Daar zal het niet anders gaan. Men is te verbijsterd. Dat is en was in Amsterdam ook zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt volgende maand gezellig in Tilburg Den Bosch en Eindhoven. Es kijken of ze hier ook zitten en kijken of ze hier dan ook stoer willen zijn.
Klopt. Maar ik stem toch liever op iets dat iets meer gaat voor hoe ik denk. En volgens mij denken veel mensen zoals ik. Waarom is daar geen partij voor? Gat in de markt. Als je van politiek houdt dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet altijd gaan stemmen. Desnoods kies je voor de PvdD
De rest van de politiek durft het niet eens te benoemen, dus die neem ik niet serieus. Dan blijft alleen Wilders over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gewoon erg kritisch zijn en daarnaast aangeven dat de man 0 oplossingen heeft is voldoende. Dat doe ik al jaren en dat werkt ook gewoon.
In Tilburg is er sowieso meer gajes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt volgende maand gezellig in Tilburg Den Bosch en Eindhoven. Es kijken of ze hier ook zitten en kijken of ze hier dan ook stoer willen zijn.
Wilders roept zo hard krankzinnige dingen dat het normale gesprek daardoor overstemt wordt. Dat neem ik hem zeer kwalijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De rest van de politiek durft het niet eens te benoemen, dus die neem ik niet serieus. Dan blijft alleen Wilders over.
Dat is het probleem inderdaad, er blijft weinig over. Ik zou ook liever niet op Wilders stemmen, maar als de rest van de politiek het probleem niet benoemt of alleen wegkijkt, dan blijft er weinig over. Dit is wel een serieus punt namelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De rest van de politiek durft het niet eens te benoemen, dus die neem ik niet serieus. Dan blijft alleen Wilders over.
Nieuwe manier van terreur wanneer de bommen niet meer lukken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Het mooie is dat IS nog niet zo lang geleden gezegd had dat ze onze vrouwen zullen verkrachten en dat ze IS leden hierheen sturen.
En dan gebeurd er dus zoiets....
ben erg benieuwd waar dit op uit gaat lopen maar het volk is het intussen wel spuugzat dat hele politiek correcte enge gedrag
Omdat die ook gefrustreerd is dat niemand luistert. Maar het is niet de goede weg, nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wilders roept zo hard krankzinnige dingen dat het normale gesprek daardoor overstemt wordt. Dat neem ik hem zeer kwalijk.
Die halve Indo spoort niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wilders roept zo hard krankzinnige dingen dat het normale gesprek daardoor overstemt wordt. Dat neem ik hem zeer kwalijk.
Gezien het feit dat politici een compleet syrisch leger van jonge gezonde mannen zonder vragen binnenlaat is dat een hele effectieve manier natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nieuwe manier van terreur wanneer de bommen niet meer lukken?
Dat blijft niet over. Dan idd de partij voor de dieren. Je kan jezelf toch nooit meer recht in de spiegel aankijken als je kiest voor iemand als Wilders? Ik begrijp bepaalde punten van hem ook wel. Maar die maak ik ook al tien jaar lang.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad, er blijft weinig over. Ik zou ook liever niet op Wilders stemmen, maar als de rest van de politiek het probleem niet benoemt of alleen wegkijkt, dan blijft er weinig over. Dit is wel een serieus punt namelijk.
Er zal volgens mij nooit een partij zijn die volledig denkt als jij of ik, of je moet hem zelf oprichten. Er zitten altijd voors en tegens aan je keuze. Tis alleen extra zuur als jij stemt op een partij voor één of twee hoofdreden(en) en die partij vervolgens die zaken overboord gooit en met de coalitiepartner een andere deal sluit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik stem toch liever op iets dat iets meer gaat voor hoe ik denk. En volgens mij denken veel mensen zoals ik. Waarom is daar geen partij voor? Gat in de markt. Als je van politiek houdt dan.
Ik heb er zelf ook nog nooit op gestemd, mijn vriendin al wel. Ben zelf inderdaad voor PvdD gegaan de laatste verkiezingen, ook lokaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat blijft niet over. Dan idd de partij voor de dieren. Je kan jezelf toch nooit meer recht in de spiegel aankijken als je kiest voor iemand als Wilders? Ik begrijp bepaalde punten van hem ook wel. Maar die maak ik ook al tien jaar lang.
Die lamlul was ooit halve punkert en daarna in de politiek, heeft nog geen dag in zijn leven gewerkt de mijnheer die het allemaal zo goed weet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat die ook gefrustreerd is dat niemand luistert. Maar het is niet de goede weg, nee.
Hij is te eenzijdig. Als hij een goed algeheel verhaal had zou hij meer mensen trekken. Maar dat punt is hij voorbij. Wat ik niet snap is dat geen enkele partij goed instapt op wat hij laat liggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat die ook gefrustreerd is dat niemand luistert. Maar het is niet de goede weg, nee.
Dat is vragen om problemen, Wir schaffen es.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat politici een compleet syrisch leger van jonge gezonde mannen zonder vragen binnenlaat is dat een hele effectieve manier natuurlijk.
Let maar es op dan. Je hebt het hier voor t eerst gelezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar zal het niet anders gaan. Men is te verbijsterd. Dat is en was in Amsterdam ook zo.
Dat is hij niet. Je weet simpelweg niet met welke belangen een premier moet spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind juist zo'n Rutte knettergek.
De Piratenpartij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat blijft niet over. Dan idd de partij voor de dieren.
Nee. Maar je verwacht wel DEELS dat men staat voor wat jij vindt en zegt. Dat zie ik nu niet meer. Ik stemde in Amsterdam vaak PVDA of SP. Ook geen groot succes. Maar het stond in elk geval deels voor hoe ik dacht. Al naaide ik mijzelf keihard in mijn wijk met Marokkanen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zal volgens mij nooit een partij zijn die volledig denkt als jij of ik, of je moet hem zelf oprichten. Er zitten altijd voors en tegens aan je keuze. Tis alleen extra zuur als jij stemt op een partij voor één of twee hoofdreden(en) en die partij vervolgens die zaken overboord gooit en met de coalitiepartner een andere deal sluit.
De Duitse politieke correctheid krijgt een flinke knauw door dit voorval. Gevoel dat ze het onder de pet wilden houden en verzwegen groeit bij een steeds groter deel van de bevolking en die 'misleiding' zal Merkel straks gaan voelen in een komende verkiezing
Die woont nog bij zijn moeder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind juist zo'n Rutte knettergek.
Ik zou heel erg veel moeite hebben met een vriend of vriendin die op de pvv stemt. Maar dat weet men ook. Misschien zegt men dat daarom ook niet. Ik weet wel dat mijn allochtone ex er waarschijnlijk op gaat stemmen. Daar heb ik dan minder moeite mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook nog nooit op gestemd, mijn vriendin al wel. Ben zelf inderdaad voor PvdD gegaan de laatste verkiezingen, ook lokaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |