Dat kan. Ik heb mijn ex ook aangepraat dat haar low kick beter werkt dan die van mij. Gewoon omdat zij dat goed kan. Vrouw is. Klein is. Mij levert dat problemen op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb haar de kneepjes van het vak geleerd, krijg nu al medelijden met degene die het proberen.
Ben erg goed met paarden fokken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een kwart van iets.Heb je er nog iets mee?
Geen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
Welk land is nog wel normaal en eerlijk?
Als het geen pit bull paarden zijn is dat okay. Mijn tante fokt bijzondere paarden uit het oostblok. Het blijkt een business te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben erg goed met paarden fokken.
Ben in NL opgegroeid met idee dat ik het zelf moet doen, niemand zit op mij te wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is toch wel beangstigend. Dat je nergens heen kan. Dat gevoel heb ik echt.
Tsja mijn muts had er slagersmes ingestoken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef burger het volgende:
fronza.nl/nieuws/681/eerste-amateur-beelden-aanranding-keulen
Zijn dat echte beelden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef burger het volgende:
Hier gaat je bloed toch van koken! Ik word er gewoon onpasselijk vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef burger het volgende:
Er is niets corrupts aanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er is niets corrupts aan. Dat zijn loze kreten uit de hoek van mensen die nooit wat zelf onderzoeken maar enkel luisteren naar het simpele gelul van de beroepsambtenaar. Als je niet snapt hoe beleid wordt gevormd zul je het ook nooit weten.
Een alternatief is een deel van de huidige politici laten oprotten en een ander deel laten doen wat nodig is.
Zijn dat niet de oude beelden van die journaliste die verkracht werd ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef burger het volgende:
Ik ook. Maar ik zou toch liever ergens anders wonen. Ik vind veel mensen asociaal. Men heeft het te goed en klaagt. Dan zou mijn eerste gedachte gaan naar Thailand. Dat ken ik goed. Maar dat klopt ook niet. Kijkend naar politiek en koningshuis. Dan Afrika? Te instabiel vaak.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben in NL opgegroeid met idee dat ik het zelf moet doen, niemand zit op mij te wachten.
Je doet er weinig aan in je eentje maar de meerderheid maakt nog altijd de dienst uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:36 schreef Californian het volgende:
[..]
Hier gaat je bloed toch van koken! Ik word er gewoon onpasselijk van
Ze lijkt niet op die reporterquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zijn dat niet de oude beelden van die journaliste die verkracht werd ?
Ja. Want sta er maar met je vriendin. Wat dan? Ik heb de beelden niet gezien trouwens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan in je eentje maar de meerderheid maakt nog altijd de dienst uit.
Er staat ineens groep om je heen die maar 1 ding willen, beroven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Want sta er maar met je vriendin. Wat dan? Ik heb de beelden niet gezien trouwens.
hmm, lijkt dat je gelijk hebt... mijn fout sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |