abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158925964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
wol twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:48:29 MinBiza: 31 verdachten in beeld #keulen, onder wie 18 asielzoekers. Nemen geen blad voor mond over afkomst v/d 31: https://t.co/8t7MJ8l8DT reageer retweet
[ afbeelding ]
De grootste shit woont hier al een tijd.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:56:35 #202
451005 Grems
Clown World
pi_158926029
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt in Duitsland aardig lang asielzoeker zijn, ik denk dat het gaat veranderen,
Dan blijft de vraag hoe krijg je het zootje weer terug?
Ze hebben in Duitsland vast nog wat treinsporen richting het oosten liggen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:56:39 #203
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158926031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:45 schreef RAVW het volgende:

[..]

dit klopt helemaal alleen als het om eigen ras gaat zijn ze heel erg " respectvol "
want ooit eens een felle discussie gehad , tijdens een multicultureel feest.

waren een paar Arabische uitziende mannen , en die waren bezig met een blonde vrouw aan het "versieren" ( lastigvallen, dame in kwestie was er niet echt van gediend )
Maar goed dat is bij zaak

maar ik stond later met een moslim dame te praten , versieren :) en ik had gelijk heel wat Arabische uitziende mannen om me heen staan met de vraag , of ik problemen had , en of ik weg wilde gaan bij hun dames.

Ik vroeg netjes waarom ?
Omdat ik het wel raar vond dat hun wel de blanke dames mogen lastig vallen en als ik dan volgens die mannen te dichtbij een van hun dames kwam , dan had je gelijk problemen ...

ze waren gelijk op hun tenen getrapt en wilde alleen nog maar vechten , 40 tegen 1 :(
ik ben maar weggegaan want ik had zo iets van ach, ze weten niet beter en ik ga me niet verlagen tot hun iq

maar het is wel raar dat ze geen respect hebben voor de blanke dames , maar wel voor hun dames .. ( al hoe wel , HUN ./.. vind ik ook niet ehct een toon van respect maar goed dat is weer een ander verhaal )
Dat was helemaal geen kwestie van respect hebben voor deze dame, het was gewoon een kwestie van niemand mag aan hun EIGENDOM zitten.
Als ze in hun thuisland s avonds - of overdag op een stille plek- diezelfde vrouw alleen lopend ( zonder man/eigenaar ) op straat aantreffen loopt die vrouw groot risico verkracht te worden. Daar ga je dan met je respect.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:58:06 #204
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158926070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zou wel humor zijn als een Noord-Afrikaan die zich als Syrier heeft opgegeven om verblijfsstatus te krijgen dan ook gewoon naar Syrie wordt uitgezet.
:D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:58:47 #205
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158926082
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Een mentaal gehandicapte.
De linkse elite is het niet met je eens. Hij wordt graag uitgenodigd.
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:59:04 #206
78780 deedeetee
pi_158926092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Een mentaal gehandicapte.
Dat zijn alle vrome moslims..... Dat is het probleem met deze zogenaamde *religie* nu eenmaal.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:59:53 #207
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158926113
Bij hen is belastbaar beeldmateriaal gevonden op hun mobieltjes. Ze hebben ook wat basiskennis van het Duits vastgelegd. Zo stonden er onder meer de Arabische teksten 'mooie borsten' , 'ik dood je' en 'ik wil seks met je' in het Duits vertaald.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_betrokken__.html

Waarom vertalen ze ik dood je????
pi_158926115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
JeroenAkkermans twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:47:42 Keulen. Politie arrest twee mannen 'met migratie-achtergrond' en vindt bij hen ook een dreigbriefje https://t.co/GmwVhkXypP reageer retweet

Geen dreigbriefje, gewoon een handleiding "Hoe val ik Duitse vrouwen seksueel lastig?" :X
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:01:14 #209
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158926143
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:51 schreef Lothiriel het volgende:
Tenenkrommende commentaar in de krant vanmorgen. Een klein overzicht:

[..]

- Vluchtelingenwerk Vlaanderen

[..]

- Abu Jahjah

[..]

- Hoofdredacteur Duitse krant

[..]

- Redactrice feministisch blad

Die laatste vind ik heerlijk ironisch. Je mag het niet op ''een groep" steken, maar mannen zijn dus geen 'groep' in de samenleving. Hoe groot kan de plaats voor je hoofd zijn.
Die laten zich goed peilen zo zeg.

Ik ben hier niet eens verbaasd of boos meer over. Ik kan me hier niet eens meer over opwinden. Gewoon 'numb' voor dit soort.

Alles wat zo verkeerd is in Europa in een paar citaten. Mis alleen de politiek zelf nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:01:31 #210
78780 deedeetee
pi_158926149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
wol twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:48:29 MinBiza: 31 verdachten in beeld #keulen, onder wie 18 asielzoekers. Nemen geen blad voor mond over afkomst v/d 31: https://t.co/8t7MJ8l8DT reageer retweet
[ afbeelding ]
Lijkt mij een goede reden om geen moslims meer binnen te laten. Het zijn er duidelijk al veel te veel. :P
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:01:34 #211
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158926150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:59 schreef Charleville het volgende:
Bij hen is belastbaar beeldmateriaal gevonden op hun mobieltjes. Ze hebben ook wat basiskennis van het Duits vastgelegd. Zo stonden er onder meer de Arabische teksten 'mooie borsten' , 'ik dood je' en 'ik wil seks met je' in het Duits vertaald.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_betrokken__.html

Waarom vertalen ze ik dood je????
Misschien om dat tegen die vrouwen te kunnen zeggen bij wijze van dreigement? Ik neem aan dat ze zich dan minder zouden verzetten, in de hoop dat ze je niets aandoen.
- Charlton Heston
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:02:01 #212
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat was helemaal geen kwestie van respect hebben voor deze dame, het was gewoon een kwestie van niemand mag aan hun EIGENDOM zitten.
Als ze in hun thuisland s avonds - of overdag op een stille plek- diezelfde vrouw alleen lopend ( zonder man/eigenaar ) op straat aantreffen loopt die vrouw groot risico verkracht te worden. Daar ga je dan met je respect.....
die dame was vrijgezel .. ze zocht zelf toenadering tot me , maar zelfs dan is het niet goed voor de hitsige mannetjes die denken dat elke vrouw maar hun bezit is inderdaad

ze waren al boos omdat een Hindoestaanse vrouw een hoofddoek afdeed waar mannen bij waren ( en dan nog zeggen mensen dat hoofddoek dragen vrij willig is )

maar moet wel zeggen het verschil tussen een hoofddoek om hebben en lange mooie zwarte haren zien , is wel een heel verschil :P , met hoefdoek een 5 a 6 je en zonder was het toch wel een 9 + :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:02:25 #213
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158926168
Ik heb echt zin om naar een AZC te rijden en ze allemaal uit te schelden alleen dan word ik waarschijnlijk zo hard geslagen dat ik geen tanden heb, we zijn letterlijk machteloos en vogelvrij, ik wil weg uit dit continent.

Ik ga er alles aan doen om naar Curacao te verhuizen, duizenden kilometers van die islamitische brandhaarden en rotkoppen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:03:18 #214
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158926188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:02 schreef Charleville het volgende:

Ik ga er alles aan doen om naar Curacao te verhuizen, duizenden kilometers van die islamitische brandhaarden en rotkoppen
Zit je tussen de criminele Antillianen en Venezolaanse drugshandelaren.

Ga dan naar Canada en koop een boerderij.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158926207
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Misschien om dat tegen die vrouwen te kunnen zeggen bij wijze van dreigement? Ik neem aan dat ze zich dan minder zouden verzetten, in de hoop dat ze je niets aandoen.
Duidelijk was de hele opzet bij die half apen dat ze even met nieuwjaar lekker konden genieten van alle duitse vrouwen, op hun manier dan.. niet door een normaal gesprek met ze aan te gaan maar door ze tot sex te forceren zoals ze zelf gewend zijn in hun cultuur.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158926211
quote:
Ik heb echt zin om naar een AZC te rijden en ze allemaal uit te schelden alleen dan word ik waarschijnlijk zo hard geslagen dat ik geen tanden heb, we zijn letterlijk machteloos en vogelvrij, ik wil weg uit dit continent.

Wow, wow, wow! Chill!
Er zit genoeg tuig tussen, maar dat betekent echt niet dat ze allemaal zo zijn!
pi_158926217
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:39 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)andingen-keulen.html

Blijven liegen was dus niet meer mogelijk.
okee ik moet toegeven dat dit echt een bizar coverup spelletje is (geweest?), wat we hier meemaken. hoe haal je het on je hoofd om de bevolking zo te gaan voorliegen. een paar mensen moeten toch op zn minst opstappen, nu.

maar verder maakt het allemaal natuurlijk geen reet uit. asielzoekers of niet, het zijn smerige verkrachters, die van de straat moeten worden geplukt en vastgezet. uitzetten lijkt me een optie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar zielig voor de gebieden waar deze heren dan naartoe uitgezet worden. we leven niet meer in de middeleeuwen, dat we de boeven gewoon kunnen verbannen buiten de stadsgrenzen en dna denken dat alles is opgelost....
pi_158926222
Ik heb ook een gedragscode; elke klapmongaul die je aan vrouwen ziet zitten gewoon kapotschoppen ... daarmee neem je de oorzaak weg ipv dat de samenleving weer moet wijken. Oproepen tot haat & geweld; nee, een oproep om zinloos geweld te voorkomen, ja !
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:04:40 #219
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926225
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

ik wilde net zeggen de Antillen is ook al niet meer wat het geweest is met al die inteelt ... o wacht even ... we hebben ze er zelf heen gebracht
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_158926234
quote:

Dan ben je nogal een zwakkeling sorry dat ik het zeg, we moeten nu juist samen staan en niet wegvluchten, dan krijg je juist dat ze de overmacht krijgen en houden.
-
pi_158926244
quote:

goed idee, dan ben je zelf een irritante immigrant/gelukszoeker.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:05:48 #222
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158926261
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:05 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

goed idee, dan ben je zelf een irritante immigrant/gelukszoeker.
nee het is een kansparel :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:06:00 #223
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158926264
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat zou ook een wens zijn, alleen Canada lijkt mij moeilijk binnen te komen, net zoals Australië en Amerika. Naar een Nederlands talig eiland verhuizen leek mij de enige realistische oplossing.

Alleen criminaliteit in Willemstad is ook aanwezig, dus of het echt een verbetering is weet ik niet, maar wel qua terrorisme e.d
pi_158926270
Vind de media nogal downplayen, tis net alsof ze wel mee willen doen met de waarheid maar dan zo gecontroleerd en minimaal mogelijk om toch nog alle enablers ermee weg te laten komen.

Het waren duizenden, niet 18. Dat er maar een beperkt aantal daadwerkelijk in de cel kon worden gehouden doet daar niets aan af.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:07:02 #225
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158926295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:06 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dat zou ook een wens zijn, alleen Canada lijkt mij moeilijk binnen te komen, net zoals Australië en Amerika. Naar een Nederlands talig eiland verhuizen leek mij de enige realistische oplossing.

Alleen criminaliteit in Willemstad is ook aanwezig, dus of het echt een verbetering is weet ik niet, maar wel qua terrorisme e.d
De Antillen zijn niet het toonbeeld van beschaving. Kies voor de Angelsaksische wereld als je hier echt wel wil.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')