Ja. Ik heb de Agha Khan ooit ontmoet. Dat is een moslim met een eigen interpretatie ervan. Ik wist niet dat je zoveel body guards kon hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een verdeeld geloof en slachten elkaar af.
Dat is het klotige, families die het ondanks verschillend geloof het prima met elkaar konden vinden zijn nu uit elkaar gedreven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:58 schreef Jaroon het volgende:
Wat uiteindelijk deels werkt is veel mensen ontmoeten. Dat heb ik gedaan. Ik kan enorm hard tekeer gaan tegen moslims. Maar ik heb zoveel aardige moslims ontmoet. Een deel is familie. Mijn idee is simpel. Ga normaal met elkaar om. Maar dat blijkt niet te werken. Weet of ken ik een land waar dat wel werkt? Nee. Jammer. Het is zo simpel.
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de Agha Khan ooit ontmoet. Dat is een moslim met een eigen interpretatie ervan. Ik wist niet dat je zoveel body guards kon hebben.
Ja. En geloof is dan altijd het probleem. Niet het niet geloven. Want dat draag ik niet uit. Je mag van mij alles zijn. Maar ik heb op beide gebieden (christen en moslim) echt nare dingen meegemaakt terwijl ik respectvol ben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is het klotige, families die het ondanks verschillend geloof het prima met elkaar konden vinden zijn nu uit elkaar gedreven.
Nee is mijn style.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is niet de Agha Khan neem ik aan.
Dat is toeval dan. Want ik op geen enkele wijze met de drie Abrahamitische religies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En geloof is dan altijd het probleem. Niet het niet geloven. Want dat draag ik niet uit. Je mag van mij alles zijn. Maar ik heb op beide gebieden (christen en moslim) echt nare dingen meegemaakt terwijl ik respectvol ben.
Daar gaat het dus over. De daden. Ik heb het leuk gezien en ook niet. De drang zit er bij religie duidelijk in. Bij mij niet.Maar ik kan net zo boos worden op een Christen als een Moslim. Ikbegrijp die hang naar zekerheid niet. En het andere mensen die anders denken mee sleuren zeker niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat is toeval dan. Want ik op geen enkele wijze met de drie Abrahamitische religies.
Geloof is niet boeiend. Enkel daden van mensen zijn boeiend.
Klein beetje zigeuner met blond haar en blauwe ogen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet direct de mijne. Ben je gekleurd? Dat mag tegenwoordig gewoon.
Ach, het is wel te begrijpen. De meeste door de geschiedenis mensen leefden/leven in armoede en onveiligheid, die hebben geen zekerheid zoals Jan Modaal in Nederland. Atheïsme is een luxe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar gaat het dus over. De daden. Ik heb het leuk gezien en ook niet. De drang zit er bij religie duidelijk in. Bij mij niet.Maar ik kan net zo boos worden op een Christen als een Moslim. Ikbegrijp die hang naar zekerheid niet. En het andere mensen die anders denken mee sleuren zeker niet.
Een beetje fout maar dan weer okay soms. Petalo? Dat is de enige sigeuner familie waar ik iemand werkelijk van ken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klein beetje zigeuner met blond haar en blauwe ogen.
De werkelijkheid is volgens mij dat de meeste mensen die werkelijk in de ellende zitten alles wel willen geloven. Ik denk dat ik zo een islamitisch dorpje in Afrika kan bekeren met geld. Daar zit het probleem ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, het is wel te begrijpen. De meeste door de geschiedenis mensen leefden/leven in armoede en onveiligheid, die hebben geen zekerheid zoals Jan Modaal in Nederland. Atheïsme is een luxe.
Ik ben beetje Sinti geen Roma.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een beetje fout maar dan weer okay soms. Petalo? Dat is de enige sigeuner familie waar ik iemand werkelijk van ken.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De werkelijkheid is volgens mij dat de meeste mensen die werkelijk in de ellende zitten alles wel willen geloven. Ik denk dat ik zo een islamitisch dorpje in Afrika kan bekeren met geld. Daar zit het probleem ook.
Dat bekeren. Ik heb het gezien in Afrika door christenen. Bozer krijg je mij niet. En dat men er klakkeloos vanuit gaat dat jij ook christen bent.quote:
Zijn 2 verschillende zigeunerstammen en er zit groot verschil in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil? Zie jij het? Woon je niet in een caravan?
Ja. Maar vaak gebeurt er iets waar je niet bij bent. Men is niet dom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wanneer er iemand aan mijn vrouw komt dan heb die groot probleem.
Je bent een nep zigeuner. Het is een groep waar ik werkelijk niets van weet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende zigeunerstammen en er zit groot verschil in.
Woon in flat en heb chalet in Reichshof.met 20 hectare.
Ik heb haar de kneepjes van het vak geleerd, krijg nu al medelijden met degene die het proberen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Maar vaak gebeurt er iets waar je niet bij bent. Men is niet dom.
Mijn opa was een halve.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent een nep zigeuner. Het is een groep waar ik werkelijk niets van weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |