quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfectkijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst
Nee, tegenstanders van de nazi's waren namelijk juist geen racisten. Medestanders van de nazi's, en dus ook anti joods, waren de NSB'ers.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Grems het volgende:
[..]
Tegenstanders van de nazis werden dan ook niet massaal weggezet als xenofobe tokkies. Ik hoop dat West-Europa intens geniet van het over zichzelf afgeroepen onheil. Dat het nog 6 maand mag duren voordat de bom barst.
Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfect![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfectkijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen waar het niet mee klikt hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst
- Abu Jahjahquote:"Wie zegt dat vrouwen lastigvallen deel is van de moslimcultuur vertelt onzin. Eigenlijk zijn deze mannen heel erg aangepast aan de Westerse samenleving, want waar vind je de meeste pedofielen en worden veel vrouwen verkracht? Het Westen, terwijl moslims juist preuts en respectvol zijn naar vrouwen toe".
We leven naast elkaar, niet met elkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfectkijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst
En defensie en de politie volledig uitgekleed door de bezuinigingen van Europaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef KingRadler het volgende:
Europa stuurt gewoon aan op een Burgeroorlog.
Waar zijn we mee bezig.
Soms een beetjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.
We hebben zelf in ons gezin de diepste armoede meegemaakt in een tijd dat er nog geen fatsoenlijk sociale vangnetten in nederland waren.. en toch zijn we nooit links geweest en zullen we t ook niet worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen met gezin die geen andere uitweg meer zagen maar die zijn nu de pineut
Mooi he, policor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfectkijk maar naar NL, wij wonen toch inmiddels al jaren vreedzaam en zonder problemen samen met Fransen, Duitsers, Engelsen, Australiėrs, Vietnamezen, Chinezen, Japanners, Brazilianen, Indonesiėrs en ga zo maar door. Dus wij zijn een multicultureel land. Alle nationaliteiten en culturen passen zich aan en zorgen voor een gemoedelijke sfeer in de samenleving. Alleen er zijn enkele inwoners van landen waarmee wij niet klikken, maar dat maakt niets, alle eerder genoemde landen en meer klikken daar ook niet mee. Al die landen waar het niet mee klikt hebben een Islamitische achtergrond, oftewel het grootste en huidige gezwel van de wereld. Maar daar mag je niet teveel over zeggen anders ben je een racist, dus sssst
Godteringquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef xzaz het volgende:
Op Radio 1:
"Waarom zeggen veel mensen dat het aan de migranten ligt; daar is toch geen bewijs voor"....
Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
- Abu Jahjah
Deze is trouwens wel echt heel vies hoor. Waar worden de meeste kinderen uitgehuwelijkt en misbruikt? En was mo'tje niet de man van een 8 jarige? Wordt alleen verzwegen en goedgepraat door middel van de koran.
En dan met die tekst aankomen. Kan er alleen maar om lachen.
Dit zijn teksten die 10 jaar geleden misschien nog effect hadden, inmiddels ontwaken er steeds meer mensen uit de multiculturele droom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef xzaz het volgende:
Op Radio 1:
"Waarom zeggen veel mensen dat het aan de migranten ligt; daar is toch geen bewijs voor"....
Politie is een slaperig gebeuren en wil je leger op afsturen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En defensie en de politie volledig uitgekleed door de bezuinigingen van Europa
Dat geldt voor elke religie natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor.
Jawel als er maar geen moslims tussen zitten gaat het vaak best goed hoor. Zó goed dat we bij multicul alleen aan moslims denken en vergeten dat er nog zat andere culturen zijn vertegenwoordigd in het land.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet perfect. De multicul is een grote farce en een utopie. Nergens ter wereld werkt de multicul.
0 zelfreflectie of zelfreinigend vermogen. Altijd alles afschuiven en terugkaatsen naar niet-moslims.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och het is typisch des moslims om te huichelen. Ze weten volgens mij de helft van de tijd niet dat ze dit doen. Islam tast je vermogen om normaal/logisch te denken aan. Dat wordt je met de paplepel in gegeven en de meeste mensen kunnen er niet van herstellen. Weinigen zijn er immuun voor.
Ben ik het met je eens. Voluit. Mensen die hulp nodig hebben zijn meer dan welkom om die hulp te krijgen. Oorlogsgeweld, kom hier naar toe. Politiek asiel nodig, kom hier naartoe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik verdedig nog steeds graag mijn standpunt.
Ik wil niet op basis van dit soort zaken de deur dichtgooien voor mensen die hulp nodig hebben.
Mijn naam is haas en ik weet van niets.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke religie natuurlijk
gewoon Killuminati of what the west needs to know about islam laten kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Er is in Nederland niemand die de leiding neemt en gewoon de ballen heeft voor een lik op stukbeleid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Politie is een slaperig gebeuren en wil je leger op afsturen?
Ik knal zo'n lastig figuur zelf wel voor de kop met beugel wanner ie te dicht met scooter langs me gaat.
Het blijkt inderdaad. Maar eerlijk gezegd geldt dat ook voor bepaalde christenen. Geloof corrumpeert je vrije geest gewoon. Islam is er kampioen in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het begin van de laatste stuiptrekkingen van de gutmenschen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef xzaz het volgende:
Op Radio 1:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |