Lijkt me eerder ongelukkige vertalingen: volgens mij bedoelen ze in het bovenstaande briefje "doodneuken" en iets van dodelijk intens zoenen of zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Misschien om dat tegen die vrouwen te kunnen zeggen bij wijze van dreigement? Ik neem aan dat ze zich dan minder zouden verzetten, in de hoop dat ze je niets aandoen.
ze zijn natuurlijk allemaal bang dat het net zo eindigt als met Charlie hebdo , ze durven niet voluit te praten omdat ze weten dat ook de andere culturen mee luisteren en ze dan ook weten te vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:06 schreef Peachbird het volgende:
Vind de media nogal downplayen, tis net alsof ze wel mee willen doen met de waarheid maar dan zo gecontroleerd en minimaal mogelijk om toch nog alle enablers ermee weg te laten komen.
Het waren duizenden, niet 18. Dat er maar een beperkt aantal daadwerkelijk in de cel kon worden gehouden doet daar niets aan af.
Daar willen ze niet heen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland vast nog wat treinsporen richting het oosten liggen.
Daar is hun gedrag helemaal niet opmerkelijk, Daarom mogen hun vrouwen nooit zonder mannelijk gezelschap over straat. Vrouw zonder eigenaar in de buurt = prooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:04 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee ik moet toegeven dat dit echt een bizar coverup spelletje is (geweest?), wat we hier meemaken. hoe haal je het on je hoofd om de bevolking zo te gaan voorliegen. een paar mensen moeten toch op zn minst opstappen, nu.
maar verder maakt het allemaal natuurlijk geen reet uit. asielzoekers of niet, het zijn smerige verkrachters, die van de straat moeten worden geplukt en vastgezet. uitzetten lijkt me een optie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar zielig voor de gebieden waar deze heren dan naartoe uitgezet worden. we leven niet meer in de middeleeuwen, dat we de boeven gewoon kunnen verbannen buiten de stadsgrenzen en dna denken dat alles is opgelost....
kijk uit met dit soort uitspraken . ik heb afgelopen maand ook een beetje die kant een opmerking gemaakt , was gelijk een ban van 1 dag ...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland vast nog wat treinsporen richting het oosten liggen.
ach er zijn zat Nederlandse dames die naar africa gaan voor een grote onderhoudquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]Syriėrs gaan op vakantie naar Europa om vrouwen te verkrachten.
dat is waar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach er zijn zat Nederlandse dames die naar africa gaan voor een grote onderhoud
Grappig trouwens dat er nu staat dat velen geen Duits spraken, terwijl in het oorspronkelijke bericht, toen er nog gedaan werd alsof het bijna allemaal noord-Afrikanen waren, stond dat ze allemaal keurig perfect Duits spraken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
http://www.breitbart.com/(...)-rapists-themselves/
Deze al voorbij gekomen?
Man man man
Het schijnen veel mannen te zijn die dan status regelt voor rest van de familiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]Syriėrs gaan op vakantie naar Europa om vrouwen te verkrachten.
Polen wil ze ook niet hebben, ze hebben daar slechte ervaringen mee in het verleden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
kijk uit met dit soort uitspraken . ik heb afgelopen maand ook een beetje die kant een opmerking gemaakt , was gelijk een ban van 1 dag ...
had ook zo iets van er is nog wel genoeg ruimte in diverse kampen in polen om ze daar heen te verplaatsen , maar dat werd ook niet opgepakt als alleen ruimte gebrek , maar als ..deportatie terwijl ik het toen ook niet zo bedoelde
of gewoon anaalgefrustreerd zijn ...quote:
Een burgeroorlog zie ik sowieso als onvermijdelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:15 schreef Peachbird het volgende:
Blijft iig nogal een zaak dat dit allemaal duidelijk georchestreert wordt als een soort universele verdeel en heers taktiek, we moeten snel een policy change en daarmee dus ook het vervangen van de oplichtersbende in den haag anders wordt dit een burgeroorlog in geheel europa, dit jaar nog.
Haha nu moeten we ineens samen staanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:04 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dan ben je nogal een zwakkeling sorry dat ik het zeg, we moeten nu juist samen staan en niet wegvluchten, dan krijg je juist dat ze de overmacht krijgen en houden.
Gaat een keer fout dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een burgeroorlog zie ik sowieso als onvermijdelijk
Tja; desinformatie verspreiden zodat men de ware feiten met een korreltje zout gaat nemen en er wel van uit gaat dat de waarheid ergens in het midden zal liggen, of dat het zo lang door blijft eikelen om de waarheid te achterhalen, dat mensen hun interesse verliezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:15 schreef Peachbird het volgende:
Blijft iig nogal een zaak dat dit allemaal duidelijk georchestreert wordt als een soort universele verdeel en heers taktiek, we moeten snel een policy change en daarmee dus ook het vervangen van de oplichtersbende in den haag anders wordt dit een burgeroorlog in geheel europa, dit jaar nog.
dit is natuurlijk niet waar. deze heren zijn daar ook criminelen als ze zich zo gedragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar is hun gedrag helemaal niet opmerkelijk, Daarom mogen hun vrouwen nooit zonder mannelijk gezelschap over straat. Vrouw zonder eigenaar in de buurt = prooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |