Tja, het is natuurlijk wel een verschil of je te vrezen hebt voor de veiligheidsdiensten van Assad of zo'n softie rechtsstaat als in Duitslandquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dit is natuurlijk niet waar. deze heren zijn daar ook criminelen als ze zich zo gedragen.
Onderschat die Duitsers niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk wel een verschil of je te vrezen hebt voor de veiligheidsdiensten van Assad of zo'n softie rechtsstaat als in Duitsland
Omdat die multiculturele nep droom het grootste gevaar is sinds de 2e wereld oorlog, en toen zijn onze opas ook niet gevlucht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Haha nu moeten we ineens samen staan![]()
Als je er 20, 15, 10 ,3 jaar of zelfs 6 maanden geleden iets van zei dan was je een hatelijke xenofoob. Nu de multiculturele droom waar je al jaren voor aan het waarschuwen bent volledig tot bloei aan het komen is mag je ineens niet meer weg
En dan doe je er weinig aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was georganiseerd anders krijg je niet zoveel ineens bij elkaar.
dat hebben ze al twee keer gezegd maar ze hebben 2 keer verloren ...quote:
Nee, weer over identiteit, net als in 1940 nadat de fransen duitsland tot slavenstaat hadden gemaakt en het duitse volk het italiaans fascisme omarmde uit noodzaak, en hier misbruik van werd gemaakt door militairisten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef KingRadler het volgende:
de volgende oorlog in Europa gaat weer om het geloof.
twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 13:22:13'Gestolen gsm's getraceerd in azc' #keulen reageer retweet
Tegenstanders van de nazis werden dan ook niet massaal weggezet als xenofobe tokkies. Ik hoop dat West-Europa intens geniet van het over zichzelf afgeroepen onheil. Dat het nog 6 maand mag duren voordat de bom barst.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:21 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat die multiculturele nep droom het grootste gevaar is sinds de 2e wereld oorlog, en toen zijn onze opas ook niet gevlucht.
Wat was de 1e keer? Ken er toevallig veel en die zijn pissig nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat hebben ze al twee keer gezegd maar ze hebben 2 keer verloren ...
3 maal dan maar scheepsrecht
ww1 en ww2quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat was de 1e keer? Ken er toevallig veel en die zijn pissig nu.
Roept dat zootje ongeregeld over zichzelf af , ow wacht er wonen ook veel andere met vreemde denkbeelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Grems het volgende:
[..]
Tegenstanders van de nazis werden dan ook niet massaal weggezet als xenofobe tokkies. Ik hoop dat West-Europa intens geniet van het over zichzelf afgeroepen onheil. Dat het nog 6 maand mag duren voordat de bom barst.
Piet, je punt is gemaakt. Ik kan nu niet meer op 2 handen tellen hoe vaak je gezegd hebt dat de Duitsers boos/pissig zijn. Het is duidelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat was de 1e keer? Ken er toevallig veel en die zijn pissig nu.
Ik heb t gehoord van een Marokkaan die met een meisje is getrouwd dat vroeger mijn buuf was. Leuke bezigheid : gezellig samen met een clubje vrienden de straten afschuimen op zoek naar onbeschermde vrouwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dit is natuurlijk niet waar. deze heren zijn daar ook criminelen als ze zich zo gedragen.
Die vluchteling had dat mobieltje natuurlijk ergens gevonden en wist niet waar het dichtstbijzijnde politiebureau was om 'm als gevonden voorwerp in te leveren, en wilde het de volgende dag vast aan de begeleiders in het AZC vragen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 13:22:13'Gestolen gsm's getraceerd in azc' #keulen reageer retweet
Ik zou bij jou net zo min graag in de buurt wonen. Het lijkt alsof je het heerlijk vind om akkefietjes met geweld op te lossen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik knal alles wat met geloof te maken heeft overhoop dan.
Is simpel, aanpassen of optiefen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef KingRadler het volgende:
Europa stuurt gewoon aan op een Burgeroorlog.
Waar zijn we mee bezig.
neuh dat zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:27 schreef Red_85 het volgende:
Zo, met alle bewijzen nu langzaam duidelijk. Kunnen diegene nu hun koppen uit het zand halen?
Er valt simpelweg niets meer te verdedigen.
Er is niets met de Multi culturele samenleving, dat gaat perfectquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:21 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat die multiculturele nep droom het grootste gevaar is sinds de 2e wereld oorlog, en toen zijn onze opas ook niet gevlucht.
Ik verdedig nog steeds graag mijn standpunt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:27 schreef Red_85 het volgende:
Zo, met alle bewijzen nu langzaam duidelijk. Kunnen diegene nu hun koppen uit het zand halen?
Er valt simpelweg niets meer te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |