je leven kosten dan.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:51:57 #156
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158924707
Tenenkrommende commentaar in de krant vanmorgen. Een klein overzicht:

quote:
"Een cursus voor allochtonen is stigmatiserend en racistisch. We moeten de zwaksten in onze samenleving beschermen, niet afschilderen als verkrachters en criminelen".
- Vluchtelingenwerk Vlaanderen

quote:
"Wie zegt dat vrouwen lastigvallen deel is van de moslimcultuur vertelt onzin. Eigenlijk zijn deze mannen heel erg aangepast aan de Westerse samenleving, want waar vind je de meeste pedofielen en worden veel vrouwen verkracht? Het Westen, terwijl moslims juist preuts en respectvol zijn naar vrouwen toe".
- Abu Jahjah

quote:
"Benoemen dat dit Afrikaanse jongeren waren, is racistisch. Het maakt niet uit, het probleem zijn de mannen die hun handen niet thuis kunnen houden"
- Hoofdredacteur Duitse krant

quote:
"Het is stigmatiserend om te zeggen dat dit de schuld is migranten/vluchtelingen. Je mag niet alles op een groep steken. Het werkelijke probleem is dat mannen niet respectvol om kunnen gaan met vrouwen"
- Redactrice feministisch blad

Die laatste vind ik heerlijk ironisch. Je mag het niet op ''een groep" steken, maar mannen zijn dus geen 'groep' in de samenleving. Hoe groot kan de plaats voor je hoofd zijn.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158924709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kan. Dat werkt. Triest genoeg. Maar het is iets dat je gewoon niet wil. En in dit geval weet ik niet wat ik zou doen. De overmacht is groot. Dat kan je je leven kosten dan.
Voor mijn muts ga ik door het vuur.
pi_158924742
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Voor mijn muts ga ik door het vuur.
Ik ook. Jammer dat het moet. Soms. Niemand raakt haar aan. Maar dat heeft consequenties.
pi_158924757
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

[..]

- Abu Jahjah

[..]

[..]

Die laatste vind ik heerlijk ironisch. Je mag het niet op ''een groep" steken, maar mannen zijn dus geen 'groep' in de samenleving. Hoe groot kan de plaats voor je hoofd zijn.
Tenenkrommend.
pi_158924768
quote:

[..]

[..]

- Abu Jahjah

[..]

[..]

Godverdomme, hier gaat je bloed toch van KOKEN?!? :X
1000 moslims, waarvan het overgrote deel Syrische vluchtelingen waren, randen ladingen autochtone vrouwen aan, en dan NOG mag je het nog niet over de afkomst van hen hebben en is het de schuld van "mannen"?!?
En idd @ die laatste opmerking; blijkbaar zijn ALLE mannen tot dit toe in staat?!? :')
pi_158924776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook. Jammer dat het moet. Soms. Niemand raakt haar aan. Maar dat heeft consequenties.
En zo denken vele Duitsers nu, zelfs de vrijgezellen
pi_158924848
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:55 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wat doe je werkelijk met een groep die zo reageert? De werkelijkheid is weinig. Als je iets weet tevoren kan je je er op instellen. In dit geval niet. Het overkomt je omdat je het niet verwacht.
pi_158924932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat doe je werkelijk met een groep die zo reageert? De werkelijkheid is weinig. Als je iets weet tevoren kan je je er op instellen. In dit geval niet. Het overkomt je omdat je het niet verwacht.
Ik kan je beetje voorspellen wat er gaat gebeuren nu daar, naast politie die wakker is komen er burgerwachten en andere groeperingen die dat zootje wel ff gaan oplossen.
pi_158924984
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het was georganiseerd anders krijg je niet zoveel ineens bij elkaar.
pi_158925157
Hoe meer ik lees hoe duidelijker het wordt dat er geen enkel bewijs is dat de daders vluchtelingen waren.
http://www.express.de/koe(...)icht-albers-23343640
http://www.welt.de/politi(...)cialmedia.socialflow....socialflow_twitter

Onder de personen waarvan de identiteit is vastgesteld zaten veel asielzoekers maar ook Noord Afrikanen. Uit de cijfers waarop men zich baseert blijkt ook dat van veel meer mensen de identiteit is vastgesteld dan er zijn aangehouden.Dat er asielzoekers aanwezig waren staat dus vast, dat ze iets te maken hebben met berovingen of aanrandingen is niet vastgesteld. Als de politie het immers laat bij het vaststellen van de identiteit lijkt het mij duidelijk dat er geen bewijs is dat er een aanranding of beroving door die persoon is gepleegd, dan zou die persoon zijn aangehouden.

De journalisten maken er dus een verhaal dat niet past bij hun anonieme bronnen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:13:38 #166
78780 deedeetee
pi_158925220
quote:
Heb geen twitter, maar heb dit filmpje al dagen eerder zien langs komen in een topic en toen werd het afgedaan als een oude film van het Tahrir plein.

Als ik google vind ik ander film materiaal van Tahrir dus wellicht is dit dan toch echt van Keulen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:17:03 #167
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158925272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:10 schreef Wespensteek het volgende:
Hoe meer ik lees hoe duidelijker het wordt dat er geen enkel bewijs is dat de daders vluchtelingen waren.

Onder de personen waarvan de identiteit is vastgesteld zaten veel asielzoekers maar ook Noord Afrikanen. Uit de cijfers waarop men zich baseert blijkt ook dat van veel meer mensen de identiteit is vastgesteld dan er zijn aangehouden.Dat er asielzoekers aanwezig waren staat dus vast, dat ze iets te maken hebben met berovingen of aanrandingen is niet vastgesteld. Als de politie het immers laat bij het vaststellen van de identiteit lijkt het mij duidelijk dat er geen bewijs is dat er een aanranding of beroving door die persoon is gepleegd, dan zou die persoon zijn aangehouden.

De journalisten maken er dus een verhaal dat niet past bij hun anonieme bronnen.
Nochtans zeker niet uitgesloten, zeker gezien de politieagenten zelf aangaven dat er geen versterking kwam, noch busjes om aangehouden verdachten af te voeren, waardoor ze hen terug moesten laten lopen. Ook door getuigen bevestigt. Dus wie weer waren die daar dus wel voor aangehouden. Als dit niet bewezen kan worden mag er geeist worden dat er koppen rollen bij de beleidsmakers en de politiediensten.
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:19:08 #168
451005 Grems
Clown World
pi_158925315
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:55 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Erg dom, als voorstanders van cultuurverrijking zelf verrijkt worden moet je daar niet tussen willen komen. Daar ga je je leven toch niet voor riskeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Grems op 08-01-2016 12:51:42 ]
pi_158925321
quote:

Wel toevallig dat dit soort zaken nooit eerder zijn voorgekomen, hè? :')

Laten we wel wezen, als er volgens vele ooggetuigen honderden varkens van Arabische afkomst losgaan dan is de kans groot dat daar en Duitse Arabieren tussen zitten en asielzoekers. Die kans is vele malen groter dan dat de groep bestond uit alleen Duitsers of alleen asielzoekers.
pi_158925326
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nochtans zeker niet uitgesloten, zeker gezien de politieagenten zelf aangaven dat er geen versterking kwam, noch busjes om aangehouden verdachten af te voeren, waardoor ze hen terug moesten laten lopen. Ook door getuigen bevestigt. Dus wie weer waren die daar dus wel voor aangehouden. Als dit niet bewezen kan worden mag er geeist worden dat er koppen rollen bij de beleidsmakers en de politiediensten.
Die kwamen mankracht tekort.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:20:16 #171
78780 deedeetee
pi_158925342
quote:
"Wie zegt dat vrouwen lastigvallen deel is van de moslimcultuur vertelt onzin. Eigenlijk zijn deze mannen heel erg aangepast aan de Westerse samenleving, want waar vind je de meeste pedofielen en worden veel vrouwen verkracht? Het Westen, terwijl moslims juist preuts en respectvol zijn naar vrouwen toe".
- Abu Jahjah
Waar wordt alles verzwegen en slachtoffers monddood gemaakt of gewoon vermoord ?
En wat betreft pedofielen...... Daar hoef ik eik niks over te zeggen dat ligt namelijk wel heel errug voor de hand nietwaar ? :')
Moslims zijn alleen preuts en respectvol als het een vrouw van hun eigen familie betreft en deze zich onderdanig gedraagt.
Dat weet die man zelf ook best maar de waarheid telt niet voor hem zijn zijn soortgenoten, wat je als waarheid naar buiten brengt dát telt.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:20:30 #172
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_158925349
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:19 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die kwamen mankracht tekort.
Yup, die kwamen voor een relletje tussen 400 man. Niet voor een vechtpartij met 1000 IS strijders.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:20:41 #173
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158925354
quote:

[..]

[..]

- Abu Jahjah

[..]

[..]

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158925372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:19 schreef Grems het volgende:

[..]

Erg dom, als voorstanders van cultuurverrijking zelf verrijkt worden moet je daar niet tussen willen komen. Daar ga je je leven toch niet voor riskeren?

[ afbeelding ]
De gemiddelde Duitser gaat nu elke vrouw beschermen
pi_158925420
Mijn Duitse zwager die al jaren in NL woont, wil nu ff orde op zaken stellen
pi_158925443
En daar moet je geen ruzie met maken.
pi_158925468
Die Wilders loopt uit zijn nek te lullen en doet ook niets.
pi_158925494
Er is nog 1 manier die ze snappen, de hard way.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:28:42 #179
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_158925514
Anders zet je dat soort dingen ff lekker in 1 post. En 1x. Constant je ''ze gaan matten''-speech lezen begint ook vermoeiend te worden.
pi_158925515
Onze vrouwen pakken, ok schijt aan die hoofddoekjes.
pi_158925532
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Anders zet je dat soort dingen ff lekker in 1 post. En 1x. Constant je ''ze gaan matten''-speech lezen begint ook vermoeiend te worden.
Slaap lekker verder.
pi_158925573
quote:

Iedereen gaat ermee aan de haal. De Telegraaf is uiteraard niet te beroerd om zijn lezers te misleiden, die zaait van alles op een 75 jaar oude routine. Maar ook feministen willen graag even een puntje maken over alle mannen.

Het meest waarschijnlijke lijkt mij dat er onder de duizend aanwezigen op het plein veel asielzoekers waren, maar dat de misdaden gepleegd zijn door een al langer aanwezige groep van Noord-Afrikanen, die de asielprocedure als middel gebruiken voor hun verblijf daar. Wellicht hebben anderen, waaronder asielzoekers, zich daar voor de gelegenheid bij aangesloten.

Een echte doofpot met medewerking van de media zie ik ook niet zo. De feiten waren niet meteen op nieuwjaarsdag bekend, zowel van de zijde van de politie als van de media wordt er voorzichtig omgegaan met het aanwijzen van schuldigen. Dat is in Nederland al lang niet meer gebruikelijk maar op zich is het niet verkeerd. Wel schieten ze in de kramp, net als de NOS bij ons, die het vooral uitgebreid over het falen van de politie wilde hebben en maar wat graag benadrukte dat het aanranden slechts een middel was bij de beroving.

Ik wilde gisteren even op de ARD kijken wat die erover te zeggen hadden, die doen normaal gesproken wel aan grondige journalistiek en zorgvuldige opinievorming. Maar die vonden het allemaal zo verwarrend en incompleet dat ze maar besloten een oude reportage uit te zenden. Dus kregen we een filmpje te zien over een Duitser van Iranese afkomst die een huisje ging bouwen in het Duitse neonazidorp Jamel. Tja....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158925589
quote:
Je zal er maar staan als links stemmer die dit mogelijk gemaakt heeft en dus indirect ook hieraan meegedaan heeft.. maar deze mensen hebben gelukkig nooit bedenken omtrend hun acties van deze symbool politiek
pi_158925632
Je kunt in Duitsland aardig lang asielzoeker zijn, ik denk dat het gaat veranderen,
Dan blijft de vraag hoe krijg je het zootje weer terug?
pi_158925658
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tsja mijn muts had er slagersmes ingestoken.
Ik voorspel dat het niet lang gaat duren of mensen het recht in eigen hand gaan nemen.

Overigens is vandaag door de Duitse politie bekend gemaakt dat er Syrische vluchtelingen tussen zaten.

Tijd dat we het hek dicht doen voor moslims en anderen met Arabische achtergrond. En degenen die hier niet meedoen mogen oprotten. We hebben hier onze cultuur, als je je niet gedraagt dan ga je weg.
Whatever...
pi_158925674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:32 schreef burned het volgende:

[..]

Je zal er maar staan als links stemmer die dit mogelijk gemaakt heeft en dus indirect ook hieraan meegedaan heeft.. maar deze mensen hebben gelukkig nooit bedenken omtrend hun acties van deze symbool politiek
Er bestaan ook mensen met gezin die geen andere uitweg meer zagen maar die zijn nu de pineut
pi_158925699
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:36 schreef Spanky78 het volgende:

We hebben hier onze cultuur, als je je niet gedraagt dan ga je weg.
Ik deug dan ook niet want heb er niets mee.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:39:02 #188
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158925700
quote:
Zeker achttien asielzoekers betrokken bij aanrandingen Keulen
Foto: ANP
Gepubliceerd: 08 januari 2016 12:28
Laatste update: 08 januari 2016 12:34

Zeker achttien asielzoekers waren ruim een week geleden betrokken bij de aanrandingen en berovingen van vrouwen en meisjes in en voor het station van Keulen.
Dit heeft het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag bevestigd.

Een woordvoerder zei dat de federale justitie inmiddels 31 mensen heeft geïdentificeerd die een belangrijke rol bij het geweld hebben gespeeld. Achttien van deze verdachten zijn asielzoekers.
http://www.nu.nl/buitenla(...)andingen-keulen.html

Blijven liegen was dus niet meer mogelijk.
- Charlton Heston
pi_158925768
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:39 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Geen zorgen. Wespensteek en consorten hebben vast een uitstekende verklaring waarom het toch geen asielzoekers zijn :')
pi_158925774
quote:

[..]

Ze komen uit oorlogsgebied waar alles voor het grijpen is en dan ineens hier, die arme jongens zijn helemaal in de war.
pi_158925776
quote:

[..]

Het zou wel humor zijn als een Noord-Afrikaan die zich als Syrier heeft opgegeven om verblijfsstatus te krijgen dan ook gewoon naar Syrie wordt uitgezet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:45:40 #192
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158925824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:20 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Waar wordt alles verzwegen en slachtoffers monddood gemaakt of gewoon vermoord ?
En wat betreft pedofielen...... Daar hoef ik eik niks over te zeggen dat ligt namelijk wel heel errug voor de hand nietwaar ? :')
Moslims zijn alleen preuts en respectvol als het een vrouw van hun eigen familie betreft en deze zich onderdanig gedraagt.
Dat weet die man zelf ook best maar de waarheid telt niet voor hem zijn zijn soortgenoten, wat je als waarheid naar buiten brengt dát telt.
dit klopt helemaal alleen als het om eigen ras gaat zijn ze heel erg " respectvol "
want ooit eens een felle discussie gehad , tijdens een multicultureel feest.

waren een paar Arabische uitziende mannen , en die waren bezig met een blonde vrouw aan het "versieren" ( lastigvallen, dame in kwestie was er niet echt van gediend )
Maar goed dat is bij zaak

maar ik stond later met een moslim dame te praten , versieren :) en ik had gelijk heel wat Arabische uitziende mannen om me heen staan met de vraag , of ik problemen had , en of ik weg wilde gaan bij hun dames.

Ik vroeg netjes waarom ?
Omdat ik het wel raar vond dat hun wel de blanke dames mogen lastig vallen en als ik dan volgens die mannen te dichtbij een van hun dames kwam , dan had je gelijk problemen ...

ze waren gelijk op hun tenen getrapt en wilde alleen nog maar vechten , 40 tegen 1 :(
ik ben maar weggegaan want ik had zo iets van ach, ze weten niet beter en ik ga me niet verlagen tot hun iq

maar het is wel raar dat ze geen respect hebben voor de blanke dames , maar wel voor hun dames .. ( al hoe wel , HUN ./.. vind ik ook niet ehct een toon van respect maar goed dat is weer een ander verhaal )
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:45:56 #193
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158925827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zou wel humor zijn als een Noord-Afrikaan die zich als Syrier heeft opgegeven om verblijfsstatus te krijgen dan ook gewoon naar Syrie wordt uitgezet.
Whehe
pi_158925909
wol twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:48:29 MinBiza: 31 verdachten in beeld #keulen, onder wie 18 asielzoekers. Nemen geen blad voor mond over afkomst v/d 31: https://t.co/8t7MJ8l8DT reageer retweet
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:51:11 #195
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_158925910
quote:

[..]

[..]

- Abu Jahjah

[..]

[..]

vrijdag 8 januari 2016 @ 12:52:05 #196
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_158925920
quote:
:D :D :D
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_158925929
JeroenAkkermans twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:47:42 Keulen. Politie arrest twee mannen 'met migratie-achtergrond' en vindt bij hen ook een dreigbriefje https://t.co/GmwVhkXypP reageer retweet
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:52:36 #198
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158925931
quote:
- Abu Jahjah
Een mentaal gehandicapte.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:53:26 #199
451005 Grems
Clown World
pi_158925948
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De gemiddelde Duitser gaat nu elke vrouw beschermen
Erg dom, je leven riskeren voor dezelfde vrouwen die de gemiddelde Duitser met zorgen over de multiculturele droom 3 maand geleden nog uitmaakten voor xenofobe totaalracist :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:53:48 #200
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158925959
quote:

[..]

dat is net zo iets als alle Turken moeten terug naar Marokko wat ook nog wel eens voorbij komt :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_158925964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
wol twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:48:29 MinBiza: 31 verdachten in beeld #keulen, onder wie 18 asielzoekers. Nemen geen blad voor mond over afkomst v/d 31: https://t.co/8t7MJ8l8DT reageer retweet
[ afbeelding ]
De grootste shit woont hier al een tijd.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:56:35 #202
451005 Grems
Clown World
pi_158926029
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt in Duitsland aardig lang asielzoeker zijn, ik denk dat het gaat veranderen,
Dan blijft de vraag hoe krijg je het zootje weer terug?
Ze hebben in Duitsland vast nog wat treinsporen richting het oosten liggen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:56:39 #203
78780 deedeetee
pi_158926031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:45 schreef RAVW het volgende:

[..]

dit klopt helemaal alleen als het om eigen ras gaat zijn ze heel erg " respectvol "
want ooit eens een felle discussie gehad , tijdens een multicultureel feest.

waren een paar Arabische uitziende mannen , en die waren bezig met een blonde vrouw aan het "versieren" ( lastigvallen, dame in kwestie was er niet echt van gediend )
Maar goed dat is bij zaak

maar ik stond later met een moslim dame te praten , versieren :) en ik had gelijk heel wat Arabische uitziende mannen om me heen staan met de vraag , of ik problemen had , en of ik weg wilde gaan bij hun dames.

Ik vroeg netjes waarom ?
Omdat ik het wel raar vond dat hun wel de blanke dames mogen lastig vallen en als ik dan volgens die mannen te dichtbij een van hun dames kwam , dan had je gelijk problemen ...

ze waren gelijk op hun tenen getrapt en wilde alleen nog maar vechten , 40 tegen 1 :(
ik ben maar weggegaan want ik had zo iets van ach, ze weten niet beter en ik ga me niet verlagen tot hun iq

maar het is wel raar dat ze geen respect hebben voor de blanke dames , maar wel voor hun dames .. ( al hoe wel , HUN ./.. vind ik ook niet ehct een toon van respect maar goed dat is weer een ander verhaal )
Dat was helemaal geen kwestie van respect hebben voor deze dame, het was gewoon een kwestie van niemand mag aan hun EIGENDOM zitten.
Als ze in hun thuisland s avonds - of overdag op een stille plek- diezelfde vrouw alleen lopend ( zonder man/eigenaar ) op straat aantreffen loopt die vrouw groot risico verkracht te worden. Daar ga je dan met je respect.....
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:58:06 #204
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158926070
quote:

[..]

:D
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:58:47 #205
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158926082
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

De linkse elite is het niet met je eens. Hij wordt graag uitgenodigd.
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:59:04 #206
78780 deedeetee
pi_158926092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat zijn alle vrome moslims..... Dat is het probleem met deze zogenaamde *religie* nu eenmaal.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:59:53 #207
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158926113
Bij hen is belastbaar beeldmateriaal gevonden op hun mobieltjes. Ze hebben ook wat basiskennis van het Duits vastgelegd. Zo stonden er onder meer de Arabische teksten 'mooie borsten' , 'ik dood je' en 'ik wil seks met je' in het Duits vertaald.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_betrokken__.html

Waarom vertalen ze ik dood je????
pi_158926115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
JeroenAkkermans twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:47:42 Keulen. Politie arrest twee mannen 'met migratie-achtergrond' en vindt bij hen ook een dreigbriefje https://t.co/GmwVhkXypP reageer retweet

Geen dreigbriefje, gewoon een handleiding "Hoe val ik Duitse vrouwen seksueel lastig?" :X
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:01:14 #209
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926143
quote:

[..]

[..]

- Abu Jahjah

[..]

[..]

Die laten zich goed peilen zo zeg.

Ik ben hier niet eens verbaasd of boos meer over. Ik kan me hier niet eens meer over opwinden. Gewoon 'numb' voor dit soort.

Alles wat zo verkeerd is in Europa in een paar citaten. Mis alleen de politiek zelf nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:01:31 #210
78780 deedeetee
pi_158926149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een goede reden om geen moslims meer binnen te laten. Het zijn er duidelijk al veel te veel. :P
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:01:34 #211
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158926150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:59 schreef Charleville het volgende:
Bij hen is belastbaar beeldmateriaal gevonden op hun mobieltjes. Ze hebben ook wat basiskennis van het Duits vastgelegd. Zo stonden er onder meer de Arabische teksten 'mooie borsten' , 'ik dood je' en 'ik wil seks met je' in het Duits vertaald.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_betrokken__.html

Waarom vertalen ze ik dood je????
Misschien om dat tegen die vrouwen te kunnen zeggen bij wijze van dreigement? Ik neem aan dat ze zich dan minder zouden verzetten, in de hoop dat ze je niets aandoen.
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:02:01 #212
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat was helemaal geen kwestie van respect hebben voor deze dame, het was gewoon een kwestie van niemand mag aan hun EIGENDOM zitten.
Als ze in hun thuisland s avonds - of overdag op een stille plek- diezelfde vrouw alleen lopend ( zonder man/eigenaar ) op straat aantreffen loopt die vrouw groot risico verkracht te worden. Daar ga je dan met je respect.....
die dame was vrijgezel .. ze zocht zelf toenadering tot me , maar zelfs dan is het niet goed voor de hitsige mannetjes die denken dat elke vrouw maar hun bezit is inderdaad

ze waren al boos omdat een Hindoestaanse vrouw een hoofddoek afdeed waar mannen bij waren ( en dan nog zeggen mensen dat hoofddoek dragen vrij willig is )

maar moet wel zeggen het verschil tussen een hoofddoek om hebben en lange mooie zwarte haren zien , is wel een heel verschil :P , met hoefdoek een 5 a 6 je en zonder was het toch wel een 9 + :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:02:25 #213
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158926168
Ik heb echt zin om naar een AZC te rijden en ze allemaal uit te schelden alleen dan word ik waarschijnlijk zo hard geslagen dat ik geen tanden heb, we zijn letterlijk machteloos en vogelvrij, ik wil weg uit dit continent.

Ik ga er alles aan doen om naar Curacao te verhuizen, duizenden kilometers van die islamitische brandhaarden en rotkoppen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:03:18 #214
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158926188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:02 schreef Charleville het volgende:

Ik ga er alles aan doen om naar Curacao te verhuizen, duizenden kilometers van die islamitische brandhaarden en rotkoppen
Zit je tussen de criminele Antillianen en Venezolaanse drugshandelaren.

Ga dan naar Canada en koop een boerderij.
pi_158926207
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Misschien om dat tegen die vrouwen te kunnen zeggen bij wijze van dreigement? Ik neem aan dat ze zich dan minder zouden verzetten, in de hoop dat ze je niets aandoen.
Duidelijk was de hele opzet bij die half apen dat ze even met nieuwjaar lekker konden genieten van alle duitse vrouwen, op hun manier dan.. niet door een normaal gesprek met ze aan te gaan maar door ze tot sex te forceren zoals ze zelf gewend zijn in hun cultuur.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158926211
quote:
Ik heb echt zin om naar een AZC te rijden en ze allemaal uit te schelden alleen dan word ik waarschijnlijk zo hard geslagen dat ik geen tanden heb, we zijn letterlijk machteloos en vogelvrij, ik wil weg uit dit continent.

Wow, wow, wow! Chill!
Er zit genoeg tuig tussen, maar dat betekent echt niet dat ze allemaal zo zijn!
pi_158926217
quote:

[..]

okee ik moet toegeven dat dit echt een bizar coverup spelletje is (geweest?), wat we hier meemaken. hoe haal je het on je hoofd om de bevolking zo te gaan voorliegen. een paar mensen moeten toch op zn minst opstappen, nu.

maar verder maakt het allemaal natuurlijk geen reet uit. asielzoekers of niet, het zijn smerige verkrachters, die van de straat moeten worden geplukt en vastgezet. uitzetten lijkt me een optie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar zielig voor de gebieden waar deze heren dan naartoe uitgezet worden. we leven niet meer in de middeleeuwen, dat we de boeven gewoon kunnen verbannen buiten de stadsgrenzen en dna denken dat alles is opgelost....
pi_158926222
Ik heb ook een gedragscode; elke klapmongaul die je aan vrouwen ziet zitten gewoon kapotschoppen ... daarmee neem je de oorzaak weg ipv dat de samenleving weer moet wijken. Oproepen tot haat & geweld; nee, een oproep om zinloos geweld te voorkomen, ja !
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:04:40 #219
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926225
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

ik wilde net zeggen de Antillen is ook al niet meer wat het geweest is met al die inteelt ... o wacht even ... we hebben ze er zelf heen gebracht
pi_158926234
quote:

Dan ben je nogal een zwakkeling sorry dat ik het zeg, we moeten nu juist samen staan en niet wegvluchten, dan krijg je juist dat ze de overmacht krijgen en houden.
-
pi_158926244
quote:

goed idee, dan ben je zelf een irritante immigrant/gelukszoeker.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:05:48 #222
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926261
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:05 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

goed idee, dan ben je zelf een irritante immigrant/gelukszoeker.
nee het is een kansparel :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:06:00 #223
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158926264
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat zou ook een wens zijn, alleen Canada lijkt mij moeilijk binnen te komen, net zoals Australië en Amerika. Naar een Nederlands talig eiland verhuizen leek mij de enige realistische oplossing.

Alleen criminaliteit in Willemstad is ook aanwezig, dus of het echt een verbetering is weet ik niet, maar wel qua terrorisme e.d
pi_158926270
Vind de media nogal downplayen, tis net alsof ze wel mee willen doen met de waarheid maar dan zo gecontroleerd en minimaal mogelijk om toch nog alle enablers ermee weg te laten komen.

Het waren duizenden, niet 18. Dat er maar een beperkt aantal daadwerkelijk in de cel kon worden gehouden doet daar niets aan af.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:07:02 #225
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158926295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:06 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dat zou ook een wens zijn, alleen Canada lijkt mij moeilijk binnen te komen, net zoals Australië en Amerika. Naar een Nederlands talig eiland verhuizen leek mij de enige realistische oplossing.

Alleen criminaliteit in Willemstad is ook aanwezig, dus of het echt een verbetering is weet ik niet, maar wel qua terrorisme e.d
De Antillen zijn niet het toonbeeld van beschaving. Kies voor de Angelsaksische wereld als je hier echt wel wil.
pi_158926309
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Lijkt me eerder ongelukkige vertalingen: volgens mij bedoelen ze in het bovenstaande briefje "doodneuken" en iets van dodelijk intens zoenen of zo.
Niet dat dat ook maar IETS minder erg is! :X
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:07:43 #227
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:06 schreef Peachbird het volgende:
Vind de media nogal downplayen, tis net alsof ze wel mee willen doen met de waarheid maar dan zo gecontroleerd en minimaal mogelijk om toch nog alle enablers ermee weg te laten komen.

Het waren duizenden, niet 18. Dat er maar een beperkt aantal daadwerkelijk in de cel kon worden gehouden doet daar niets aan af.
ze zijn natuurlijk allemaal bang dat het net zo eindigt als met Charlie hebdo , ze durven niet voluit te praten omdat ze weten dat ook de andere culturen mee luisteren en ze dan ook weten te vinden
pi_158926334
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar willen ze niet heen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:08:25 #229
78780 deedeetee
pi_158926335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:04 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

okee ik moet toegeven dat dit echt een bizar coverup spelletje is (geweest?), wat we hier meemaken. hoe haal je het on je hoofd om de bevolking zo te gaan voorliegen. een paar mensen moeten toch op zn minst opstappen, nu.

maar verder maakt het allemaal natuurlijk geen reet uit. asielzoekers of niet, het zijn smerige verkrachters, die van de straat moeten worden geplukt en vastgezet. uitzetten lijkt me een optie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar zielig voor de gebieden waar deze heren dan naartoe uitgezet worden. we leven niet meer in de middeleeuwen, dat we de boeven gewoon kunnen verbannen buiten de stadsgrenzen en dna denken dat alles is opgelost....
Daar is hun gedrag helemaal niet opmerkelijk, Daarom mogen hun vrouwen nooit zonder mannelijk gezelschap over straat. Vrouw zonder eigenaar in de buurt = prooi.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:09:07 #230
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926353
hoe zijn die Syriërs hier gekomen.
pi_158926360
http://www.breitbart.com/(...)-rapists-themselves/

Deze al voorbij gekomen?

Man man man :r
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_158926385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:09 schreef KingRadler het volgende:
hoe zijn die Syriërs hier gekomen.
Op een boot.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:11:15 #233
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef Grems het volgende:

[..]

kijk uit met dit soort uitspraken . ik heb afgelopen maand ook een beetje die kant een opmerking gemaakt , was gelijk een ban van 1 dag ...

had ook zo iets van er is nog wel genoeg ruimte in diverse kampen in polen om ze daar heen te verplaatsen , maar dat werd ook niet opgepakt als alleen ruimte gebrek , maar als ..deportatie terwijl ik het toen ook niet zo bedoelde :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:11:46 #234
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926410
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Op een boot.
}:| Syriërs gaan op vakantie naar Europa om vrouwen te verkrachten.
pi_158926415
En daarna veel lopen en stukken met trein.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:12:36 #236
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ach er zijn zat Nederlandse dames die naar africa gaan voor een grote onderhoud :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:12:42 #237
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926427
We kunnen ze toch weer op de boot zetten richting Amerika.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:12:58 #238
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:12 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach er zijn zat Nederlandse dames die naar africa gaan voor een grote onderhoud :)
dat is waar.
pi_158926431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
http://www.breitbart.com/(...)-rapists-themselves/

Deze al voorbij gekomen?

Man man man :r
Grappig trouwens dat er nu staat dat velen geen Duits spraken, terwijl in het oorspronkelijke bericht, toen er nog gedaan werd alsof het bijna allemaal noord-Afrikanen waren, stond dat ze allemaal keurig perfect Duits spraken. :')
pi_158926437
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Het schijnen veel mannen te zijn die dan status regelt voor rest van de familie
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:13:53 #241
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926446
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

kijk uit met dit soort uitspraken . ik heb afgelopen maand ook een beetje die kant een opmerking gemaakt , was gelijk een ban van 1 dag ...

had ook zo iets van er is nog wel genoeg ruimte in diverse kampen in polen om ze daar heen te verplaatsen , maar dat werd ook niet opgepakt als alleen ruimte gebrek , maar als ..deportatie terwijl ik het toen ook niet zo bedoelde :)
Polen wil ze ook niet hebben, ze hebben daar slechte ervaringen mee in het verleden.
pi_158926457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dat is waar.
Bijklussen, :+
pi_158926465
Blijft iig nogal een zaak dat dit allemaal duidelijk georchestreert wordt als een soort universele verdeel en heers taktiek, we moeten snel een policy change en daarmee dus ook het vervangen van de oplichtersbende in den haag anders wordt dit een burgeroorlog in geheel europa, dit jaar nog.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:15:22 #244
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926473
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bijklussen, :+
of gewoon anaalgefrustreerd zijn ...
pi_158926505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:15 schreef Peachbird het volgende:
Blijft iig nogal een zaak dat dit allemaal duidelijk georchestreert wordt als een soort universele verdeel en heers taktiek, we moeten snel een policy change en daarmee dus ook het vervangen van de oplichtersbende in den haag anders wordt dit een burgeroorlog in geheel europa, dit jaar nog.
Een burgeroorlog zie ik sowieso als onvermijdelijk :N
-XOXO-
pi_158926513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:15 schreef RAVW het volgende:

[..]

of gewoon anaalgefrustreerd zijn ...
Je hebt gelijk.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:18:07 #247
451005 Grems
Clown World
pi_158926524
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:04 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dan ben je nogal een zwakkeling sorry dat ik het zeg, we moeten nu juist samen staan en niet wegvluchten, dan krijg je juist dat ze de overmacht krijgen en houden.
Haha nu moeten we ineens samen staan :')

Als je er 20, 15, 10 ,3 jaar of zelfs 6 maanden geleden iets van zei dan was je een hatelijke xenofoob. Nu de multiculturele droom waar je al jaren voor aan het waarschuwen bent volledig tot bloei aan het komen is mag je ineens niet meer weg 8)7
pi_158926528
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Een burgeroorlog zie ik sowieso als onvermijdelijk :N
Gaat een keer fout dit.
pi_158926533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:15 schreef Peachbird het volgende:
Tja; desinformatie verspreiden zodat men de ware feiten met een korreltje zout gaat nemen en er wel van uit gaat dat de waarheid ergens in het midden zal liggen, of dat het zo lang door blijft eikelen om de waarheid te achterhalen, dat mensen hun interesse verliezen.
"Laten we toch vooral geen overhaaste conclusies trekken en rustig de resultaten van het onderzoek afwachten he. Deze is nog volop gaande!"
pi_158926540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar is hun gedrag helemaal niet opmerkelijk, Daarom mogen hun vrouwen nooit zonder mannelijk gezelschap over straat. Vrouw zonder eigenaar in de buurt = prooi.
dit is natuurlijk niet waar. deze heren zijn daar ook criminelen als ze zich zo gedragen.
pi_158926549
Ik knal alles wat met geloof te maken heeft overhoop dan.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:19:52 #252
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926564
de volgende oorlog in Europa gaat weer om het geloof.
pi_158926572
Het introduceert me niets welk geloof
Ga er vol tegenin.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 13:20:53 ]
pi_158926576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dit is natuurlijk niet waar. deze heren zijn daar ook criminelen als ze zich zo gedragen.
Tja, het is natuurlijk wel een verschil of je te vrezen hebt voor de veiligheidsdiensten van Assad of zo'n softie rechtsstaat als in Duitsland
pi_158926587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef Confetti het volgende:

[..]

Tja, het is natuurlijk wel een verschil of je te vrezen hebt voor de veiligheidsdiensten van Assad of zo'n softie rechtsstaat als in Duitsland
Onderschat die Duitsers niet.
pi_158926589
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:18 schreef Grems het volgende:

[..]

Haha nu moeten we ineens samen staan :')

Als je er 20, 15, 10 ,3 jaar of zelfs 6 maanden geleden iets van zei dan was je een hatelijke xenofoob. Nu de multiculturele droom waar je al jaren voor aan het waarschuwen bent volledig tot bloei aan het komen is mag je ineens niet meer weg 8)7
Omdat die multiculturele nep droom het grootste gevaar is sinds de 2e wereld oorlog, en toen zijn onze opas ook niet gevlucht.
-
pi_158926598
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het was georganiseerd anders krijg je niet zoveel ineens bij elkaar.
En dan doe je er weinig aan.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:22:43 #258
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926609
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Onderschat die Duitsers niet.
dat hebben ze al twee keer gezegd maar ze hebben 2 keer verloren ...

3 maal dan maar scheepsrecht
pi_158926614
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef KingRadler het volgende:
de volgende oorlog in Europa gaat weer om het geloof.
Nee, weer over identiteit, net als in 1940 nadat de fransen duitsland tot slavenstaat hadden gemaakt en het duitse volk het italiaans fascisme omarmde uit noodzaak, en hier misbruik van werd gemaakt door militairisten.
-
pi_158926617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dan doe je er weinig aan.
De macht van grote getallen.
pi_158926639
TPOnl twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 13:22:13 'Gestolen gsm's getraceerd in azc' #keulen reageer retweet
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:24:27 #262
451005 Grems
Clown World
pi_158926644
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:21 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Omdat die multiculturele nep droom het grootste gevaar is sinds de 2e wereld oorlog, en toen zijn onze opas ook niet gevlucht.
Tegenstanders van de nazis werden dan ook niet massaal weggezet als xenofobe tokkies. Ik hoop dat West-Europa intens geniet van het over zichzelf afgeroepen onheil. Dat het nog 6 maand mag duren voordat de bom barst.
pi_158926648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:22 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat hebben ze al twee keer gezegd maar ze hebben 2 keer verloren ...

3 maal dan maar scheepsrecht
Wat was de 1e keer? Ken er toevallig veel en die zijn pissig nu.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:25:32 #264
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926665
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

ww1 en ww2
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:26:53 #265
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158926694
Europa stuurt gewoon aan op een Burgeroorlog.
Waar zijn we mee bezig.
pi_158926695
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Tegenstanders van de nazis werden dan ook niet massaal weggezet als xenofobe tokkies. Ik hoop dat West-Europa intens geniet van het over zichzelf afgeroepen onheil. Dat het nog 6 maand mag duren voordat de bom barst.
Roept dat zootje ongeregeld over zichzelf af , ow wacht er wonen ook veel andere met vreemde denkbeelden.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:27:01 #267
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158926697
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Piet, je punt is gemaakt. Ik kan nu niet meer op 2 handen tellen hoe vaak je gezegd hebt dat de Duitsers boos/pissig zijn. Het is duidelijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:27:08 #268
78780 deedeetee
pi_158926702
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Ik heb t gehoord van een Marokkaan die met een meisje is getrouwd dat vroeger mijn buuf was. Leuke bezigheid : gezellig samen met een clubje vrienden de straten afschuimen op zoek naar onbeschermde vrouwen.
Jammer voor je maar het is dus gewoon WEL waar.
pi_158926703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Houtenbeen het volgende:
TPOnl twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 13:22:13 'Gestolen gsm's getraceerd in azc' #keulen reageer retweet
Die vluchteling had dat mobieltje natuurlijk ergens gevonden en wist niet waar het dichtstbijzijnde politiebureau was om 'm als gevonden voorwerp in te leveren, en wilde het de volgende dag vast aan de begeleiders in het AZC vragen! O-)
pi_158926705
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik knal alles wat met geloof te maken heeft overhoop dan.
Ik zou bij jou net zo min graag in de buurt wonen. Het lijkt alsof je het heerlijk vind om akkefietjes met geweld op te lossen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:27:55 #271
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926713
Zo, met alle bewijzen nu langzaam duidelijk. Kunnen diegene nu hun koppen uit het zand halen?
Er valt simpelweg niets meer te verdedigen.
1947-2016
pi_158926721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef KingRadler het volgende:
Waar zijn we mee bezig.
Is simpel, aanpassen of optiefen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:29:01 #273
78780 deedeetee
pi_158926733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:27 schreef Red_85 het volgende:
Zo, met alle bewijzen nu langzaam duidelijk. Kunnen diegene nu hun koppen uit het zand halen?
neuh dat zie ik niet gebeuren
pi_158926738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:21 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiërs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiërs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen waar het niet mee klikt hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:29:51 #275
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158926746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:27 schreef Red_85 het volgende:
Ik verdedig nog steeds graag mijn standpunt.

Ik wil niet op basis van dit soort zaken de deur dichtgooien voor mensen die hulp nodig hebben.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158926749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiërs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiërs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
_O_ Damn, helemaal waar! _O_
pi_158926759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee, tegenstanders van de nazi's waren namelijk juist geen racisten. Medestanders van de nazi's, en dus ook anti joods, waren de NSB'ers.
pi_158926767
quote:
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :)
Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158926775
quote:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiërs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiërs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen waar het niet mee klikt hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
_O_
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:31:11 #280
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_158926776
Op Radio 1:

"Waarom zeggen veel mensen dat het aan de migranten ligt; daar is toch geen bewijs voor"....
pi_158926782
Massaal vrouwen lastig vallen zodat het geen toeval meer is, ok dan gaat het hard tegen hard worden want how low will you go.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:31:38 #282
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926785
quote:
- Abu Jahjah

Deze is trouwens wel echt heel vies hoor. Waar worden de meeste kinderen uitgehuwelijkt en misbruikt? En was mo'tje niet de man van een 8 jarige? Wordt alleen verzwegen en goedgepraat door middel van de koran.

En dan met die tekst aankomen. Kan er alleen maar om lachen.
1947-2016
pi_158926798
quote:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiërs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiërs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
We leven naast elkaar, niet met elkaar.
pi_158926800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef KingRadler het volgende:
Waar zijn we mee bezig.
En defensie en de politie volledig uitgekleed door de bezuinigingen van Europa :N
-XOXO-
pi_158926808
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.
Soms een beetje
pi_158926822
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er bestaan ook mensen met gezin die geen andere uitweg meer zagen maar die zijn nu de pineut
We hebben zelf in ons gezin de diepste armoede meegemaakt in een tijd dat er nog geen fatsoenlijk sociale vangnetten in nederland waren.. en toch zijn we nooit links geweest en zullen we t ook niet worden.

Dat goed praten gaat bij mij niet op.. wie er zn stem ervoor verleend heeft moet ook maar zo standvast zijn om het niet van zich af te praten. Be a man!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:33:07 #287
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926823
quote:

[..]

Mooi he, policor.
Zo heerlijk selectief.
1947-2016
pi_158926835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef xzaz het volgende:
Op Radio 1:

"Waarom zeggen veel mensen dat het aan de migranten ligt; daar is toch geen bewijs voor"....
Godtering :') :X :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:34:34 #289
78780 deedeetee
pi_158926860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

- Abu Jahjah

Deze is trouwens wel echt heel vies hoor. Waar worden de meeste kinderen uitgehuwelijkt en misbruikt? En was mo'tje niet de man van een 8 jarige? Wordt alleen verzwegen en goedgepraat door middel van de koran.

En dan met die tekst aankomen. Kan er alleen maar om lachen.
Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor. :D
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:35:20 #290
168304 Mani89
pi_158926880
quote:
Op Radio 1:

Dit zijn teksten die 10 jaar geleden misschien nog effect hadden, inmiddels ontwaken er steeds meer mensen uit de multiculturele droom.
pi_158926881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En defensie en de politie volledig uitgekleed door de bezuinigingen van Europa :N
Politie is een slaperig gebeuren en wil je leger op afsturen?
Ik lel zo'n lastig figuur zelf wel voor de kop met beugel wanner ie te dicht met scooter langs me gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 13:36:57 ]
pi_158926889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor. :D
Dat geldt voor elke religie natuurlijk :r
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:36:55 #293
78780 deedeetee
pi_158926917
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jawel als er maar geen moslims tussen zitten gaat het vaak best goed hoor. Zó goed dat we bij multicul alleen aan moslims denken en vergeten dat er nog zat andere culturen zijn vertegenwoordigd in het land.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:37:05 #294
168304 Mani89
pi_158926926
quote:

[..]

0 zelfreflectie of zelfreinigend vermogen. Altijd alles afschuiven en terugkaatsen naar niet-moslims.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:37:16 #295
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926934
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik verdedig nog steeds graag mijn standpunt.

Ik wil niet op basis van dit soort zaken de deur dichtgooien voor mensen die hulp nodig hebben.
Ben ik het met je eens. Voluit. Mensen die hulp nodig hebben zijn meer dan welkom om die hulp te krijgen. Oorlogsgeweld, kom hier naar toe. Politiek asiel nodig, kom hier naartoe.
Maar daar zeg je precies waar het verkeerd gaat. Die mensen hebben geen hulp nodig. Dat zijn uitvreters van het ergste soort. Aanranders, dieven, verkrachters en moordenaars hebben geen hulp nodig. Behalve bij levensbeëindiging of uitzetting. En die worden nu massaal en ongecontroleerd binnengelaten. Allemaal mannen van 20 a 35 jaar die ook konden vechten voor hun land, maar juist naar Europa willen voor gratis geld, gratis studie, gratis onderdak en aanrandingen. Die komen hier niet voor asiel, die komen hier omdat wij het economisch beter hebben.
1947-2016
pi_158926954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke religie natuurlijk :r
Mijn naam is haas en ik weet van niets.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:39:02 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926984
quote:

[..]

gewoon Killuminati of what the west needs to know about islam laten kijken

:)

pi_158926988
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Politie is een slaperig gebeuren en wil je leger op afsturen?
Ik knal zo'n lastig figuur zelf wel voor de kop met beugel wanner ie te dicht met scooter langs me gaat.
Dat zeg ik. Er is in Nederland niemand die de leiding neemt en gewoon de ballen heeft voor een lik op stukbeleid.

Ik ben trouwens helemaal geen voorstander van eigenrichting maar je wordt er ondertussen gewoon toe gedwongen. Mijn zussen, vriendin en een aantal vriendinnen hebben sinds enige tijd allemaal pepperspray bij zich. Als de politie je niet beschermd moet je het zelf maar doen :{w
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:39:40 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158927000
quote:

[..]

Het blijkt inderdaad. Maar eerlijk gezegd geldt dat ook voor bepaalde christenen. Geloof corrumpeert je vrije geest gewoon. Islam is er kampioen in.
1947-2016
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:40:45 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158927027
quote:
Op Radio 1:

Het begin van de laatste stuiptrekkingen van de gutmenschen.
1947-2016
pi_158927028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:19 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wel toevallig dat dit soort zaken nooit eerder zijn voorgekomen, hè? :')

Laten we wel wezen, als er volgens vele ooggetuigen honderden varkens van Arabische afkomst losgaan dan is de kans groot dat daar en Duitse Arabieren tussen zitten en asielzoekers. Die kans is vele malen groter dan dat de groep bestond uit alleen Duitsers of alleen asielzoekers.
Nee deze zaken zijn er juist al veel eerder voorgevallen en ook na nieuwjaar zijn er al mensen gearresteerd wegens beroving en aanranding. Het is er blijkbaar al veel langer gaande, in 2013 waren er al gevallen waarin slachtoffers werden omsingeld en beroofd.

Overigens hoor ik net dat er 18 asielzoekers zitten onder de nu 31 geïdentificeerde verdachten. Er lijken dus nu wel bewijzen te zijn. (als dit ten minste wel goede journalistieke berichten zijn).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')