abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158926749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
_O_ Damn, helemaal waar! _O_
pi_158926759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Tegenstanders van de nazis werden dan ook niet massaal weggezet als xenofobe tokkies. Ik hoop dat West-Europa intens geniet van het over zichzelf afgeroepen onheil. Dat het nog 6 maand mag duren voordat de bom barst.
Nee, tegenstanders van de nazi's waren namelijk juist geen racisten. Medestanders van de nazi's, en dus ook anti joods, waren de NSB'ers.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158926767
quote:
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :)
Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158926775
quote:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen waar het niet mee klikt hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
_O_
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:31:11 #280
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_158926776
Op Radio 1:

"Waarom zeggen veel mensen dat het aan de migranten ligt; daar is toch geen bewijs voor"....
pi_158926782
Massaal vrouwen lastig vallen zodat het geen toeval meer is, ok dan gaat het hard tegen hard worden want how low will you go.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:31:38 #282
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926785
quote:
"Wie zegt dat vrouwen lastigvallen deel is van de moslimcultuur vertelt onzin. Eigenlijk zijn deze mannen heel erg aangepast aan de Westerse samenleving, want waar vind je de meeste pedofielen en worden veel vrouwen verkracht? Het Westen, terwijl moslims juist preuts en respectvol zijn naar vrouwen toe".
- Abu Jahjah

Deze is trouwens wel echt heel vies hoor. Waar worden de meeste kinderen uitgehuwelijkt en misbruikt? En was mo'tje niet de man van een 8 jarige? Wordt alleen verzwegen en goedgepraat door middel van de koran.

En dan met die tekst aankomen. Kan er alleen maar om lachen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158926798
quote:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
We leven naast elkaar, niet met elkaar.
pi_158926800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef KingRadler het volgende:
Europa stuurt gewoon aan op een Burgeroorlog.
Waar zijn we mee bezig.
En defensie en de politie volledig uitgekleed door de bezuinigingen van Europa :N
-XOXO-
pi_158926808
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.
Soms een beetje
pi_158926822
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er bestaan ook mensen met gezin die geen andere uitweg meer zagen maar die zijn nu de pineut
We hebben zelf in ons gezin de diepste armoede meegemaakt in een tijd dat er nog geen fatsoenlijk sociale vangnetten in nederland waren.. en toch zijn we nooit links geweest en zullen we t ook niet worden.

Dat goed praten gaat bij mij niet op.. wie er zn stem ervoor verleend heeft moet ook maar zo standvast zijn om het niet van zich af te praten. Be a man!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:33:07 #287
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926823
quote:

[..]

Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect :) kijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen waar het niet mee klikt hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst :X
Mooi he, policor.
Zo heerlijk selectief.
1947-2016
pi_158926835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef xzaz het volgende:
Op Radio 1:

"Waarom zeggen veel mensen dat het aan de migranten ligt; daar is toch geen bewijs voor"....
Godtering :') :X :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:34:34 #289
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158926860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

- Abu Jahjah

Deze is trouwens wel echt heel vies hoor. Waar worden de meeste kinderen uitgehuwelijkt en misbruikt? En was mo'tje niet de man van een 8 jarige? Wordt alleen verzwegen en goedgepraat door middel van de koran.

En dan met die tekst aankomen. Kan er alleen maar om lachen.
Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:35:20 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158926880
quote:
Op Radio 1:

Dit zijn teksten die 10 jaar geleden misschien nog effect hadden, inmiddels ontwaken er steeds meer mensen uit de multiculturele droom.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158926881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En defensie en de politie volledig uitgekleed door de bezuinigingen van Europa :N
Politie is een slaperig gebeuren en wil je leger op afsturen?
Ik lel zo'n lastig figuur zelf wel voor de kop met beugel wanner ie te dicht met scooter langs me gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 13:36:57 ]
pi_158926889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor. :D
Dat geldt voor elke religie natuurlijk :r
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:36:55 #293
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158926917
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jawel als er maar geen moslims tussen zitten gaat het vaak best goed hoor. Zó goed dat we bij multicul alleen aan moslims denken en vergeten dat er nog zat andere culturen zijn vertegenwoordigd in het land.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:37:05 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158926926
quote:

[..]

0 zelfreflectie of zelfreinigend vermogen. Altijd alles afschuiven en terugkaatsen naar niet-moslims.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:37:16 #295
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926934
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik verdedig nog steeds graag mijn standpunt.

Ik wil niet op basis van dit soort zaken de deur dichtgooien voor mensen die hulp nodig hebben.
Ben ik het met je eens. Voluit. Mensen die hulp nodig hebben zijn meer dan welkom om die hulp te krijgen. Oorlogsgeweld, kom hier naar toe. Politiek asiel nodig, kom hier naartoe.
Maar daar zeg je precies waar het verkeerd gaat. Die mensen hebben geen hulp nodig. Dat zijn uitvreters van het ergste soort. Aanranders, dieven, verkrachters en moordenaars hebben geen hulp nodig. Behalve bij levensbeėindiging of uitzetting. En die worden nu massaal en ongecontroleerd binnengelaten. Allemaal mannen van 20 a 35 jaar die ook konden vechten voor hun land, maar juist naar Europa willen voor gratis geld, gratis studie, gratis onderdak en aanrandingen. Die komen hier niet voor asiel, die komen hier omdat wij het economisch beter hebben.
1947-2016
pi_158926954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke religie natuurlijk :r
Mijn naam is haas en ik weet van niets.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:39:02 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926984
quote:

[..]

gewoon Killuminati of what the west needs to know about islam laten kijken

:)

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_158926988
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Politie is een slaperig gebeuren en wil je leger op afsturen?
Ik knal zo'n lastig figuur zelf wel voor de kop met beugel wanner ie te dicht met scooter langs me gaat.
Dat zeg ik. Er is in Nederland niemand die de leiding neemt en gewoon de ballen heeft voor een lik op stukbeleid.

Ik ben trouwens helemaal geen voorstander van eigenrichting maar je wordt er ondertussen gewoon toe gedwongen. Mijn zussen, vriendin en een aantal vriendinnen hebben sinds enige tijd allemaal pepperspray bij zich. Als de politie je niet beschermd moet je het zelf maar doen :{w
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:39:40 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158927000
quote:

[..]

Het blijkt inderdaad. Maar eerlijk gezegd geldt dat ook voor bepaalde christenen. Geloof corrumpeert je vrije geest gewoon. Islam is er kampioen in.
1947-2016
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:40:45 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158927027
quote:
Op Radio 1:

Het begin van de laatste stuiptrekkingen van de gutmenschen.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')